Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εντυπώσεις από γρήγορη βόλτα 206 1.6 XS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Εντυπώσεις από γρήγορη βόλτα 206 1.6 XS
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    58
    307
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petros last edited by

      Επιτέλους πάτησα τα 5.000 χλμ. (τη Δευτέρα πάει για το πρώτο τσεκάρισμα) και -μετά από ιώβειο υπομονή- αποφάσισα να πατήσω το γκάζι στο πάτωμα.

      Σήμερα το πρωί ανέβηκα Ντράφι (κλασική διαδρομή για ταχύτητα με ασφάλεια, αν και άρχισε να πυκνοκατοικείται και θέλει προσοχή) και ανέβηκα... στο γκάζι. Δεν περίμενα ότι σε σχέση με το Rallye θα με ικανοποιούσε σε τέτοιο βαθμό. Οπωσδήποτε βρίσκεται αρκετά πίσω από την απόλυτη αγωνιστική αίσθηση του μικρού διαβόλου, αλλά δεν έχω οδηγήσει άλλο τόσο ευχάριστο μικρομεσαίο χιλιοεξακοσάρι (είπαμε Rallye εξαιρουμένου ).

      Έχουμε και λέμε λοιπόν...
      Πρώτα από όλα απαιτεί να μη δώσει ο οδηγός σημασία στο πλάγιασμα (όχι τίποτε φοβερό, αλλά ο εσωτερικός τροχός σπινάρει αρκετά). Αφού λοιπόν του πάρεις το κολάϊ, το αυτοκίνητο πολύ απλά δεν ξεκολάει από την άσφαλτο. Με 'απαγορευμένες' ταχύτητες **σε καμπές ζωγραφίζει **χωρίς την παραμικρή νευρικότητα, στις δε κλειστές στροφές η **παθητική τετραδιεύθυνση **είναι αρκετά έντονη, αν και χρήστες παλαιότερων 106 και 205 δε θα προβληματιστούν στο ελάχιστο. Συγκεκριμένα στην κορυφή της στροφής (ακόμη και με μέτριο γκάζι) γυρνάει γλυκά την ουρά κλείνοντας την τροχιά. Εννοείται ότι ταρζανιές με το δεξί πεντάλ ψιλοαπαγορεύονται, αν και οι διορθώσεις είναι πανεύκολες χάρη στο σαφέστατο υδραυλικό. Το πλαίσιο δεν είναι το ίδιο 'συμπαγές' με εκείνο του Rallye, αλλά είναι επαρκώς άκαμπτο. Φρένα από άλλο πλανήτη (το ABS δεν ενεργοποιήθηκε ΠΟΥΘΕΝΑ, παρότι ορισμένες φορές προσπάθησα να το 'εκβιάσω', ιδιαίτερα στη μεγάλη κατηφορική ευθεία με σχεδόν 180χαω στην κορυφή της πριν το ανοικτό S-άκι).
      Δε μου πολυάρεσε ο ήχος του κινητήρα, παρόλο που ο 16βάλβιδος σφυρίζει ευχάριστα μετά τις 4.000 στρ. Επίσης θέλει ελαφρώς πιο σκληρά αμορτισέρ (όχι τίποτε το σπουδαίο) για να μειώσει το σπινάρισμα του εσωτερικού τροχού, ο οποίος **κόβει τη φόρα **στις ανηφορικές κλειστές στροφές θυμίζοντας ότι δε βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι ενός 205GTi .

      Συμπερασματικά, το αυτοκίνητο δικαιώνει απόλυτα τους λόγους της αγοράς του. Υπόψη, δεν αμφιβάλω ότι -έστω και υποσυνείδητα- είμαι ίσως περισσότερο ενθουσιασμένος με το 206 από 'όσο πρέπει', αφού αποτελεί την επιλογή μου (δεν έχω αυταπάτες ).

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        petros last edited by

        Επιτέλους πάτησα τα 5.000 χλμ. (τη Δευτέρα πάει για το πρώτο τσεκάρισμα) και -μετά από ιώβειο υπομονή- αποφάσισα να πατήσω το γκάζι στο πάτωμα.

        Σήμερα το πρωί ανέβηκα Ντράφι (κλασική διαδρομή για ταχύτητα με ασφάλεια, αν και άρχισε να πυκνοκατοικείται και θέλει προσοχή) και ανέβηκα... στο γκάζι. Δεν περίμενα ότι σε σχέση με το Rallye θα με ικανοποιούσε σε τέτοιο βαθμό. Οπωσδήποτε βρίσκεται αρκετά πίσω από την απόλυτη αγωνιστική αίσθηση του μικρού διαβόλου, αλλά δεν έχω οδηγήσει άλλο τόσο ευχάριστο μικρομεσαίο χιλιοεξακοσάρι (είπαμε Rallye εξαιρουμένου ).

        Έχουμε και λέμε λοιπόν...
        Πρώτα από όλα απαιτεί να μη δώσει ο οδηγός σημασία στο πλάγιασμα (όχι τίποτε φοβερό, αλλά ο εσωτερικός τροχός σπινάρει αρκετά). Αφού λοιπόν του πάρεις το κολάϊ, το αυτοκίνητο πολύ απλά δεν ξεκολάει από την άσφαλτο. Με 'απαγορευμένες' ταχύτητες **σε καμπές ζωγραφίζει **χωρίς την παραμικρή νευρικότητα, στις δε κλειστές στροφές η **παθητική τετραδιεύθυνση **είναι αρκετά έντονη, αν και χρήστες παλαιότερων 106 και 205 δε θα προβληματιστούν στο ελάχιστο. Συγκεκριμένα στην κορυφή της στροφής (ακόμη και με μέτριο γκάζι) γυρνάει γλυκά την ουρά κλείνοντας την τροχιά. Εννοείται ότι ταρζανιές με το δεξί πεντάλ ψιλοαπαγορεύονται, αν και οι διορθώσεις είναι πανεύκολες χάρη στο σαφέστατο υδραυλικό. Το πλαίσιο δεν είναι το ίδιο 'συμπαγές' με εκείνο του Rallye, αλλά είναι επαρκώς άκαμπτο. Φρένα από άλλο πλανήτη (το ABS δεν ενεργοποιήθηκε ΠΟΥΘΕΝΑ, παρότι ορισμένες φορές προσπάθησα να το 'εκβιάσω', ιδιαίτερα στη μεγάλη κατηφορική ευθεία με σχεδόν 180χαω στην κορυφή της πριν το ανοικτό S-άκι).
        Δε μου πολυάρεσε ο ήχος του κινητήρα, παρόλο που ο 16βάλβιδος σφυρίζει ευχάριστα μετά τις 4.000 στρ. Επίσης θέλει ελαφρώς πιο σκληρά αμορτισέρ (όχι τίποτε το σπουδαίο) για να μειώσει το σπινάρισμα του εσωτερικού τροχού, ο οποίος **κόβει τη φόρα **στις ανηφορικές κλειστές στροφές θυμίζοντας ότι δε βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι ενός 205GTi .

        Συμπερασματικά, το αυτοκίνητο δικαιώνει απόλυτα τους λόγους της αγοράς του. Υπόψη, δεν αμφιβάλω ότι -έστω και υποσυνείδητα- είμαι ίσως περισσότερο ενθουσιασμένος με το 206 από 'όσο πρέπει', αφού αποτελεί την επιλογή μου (δεν έχω αυταπάτες ).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          petros last edited by

          Επιτέλους πάτησα τα 5.000 χλμ. (τη Δευτέρα πάει για το πρώτο τσεκάρισμα) και -μετά από ιώβειο υπομονή- αποφάσισα να πατήσω το γκάζι στο πάτωμα.

          Σήμερα το πρωί ανέβηκα Ντράφι (κλασική διαδρομή για ταχύτητα με ασφάλεια, αν και άρχισε να πυκνοκατοικείται και θέλει προσοχή) και ανέβηκα... στο γκάζι. Δεν περίμενα ότι σε σχέση με το Rallye θα με ικανοποιούσε σε τέτοιο βαθμό. Οπωσδήποτε βρίσκεται αρκετά πίσω από την απόλυτη αγωνιστική αίσθηση του μικρού διαβόλου, αλλά δεν έχω οδηγήσει άλλο τόσο ευχάριστο μικρομεσαίο χιλιοεξακοσάρι (είπαμε Rallye εξαιρουμένου ).

          Έχουμε και λέμε λοιπόν...
          Πρώτα από όλα απαιτεί να μη δώσει ο οδηγός σημασία στο πλάγιασμα (όχι τίποτε φοβερό, αλλά ο εσωτερικός τροχός σπινάρει αρκετά). Αφού λοιπόν του πάρεις το κολάϊ, το αυτοκίνητο πολύ απλά δεν ξεκολάει από την άσφαλτο. Με 'απαγορευμένες' ταχύτητες **σε καμπές ζωγραφίζει **χωρίς την παραμικρή νευρικότητα, στις δε κλειστές στροφές η **παθητική τετραδιεύθυνση **είναι αρκετά έντονη, αν και χρήστες παλαιότερων 106 και 205 δε θα προβληματιστούν στο ελάχιστο. Συγκεκριμένα στην κορυφή της στροφής (ακόμη και με μέτριο γκάζι) γυρνάει γλυκά την ουρά κλείνοντας την τροχιά. Εννοείται ότι ταρζανιές με το δεξί πεντάλ ψιλοαπαγορεύονται, αν και οι διορθώσεις είναι πανεύκολες χάρη στο σαφέστατο υδραυλικό. Το πλαίσιο δεν είναι το ίδιο 'συμπαγές' με εκείνο του Rallye, αλλά είναι επαρκώς άκαμπτο. Φρένα από άλλο πλανήτη (το ABS δεν ενεργοποιήθηκε ΠΟΥΘΕΝΑ, παρότι ορισμένες φορές προσπάθησα να το 'εκβιάσω', ιδιαίτερα στη μεγάλη κατηφορική ευθεία με σχεδόν 180χαω στην κορυφή της πριν το ανοικτό S-άκι).
          Δε μου πολυάρεσε ο ήχος του κινητήρα, παρόλο που ο 16βάλβιδος σφυρίζει ευχάριστα μετά τις 4.000 στρ. Επίσης θέλει ελαφρώς πιο σκληρά αμορτισέρ (όχι τίποτε το σπουδαίο) για να μειώσει το σπινάρισμα του εσωτερικού τροχού, ο οποίος **κόβει τη φόρα **στις ανηφορικές κλειστές στροφές θυμίζοντας ότι δε βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι ενός 205GTi .

          Συμπερασματικά, το αυτοκίνητο δικαιώνει απόλυτα τους λόγους της αγοράς του. Υπόψη, δεν αμφιβάλω ότι -έστω και υποσυνείδητα- είμαι ίσως περισσότερο ενθουσιασμένος με το 206 από 'όσο πρέπει', αφού αποτελεί την επιλογή μου (δεν έχω αυταπάτες ).

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            cpp last edited by

            Ο χρήστης Petros έγραψε:
            Επιτέλους πάτησα τα 5.000 χλμ. (τη Δευτέρα πάει για το πρώτο τσεκάρισμα) και -μετά από ιώβειο υπομονή- αποφάσισα να πατήσω το γκάζι στο πάτωμα.

            Σήμερα το πρωί ανέβηκα Ντράφι (κλασική διαδρομή για ταχύτητα με ασφάλεια, αν και άρχισε να πυκνοκατοικείται και θέλει προσοχή) και ανέβηκα... στο γκάζι. Δεν περίμενα ότι σε σχέση με το Rallye θα με ικανοποιούσε σε τέτοιο βαθμό. Οπωσδήποτε βρίσκεται αρκετά πίσω από την απόλυτη αγωνιστική αίσθηση του μικρού διαβόλου, αλλά δεν έχω οδηγήσει άλλο τόσο ευχάριστο μικρομεσαίο χιλιοεξακοσάρι (είπαμε Rallye εξαιρουμένου ).

            Έχουμε και λέμε λοιπόν...
            Πρώτα από όλα απαιτεί να μη δώσει ο οδηγός σημασία στο πλάγιασμα (όχι τίποτε φοβερό, αλλά ο εσωτερικός τροχός σπινάρει αρκετά). Αφού λοιπόν του πάρεις το κολάϊ, το αυτοκίνητο πολύ απλά δεν ξεκολάει από την άσφαλτο. Με 'απαγορευμένες' ταχύτητες **σε καμπές ζωγραφίζει **χωρίς την παραμικρή νευρικότητα, στις δε κλειστές στροφές η **παθητική τετραδιεύθυνση **είναι αρκετά έντονη, αν και χρήστες παλαιότερων 106 και 205 δε θα προβληματιστούν στο ελάχιστο. Συγκεκριμένα στην κορυφή της στροφής (ακόμη και με μέτριο γκάζι) γυρνάει γλυκά την ουρά κλείνοντας την τροχιά. Εννοείται ότι ταρζανιές με το δεξί πεντάλ ψιλοαπαγορεύονται, αν και οι διορθώσεις είναι πανεύκολες χάρη στο σαφέστατο υδραυλικό. Το πλαίσιο δεν είναι το ίδιο 'συμπαγές' με εκείνο του Rallye, αλλά είναι επαρκώς άκαμπτο. Φρένα από άλλο πλανήτη (το ABS δεν ενεργοποιήθηκε ΠΟΥΘΕΝΑ, παρότι ορισμένες φορές προσπάθησα να το 'εκβιάσω', ιδιαίτερα στη μεγάλη κατηφορική ευθεία με σχεδόν 180χαω στην κορυφή της πριν το ανοικτό S-άκι).
            Δε μου πολυάρεσε ο ήχος του κινητήρα, παρόλο που ο 16βάλβιδος σφυρίζει ευχάριστα μετά τις 4.000 στρ. Επίσης θέλει ελαφρώς πιο σκληρά αμορτισέρ (όχι τίποτε το σπουδαίο) για να μειώσει το σπινάρισμα του εσωτερικού τροχού, ο οποίος **κόβει τη φόρα **στις ανηφορικές κλειστές στροφές θυμίζοντας ότι δε βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι ενός 205GTi .

            Συμπερασματικά, το αυτοκίνητο δικαιώνει απόλυτα τους λόγους της αγοράς του. Υπόψη, δεν αμφιβάλω ότι -έστω και υποσυνείδητα- είμαι ίσως περισσότερο ενθουσιασμένος με το 206 από 'όσο πρέπει', αφού αποτελεί την επιλογή μου (δεν έχω αυταπάτες ).

            Όλα καλά μόνο πρόσεχε γιατί με 180 πριν από S ακι τα λάθη δεν συγχορούνται.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • P
              petros last edited by

              Eυχαριστώ για τη συμβουλή, όμως το Ντράφι το ξέρω σαν την παλάμη μου (13 χρόνια το 'στριφογυρίζω'). Μιλάμε για ευθεία των 200χαω πλάτους 15 μέτρων, χωρίς σπίτια σε απόσταση μερικών εκατοντάδων μέτρων και βέβαια πάτησα το φρένο αρκετά πριν το S (το οποίο είναι αρκετά ανοικτό για να το περάσεις και με ταχύτητες της τάξης των 100χαω).

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • H
                hiluxboy last edited by

                Eγω προσωπικα ειμαι fan της γρηγορης οδηγησης και pug-akias! Εχω οδηγησει και τα 2 αυτοκινητα και αυτο που θα επελεγα ειναι αναμφιβολα το 206. Με το rallye γνωριζω και τη στροφη που θα αγορασω μετα απο 3 μπυρες! Το R ειναι αυτοκινητο για νηφαλιους, δεν συγχωρει σε αντιθεση με το 206 που και γρηγορα μπορει να παει, με ασφαλεια και ανεση! Οσον αφορα την αναρτηση μην ψαχτεις με αμορτισερ-ελατηρια! Κατευθειαν μια ΚW!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • V
                  vasilios last edited by

                  Να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου λίγο;

                  Πως σας φαίνεται ότι συγκρίνουμε ένα αυτοκίνητο με ένα άλλο 20 χρόνια παλιότερο και διαπιστώνουμε ότι, «εντάξει, είναι αρκετά κοντά από άποψης οδικής συμπεριφοράς»;

                  Δηλαδή μήπως τα πράγματα πάνε προς το χειρότερο;

                  Για συγκρίνετε το Clio Williams με το τελευταίο Clio Sport. Σε τι είναι καλύτερο, από τις παραμέτρους που αφορούν τον «Πραγματικό Οδηγό» που λέει και ο θείος Κώστας;

                  Οδήγησα πριν καιρό μια δίλιτρη 156. Ε λοιπόν, τόσο σε αίσθηση, όσο και σε αριθμούς πιθανώς, δεν μου φάνηκε καλύτερη από την Alfasud με τον 1700άρη κινητήρα. Σε όλες τις παραμέτρους που αφορούν την άνεση, την αξιοπιστία, το κόστος συντήρησης, τις ευκολίες δεν τίθεται θέμα. Ο Οδηγός όμως;

                  Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις. Η τελευταία Μ3 είναι σαφώς «καλύτερη» από την πρώτη (αν και μερικοί ρομαντικοί θα διαφωνήσουν). Το τελευταίο Mondeo είναι σαφώς καλύτερο από τα προηγούμενα αν και εδώ κάποιοι ρομαντικοί θα μιλήσουν για Sierra Cosworth.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    j-marr last edited by

                    πετρο θα συμφωνισω στα περισσοτερα (και ιδιαιτερα στα λιγο σκληροτερα αμορτισερ) για το 206 (μιας και εχω το ιδιο αυτοκινητο)

                    το μονο στο οποιο εχω μια μικρη ενσταση ειναι το τιμονι το οποιο (τουλαχιστον εμενα) δεν εμπνεει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      spiros last edited by

                      Kωλο....δα!!

                      θα με ψησετε να παρω το 206 1,6 τελικα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • H
                        hiluxboy last edited by

                        Kαι βεβαια θα σε ψησουμε... εγω προτεινω λευκο με ηλιοροφη! Για ζαντα δεν μπορω να εκφερω γνωμη, ειναι θεμα γουστου!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • S
                          skullone last edited by

                          Ε όχι και λευκό! Σα νοσοκομειακό θα είναι ή - ακόμα χειρότερα - ΝΟΙΚΙΑΡΙΚΟ! Μην ξεχνάς ότι στα σημερινά αυγουλοειδή δεν υπάρχει τίποτα να σπάει τη μονοτονία του λευκού!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • H
                            hiluxboy last edited by

                            Το λευκο ειναι πολεμικο χρωματακι! ...οποτε persepolis!(χρυσαφι). Κυριλε χρωματακι και πανεμορφο! Ειπαμε γουστα ειναι αυτα, αλλα παντα να παιρνεις και γνωμες που συνοδευονται απο επιχειρηματα! Το λευκο δεν λερωνει, δεν ζεσταινει και οι μικρογρατσουνιες απο πετραδακια κ.τ.λ. δεν φαινονται. Απο τη στιγμη που το απορριπτεις λογω νοσοκομειακων συνειρμων εγω δεν μπορω να πω κατι περισσοτερο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              skullone last edited by

                              Θα έλεγα κόκκινο, αλλά αποτελεί στόχο για τους τσέους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hiluxboy last edited by

                                Καλη επιλογη και το κοκκινο, μετα το blue santorin (rovanpera στα 1600) ομως!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  petros last edited by

                                  Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                  Kωλο....δα!!

                                  θα με ψησετε να παρω το 206 1,6 τελικα

                                  Εδώ ταιριάζει απόλυτα το κάτωθι smilie...

                                  (Υ.Γ. με τσάκωσες μπαγάσα Σπύρο )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Ο χρήστης Petros έγραψε:

                                    Kωλο....δα!!

                                    θα με ψησετε να παρω το 206 1,6 τελικα

                                    Εδώ ταιριάζει απόλυτα το κάτωθι smilie...

                                    (Υ.Γ. με τσάκωσες μπαγάσα Σπύρο )

                                    Σιγα μη σε αφηνα Πετρο!!!!

                                    Ψαχνω (οικονομικους) 'πορους'!!!!!!

                                    Αλλα θα παρω το ανανεωμενο
                                    ποτε ερχεται, σε 1μηνα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • M
                                      markvag last edited by

                                      Αλήθεια Πέτρο, γιατί έκανες 5000 χλμ για να το πατήσεις λιγάκι παραπάνω;;; Έτσι σου είπανε;;; Στο βιβλιαράκι δεν αναφέρει τίποτα γα ροντάρισμα, ενώ εμένα ο πωλητής μου είπε απλά να μην το ξεσκίσω στα πρώτα 1000χλμ, πράγμα που ούτως ή άλλως θα έκανα. Μέχρι τα 1500χλμ σταδιακά του έδινα όλο και πιο πολλές στροφές, και από τα 1500χλμ και μετά ...

                                      Και επίσης σου είπανε ότι θέλει τσεκάρισμα στα 5000χλμ;;;Γιατί εμένα μου είπε ότι θέλει στα 10.000 , πράγμα που συμφωνεί και με το βιβλιαράκι.

                                      Αν αυτά τα κάνεις από μόνος σου ΟΚ, αλλά μήπως έτσι πρέπει να γίνεται και εγώ κάνω λάθος;;;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • P
                                        petros last edited by

                                        Ο χρήστης markvag έγραψε:
                                        Αλήθεια Πέτρο, γιατί έκανες 5000 χλμ για να το πατήσεις λιγάκι παραπάνω;;; Έτσι σου είπανε;;; Στο βιβλιαράκι δεν αναφέρει τίποτα γα ροντάρισμα, ενώ εμένα ο πωλητής μου είπε απλά να μην το ξεσκίσω στα πρώτα 1000χλμ, πράγμα που ούτως ή άλλως θα έκανα. Μέχρι τα 1500χλμ σταδιακά του έδινα όλο και πιο πολλές στροφές, και από τα 1500χλμ και μετά ...

                                        Και επίσης σου είπανε ότι θέλει τσεκάρισμα στα 5000χλμ;;;Γιατί εμένα μου είπε ότι θέλει στα 10.000 , πράγμα που συμφωνεί και με το βιβλιαράκι.

                                        Αν αυτά τα κάνεις από μόνος σου ΟΚ, αλλά μήπως έτσι πρέπει να γίνεται και εγώ κάνω λάθος;;;

                                        Κι εμένα για 1.000 χλμ. μου μίλησαν (άλλωστε δεν υφίσταται πλέον 'στρώσιμο' με την παλιά έννοια του όρου). Όμως ακόμη και έως τα 2.500 χλμ στο οδόμετρο ένοιωθα τον κινητήρα αρκετά 'σφιχτό' και μόνο μετά τις 4.000 χλμ. άρχισε να λύνεται. Από εκεί και πέρα το πάταγα αρκετά, αλλά όχι πολύ εξωφρενικά πράγματα. Η βόλτα στο Ντράφι σήμερα ήταν το ουσιαστικό... ξεπαρθένιασμά του (έως τώρα ήμασταν στα 'προκαταρκτικά' ).

                                        Επίσης μου είπαν για τις 10.000 χλμ το πρώτο σέρβις. Όμως κάπου άκουσα ότι θα πρέπει στο πρώτο εξάμηνο να πάει για τσεκάρισμα (κάποιοι είπαν ότι μόνο έτσι διατηρείται η εγγύηση). Ρώτησα τη LION και μου είπαν ότι πράγματι αν κλείσει 6 μήνες το αυτοκίνητο (ακόμη και χωρίς 10.000 χλμ. στο οδόμετρο) πρέπει να πάει για έλεγχο. Αφού ακόμη είναι σε 'political correct' φάση, είπα να μην παραβώ τους κανόνες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hiluxboy last edited by

                                          Ο κινητηρας δεν θελει ρονταρισμα, θεωρητικα τουλαχιστον! Λιγη ομως προσοχη στην αρχη ειναι παντα απαραιτητη, οχι μονο για τον κινητηρα, αλλα και για εμας εως οτου μαθουμε το νεο μας αυτοκινητο. Για τα service-ελεγχους καλα τα ξερετε. Εχω μια ιδιαιτερη σχεση με τα peugeot και δεν σας κανω τον εξυπνο, απλα σας επιβεβαιωνω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • P
                                            petros last edited by

                                            Γράψτε λάθος...

                                            Αθάνατη LION. Με πήραν τηλέφωνο για να με ρωτήσουν αν ήμουν ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο κι εκεί ρώτησα αν πρέπει στους 6 μήνες να πάω για το πρώτο έλεγχο (όπως είχα ακούσει από κατόχους του 206). Μου απάντησαν καταφατικά.
                                            Έλα όμως που μόλις τώρα πήρα τηλέφωνο στον αντιπρόσωπο από όπου το αγόρασα για να κλείσω ραντεβού και μου επιβεβαίωσαν τα αρχικώς λεγόμενα (δηλ. ή 10.000 χλμ, ή ένα χρόνο, ανάλογα ποιο θα φτάσει πρώτο, όπως άλλωστε λέει το βιβλίο συντήρησης του αυτοκινήτου).
                                            Τώρα αν πω καμιά κουβέντα για τη LION θα χαρακτηριστώ κακός;;;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr