-
Όπως και στη ζωή, έτσι και στους αγώνες, οι ταχύτητες έχουν ανεβεί πολύ....
Άλλο το Civic του Κάστορα σε ανάβαση του '80 και άλλο το 106 του Πούντου.....
Αναφέρω low level και entry αυτοκίνητα για να γίνει αντιληπτό το πόσο υπάρχει ανάγκη εκσυγχρονισμού των μέτρων ασφάλειας από πλευράς οργάνωσης όπως εκσυγχρονίστηκαν τα αυτοκίνητα σε επιδόσεις και ασφάλεια....
Οργανώσεις επιπέδου '70 ΤΕΛΟΣ!!!!
-
Οι οδηγοί βελτιώθηκαν αντίστοιχα ?
Αλλά ...
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Όπως και στη ζωή, έτσι και στους αγώνες, οι ταχύτητες έχουν ανεβεί πολύ....Άλλο το Civic του Κάστορα σε ανάβαση του '80 και άλλο το 106 του Πούντου.....
Αναφέρω low level και entry αυτοκίνητα για να γίνει αντιληπτό το πόσο υπάρχει ανάγκη εκσυγχρονισμού των μέτρων ασφάλειας από πλευράς οργάνωσης όπως εκσυγχρονίστηκαν τα αυτοκίνητα σε επιδόσεις και ασφάλεια....
Οργανώσεις επιπέδου '70 ΤΕΛΟΣ!!!!
Αντίστοιχα έχει βελτιωθεί και η ποιότητα των δρόμων. Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα Σπύρο.
Η οργάνωση δεν είναι το πρόβλημα, κατ' εμε.
-
Παλι στην οργάνωση το ρίξαμε;
Τι σχεση έχει η οργάνωση με το θέμα;
Σε άλλο θέμα τα σχόλια για την οργάνωση!
-
Μήπως τώρα πια (λέω εγώ), παρότι ερασιτεχνικό το άθλημα, 'είναι πολλά τα λεφτά Άρη' ?
Και εξηγώ... οι χορηγοί τα σκάνε πιθανότατα περισσότερο απ' ότι στο παρελθον και περιμένουν αποτελέσματα... Οπότε η βαθμοθηρία (έχω την εντύπωση ότι) είναι περισσότερη απ' ότι στο παρελθόν. Όποιος δεν είναι βαθμοθήρας (λόγω περιορισμένης εμπλοκής κυρίως, όπως Βωβός, Πίτσος), απλά πατάει το γκάζι τέρμα και το ευχαριστιέται...
Δε θα μπορούσε να συμβαίνει και αυτό?
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Παλιά, πηγαίναμε σε ένα αγώνα, για να δούμε 3-5 'τέρατα' και μετά όλους τους υπόλοιπους που ακολουθούσαν, σε άλλο ρυθμό, με υποδεέστερα αυτοκίνητα, δίνοντας όμως την ψυχή τους.Εδώ και κάποια χρόνια, όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν, είναι 'τέρατα'. Γεμίσαμε Evo και Subaru.
Ήταν αναμενόμενο ότι αυτά τα αυτοκίνητα δεν θα μπορούσαν να τα πάνε όλοι. Και ότι αυτό θα ήταν εμφανές. Όπως και έγινε.
Από την άλλη, λείπουν οι 3-4 που θα χάλαγαν όσα χρήματα χάλαγαν όλοι οι άλλοι μαζί και θα έπαιζαν τον ρόλο του 'κράχτη'.
Μ' αυτά και μ' αυτά...οι αγωνιζόμενοι ασχολούνται πλέον περισσότερο με το πόσα χιλιόμετρα μπαριέρα έχουν οι ειδικές....
Δεν το κατηγορώ αυτό...αλλά πάντα έτσι ήταν...επικίνδυνα! Τι άλλαξε?Το άθλημα είναι επικίνδυνο. Αλλά δεν έχει πια εκείνο το κάτι παραπάνω που θα ελκύσει τον θεατή (όχι τον λάτρη, αλλά τον λίγο πιο χαλαρό)!
Γνώμη μου. Μην μου την πέσετε πάλι. Δεν έχω κάτσει σε μπάκετ, δεν έχω πιάσει τιμόνι...αλλά παρακολουθούσα αγώνες για πολλά πολλά χρόνια!
Νίκο μου άρεσει πολύ η τοποθέτηση σου, θα μπορούσα να την έχω γράψει και εγώ.Να προσθέσω ότι οι 3-5 που αναφέρεις συνήθως ήταν κοντά ο ένας με το άλλον σε ικανότητες και υπήρχε συναγωνισμός.
Θα σου-σας θυμίσω και κάτι ακόμα.Τότε υπήρχαν και 3-5 καλοί οδηγοί από την Θεσσαλονίκη που όταν κατέβαιναν στον νότο (και το έκαναν συχνά) αύξαναν ακόμα περισσότερο τον συναγωνισμό.Τώρα αυτό δεν γίνεται.
Το κακό είναι ότι και εγώ παρακολουθούσα αγώνες και δεν έχω πια κίνητρο να παρακολουθώ.
Ελπίζω όταν αποχωρήσουν και οι λίγοι ακόμα πλούσιοι αλλά και γρήγοροι των Ελληνικών αγώνων να μην πέσει μαύρο σκοτάδι, αν και πολύ φοβάμαι ότι δεν θα το γλυτώσουμε.
Τελικά πρέπει να είμασταν πολύ τυχερή γεννιά θεατών! -
Που τους είδες τους χορηγούς ρε Κώστα;
Τους διώξαμε και αυτούς μαζί με τους θεατές....
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οι οδηγοί βελτιώθηκαν αντίστοιχα ?Αλλά ...
Και γιατί να το κάνουν; Αφού καθαρίζουν τα διαφορικά!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Μήπως τώρα πια (λέω εγώ), παρότι ερασιτεχνικό το άθλημα, 'είναι πολλά τα λεφτά Άρη' ?Και εξηγώ... οι χορηγοί τα σκάνε πιθανότατα περισσότερο απ' ότι στο παρελθον και περιμένουν αποτελέσματα... Οπότε η βαθμοθηρία (έχω την εντύπωση ότι) είναι περισσότερη απ' ότι στο παρελθόν. Όποιος δεν είναι βαθμοθήρας (λόγω περιορισμένης εμπλοκής κυρίως, όπως Βωβός, Πίτσος), απλά πατάει το γκάζι τέρμα και το ευχαριστιέται...
Δε θα μπορούσε να συμβαίνει και αυτό?
taurus σου θυμίζω ότι τότε υπήρχαν και επαγγελματικές ομάδες των αντιπροσωπείων που φυσικά περίμεναν αποτελέσματα (DATSUN-NISSAN ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ, ΤΟΥΟΤΑ-ΚΑΣΙΔΟΠΟΥΛΟΣ,FORD ΚΟΝΤΕΛΗΣ λιγότερο η RENAULT MAVA) αλλά αυτοί που τα οδηγούσαν στην πλειοψηφεία τους τα 'τσούλαγαν' τα ρημάδια και δε κάνανε εκδρομή.
Όσο για τα λεφτά των χορηγιών σήμερα, έχω ακούσει κάποια ποσά από οδηγούς που κάνουν πρωταθλητισμό και με έχουν πιάσει τα γέλια.
-
Μα δεν μιλάω για τους μικρότερους συνδιασμούς οδηγού-χορηγού, αλλά για τα μεγαλύτερα ονόματα.
Τεσπα, μια υπόθεση έκανα, δε σημαίνει ότι είναι έτσι σώνει και καλά...
edit: Δεν μίλησα για επαγγελματικές ομάδες... εκεί έχεις την πολυτελεια να πας γρήγορα, χωρίς να προβληματίζεσαι για τα επακόλουθα. Δείτε ας πούμε επιδόσεις Παραδείση, ο οποίος στο ΕΛΠΑ οδήγησε...
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
....Φταει η ΕΘΕΑ και η ΕΛΠΑ που ο Βωβος κάνει περίπατο;
..........Και αυτο που ξαναρωτάω ειναι γιατί...
Αν υπήρχε Πολιτική ανάπτυξης του σπόρ , αν υπήρχε προβολή , αν υπήρχαν αντιπροσωπείες , αν υπήρχε κάρτ , αν , αν , αν.....
Τότε δεν θα είμασταν στο Ελλαδιστάν , αλλά στην Αγγλία , στην Ιταλία , στην Γαλλία και δεν θα συζητούσαμε για Βωβούς αλλά για Loeb , Panizzi , Mcrae κλπ.
Αλλά για να φτάσουμε στην χάραξη πολιτικής και στην εφαρμογή της πρέπει να το θέλουμε. Εδώ δεν θέλουμε ούτε τα αυτονόητα να κάνουμε που είναι η ασφάλειά μας!
Να στο τραγουδήσω κι όλας
Αν δεν υπήρχαν όλα τα 'αν'
δεν θα είμασταν Ελλαδιστάν
Θάταν ο Βωβός μερακλαντάν
αν έτρεχε ο Ζάχος με Μεγκάν(εννοώ Μιτσουμπίσι αλλά δεν έκανε ρίμα το ρημάδι)
-
και θα είχαν όλοι από 10 νταν...
και επιτυχίες ωσαν τον Ζιντάν!!! -
Γιατι ποιά πολιτική υπήρχε το '70, το '80 και το '90?!!!
Τώρα όλο το φταίξιμο ρίχνεται στην ΕΘΕΑ. Γιατι δεν μπορεί να προσδιοριστεί ο πραγματικός λόγος του προβλήματος...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Μα δεν μιλάω για τους μικρότερους συνδιασμούς οδηγού-χορηγού, αλλά για τα μεγαλύτερα ονόματα.Τεσπα, μια υπόθεση έκανα, δε σημαίνει ότι είναι έτσι σώνει και καλά...
Κουβέντα κανουμε, δεν σημαίνει ότι και εγώ έχω δίκιο.Και εγώ για μεγάλο συνδυασμό του σήμερα μιλουσα.
Μια και έφερε η κουβέντα.
Πριν από κάποια χρόνια φίλος μου δούλευε στην TEXACO την εποχή που η εταιρεία πατρονάριζε τον Παπαδημητρίου.Μου είπε για το ποσό της χορηγίας.
Γελοίο!
Σε σχέση βέβαια με το τι χαλούσε ο Παπαδημητρίου την εποχή εκείνη.Άλλο παράδειγμα από την αντίθετη πλευρά.
Πριν από κάποια χρόνια Μεγάλο όνομα του χώρου σε κουβέντα μου ανέφερε ότι έχασε μεγάλη χορηγία από εταιρεία τότε 50.000.000 δρχ επειδή γνωστότατος δημοσιογράφος του χώρου, δρώντας ώς σύμβουλος της εταιρείας πρότεινε άλλο πασίγνωστο οδηγό σαν πιο καλή επίλογή.Δηλαδή κάποια στιγμή μπορεί να πέσανε και καλά λεφτά στις τσέπες ορισμένων.
Αλλά είμαστε εκτός θέματος...
-
Θοδωρή, τέτοια και άλλα τόσα που δεν ξέρουμε....
Άστα να πάνε.....
Φταίμε πρωτα από όλα οι οδηγοί....
Εμείς τους διώχνουμε όλους...
Με την κουτοπονηριά μας, με την κουλαμάρα μας, με τα κόμπλεξ μας και τέλος με την μ@λ@κία μας που δεν μπορούμε ενωμένοι να απαιτήσουμε τα αυτονόητα....
Την μία μέρα κραυγάζουμε υπέρ αποχής, την άλλη δηλώνουμε πρώτοι συμμετοχή....
Την μία μέρα τρώμε μαζί, την άλλη κοιτάμε να αρπάξουμε την πενιχρή χορηγία του άλλου, θάβοντάς τον πισώπλατα....
Ούστ και σε εμάς....
(Αν έχω καταλάβει καλά, κάποιοι εδώ μέσα έχουν ορισθεί συνήγοροι υπεράσπισης της ΕΘΕΑ, αλλά χωρίς λόγο, και το κακό είναι ότι δεν τους πάει ο ρόλος καθόλου....)
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Θοδωρή, τέτοια και άλλα τόσα που δεν ξέρουμε....Σπύρο 'Χρόνια Πολλά'!
Με τούτα και με κείνα λοιπόν νομίζω ότι σε λίγο καιρό δεν θα μιλάμε για άνοιγμα της ψαλίδας, καθώς δεν θα υπάρχει ψαλίδα καν.
-
....Προκειται ουσιαστικα για μια σπασμενη αλυσιδα της οποιας αποτελεσμα ειναι και το φαινομενο του Αρη με τους υπολοιπους διεκδικητες της νικης,αλλα και του φαινομενου του Κυρκου(ειναι πρωταθλητης εν ετει 2006,δεν πρεπει να το παραλειπουμε)απεναντι σε υποτιθεται φρεσκους,σαφως δυναμικοτερους συνδυασμους.
Τελικα οπως εγραφα τον Μαιο(?) ενας Πανος δεν φερνει την ανοιξη,ποσο μαλλον τωρα που μοιαζει ακομα και αυτος να φτανει σε σημειο κορεσμου(οδηγικα),και να στοχευει σε πρωταθληματα Ελληνικα......Δειτε και ακομα χαμηλοτερα τις διαφορες κλασεις στις οποιες λειπει ο συναγωνισμος και οι 1-2 που τρεχουν σε σχεδον ολο το κυπελλο-πρωταθλημα 'αναγκαστικα' ειναι και αυτοι που το διεκδικουν.(τα αναλογα κυπελλα-επαθλα)
Σκεφτειτε τα ετη γυρωαπο το 2000 που ειχαμε γιαρις καπ-πεζο καπ- ενιαιο Σεατ,Νισσαν Μικρα και σκεφτειτε απο τα χρηματα που 'μοιραζαν' τοτε οι εταιρειες ποσα εχουμε πλεον στους αγωνες?
Για να αναπληρωθουν αυτα τα χρηματα απο που θα μπουν εφοσον δεν υπαρχει προβολη-δεν υπαρχουν χορηγοι-κλπ-κλπ?
Απο την τσεπη των αγωνιζομενων που -πες οτι ειναι και φαρδια- ειναι δυνατον να χαλανε καθε χρονο αρκετες χιλιαδες ευρω?
Αδυνατον χωρις χορηγο.....Ειπαμε ...μια τεραστια αλυσιδα σπασμενη ,την οποια απο οπου και να την πιασεις νιωθεις οτι λειπουν πραγματα.
Πολυ-πολυ δυσκολα θα φτιαξουν τα πραγματα....πολυ δυσκολα....
Σε σημειο που μοιαζει με το ερωτημα 'το αυγο εκανε την κοτα η η κοτα το αυγο?'
'Ειμαστε πλεον παρτακηδες(οι οδηγοι-οι λεσχες-κλπ)λογω της καταστασης της μη αναστρεψιμης ,η η κατασταση εγινε αναστρεψιμη λογω του οτι ειμαστε παρτακηδες?'*Μην βιαστειτε να απαντησετε στο παραπανω επειδη μοιαζει πιο ευκολη απαντηση απο οτι στην κοτα......
*νταξει...πιθανον να υπαρχουν και εξαιρεσεις για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Γιατι ποιά πολιτική υπήρχε το '70, το '80 και το '90?!!!Τώρα όλο το φταίξιμο ρίχνεται στην ΕΘΕΑ. Γιατι δεν μπορεί να προσδιοριστεί ο πραγματικός λόγος του προβλήματος...
Την δεκαετία του 70 μπήκαν οι βάσεις στην ασφάλεια των αγώνων.
Την δεκαετία του 80 υπήρχε προβολή , να θυμίσω χορηγούς (Marlboro - Rothmans - Bic - Kamel κλπ) αντιπροσωπείες Nissan - Ford - Lancia - Lada - Mazda - Renault κλπ) επειδή τους χρειαζόμασταν και στο Ακρόπολις.
Την δεκαετία του 90 εκεί που έπρεπε να γίνει η υπέρβαση (και φυσικά θα έχανε τον μπερντέ η ΕΛΠΑ) άρχισε το διαίρει και βασίλευε.
Πότε έγινε ολοκληρωμένη προσπάθεια για ανάδειξη ταλέντων?
Με το Γίνε? Ιδιωτική πρωτοβουλία!
Με τα 100000 που τα δίνει ο ΑΜ από την τσέπη του ? Πάλι Ιδιωτική πρωτοβουλία
Με την χορηγία του Α.Βωβού σε έναν αγωνιζόμενο? Ματά ξανά Ιδωτική πρωτοβουλία!
Φτάνουμε δηλαδή στο σημείο , να χρηματοδοτεί ο Α.Β τον μοναδικό οδηγό που θεωρεί άξιο αντίπαλο για να έχει ενδιαφέρον ο αγώνας του? Ήμαρτον! Χίλια μπράβο του αλλά δεν θα φτειάξουμε έτσι τους αγώνες.
Αλήθεια , θα ήθελα πολύ να έβλεπα όλους αυτούς με τις φτερούγες να τρέχουν με 206 Junior Cup , ή Micra μαζί με πιτσιρικάδες ή πιτσιρίκες σαν την Μακρή!
Δεν το λέω για τον Βωβό , που μακάρι να τσιμπήσει , αλλά για κάποιους άλλους! Τους άλλους που λέει ο Παύλος! -
Ο χρήστης roadrunner_gr έγραψε:
Αλήθεια , θα ήθελα πολύ να έβλεπα όλους αυτούς με τις φτερούγες να τρέχουν με 206 Junior Cup , ή Micra μαζί με πιτσιρικάδες ή πιτσιρίκες σαν την Μακρή!
Δεν το λέω για τον Βωβό , που μακάρι να τσιμπήσει , αλλά για κάποιους άλλους! Τους άλλους που λέει ο Παύλος!Μην ξεχνάς όμως ότι είδαμε στην ζωή μας πολλούς ταλαντούχους οδηγούς στα μικρά που 'άναβαν' φώτα στους 'μεγάλους' και μόλις καβάλησαν τις 'φτερούγες' της εκάστοτε εποχής τα στήλωσαν.
-
Τωρα κάτι παει να γίνει. Μιλήστε μην φοβάστε δεν δαγκώνει κανείς.
Θα είχε πολύ ενδιαφερον να ακούσουμε και την γνώμη του συνοδηγού του Πάνου που συχνά πυκνα γράφει στο φόρουμ, όπως και άλλων, οδηγών συνοδηγών.
Ας κάνουμε μια προσπάθεια μετά απο καιρό να γίνει μια συζήτηση επίπέδου σε αυτην την ενότητα των ελληνικών αγώνων.
Δεν υπάρχει περίπτωση να απαντηθεί το ερώτημα του Δημήτρη, ίσως γιατι όλοι φταίμε με τον έναν ή τον αλλο τρόπο αλλά το ζουμί της τοποθετησης του για μένα είναι ότι δυστυχώς δεν υπάρχει ούτε στις μικρότερες κλάσεις συναγωνισμός που να ΄τροφοδοτησει΄στο μέλλον τις μεγαλύτερες κλάσεις.
Να θυμίσω το ότι πριν απο λίγα χρόνια για την Α5 κονταροχτυπιόντουσαν τουλάχιστον 5 πληρώματα ενω η κατηγορία είχε μίνιμουμ 15 συμμετοχές.
Φέτος τί; Αναρωτηθήκατε ποσα πληρώματα της Α5 ακολούθησαν όλο το πρωτάθλημα.Θα μου πειτε, που είναι τώρα οι πρωταγωνιστές της Α5 των τελευταίων χρόνων;
Ισως να είχε ενδιαφέρον να γίνει ένα άρθρο απο το αγαπητό rally.gr και να ερωτηθούν όλοι αυτοι, που πήγαιναν με την ταυτότητα στο στόμα τα κουβαδάκια τους, τι απέγιναν και γιατι;
Βωβός και οι άλλοι...