-
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ FORESTER TURBO, ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ - ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΑΥΛΟΣ ΜΕ ΤΡΕΝΟ ΜΑΖΙ - ΚΑΛΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΜΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ κλπ κλπ κλπ
ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΜΟΝΟ 1 lt ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΛΟ 2.0lt ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗς).
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΟΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗς, ΓΙΑΤΙ Η ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ, ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΟΜΩΣ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
-
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ FORESTER TURBO, ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ - ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΑΥΛΟΣ ΜΕ ΤΡΕΝΟ ΜΑΖΙ - ΚΑΛΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΜΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ κλπ κλπ κλπ
ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΜΟΝΟ 1 lt ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΛΟ 2.0lt ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗς).
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΟΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗς, ΓΙΑΤΙ Η ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ, ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΟΜΩΣ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
-
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ FORESTER TURBO, ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ - ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΑΥΛΟΣ ΜΕ ΤΡΕΝΟ ΜΑΖΙ - ΚΑΛΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΜΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ κλπ κλπ κλπ
ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΜΟΝΟ 1 lt ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΛΟ 2.0lt ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗς).
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΟΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗς, ΓΙΑΤΙ Η ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ, ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΟΜΩΣ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
-
ΦΟΒΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!
Ειμαι ΠΑΡΑ πολυ ευχαριστημενος!
Αν δεν το πατας να ανοιγει η τουρμπινα δεν καιει τιποτα. Αν το πας συνεχεια πατωμα τοτε ναι τσιμπαει αρκετα καταναλωση.
Φοβερη οδικη συμπερυφορα και ανεση με το αυτοματο.
Στο στρωσιμο ειχα
Μεχρι στιγμης στο στρωσιμο εχω καταναλωση 10.56 λιτρα/100 χλμ
Στην δευτερη μετρηση καταναλωσης ειχα 11,8 λιτρα στα 100χλμΓια περισσοτερες πληροφοριες και αποψεις
-
Σε ταξιδι χωρις αποτομες ταρζανιες και εντονα τουρμπισματα καιει περιπου 10,5-11, στην πολη κι αναλογα το ποδι σου καιει... οτι σε φωτισει ο θεος χωρις απαραιτητα αυτο να ειναι πολυ προς τα πανω αλλα σιγουρα οχι οσο στο ταξιδι!
Αν παλι κανεις καποια στιγμη προγραμμα η βαλεις κανενα Prodrive Performance Pack (πακετο βελτιωσης της Prodrive) καιει και λιγοτερο παρα την αυξημενη ιπποδυναμη.Κοστος συντηρησης για ολα τα τουρμπο Σουμπαρου ειναι
-καθε 5000χλμ (η αντιπροσωπεια λεει καθε 10-12500χλμ τουλαχιστο αλλα εγω λεω καθε 5000 αν θες να εισαι απροβληματιστος για παντα, τουρμπο ειναι) αλλαγη λαδι κινητηρα+φιλτρο λαδιου,
-καθε 15000χλμ φιλτρο αερος (αναλογα τη σκονη/χρηση που του κανεις)
-καθε 75000χλμ μεγαλο service που σημαινει ιμαντες (χρονισμου-δυναμω-A/C), μπουζια κλπΤα Σουμπαρου δεν εχουν γενικως μεγαλο κοστος συντηρησης παροτι τουρμπο και το μεγαλυτερο 'κοστος' τους ειναι οι βενζινες και το ξυλο που τρως απο τη γυναικα οταν κοβεις βολτες μονος σου ετσι γιατι σ'αρεσει σε παραξενες διαδρομες...
-
Αν δεν μπείς στη διαδικασία της βελτίωσης, νομίζω τα 11lt/100km είναι ρεαλιστικά. Σε ταξίδια με σταθερή ταχύτητα θα πέφτεις και κάτω απο τα 10. Απο εκεί και πέρα, όσο πατάς και γεμίζει η τουρμπίνα, τόσο θα πληρώνεις.
Κατα τα άλλα το αμάξι είναι καταπληκτικό. Πάρτο και θα το καταχαρείς.
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
δηλ θοδωρη-θεολογη δεν θα δει τα 15l/100km?
αισιοδοξους σας βρισκω καλε..Φιλε Νασο ειναι αναλογος ποσο βαρυ ποδι εχεις και ποσο πολυ κολας στην κινηση...
-
Νασσο το Φορεστερ δεν ειναι STI και εχει ροπη τοσο χαμηλα που αυτο απο μονο του συντελει στην οικονομια καυσιμου!
Βεβαια αν εισαι καγκουρας και 13αρι να παρεις θα το κανεις να καιει, εγω και το Σουιφτακι που πηρα απο 15-16χλμ/lt που εβγαζα στην αρχη καταφερα να το φτασω στα 12,8χλμ/lt αυτο ομως το καημενο δεν φταιει διολου αλλα το ποδι μου! -
εμ αμα το οδηγας χωρις να μπαινεις στο boost και με το μαλακο στην εθνικη οδο δεν θα εισαι μακρια απο το ατμοσφαιρικο. Τωρα αμα παιζεις και τερμα τα γκαζια τοτε θα το πληρωσεις. Μετα απο δυο Subaru εγω εχω αποφασισει οτι αν ηθελα οικονομια βενζινης δεν θα επερνα υπετροφοδοτουμενο αυτοκινητο. Αν το θελεις για καθημερινο στην κινηση και 30-40 χιλιομετρα πηγαινε ελα στην δουλεια θα ειναι τσιμπημενη καταναλωση. Οι βελτιωσεις δεν ανεβαζουν την καταναλωση οσο λεγεται. Το δεξι ποδι ειναι το καθοριστικο. Ροπη το 2,5 λιτρο εχει πιο πολυ απο το 2λιτρο πιο χαμηλα. Επισης περισυ αλλαξανε την τελικη σχεση που βοηθαει την οικονομια βενζινης. Να πουμε την αληθεια αν η οικονομια ειναι παοφασιστικος παραγων στην αγορα αυτοκινητου παρε το ατμοσφαιρικο.
Νικος
ΥΓ: φερνουν το Outback XT στην Ελλαδα; Αν ναι παρε το για μια δοκιμη. Θα εκπλαγεις ευχαριστα.
-
Θυμάμαι καλά ότι έχει ταμπούρα πίσω;
Τέλος πάντων, άποψή μου, χονδρικώς και χονδροειδώς είναι ότι:
-αν χρειάζεσαι υπερυψωμένο αυτοκίνητο, δεν χρειάζεσαι το τούρμπο (τουναντίον, χρειάζεσαι το 'κοντό' του ατμοσφαιρικού)
-αν χρειάζεσαι τουρμπίνα, δεν χρειάζεσαι υπερυψωμένο όχημα -
Δισκόφρενα μπρός πίσω προφανώς για 230 άλογα.
Το φόρεστερ είναι ένα αμάξι που μπορεί να συνδυάσει πολύ γρήγορα ταξίδια, άνετες και ασφαλείς προσπεράσεις, οδηγική ευχαρίστηση σε στροφιλίκια και εκτός δρόμου εξορμήσεις. Προφανώς δεν στρίβει καλύτερα απο ένα impreza και δεν πηγαίνει εκεί που θα πήγαινε ένα Defender. Αποτελεί την καλύτερη ίσως χρυσή τομή, ένα αυτοκίνητο πασπαρτού. Αν προσθέσεις το διακριτικό παρουσιαστικό και την αξιοπιστία της subaru έχεις έναεξαιρετικό crossover!
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
Νασσο το Φορεστερ δεν ειναι STI και εχει ροπη τοσο χαμηλα που αυτο απο μονο του συντελει στην οικονομια καυσιμου!
Βεβαια αν εισαι καγκουρας και 13αρι να παρεις θα το κανεις να καιει, εγω και το Σουιφτακι που πηρα απο 15-16χλμ/lt που εβγαζα στην αρχη καταφερα να το φτασω στα 12,8χλμ/lt αυτο ομως το καημενο δεν φταιει διολου αλλα το ποδι μου!ε,ναι.
σα να λεμε οτι αν παρουμε κανα S2000 η type R δεν θα το παμε πανω απο
6000χ.στρ.πως να ζήσεις χωρίς κροτάλισμα....
-
Ο χρήστης CHRISTOS SOPHOCLEOUS έγραψε:
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ FORESTER TURBO, ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ - ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΑΥΛΟΣ ΜΕ ΤΡΕΝΟ ΜΑΖΙ - ΚΑΛΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΜΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ κλπ κλπ κλπΣΧΕΔΟΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΜΟΝΟ 1 lt ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΛΟ 2.0lt ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗς).
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΟΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗς, ΓΙΑΤΙ Η ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ, ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΟΜΩΣ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
-
Είναι το προσωπικό αυτοκίνητο του Νίκου Δήμου τον τελευταίο καιρό. Ο ίδιος μιλάει με τα καλύτερα λόγια , ιδίως για τη ροπή...
-
Ψιλοαρέσει στον πατέρα μου....και μάλλον μιλάμε για το ατμοσφαιρικό, απο προβλήματα πως πάνε (και τα 2) επίσης για να αλλάξεις μπουζί μήπως σε γδέρνουν? 75.000 χλμ τα μπουζι?Πολλά δεν είναι?
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Ψιλοαρέσει στον πατέρα μου....και μάλλον μιλάμε για το ατμοσφαιρικό, απο προβλήματα πως πάνε (και τα 2) επίσης για να αλλάξεις μπουζί μήπως σε γδέρνουν? 75.000 χλμ τα μπουζι?Πολλά δεν είναι?Φορα πλατινενια απο το εργοστασιο γι'αυτο αντεχουν και βεβαια ποσα θα ειχες δωσει σε αλλο αυτοκινητο που στα ιδια χλμ θα ειχες αλλαξει 2-3 τουλαχιστον φορες μπουζι, εδω θα δωσεις πολυ λιγοτερα αθροιστικα στα ιδια χλμ!
Απο αξιοπιστια δες τους δεικτες αξιοπιστιας που εβαλα σε αλλο topic και γινεται αναφορα στα στατιστικα του Γερμανικου TUV, αλλωστε ειναι απο τα λιγα εναπομειναντα αμιγως Ιαπωνικα αυτοκινητα! -
Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!
υπάρχει κάποιςο κάτοχος Forester να μου πει πόσο στοίχησαν τα service των 3-4 πρωτων ετών?
SUBARU FORESTER 2.5XT - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΚΑΤΌΧΟΥΣ