-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?p=255717Η τιμή του GTi τελικά είναι 285.000 λέει...
-
Την Κυριακή που ήμουνα στις Σέρρες υπήρχε ένα GT με έναν οδηγό αγώνων που πήγαινε βόλτες στην πίστα τους ενδιαφερόμενους επί ώρες. Κατάφερα να είμαι ένας από τους τελευταίους τυχερούς για έναν μόνο γύρο μια και τα πολιτικά λάστιχα είχαν πλέον ταλαιπωρηθεί ενώ και τα αμορτισέρ έλεγε ο οδηγός ότι έχουν ζεσταθεί και μαλακώσει κάπως σε σχέση με το πρωί.
Παρόλα αυτά το αυτοκίνητο μου φάνηκε πολύ καλό με πολλά γκάζια, μικρές κλίσεις και πολύ καλά στημένο (παίζει ρόλο και ο οδηγός βέβαια). Μια και θα βγει και σαν 5πορτο θα αποτελέσει μια πολύ καλή επιλογή για κάποιον νέο οικογενειάρχη με όρεξη και για πίστες... -
Θα συμφωνήσω με τον onyx!!! Είχα και γω την τύχη να συνοδηγήσω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε το τράβηγμα από χαμηλά και η έλλειψη turbo lag (βλ. twin scroll) καθώς επίσης τα δυνατά και αποτελεσματικά του φρένα!
-
Απο την βολτα που με εκαναν μεσα στις Σερρες δυο πραγματα μου εκαναν εντυπωση...
- Το τραβηγμα απο χαμηλα...
- Περιορισμενο τραβηγμα σε διαρκεια με την καθε σχεση
3.ΦΡΕΝΑΑΑΑΑΡΕΣ!!!
-
Το περιορισμένο τραβηγμα σε διάρκεια αλλά και τα καλά φρένα είναι πολύ πιθανό να είναι λανθασμένη εντύπωση στις Σέρρες ειδικά τα φρένα!
-
Δηλαδή δεν έχει καλά φρένα;
-
283 σε 17αρι λαστιχο????
...μια χαρα ειναι -
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Το περιορισμένο τραβηγμα σε διάρκεια αλλά και τα καλά φρένα είναι πολύ πιθανό να είναι λανθασμένη εντύπωση στις Σέρρες ειδικά τα φρένα!Το φρενάρισμα στην Κ1 μετά απ' την ευθεία και το άλλο στην Κ-ξερω-γω-πόσο μετά το S και το άλλο στην Κ13 (νομίζω) είναι πλασματικά;
-
283 σε 17αρι λαστιχο????
...μια χαρα ειναιΗ διάσταση της ζάντας είναι το θέμα? Όχι το βάρος του αμαξώματος?..
-
το 17αρι λαστιχο ρε μπουμπη δε παραγει προσφυση ?
δε βοηθα στο φρεναρισμα?
το ιδιο θα φρεναρε με 15αρια?
πνευμα αντιρησιας παντα παιδακι μ.... -
charmak66 να σου πω γιατί είναι πλασματικό...ειδικά για την Κ1, πριν 2 χρόνια που είχα ανέβει σέρρες, τις πρώτεςς φορές φρέναρα απο τα 185, λίγο φοβισμένος.....πα΄ταγα ξανά γκάζι και μετά έστριβα....προς το τέλος κατάφερα να φρενάρω, να το αφήνω να ρολάρει λίγο κα ιμετά αν στρίβω, έχει τεράστιο συντελεστή τριβής αυτή η πίστα, που δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα! 283 πάντως χωράει και σε 15ρα
-
Kαι τι σου φταίει το καημένο το 207 αν εσύ φρέναρες νωρίς;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Kαι τι σου φταίει το καημένο το Punto αν καίει λάδια, όλα καίνε! -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
το 17αρι λαστιχο ρε μπουμπη δε παραγει προσφυση ?
δε βοηθα στο φρεναρισμα?
το ιδιο θα φρεναρε με 15αρια?
πνευμα αντιρησιας παντα παιδακι μ....Η διάμετρος της ζάντας την παράγει την πρόσφυση, ή η επιφάνεια του ελαστικού που εφάπτεται στο δρόμο? Η ζάντα έχει τον πρώτο λόγο στο αν τα 283mm είναι αρκετά για το βάρος [σε συνδιασμό με την *εξωτερική *διάμετρο των έλαστικών] που έχει το συγκεκριμένο αμάξι??
-
eισαι ....τελικα
σαφως το φαρδος του πελματος βοηθα πανω απο ολα...
η διαμετρος της ζαντας βοηθα στην αποδοση του ιδιου του ελαστικου(υπερθερμανση κλπ) πανω στη βιασυνη μου τι να αναλυσω?τα 283 εγω προσωπικα τα θεωρω ανεπαρκη και κακα γιατο 206 rc (τα φοραω και εγω...) που ειναι και 150κιλα μειον....το αν αποδιδουν λοιπον στο 207 ισως ειναι αλλο θεμα και δεν εχει αμεση σχεση με τα φρενα και τα λαστιχα(που πανω κατω ειναι ιδια 205-17αρια)
-
Μετά από πολύύύ ψάξιμο και μερικές ατυχίες που με καθυστέρησαν και με έκαναν να αλλάξω 2392347 γνώμες με (προ)τελευταία το CZT φαίνεται ότι (επιτέλους ) θα γίνει παραγγελία μέσα στον Ιανουάριο
Είχα μείνει στο CZT (εξαιρετικό μικρό αμάξι το οποίο και θα είχα ήδη αγοράσει αν δεν καθυστερούσα την αγορά λόγω γκαντεμιάς) μέχρι που είδα το 207GT το οποίο σε επιδόσεις υστερεί ελαφρώς (η υστέρηση φαντάζομαι φαίνεται μόνο σε κόντρες και χρονομετρήσεις, σε διαδρομή-βόλτα σιγά μην καταλάβεις 0,4 του δευτερολέπτου στο 80-120) αλλά έχει τη ροπή χαμηλά και μάλλον είναι έτσι πιο πρόθυμο σε συνθήκες πόλης (σωστά;).
Βασικά έχει τα πάντα από εξοπλισμό (ηλιοροφή ), θα ήθελα όμως μερικές πληροφορίες για το κόστος συντήρησης-ανταλλακτικών των Peugeot. Τα 2 χρόνια εγγύηση μου φαίνονται κάπως λίγα δεδομένου ότι το αυτοκίνητο σε προτρέπει για σκίσιμο... και το κόστος των 17αριών ελαστικών θα τσούζει Επίσης το ηχοσύστημα JBL γνωρίζουμε αν αξίζει; Δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις αρκεί να παίζει αξιοπρεπώς σε μια νορμάλ ένταση.
Συμβουλές/γνώμες/απόψεις; -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
eισαι ....τελικασαφως το φαρδος του πελματος βοηθα πανω απο ολα...
η διαμετρος της ζαντας βοηθα στην αποδοση του ιδιου του ελαστικου(υπερθερμανση κλπ) πανω στη βιασυνη μου τι να αναλυσω?Μα δεν είναι 'τι βοηθά πάνω απ' όλα' ρε μάστορα, το θέμα είναι να εξηγήσεις το '17άρια με 283mm????' που έδωσες ως απάντηση στην ερώτηση του Ντίνου.
τα 283 εγω προσωπικα τα θεωρω ανεπαρκη και κακα γιατο 206 rc (τα φοραω και εγω...) που ειναι και 150κιλα μειον....το αν αποδιδουν λοιπον στο 207 ισως ειναι αλλο θεμα και δεν εχει αμεση σχεση με τα φρενα και τα λαστιχα (που πανω κατω ειναι ιδια 205-17αρια)
Το κλειδί είναι στο 'αποδίδουν', το οποίο είναι σχετικό. Σε συνθήκες και σε ρυθμό που δεν βγαίνουν off τα φρένα του 207GT δεν πρόκειται τα ίδια φρένα να βγουν off στο κατά ~100 κιλά ελαφρύτερο [και με μικρότερη διάμετρο τροχών] 206RC. Αν όμως τα οδηγήσεις και τα δύο οριακά [στις ίδιες πάντα συνθήκες], με το RC θα κινηθείς γρηγορότερα και κατά συνέπεια ο ρυθμός που θα μετατρέπεις κινητική ενέργεια σε θερμότητα από στροφή σε στροφή θα αυξηθεί περισσότερο. Σε περίπτωση που η διαδρομή είναι τέτοια ώστε η διαφορά στο ρυθμό να υπερβαίνει το πλεονέκτημα της διαφοράς σε βάρος, τα φρένα σου θα κουραστούν γρηγορότερα. Φυσικά παίζουν κι άλλα ρόλο στην πράξη (αν π.χ. τα λάστιχά σου σου επιτρέπουν να φρενάρεις αργότερα, οπότε έχεις προλάβει ν' αυξήσεις κι άλλο την κινητική σου, κλπ). Αν πάντως πας να συγκρίνεις τα φρένα του Α στις Σέρρες με του Β στα Μέγαρα, στο Καρτοντρόμο, σε κατάβαση ορεινής Ναυπακτίας, κλπ, έχεις βάλει αυτογκόλ από την αρχή.
-
κι ομως εδω εισαι λαθος...
στο κορσα μου ειχα περασει ολα τα σταδια
-φρενα μεγαλα
-τρομπα
-λαστιχα
-αναρτησηξερεις με πιο ειδα μεγαλυτερη και εμφανεστερη διαφορα απο οοοοοολα στο φρεναρισμα?
....με την αναρτησηκαι σε τετοιες καταστασεις βοηθα και η 17αρα περα απο φαρδος πελματος....διοτι στο 4-5ο καλο φρεναρισμα εχεις μεινει απο λαστιχα στα πιο πολλα αμαξια πριν τελειωσουν τα φρενα..
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
κι ομως εδω εισαι λαθος... στο κορσα μου ειχα περασει ολα τα σταδια
-φρενα μεγαλα
-τρομπα
-λαστιχα
-αναρτησηξερεις με πιο ειδα μεγαλυτερη και εμφανεστερη διαφορα απο οοοοοολα στο φρεναρισμα?
....με την αναρτησηΓιατί σου κάνει εντύπωση? Ανεξάρτητα από την ανάρτηση ξεδιπλώνουν τις αρετές τους τα φρένα, τα λάστιχα, κλπ?? Να το πω αλλιώς: Είναι σαν να λες 'έβαλα πάνω 500άρη σκληρό, επεξεργαστή quad core, 2 κάρτες γραφικών σε σύνδεση SLI, 1000άρι τροφοδοτικό, κλπ, αλλά τη μεγαλύτερη διαφορά την είδα όταν ανέβασα τη RAM από τα 128MB στο 1GB!!!'
και σε τετοιες καταστασεις βοηθα και η 17αρα περα απο φαρδος πελματος....
Αν εξηγήσεις και το πώς, και το συνδέσεις με τα παραπάνω περί '283mm σε 17άρες' θα είσαι ωραίος. Δεν είναι αυταπόδεικτο αυτό που πας να πεις.
διοτι στο 4-5ο καλο φρεναρισμα εχεις μεινει απο λαστιχα στα πιο πολλα αμαξια πριν τελειωσουν τα φρενα..
Εξαρτάται πόσα εσάκια περνάς με το πλάι ανάμεσα στα 'καλά φρεναρίσματα'...
-
Από τη μία ακούω ότι είναι οικονομικό στην κατανάλωση (7lt/100km) και από την άλλη ότι είναι το πιο ασύμφορο. Ποια είναι η αλήθεια τελικά;
Επίσης τι γίνεται με τη διάθεση; Υπάρχει τουλάχιστον σε καμιά αντιπροσωπεία να το δούμε;
Peugeot 207 1.6T GT