-
Ο χρήστης SPEEDY έγραψε:
30 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΛΙΡΕΣ ΕΤΣΙ??ΠΕΡΙΠΟΥ 45000 ΕΥΡΩ...
ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΧΩΜΑ??
Όχι 30.000 Ευρώ είναι η τιμή για ασφάλτινο cup. Ειναι περίπου ίδια σε όλη την Ευρώπη. (¨Όπου γίνεται cup...)
Πιστεύω πως στην Ελλάδα αυτή η τιμή είναι απαγορευτική και γι' αυτό και δεν έχει ασχοληθεί η αντιπροσωπεία. Δεν νομίζω ότι θα πουληθούν ούτε 10 αυτοκίνητα αν προταθεί κάτι τέτοιο.
Φιλικά
SpeedyΘεωρω οτι η αντιπροσωπεια θα μπορουσε να βρει δυνατους χορηγους και να πεσει η τιμη στα 20-25... (Αλλωστε καλυτερα να δωσει κανεις 25 για το συγκεκριμενο Clio παρα 15 για το MG...διαφωνει κανεις?) Το θεμα ειναι γιατι δε το κανει...Το συγκεκριμενο αυτοκινητο δε παει χαμενο, ακομα και μετα τη ληξη του cup που λεει ο λογος το χρησιμοποιεις ανετα για rally με μερικες ισως αλλαγες στην αναρτηση
-
Ο χρήστης SteliosC έγραψε:
Θεωρω οτι η αντιπροσωπεια θα μπορουσε να βρει δυνατους χορηγους και να πεσει η τιμη στα 20-25... (Αλλωστε καλυτερα να δωσει κανεις 25 για το συγκεκριμενο Clio παρα 15 για το MG...διαφωνει κανεις?) Το θεμα ειναι γιατι δε το κανει...Το συγκεκριμενο αυτοκινητο δε παει χαμενο, ακομα και μετα τη ληξη του cup που λεει ο λογος το χρησιμοποιεις ανετα για rally με μερικες ισως αλλαγες στην αναρτηση
γιατι πολυ απλα φιλε steliosC με τη κατασταση που επικρατη
στους ελληνικους αγωνες δεν υπαρχουν χορηγοι και καταδευτερον
οι αγωνιζομενοι δεν εμπιστευονται πλεον καποιον που θα σου πει εγω κανω το ταδε cup με 20-25 χιλιαδες euro ΜΟΝΟ,ξεροντας οτι θα
φτασει πολυ περισσοτερο.θυμηθητε με τα MG απο που ξεκινησαν
και που εφτασαν.Α και τι απεγιναν μετα... -
Ο χρήστης stamelos έγραψε:
Θεωρω οτι η αντιπροσωπεια θα μπορουσε να βρει δυνατους χορηγους και να πεσει η τιμη στα 20-25... (Αλλωστε καλυτερα να δωσει κανεις 25 για το συγκεκριμενο Clio παρα 15 για το MG...διαφωνει κανεις?) Το θεμα ειναι γιατι δε το κανει...Το συγκεκριμενο αυτοκινητο δε παει χαμενο, ακομα και μετα τη ληξη του cup που λεει ο λογος το χρησιμοποιεις ανετα για rally με μερικες ισως αλλαγες στην αναρτηση
γιατι πολυ απλα φιλε steliosC με τη κατασταση που επικρατη
στους ελληνικους αγωνες δεν υπαρχουν χορηγοι και καταδευτερον
οι αγωνιζομενοι δεν εμπιστευονται πλεον καποιον που θα σου πει εγω κανω το ταδε cup με 20-25 χιλιαδες euro ΜΟΝΟ,ξεροντας οτι θα
φτασει πολυ περισσοτερο.θυμηθητε με τα MG απο που ξεκινησαν
και που εφτασαν.Α και τι απεγιναν μετα...Θεωρω οτι ειναι δυσκολο να βρεις χορηγο μεμονομενα ως αγωνιζομενοι που ειμαστε εσυ και γω. Ο μανιατοπουλος ομως δεν μπορει να βρει χορηγους που να στηριξουν το cup? Νομιζω πως μπορει...
Τωρα η πορεια των MG ηταν προδιαγεγραμμενη για μετα το τελος του cup. Μη μου πεις πως εχει την ιδια χρηστικοτητα τοu MG με του συγκεκριμενου clio? -
κοιταξε και τα MG του ιδιου κυριου δεν ηταν,θα μπορουσε να βρει και
εκει χορηγους αλλα..... και οι πορεια τους θα μπορουσε να ηταν καλυτερη
οπως αυτων στην ιταλια και μη μου πεις οτι εκει το πηραν ζεστα......
αν το αγκαλιαζανε οι δικοι μας σιγουρα θα ειχε δειαρκεια ετσι δεν ειναι,
γιατι λοιπον και το clio να μην εχει την ιδια πορεια? -
ΕDIT: Λάθος δημοσίευση!
-
Ο χρήστης haris274 έγραψε:
http://www.suzuki-active.deτο νέο suzuki swift sport ήδη στην Γερμανία το έχουν ετοιμάσει για cup!!!!
εμείς εδώ...
Να 'χαμε ένα τέτοιο κι εμείς εδώ... Ή έστω οποιοδήποτε 1600αρι που να έχει προοπτικές για μετά cup εποχή... Όπως ας πούμε το C2 από την Ιταλία που είχε σε πιο πάνω post. Να δούμε και κανένα άλλο αμάξι πέρα από 106-saxo στα βουνά (χωρίς να τα υποτιμάω σαν αυτοκίνητα και ευτυχώς που υπάρχουν)
Αλήθεια (μιας και είμαι κατά βάση θεατής των αγώνων και δεν το ζώ από μέσα ακόμη), γιατί μόνο 2 εταιρείες (nissan & peugeot) ασχολούνται με cup και όχι άλλες; Παλαιότερα είχαμε και Toyota. Τι έγινε εκεί και χάθηκε από τον χάρτη;
Το link με το C2 δεν είναι απευθείας από την Citroen Ιταλίας απ'ότι κατάλαβα αλλά από ιδιωτική ομάδα. Εδώ τι γίνεται; Γιατί όχι κάποιος ιδιώτης να αναλάβει να το οργανώσει; Είναι θέμα ικανοτήτων ή 'ανωριμότητας' του χώρου εδώ στην Ελλάδα;
-
Ο χρήστης stamelos έγραψε:
κοιταξε και τα MG του ιδιου κυριου δεν ηταν,θα μπορουσε να βρει και
εκει χορηγους αλλα..... και οι πορεια τους θα μπορουσε να ηταν καλυτερη
οπως αυτων στην ιταλια και μη μου πεις οτι εκει το πηραν ζεστα......
αν το αγκαλιαζανε οι δικοι μας σιγουρα θα ειχε δειαρκεια ετσι δεν ειναι,
γιατι λοιπον και το clio να μην εχει την ιδια πορεια?Οπως το σκεφτεσαι δικιο εχεις...
Τα MG ομως ειναι ειδικη περιπτωση μιας και η εταιρια βαρεσε κανονι...Ποιος σοβαρος χορηγος θα επενδυε σε αυτα? -
Ο χρήστης SteliosC έγραψε:
κοιταξε και τα MG του ιδιου κυριου δεν ηταν,θα μπορουσε να βρει και
εκει χορηγους αλλα..... και οι πορεια τους θα μπορουσε να ηταν καλυτερη
οπως αυτων στην ιταλια και μη μου πεις οτι εκει το πηραν ζεστα......
αν το αγκαλιαζανε οι δικοι μας σιγουρα θα ειχε δειαρκεια ετσι δεν ειναι,
γιατι λοιπον και το clio να μην εχει την ιδια πορεια?Οπως το σκεφτεσαι δικιο εχεις...
Τα MG ομως ειναι ειδικη περιπτωση μιας και η εταιρια βαρεσε κανονι...Ποιος σοβαρος χορηγος θα επενδυε σε αυτα?δικιο εχεις γιατι ομως αυτο δεν επιρρεασε και τους ιταλους... παντως ξερεις τι πιστευω,οτι εκει που θα φτασει το clio (σιγουρα οχι 20 χιλιαρικα)θα ειναι απαγορευτικο για την ελλαδα.συμφωνα παντα με τα
οικονομικα που επικρατουν στην ελλαδα. -
Νομίζω πως ένας βασικός λόγος που δε βλέπουμε άλλα αυτοκίνητα εκτός από 106/Saxo στην Α/6 (κυρίως σε πίστες και αναβάσεις, όπου το ελάχιστο βάρος είναι 850 κιλά) είναι τα ...106/Saxo. Το βασικό πρόβλημα είναι το βάρος, οποιοδήποτε μοντέρνο Α/6 (C2, 206) ζυγίζει περίπου 80 κιλά παραπάνω στην καλύτερη περίπτωση και επειδή η απόδοση του κινητήρα δεν μπορεί να είναι θεαματικά διαφορετική, αυτόματα υπάρχει 'χάντικαπ'. Το 106 είναι της ίδιας εποχής με την τελευταία τροποποίηση των βαρών στην Α/6 (δεκαετία 90) ενώ τα άλλα αυτοκίνητα είναι 10 χρόνια μεταγενέστερα και 100 κιλά βαρύτερα από 'μαμά' κατάσταση (τα 'αστεράκια' του EuroNCAP και τα 'δέρματα' που ζητάνε οι καταναλωτές).
-
Νομιζω οτι ειναι ατυχες να συγκρινεται το MG με το Clio. Το MG δεν ηταν καθαροαιμο αγωνιστικο και δεν ειχε δοκιμαστει - εξελιχθει πριν τους αγωνες. Ηταν φυσικο να βγαλει προβληματα που στοιχισαν πολλα λεφτα και ειναι μια αποδειξη οτι στην Ελλαδα βλεπουμε το θεμα στραβα κοιτωντας μονο την αρχικη τιμη. Με το Clio αν μη τι αλλο αγοραζεις ενα αυτοκινητο που εκανε ενα χειμωνα εντατικων δοκιμων με την Renault Sport και μια πληρη αγωνιστικη χρονια σε τρεις χωρες. Προβληματα σοβαρα δε βρεθηκαν, η αξιοπιστια του ειναι αποδεδειγμενη, η υποστηριξη δεδομενη. Σε τελικη αναλυση εχει κατασκευαστει απο ανθρωπους που ξερουν (Renault Sport) και οχι απο καποιον Ιταλο εμπορο/αντιπροσωπο/οτι να ειναι. Το σημαντικοτερο ειναι οτι μπορει να πουληθει πρακτικα σε ολη την Ευρωπη που τρεχει Clio cup και μαλιστα σε πολυ καλες τιμες. Αν δεν καταστραφει φυσικα μεσα στη χρονια, ουσιαστικα το νοικιαζεις με πολυ λογικο τιμημα.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Νομιζω οτι ειναι ατυχες να συγκρινεται το MG με το Clio. Το MG δεν ηταν καθαροαιμο αγωνιστικο και δεν ειχε δοκιμαστει - εξελιχθει πριν τους αγωνες. Ηταν φυσικο να βγαλει προβληματα που στοιχισαν πολλα λεφτα και ειναι μια αποδειξη οτι στην Ελλαδα βλεπουμε το θεμα στραβα κοιτωντας μονο την αρχικη τιμη. Με το Clio αν μη τι αλλο αγοραζεις ενα αυτοκινητο που εκανε ενα χειμωνα εντατικων δοκιμων με την Renault Sport και μια πληρη αγωνιστικη χρονια σε τρεις χωρες. Προβληματα σοβαρα δε βρεθηκαν, η αξιοπιστια του ειναι αποδεδειγμενη, η υποστηριξη δεδομενη. Σε τελικη αναλυση εχει κατασκευαστει απο ανθρωπους που ξερουν (Renault Sport) και οχι απο καποιον Ιταλο εμπορο/αντιπροσωπο/οτι να ειναι. Το σημαντικοτερο ειναι οτι μπορει να πουληθει πρακτικα σε ολη την Ευρωπη που τρεχει Clio cup και μαλιστα σε πολυ καλες τιμες. Αν δεν καταστραφει φυσικα μεσα στη χρονια, ουσιαστικα το νοικιαζεις με πολυ λογικο τιμημα.σε βρισκω παρα πολυ σωστο,αλλα για την αποκτησει αυτου τι
προυποθετει? -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Νομίζω πως ένας βασικός λόγος που δε βλέπουμε άλλα αυτοκίνητα εκτός από 106/Saxo στην Α/6 (κυρίως σε πίστες και αναβάσεις, όπου το ελάχιστο βάρος είναι 850 κιλά) είναι τα ...106/Saxo. Το βασικό πρόβλημα είναι το βάρος, οποιοδήποτε μοντέρνο Α/6 (C2, 206) ζυγίζει περίπου 80 κιλά παραπάνω στην καλύτερη περίπτωση και επειδή η απόδοση του κινητήρα δεν μπορεί να είναι θεαματικά διαφορετική, αυτόματα υπάρχει 'χάντικαπ'. Το 106 είναι της ίδιας εποχής με την τελευταία τροποποίηση των βαρών στην Α/6 (δεκαετία 90) ενώ τα άλλα αυτοκίνητα είναι 10 χρόνια μεταγενέστερα και 100 κιλά βαρύτερα από 'μαμά' κατάσταση (τα 'αστεράκια' του EuroNCAP και τα 'δέρματα' που ζητάνε οι καταναλωτές).Νασο, δεν θα μπορουσε να θεσπιστει ενιαιο βαρος με τη χρηση ερματος?
Αν αυτο θα εδινε πνοη στους αγωνες γιατι να μην γινοταν? -
Γιατί η τρέχουσα ΕΘΕΑ δε θέλει να παρεκλίνει από τους κανονισμούς FIA.
Γιατί να βάλεις 50-80 κιλά έρμα σε όλα τα 106 είναι λίγο
Γιατί είναι 'φωτογραφική' διάταξη κατά του δημοφιλέστερου αγωνιστικού αυτοκινήτουΟπότε νομίζω δεν είναι ρεαλιστικό, στο κάτω-κάτω δε φταίει η Peugeot/Citroen αν έφτιαξαν ένα αυτοκίνητο-νικητή.
-
Ενώ στην Ιταλία
25. – HANDICAP PESO
Un handicap peso sarà assegnato a ogni Conduttore classificatosi primo in ciascuna Classe del Campionato Italiano
Turismo.
L'handicap peso sarà applicato sulla vettura alla successiva partecipazione ad una gara nella stessa Classe in cui ha
ottenuto la vittoria.
In caso di due gare nella stessa Manifestazione, se il Conduttore è lo stesso, l'handicap peso maturato si applicherà
anche tra la prima e la seconda gara.
A tutti i conduttori partecipanti a ciascuna Manifestazione, in funzione del risultato ottenuto nel corso della
Gara precedente, sarà assegnato il seguente handicap peso:
Posizione nella Classifica della Gara
(relativa ad ogni singola Classe)
Handicap Peso Handicap Peso
Classe N3 – ND1 (a) Classi N4-N5-N6 ND2 (b)
1° Classificato + 20 Kg.. + 15 Kg..
2° Classificato + 15 Kg. + 10 Kg.
3° Classificato + 10 Kg. + 5 Kg.
4° Classificato + 5 Kg. + 5 Kg.
5° Classificato 0 0
6° Classificato -5 Kg. -5 Kg.
7° Classificato - 10 Kg. - 5 Kg.
8° Classificato - 15 Kg. - 10 Kg.
9° Classificato, 10° Classificato, etc. - 20 Kg. - 15 Kg.
L'handicap peso sarà applicato sulla vettura alla successiva partecipazione ad una gara nella stessa Classe in cui
è stato ottenuto.
a) Riservato alle sole vetture delle Classi N3-ND2: la somma degli handicap pesi non potrà mai essere
superiore ai 60 Kg.
b) Riservato alle sole vetture delle Classi N4-N5-N6-ND1: la somma degli handicap pesi non potrà mai
essere superiore ai 45 Kg.
N.B.:Il peso minimo previsto dall’Annuario C.S.A.I. 2006 - N.S. 10 – Cap. I dovrà essere sempre rispettato in
qualunque momento della Manifestazione. Eventuali Handicap Peso di segno negativo potranno essere applicati
solo scalando il peso da eventuali handicap maturati precedentemente, altrimenti non saranno adottati.
Questa zavorra dovrà essere posizionata al posto del sedile del passeggero (sul pianale della vettura) e dovrà essere
solidamente fissata con bulloni, ma in grado di essere asportata per il controllo dei Commissari al fine della verifica del
peso.
Solo questa zavorra dovrà essere applicata anche in presenza di appello, tenuto conto che la presentazione del ricorso al
T.N.A. dà luogo alla sospensione della classifica impugnata, ma non infirma, fino all'emissione della sentenza, le
conseguenze delle decisioni dei Commissari Sportivi.
Nel caso un conduttore, escluso di classifica con provvedimento dei Commissari Sportivi, sia riammesso in seguito a
sentenza del Tribunale Nazionale d'Appello, egli da quel momento dovrà portare l'handicap peso conseguente.
I Concorrenti sono personalmente responsabili del rispetto dell'handicap peso eventualmente assegnato ai loro
Conduttori, e dovranno dichiararlo in sede di Verifica Tecnica, con la dimostrazione dei risultati conseguiti.
La mancata applicazione dell'handicap peso assegnato comporterà l'esclusione dalla classifica. -
Είσαι τόσο σίγουρος ότι όλοι ξέρουν Ιταλικά?
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Είσαι τόσο σίγουρος ότι όλοι ξέρουν Ιταλικά?Το Handicap νομίζω ότι είναι γνωστό. To peso (όχι τον παίζω) είναι το βάρος!
Classificato είναι ο καταταγμένος.Αν βρώ λίγο χρόνο θα σας κάνω ένα ρεζουμέ! (περίληψη)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Γιατί η τρέχουσα ΕΘΕΑ δε θέλει να παρεκλίνει από τους κανονισμούς FIA.
Γιατί να βάλεις 50-80 κιλά έρμα σε όλα τα 106 είναι λίγο
Γιατί είναι 'φωτογραφική' διάταξη κατά του δημοφιλέστερου αγωνιστικού αυτοκινήτουΟπότε νομίζω δεν είναι ρεαλιστικό,** στο κάτω-κάτω δε φταίει η Peugeot/Citroen αν έφτιαξαν ένα αυτοκίνητο-νικητή**.
τα C2 και τα 206 της ιδιας εταιριας ειναι και αν το σκεφτεις θα την ευνοουσε αν ηταν το ιδιο ανταγωνιστικα με τα 106/SAXO, γιατι πολυ απλα η παραγωγη των 106και σαχο σταματησε...
-
- Μιλάμε για πρωτάθλημα Τουρισμού (= πίστα)
- Μιλάμε για αυτοκίνητα παρόμοιων δυνατοτήτων οπότε ο ισοζυγισμός έχει νόημα
- Εχει δοκιμαστεί και στην Ελλάδα με μέτρια αποτελέσματα (βλ. κατηγορία Sport το 2005)
- Μέγιστο επιπλέον βάρος: 60 κιλά
Αλλά εδώ μιλάμε για κάτι διαφορετικό: πως θα γίνουν 'λιγότερο ανταγωνιστικά' συγκεκριμένα αυτοκίνητα ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ, ώστε κάποιος που θέλει να τρέξει να λέει 'ας πάρω ένα 206, δεν έχει διαφορά' και όχι 'τι να κάνω με το 206, από χέρι θα είμαι χαμένος από τα 106'
-
Ο χρήστης SteliosC έγραψε:
τα C2 και τα 206 της ιδιας εταιριας ειναι και αν το σκεφτεις θα την ευνοουσε αν ηταν το ιδιο ανταγωνιστικα με τα 106/SAXO, γιατι πολυ απλα η παραγωγη των 106και σαχο σταματησε...Η αληθεια ειναι οτι οι Ιταλοι στο πρωταθλημα ταχυτητας τους κανουν αυτο το κολπακι εδω και χρονια, παντα βρισκουν τροπο να ειναι οι κλασεις γεματες διαφορετικα αυτοκινητα. Βεβαια δεν ειναι απλο, εχουν δουλεψει με εθνικες ομολογκασιον για παρα πολλα αυτοκινητα και ειναι συνεχως στο ψαξιμο για την εξισωση τους (οσο αυτο ειναι εφικτο). Θεωρητικα θα μπορουσαμε να τραβηξουμε ενα copy paste αυτων των κανονισμων...
... αλλα απο την αλλη:
- θα γινοταν ο κακος χαμος απο ολους αυτους που εχουν την απαιτηση με το ιδιο αυτοκινητο να κανουν τα παντα.
- θα ηθελε κοσμο να τρεχει συνεχως για αυτο το θεμα.
- θα ηθελε μερικα χρονια για να δειξει καρπους και η ΕΘΕΑ δεν εχει καμια ορεξη να περιμενει...
Γιαυτο επελεξε να επετρεψει στους παντες να μπουν πιστα, κανοντας ουσιαστικα δωρεαν αγωνιστικης φυσης track days. BTCC, kit cars (!!!), Ε, ιστορικα, Α0, Μικρα, ενας αχταρμας που δεν ικανοποιει κανεναν και δεν οφελει σε τιποτα. Αλλα ποιος νοιαζεται, ειναι μια ευκολη λυση και χαριζει την απολυτη ευτυχια των 100 συμμετοχων.
-
Ο χρήστης stamelos έγραψε:
σε βρισκω παρα πολυ σωστο,αλλα για την αποκτησει αυτου τι προυποθετει?Να εχει οργανωθει το cup εννοεις;
CUP 2007