Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 86
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 315
    • 316
    • 88 / 316
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    6302
    85330
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jim-theo last edited by

      double post

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        miltellas last edited by

        AMSOIL AFL βάνδαλε...
        Η πολιτική του είναι να φέρνει λίγα για να κάνει σπάσιμο στις τιμές (και στα νεύρα των επίσημων εισαγωγέων ). Σαν επαγγελματίας κάνει αυτό που μπορεί πάντως. Είναι μία πρωτόγνωρη κατάσταση στην ευρωπαϊκή αγορά και έχει ενδιαφέρον να δούμε πού θα καταλήξει.

        Έχεις σκεφτεί να δοκιμάσεις το AMO 10W40; Νομίζω ότι αυτό το συγκεκριμένο είναι πληρέστερο των 300V και (ίσως και μαζί με τα TSO 0W30 και HDD 5W30) πρέπει είναι ιδανική περιπτώση για σένα τον γιαπωνέζο (που έχεις μικρές ανοχές) από την γκάμα της AMSOIL... Βασικά η AMSOIL προτείνει 30άρια για σένα (θα μου πεις από τους αμερικανούς τί περιμένεις, αλλά είναι ενδεικτικό και των ανοχών του κινητήρα σου).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mousatos last edited by

          Εγώ πάντως εφοδιάστηκα για μια τετραετία. Κανείς δε μου εγγυάται οτι ο Λαμπ θα πουλά μετά από 1-2 χρόνια και σε αυτές τις τιμές. Στο matiz ό,τι και να βάλω θα είναι καλύτερο απο το σκέτο API SJ που προτείνει το manual , φαντάσου δεν προτείνει ούτε καν ACEA A3 ούτε τίποτε άλλο. Από ιξώδες πάλι μπορώ να φορέσω τα πάντα ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία από 5w30 έως 20w50.

          
          Έχω   εφοδιαστεί   με :6 L  motul 8100 5w40 (έχω βάλει ήδη τα 3)
                              6 L  selenia star 
          και για τα καλοκαίρια   12 L  agip sint 2000 10W40
          
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            miltellas last edited by

            Πρόσεξε μόνο μην ξεχαστείς και τα βάλεις στο ψυγείο για συντήρηση...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mousatos last edited by

              Μήπως εννοείς κατάψυξη;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                miltellas last edited by

                Φυσικά! Ακόμη καλύτερα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jim-theo last edited by

                  Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
                  AMSOIL AFL βάνδαλε...
                  Η πολιτική του είναι να φέρνει λίγα για να κάνει σπάσιμο στις τιμές (και στα νεύρα των επίσημων εισαγωγέων ). Σαν επαγγελματίας κάνει αυτό που μπορεί πάντως. Είναι μία πρωτόγνωρη κατάσταση στην ευρωπαϊκή αγορά και έχει ενδιαφέρον να δούμε πού θα καταλήξει.

                  Έχεις σκεφτεί να δοκιμάσεις το AMO 10W40; Νομίζω ότι αυτό το συγκεκριμένο είναι πληρέστερο των 300V και (ίσως και μαζί με τα TSO 0W30 και HDD 5W30) πρέπει είναι ιδανική περιπτώση για σένα τον γιαπωνέζο (που έχεις μικρές ανοχές) από την γκάμα της AMSOIL... Βασικά η AMSOIL προτείνει 30άρια για σένα (θα μου πεις από τους αμερικανούς τί περιμένεις, αλλά είναι ενδεικτικό και των ανοχών του κινητήρα σου).

                  Για το νεο Σουζουκι Σουιφτ 1.3 ειναι Μιλτο κι οχι για το Ιμπρεζα οποτε δεν υπαρχει λογος ουτε το θεωρω ιδανικοτερο απο το AFL για τετοιο αυτοκινητακι δεν νομιζεις;
                  Δεν θελω να παω σε κανενα Mobil1 ουτε και σε E-tech οχι πως ειναι κακο αλλα μου περισσεψε ηδη 1,5 λιτρο Amsoil και ειναι κριμα να το πεταξω χωρια που ειναι και φθηνα και μπορω να τα αλλαζω καθε 5000+χλμ (ναι μην γελατε στα 3500χλμ ηδη το λαδι αλλαξε συμπεριφορα ακομη και στον θορυβο οταν ξεκινω αφου παροτι το ζεσταινω παντα πολυ καλα το καρουλακι δουλευει συνεχως - εστω εκτος πολεως - πανω απο 3000 κι εως 7000 στροφες με οτι αυτο συνεπαγεται).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Ερώτηση, από το http://www.trade-wind.gr/ σε πόσο καιρό φτάνουν θεσσαλονίκη;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Αμέσως. Τα στέλνει με το ΚΤΕΛ απέναντι από το Ν.Σ.Σταθμό (κάτω από τη Μοναστηρίου).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Σπίτι δεν τα στέλνει;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          miltellas last edited by

                          Λοιπόν τα 300V είναι Group V/IV χωρίς ίχνος ορυκτελαίου ούτε σαν βάση για τα πρόσθετα (που δεν έχει και πολλά πρόσθετα). Δεν χρησιμοποιούνται ενισχυτικά ιξώδους, η πολύτυπη ιδιότητα προέρχεται από τους εστέρες, είναι μηδενικής φθοράς και ο μόνος τρόπος για να καταναλωθούν ή να οξειδωθούν είναι από ανοχές κινητήρα ή fuel dillution και λοιπά παραγόμενα κατάλοιπα. Περιέχουν αρκετά καθαριστικά και αντιοξειδωτικά και μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε μακρυνά service. Το ό,τι δεν αναγράφουν ότι πληρούν όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές οφείλεται στην διαδικασία πιστοποίησης περισσότερο και στο μάρκετινγκ της MOTUL λιγότερο (που υφίσταται κι αυτό φυσικά αφού μην ξεχνάτε ότι έχει μία ολόκληρη γκάμα λιπαντικών για πούλημα), που στερεί από την MOTUL το δικαίωμα αναγραφής των περισσοτέρων σύγχρονων προδιαγραφών (όπως με την AMSOIL με την διαφορά ότι η MOTUL έχει πληρώσει για όσες προδιαγραφές αναγράφει για να είναι σωστή με όλους ανεξαιρέτως).
                          Τα 8100 5W40 είναι Group IV/III (ίσως και III/IV) και τα 0W40 είναι IV/V (ίσως και V/IV - η πρώτη αναφερόμενη κατηγορία από τις δύο κυριαρχεί σε ποσότητα). Είναι μάλλον απίθανο να μάθω τις ακριβείς αναλογίες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jim-theo last edited by

                            Αν θες εχω τροπο να μαθω εγω εστω και καθυστερημενα αλλα για τα 300αρια να εισαι σιγουρος πως απο fuel dillution ξεφτιλιζονται και μιλω απο εμεπειρια με τα Subaru-EVO!
                            Παντως με εκλησσει που λες τα 0W/40 e-tech ειναι ΙV/V ειχα την εντυπωση πως εχουν και παραγωγα ορυκτελαιου, μπραβο, θα με κανεις να αλλαξω λαδι απο τα πολυ καλα AFL που βαζω τωρα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mousatos last edited by

                              Μίλτο, που τα έμαθες βρε θηρίο; Ο Simon σου τα αποκάλυψε;;
                              JIM THEO, αν ξεφτιλίζονται τα 300V τότε βάλτε αυτό:
                              penrite 25W70

                              http://www.penrite.com.au/files/3XSFJ3Z4V3/HPR40.pdf

                              Τα χριστούγεννα θέλω να τα περάσω εδώωωωωωω
                              http://www.privateislandsonline.com/wal ... island.jpg

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                miltellas last edited by

                                Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
                                Αν θες εχω τροπο να μαθω εγω εστω και καθυστερημενα αλλα για τα 300αρια να εισαι σιγουρος πως απο fuel dillution ξεφτιλιζονται και μιλω απο εμεπειρια με τα Subaru-EVO!
                                Παντως με εκλησσει που λες τα 0W/40 e-tech ειναι ΙV/V ειχα την εντυπωση πως εχουν και παραγωγα ορυκτελαιου, μπραβο, θα με κανεις να αλλαξω λαδι απο τα πολυ καλα AFL που βαζω τωρα!

                                Έχεις δοκιμάσει και την συμπεριφορά των νεότερων 300V; Εγώ γι αυτά μιλάω πάντως. Η τεχνολογία εξελίσσεται αδιάκοπα και μην ξεχνάς ότι η MOTUL έχει δικά της κέντρα έρευνας, άρα τα σύχρονα 300V θα είναι βελτιωμένα επί όλης της ύλης. Αναμείνατε και φρέσκα MSDS και TDS...

                                Τα 8100 0W40 φαίνεται κι από τα τεχνικά του ότι είναι πολύ special (το pour point κάνει 'κρά') αν και τα τεχνικά παρότι δίνουν την βασικότερη εικόνα δεν είναι και το σωστότερο κριτήριο όταν εξειδικεύουμε. Δεν είμαι σίγουρος εάν το 0W40 χρησιμοποιεί ορυκτέλαιο σαν φορέα των προσθέτων, αλλά επειδή χρησιμοποιεί εκτεταμένα εστέρες σχεδόν αποκλείω να χρειάζεται ορυκτελαϊκό φορέα και ότι μοιράζεται την σύνθεση με PAO (αλλά δεν ξέρω αν υπερισχύουν οι εστέρες ή οι πολυαλφαολεφίνες - λογικά θα υπερισχύουν οι PAO).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  miltellas last edited by

                                  Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                                  Μίλτο, που τα έμαθες βρε θηρίο; Ο Simon σου τα αποκάλυψε;;

                                  Μόνο ένας ξέρει τα πάντα για τα MOTUL στην Ελλάδα. Όχι εγώ φυσικά.
                                  Αυτά που είπα είναι αυτά που μου είπαν. Θα κατοχυρώσω όσα λέω όταν δω και τα σχετικά χαρτιά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    miltellas last edited by

                                    Ο χρήστης mousatos έγραψε:

                                    JIM THEO, αν ξεφτιλίζονται τα 300V τότε βάλτε αυτό:
                                    penrite 25W70

                                    http://www.penrite.com.au/files/3XSFJ3Z4V3/HPR40.pdf

                                    Χαχα! Αν είναι έτσι τότε δες και αυτό: http://www.amsoil.com/storefront/ahr.aspx
                                    Πρόσεξε τα κινηματικά του, το συγκεκριμένο σκέτο 60άρι είναι πιο λεπτόρευστο στις χαμηλές θερμοκρασίες (ελληνικές ρεαλιστικές) κι από το συγκεκριμένο 20W70!!!

                                    AMSOIL AHR 60 Racing
                                    Κινηματικό στους 4C = 2170.66cSt
                                    Κινηματικό στους 40C = 214.1cSt
                                    Κινηματικό στους 100C = 24.1cSt
                                    Κινηματικό στους 130C = 12.23cSt

                                    PENRITE HPR 40
                                    Κινηματικό στους 4C = 2906.68cSt
                                    Κινηματικό στους 40C = 269cSt
                                    Κινηματικό στους 100C = 28.3cSt
                                    Κινηματικό στους 130C = 14.05cSt

                                    Έτσι για να παίξουμε λίγο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mousatos last edited by

                                      Penrite is formulated with a combination of mineral oils and additives...
                                      Δηλ. πιο αστραφτερό με αυτά τα υλικά δε γίνεται.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jim-theo last edited by

                                        Στο καινουριο WRX παντα εβαζα τα προσφατα Motul αγορασμενα μεσα απο τον ιδιο τον Χαμπη (πλην των δυο τελευταιων αλλαγων) και φυσικα εχω πολλες φορες μιλησει με τον Χημικο τους για το ποσο πιο 'καθημερινα' τα εχουν κανει χωρις - συμφωνα με κεινον - να εχουν χασει και κατι αξιολογο απο τα κλασσικα τους χαρακτηριστικα!
                                        Το οτι το πολυ fuel dillution ξεφτιλιζει (για τα δικα μου παντα προτυπα) τα Motul ειναι αποδεδειγμενο στην πραξη αλλα δεν σημαινει πως δεν ειναι αριστα λαδια, απλα επειδη τα συγκεκριμενα Ιαπωνικα αυτοκινητα ειναι πλημυρισμενα απο καυσιμο ειναι φυσικο επομενο να χρειαζονται και τακτικη αλλαγη λαδιων χωρια που τα προσφατα μοντελα εχουν ελεφρα μεγαλυτερες ανοχες και μαλακοτερα ελατηρια πιστονιων για να στροφαρουν καλυτερα με οτι αυτο συνεπαγεται για τις αυξημενες προσμιξεις λαδιων (μιλω για EVO9, STI 2.5lt).
                                        Αλλωστε φαινεται μολις αρχισει και καταναλωνει λαδακι οτι πλησιαζει η ωρα της αλλαγης κι οτι εχει πλεον πολλες προσμιξεις!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          miltellas last edited by

                                          Ίσως όμως πρακτικά και πολύ απλά, εν τέλη τα 300V με αλλαγές ανά 5000χλμ να είναι ό,τι πιο προστατευτικό για τον κινητήρα σου. Ίσως δηλαδή να είναι αναπόφευκτο η υπερπροστασία στα πολλά γκάζια και στην σκληρή χρήση ταυτόχρονα να μην μπορούν να συνυπάρξουν με την μακροζωία! Βλέπω πολλή λογική σε αυτήν την φράση...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            miltellas last edited by

                                            Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                                            Penrite is formulated with a combination of mineral oils and additives...
                                            Δηλ. πιο αστραφτερό με αυτά τα υλικά δε γίνεται.

                                            Πράγματι, αυτή η σύγκριση δείχνει περίτρανα την ανωτερώτητα των πραγματικά συνθετικών λιπαντικών PAO+ESTERS! (Αν θυμάμαι καλά το 60άρι της AMSOIL είναι Group V/IV - σαν τα TSO 0W30 και TRO 20W50)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 88 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr