Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 207 1.6T GT
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 207 1.6T GT
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 17 / 21
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    412
    964
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nidosan last edited by

      Ο χρήστης lkar έγραψε:
      http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?p=255717

      Η τιμή του GTi τελικά είναι 285.000 λέει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Την Κυριακή που ήμουνα στις Σέρρες υπήρχε ένα GT με έναν οδηγό αγώνων που πήγαινε βόλτες στην πίστα τους ενδιαφερόμενους επί ώρες. Κατάφερα να είμαι ένας από τους τελευταίους τυχερούς για έναν μόνο γύρο μια και τα πολιτικά λάστιχα είχαν πλέον ταλαιπωρηθεί ενώ και τα αμορτισέρ έλεγε ο οδηγός ότι έχουν ζεσταθεί και μαλακώσει κάπως σε σχέση με το πρωί.
        Παρόλα αυτά το αυτοκίνητο μου φάνηκε πολύ καλό με πολλά γκάζια, μικρές κλίσεις και πολύ καλά στημένο (παίζει ρόλο και ο οδηγός βέβαια). Μια και θα βγει και σαν 5πορτο θα αποτελέσει μια πολύ καλή επιλογή για κάποιον νέο οικογενειάρχη με όρεξη και για πίστες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexv last edited by

          Θα συμφωνήσω με τον onyx!!! Είχα και γω την τύχη να συνοδηγήσω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε το τράβηγμα από χαμηλά και η έλλειψη turbo lag (βλ. twin scroll) καθώς επίσης τα δυνατά και αποτελεσματικά του φρένα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            melos86 last edited by

            Απο την βολτα που με εκαναν μεσα στις Σερρες δυο πραγματα μου εκαναν εντυπωση...

            1. Το τραβηγμα απο χαμηλα...
            2. Περιορισμενο τραβηγμα σε διαρκεια με την καθε σχεση
              3.ΦΡΕΝΑΑΑΑΑΡΕΣ!!!
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              ratanplan last edited by

              Το περιορισμένο τραβηγμα σε διάρκεια αλλά και τα καλά φρένα είναι πολύ πιθανό να είναι λανθασμένη εντύπωση στις Σέρρες ειδικά τα φρένα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Δηλαδή δεν έχει καλά φρένα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pskarm last edited by

                  283 σε 17αρι λαστιχο????
                  ...μια χαρα ειναι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    charmak66 last edited by

                    Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                    Το περιορισμένο τραβηγμα σε διάρκεια αλλά και τα καλά φρένα είναι πολύ πιθανό να είναι λανθασμένη εντύπωση στις Σέρρες ειδικά τα φρένα!

                    Το φρενάρισμα στην Κ1 μετά απ' την ευθεία και το άλλο στην Κ-ξερω-γω-πόσο μετά το S και το άλλο στην Κ13 (νομίζω) είναι πλασματικά;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nidosan last edited by

                      283 σε 17αρι λαστιχο????
                      ...μια χαρα ειναι

                      Η διάσταση της ζάντας είναι το θέμα? Όχι το βάρος του αμαξώματος?..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pskarm last edited by

                        το 17αρι λαστιχο ρε μπουμπη δε παραγει προσφυση ?
                        δε βοηθα στο φρεναρισμα?
                        το ιδιο θα φρεναρε με 15αρια?
                        πνευμα αντιρησιας παντα παιδακι μ....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          ratanplan last edited by

                          charmak66 να σου πω γιατί είναι πλασματικό...ειδικά για την Κ1, πριν 2 χρόνια που είχα ανέβει σέρρες, τις πρώτεςς φορές φρέναρα απο τα 185, λίγο φοβισμένος.....πα΄ταγα ξανά γκάζι και μετά έστριβα....προς το τέλος κατάφερα να φρενάρω, να το αφήνω να ρολάρει λίγο κα ιμετά αν στρίβω, έχει τεράστιο συντελεστή τριβής αυτή η πίστα, που δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα! 283 πάντως χωράει και σε 15ρα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            charmak66 last edited by

                            Kαι τι σου φταίει το καημένο το 207 αν εσύ φρέναρες νωρίς;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              ratanplan last edited by

                              Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                              Kαι τι σου φταίει το καημένο το Punto αν καίει λάδια, όλα καίνε!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nidosan last edited by

                                Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                το 17αρι λαστιχο ρε μπουμπη δε παραγει προσφυση ?
                                δε βοηθα στο φρεναρισμα?
                                το ιδιο θα φρεναρε με 15αρια?
                                πνευμα αντιρησιας παντα παιδακι μ....

                                Η διάμετρος της ζάντας την παράγει την πρόσφυση, ή η επιφάνεια του ελαστικού που εφάπτεται στο δρόμο? Η ζάντα έχει τον πρώτο λόγο στο αν τα 283mm είναι αρκετά για το βάρος [σε συνδιασμό με την *εξωτερική *διάμετρο των έλαστικών] που έχει το συγκεκριμένο αμάξι??

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pskarm last edited by

                                  eισαι ....τελικα

                                  σαφως το φαρδος του πελματος βοηθα πανω απο ολα...
                                  η διαμετρος της ζαντας βοηθα στην αποδοση του ιδιου του ελαστικου(υπερθερμανση κλπ) πανω στη βιασυνη μου τι να αναλυσω?

                                  τα 283 εγω προσωπικα τα θεωρω ανεπαρκη και κακα γιατο 206 rc (τα φοραω και εγω...) που ειναι και 150κιλα μειον....το αν αποδιδουν λοιπον στο 207 ισως ειναι αλλο θεμα και δεν εχει αμεση σχεση με τα φρενα και τα λαστιχα(που πανω κατω ειναι ιδια 205-17αρια)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    m3lkor last edited by

                                    Μετά από πολύύύ ψάξιμο και μερικές ατυχίες που με καθυστέρησαν και με έκαναν να αλλάξω 2392347 γνώμες με (προ)τελευταία το CZT φαίνεται ότι (επιτέλους ) θα γίνει παραγγελία μέσα στον Ιανουάριο
                                    Είχα μείνει στο CZT (εξαιρετικό μικρό αμάξι το οποίο και θα είχα ήδη αγοράσει αν δεν καθυστερούσα την αγορά λόγω γκαντεμιάς) μέχρι που είδα το 207GT το οποίο σε επιδόσεις υστερεί ελαφρώς (η υστέρηση φαντάζομαι φαίνεται μόνο σε κόντρες και χρονομετρήσεις, σε διαδρομή-βόλτα σιγά μην καταλάβεις 0,4 του δευτερολέπτου στο 80-120) αλλά έχει τη ροπή χαμηλά και μάλλον είναι έτσι πιο πρόθυμο σε συνθήκες πόλης (σωστά;).
                                    Βασικά έχει τα πάντα από εξοπλισμό (ηλιοροφή ), θα ήθελα όμως μερικές πληροφορίες για το κόστος συντήρησης-ανταλλακτικών των Peugeot. Τα 2 χρόνια εγγύηση μου φαίνονται κάπως λίγα δεδομένου ότι το αυτοκίνητο σε προτρέπει για σκίσιμο... και το κόστος των 17αριών ελαστικών θα τσούζει Επίσης το ηχοσύστημα JBL γνωρίζουμε αν αξίζει; Δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις αρκεί να παίζει αξιοπρεπώς σε μια νορμάλ ένταση.
                                    Συμβουλές/γνώμες/απόψεις;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nidosan last edited by

                                      Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                      eισαι ....τελικα

                                      σαφως το φαρδος του πελματος βοηθα πανω απο ολα...
                                      η διαμετρος της ζαντας βοηθα στην αποδοση του ιδιου του ελαστικου(υπερθερμανση κλπ) πανω στη βιασυνη μου τι να αναλυσω?

                                      Μα δεν είναι 'τι βοηθά πάνω απ' όλα' ρε μάστορα, το θέμα είναι να εξηγήσεις το '17άρια με 283mm????' που έδωσες ως απάντηση στην ερώτηση του Ντίνου.

                                      τα 283 εγω προσωπικα τα θεωρω ανεπαρκη και κακα γιατο 206 rc (τα φοραω και εγω...) που ειναι και 150κιλα μειον....το αν αποδιδουν λοιπον στο 207 ισως ειναι αλλο θεμα και δεν εχει αμεση σχεση με τα φρενα και τα λαστιχα (που πανω κατω ειναι ιδια 205-17αρια)

                                      Το κλειδί είναι στο 'αποδίδουν', το οποίο είναι σχετικό. Σε συνθήκες και σε ρυθμό που δεν βγαίνουν off τα φρένα του 207GT δεν πρόκειται τα ίδια φρένα να βγουν off στο κατά ~100 κιλά ελαφρύτερο [και με μικρότερη διάμετρο τροχών] 206RC. Αν όμως τα οδηγήσεις και τα δύο οριακά [στις ίδιες πάντα συνθήκες], με το RC θα κινηθείς γρηγορότερα και κατά συνέπεια ο ρυθμός που θα μετατρέπεις κινητική ενέργεια σε θερμότητα από στροφή σε στροφή θα αυξηθεί περισσότερο. Σε περίπτωση που η διαδρομή είναι τέτοια ώστε η διαφορά στο ρυθμό να υπερβαίνει το πλεονέκτημα της διαφοράς σε βάρος, τα φρένα σου θα κουραστούν γρηγορότερα. Φυσικά παίζουν κι άλλα ρόλο στην πράξη (αν π.χ. τα λάστιχά σου σου επιτρέπουν να φρενάρεις αργότερα, οπότε έχεις προλάβει ν' αυξήσεις κι άλλο την κινητική σου, κλπ). Αν πάντως πας να συγκρίνεις τα φρένα του Α στις Σέρρες με του Β στα Μέγαρα, στο Καρτοντρόμο, σε κατάβαση ορεινής Ναυπακτίας, κλπ, έχεις βάλει αυτογκόλ από την αρχή.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pskarm last edited by

                                        κι ομως εδω εισαι λαθος...
                                        στο κορσα μου ειχα περασει ολα τα σταδια
                                        -φρενα μεγαλα
                                        -τρομπα
                                        -λαστιχα
                                        -αναρτηση

                                        ξερεις με πιο ειδα μεγαλυτερη και εμφανεστερη διαφορα απο οοοοοολα στο φρεναρισμα?
                                        ....με την αναρτηση

                                        και σε τετοιες καταστασεις βοηθα και η 17αρα περα απο φαρδος πελματος....διοτι στο 4-5ο καλο φρεναρισμα εχεις μεινει απο λαστιχα στα πιο πολλα αμαξια πριν τελειωσουν τα φρενα..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nidosan last edited by

                                          Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                          κι ομως εδω εισαι λαθος... στο κορσα μου ειχα περασει ολα τα σταδια
                                          -φρενα μεγαλα
                                          -τρομπα
                                          -λαστιχα
                                          -αναρτηση

                                          ξερεις με πιο ειδα μεγαλυτερη και εμφανεστερη διαφορα απο οοοοοολα στο φρεναρισμα?
                                          ....με την αναρτηση

                                          Γιατί σου κάνει εντύπωση? Ανεξάρτητα από την ανάρτηση ξεδιπλώνουν τις αρετές τους τα φρένα, τα λάστιχα, κλπ?? Να το πω αλλιώς: Είναι σαν να λες 'έβαλα πάνω 500άρη σκληρό, επεξεργαστή quad core, 2 κάρτες γραφικών σε σύνδεση SLI, 1000άρι τροφοδοτικό, κλπ, αλλά τη μεγαλύτερη διαφορά την είδα όταν ανέβασα τη RAM από τα 128MB στο 1GB!!!'

                                          και σε τετοιες καταστασεις βοηθα και η 17αρα περα απο φαρδος πελματος....

                                          Αν εξηγήσεις και το πώς, και το συνδέσεις με τα παραπάνω περί '283mm σε 17άρες' θα είσαι ωραίος. Δεν είναι αυταπόδεικτο αυτό που πας να πεις.

                                          διοτι στο 4-5ο καλο φρεναρισμα εχεις μεινει απο λαστιχα στα πιο πολλα αμαξια πριν τελειωσουν τα φρενα..

                                          Εξαρτάται πόσα εσάκια περνάς με το πλάι ανάμεσα στα 'καλά φρεναρίσματα'...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dr_michael last edited by

                                            Από τη μία ακούω ότι είναι οικονομικό στην κατανάλωση (7lt/100km) και από την άλλη ότι είναι το πιο ασύμφορο. Ποια είναι η αλήθεια τελικά;
                                            Επίσης τι γίνεται με τη διάθεση; Υπάρχει τουλάχιστον σε καμιά αντιπροσωπεία να το δούμε;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 17 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr