-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
(to ida ki ego meta alla bare8ika to edit )Εδώ και 1 ώρα και βάλε προσπαθώ να πίσω τον ευατό μου να σηκωθεί να ετοιμασθεί και να γυμνάσει την κορμάρα του, αλλά βαριέται τραγικότερα κι από τον Αισχύλο.
για edit είμαστε τώρα...;
Πλάκα πλάκα σου καίει περισσότερο το Τάπερ σου;
Θα σκιστεί το καλτσόν πρόσεχε
-
Ωρε μάγκα!
Τώρα το είδα. Σε εθνική είναι καλά όμως όπως βλεπω.
Κι εγω πρέπει να ξεπερνώ το 13άρι με το σταμάτα-ξεκινα.
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
Ωρε μάγκα!Τώρα το είδα. Σε εθνική είναι καλά όμως όπως βλεπω.
Κι εγω πρέπει να ξεπερνώ το 13άρι με το σταμάτα-ξεκινα.
δε θα προλάβεις να με δεις....
-
Ποιός από τους 2 μιλάει τώρα; Ο μουστάκιας ή ο άλλος που μοιάζει με τον Ανδρίκο;
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
Ποιός από τους 2 μιλάει τώρα; Ο μουστάκιας ή ο άλλος που μοιάζει με τον Ανδρίκο;Στο πήγαινε ο μουστάκιας
Στο κατέβασμα ο ανδρικος -
Τουλάστιχον γυμνάζω τους (ήδη σμηλευτούς) κοιλιακούς μου!
Ευτυχώς τελείωσα με το τεράστιο κομμάτι τούρτας που έτρωγα και δεν πνίγηκα
-
είστε μια φορά εσείς τρελοί και περισσότερες εγώ που σας διαβάζω...
-
Να μη σας κόψω την κουβέντα, αλλά το manual δεν χρειάζεται αν απλώς θες να μετρήσεις κατανάλωση. Εγώ τουλάχιστον τη μετράω γεμισμα με γέμισμα...
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Να μη σας κόψω την κουβέντα, αλλά το manual δεν χρειάζεται αν απλώς θες να μετρήσεις κατανάλωση. Εγώ τουλάχιστον τη μετράω γεμισμα με γέμισμα...λογικό ακούγεται...
-
Με Mondeo 1.8 μέσα στην πόλη κάνω με το ζορι 400χιλ. Σας φαίνεται λογικό?
-
Όπως βλέπετε στο link του spritmonitor το αυτοκίνητό μου έχει μέση κατανάλωση ~10 λίτρα/100χλμ. Το νούμερο μου φαίνεται απλά τραγικό για ένα 1400άρι με ~72 ίππους και βάρος ~950 κιλά. Δε λέω, δεν είμαι από τους πλέον σεμνούς στο γκάζι, αυτό όμως δε σημαίνει ότι το λιώνω και όλη την ώρα. Στα 300χλμ ζήτημα τα 30 να γίνονται σε πραγματικά γρήγορους ρυθμούς, τα υπόλοιπα απλά γίνονται σε γοργούς ρυθμούς χωρίς να πιέζεται ο κινητήρας μιας και συνήθως είναι κρύος.
Αυτό που προσπαθώ να καταλάβω δηλαδή είναι αν υπαίτια για την αυξημένη κατανάλωση μπορεί να είναι η κίνηση με κρύο κινητήρα, μιας και συνήθως κάνω το πολύ 10χλμ διαδρομής σε 10 λεπτά και οριακά η θερμοκρασία φτάνει τους 80-85 βαθμούς μέχρι να φτάσω στον προορισμό μου.
Γνωρίζει κάποιος πόσο αυξάνει η κατανάλωση όταν είναι κρύος ο κινητήρας;Ο χρήστης christaras73 έγραψε:
Με Mondeo 1.8 μέσα στην πόλη κάνω με το ζορι 400χιλ. Σας φαίνεται λογικό?Και βάζεις πόσα λίτρα βενζίνη; Το 400χλμ από μόνο του δεν προσδιορίζει τίποτα. Πρέπει να ξέρουμε πόση είναι η μέση κατανάλωσή σου...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Όπως βλέπετε στο link του spritmonitor το αυτοκίνητό μου έχει μέση κατανάλωση ~10 λίτρα/100χλμ. Το νούμερο μου φαίνεται απλά τραγικό για ένα 1400άρι με ~72 ίππους και βάρος ~950 κιλά. Δε λέω, δεν είμαι από τους πλέον σεμνούς στο γκάζι, αυτό όμως δε σημαίνει ότι το λιώνω και όλη την ώρα. Στα 300χλμ ζήτημα τα 30 να γίνονται σε πραγματικά γρήγορους ρυθμούς, τα υπόλοιπα απλά γίνονται σε γοργούς ρυθμούς χωρίς να πιέζεται ο κινητήρας μιας και συνήθως είναι κρύος.
Αυτό που προσπαθώ να καταλάβω δηλαδή είναι αν υπαίτια για την αυξημένη κατανάλωση μπορεί να είναι η κίνηση με κρύο κινητήρα, μιας και συνήθως κάνω το πολύ 10χλμ διαδρομής σε 10 λεπτά και οριακά η θερμοκρασία φτάνει τους 80-85 βαθμούς μέχρι να φτάσω στον προορισμό μου.
Γνωρίζει κάποιος πόσο αυξάνει η κατανάλωση όταν είναι κρύος ο κινητήρας;Με Mondeo 1.8 μέσα στην πόλη κάνω με το ζορι 400χιλ. Σας φαίνεται λογικό?
Και βάζεις πόσα λίτρα βενζίνη; Το 400χλμ από μόνο του δεν προσδιορίζει τίποτα. Πρέπει να ξέρουμε πόση είναι η μέση κατανάλωσή σου...
αυτό μου κάνει και μένα το Type-R. Κρυο καιει περισσότερο.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Όπως βλέπετε στο link του spritmonitor το αυτοκίνητό μου έχει μέση κατανάλωση ~10 λίτρα/100χλμ. Το νούμερο μου φαίνεται απλά τραγικό για ένα 1400άρι με ~72 ίππους και βάρος ~950 κιλά. Δε λέω, δεν είμαι από τους πλέον σεμνούς στο γκάζι, αυτό όμως δε σημαίνει ότι το λιώνω και όλη την ώρα. Στα 300χλμ ζήτημα τα 30 να γίνονται σε πραγματικά γρήγορους ρυθμούς, τα υπόλοιπα απλά γίνονται σε γοργούς ρυθμούς χωρίς να πιέζεται ο κινητήρας μιας και συνήθως είναι κρύος.
Αυτό που προσπαθώ να καταλάβω δηλαδή είναι αν υπαίτια για την αυξημένη κατανάλωση μπορεί να είναι η κίνηση με κρύο κινητήρα, μιας και συνήθως κάνω το πολύ 10χλμ διαδρομής σε 10 λεπτά και οριακά η θερμοκρασία φτάνει τους 80-85 βαθμούς μέχρι να φτάσω στον προορισμό μου.
Γνωρίζει κάποιος πόσο αυξάνει η κατανάλωση όταν είναι κρύος ο κινητήρας;Με Mondeo 1.8 μέσα στην πόλη κάνω με το ζορι 400χιλ. Σας φαίνεται λογικό?
Και βάζεις πόσα λίτρα βενζίνη; Το 400χλμ από μόνο του δεν προσδιορίζει τίποτα. Πρέπει να ξέρουμε πόση είναι η μέση κατανάλωσή σου...
αυτό μου κάνει και μένα το Type-R. Κρυο καιει περισσότερο.
-
(καίει λαδάκι το αμαξάκι μου γμτ ΓΜΤ Γ Μ Τ)
(τι τα ήθελα τα ιαπωνικά ο άμοιρος??)
κογιότε εσένα καίει?
-
Και τι πειράζει;
Ένα type-r που γυρνούσε στην πίστα έκαιγε κάμποσο, πάντως.
-
'πειράζει' στο ότι κάτι τέτοια για μένα ήταν άγνωστες λέξεις (έλεγχος λαδιού?? τι είναι αυτό? έλεγα....)
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
'πειράζει' στο ότι κάτι τέτοια για μένα ήταν άγνωστες λέξεις (έλεγχος λαδιού?? τι είναι αυτό? έλεγα....)Ο tempora! O mores!
Μια συνήθεια είναι όλα. Αν είχες ιταλικό, θα ξερες!
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
(καίει λαδάκι το αμαξάκι μου γμτ ΓΜΤ Γ Μ Τ)(τι τα ήθελα τα ιαπωνικά ο άμοιρος??)
κογιότε εσένα καίει?
Άρχισε διάβασμα: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 04&start=0
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Αν είχες ιταλικό, θα ξερες!Λάντσα Ντέντρα 1,8 του '92..........
Φυσιολογική κατανάλωση λαδιού: 800 γραμμάρια για 1000 χλμ (από το μαξ στο μιν δλδ).
Το είχα δει γραμμένο και στο μάνουαλ μάλιστα. Τι μου θύμισες τώρα...
Εβαλα 16.5 λίτρα χθες βενζίνη και θα τα κάνω όλα στην πόλη. Να δω πόσα χλμ θα μου βγάλει το Ιαπωνάκι.
-
Επανέρχομαι, 7 γεμίσματα μετά. Η κατανάλωση της γριάς δείχνει να πέφτει λιγάκι. Με κλικ στην υπογραφή μου, λογικά θα δείτε αυτό:
Μικρά σχόλια-παρατηρήσεις:
-
Το βενζινάδικο που πάντα εμπιστευόμουν, δε μας τα λέει και πολύ καλά. Τα δύο 13άρια έχουν γίνει με βενζίνη από εκεί, χωρίς σοβαρή αλλαγή στον τρόπο οδήγησης. Η βενζίνη δεν νομίζω να είναι κακής ποιότητας, γιατί δεν έχω παρατηρήσει αλλαγές στη λειτουργία του μοτέρ. Πιθανότατα λοιπόν, κάτι παίζει με τις αντλίες του. Όλες οι υπόλοιπες καταναλώσεις είναι από ελεύθερο πρατήριο, με ΠΟΛΥ χαμηλότερες τιμές. Βέβαια, δεν δίνει ποτήρια δώρο ( ), αλλά μάλλον θα το προτιμώ από δω και πέρα.
-
Το σχολιάκι που έχει το συννεφάκι δίπλα στην (σχετικά καλή) κατανάλωση 11,69 , αναφέρει ότι αυτό το ντεπόζιτο έβγαλε και trackday! Αυτό δε σημαίνει ότι δεν την πίεσα στην πίστα. Σημαίνει ότι το αυτοκίνητο καίει ΕΛΑΧΙΣΤΑ στο ταξίδι, μιας και είχα το πηγαινέλα της Α.Ο. μέχρι τα Μέγαρα. Πράγματι, αν και ψόφιο, στο ταξίδι κρατάει μεγάλες μ.ω.τ. με ΕΛΑΧΙΣΤΟ γκάζι, προφανώς λόγω ροπής και βαρύ σφονδύλου. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εκτίμηση (δεν έχω οικονομόμετρο), στα 150 σταθερά χ.α.ω. δεν πρέπει να έχει στιγμιαία πάνω από 8-8,5 lt/100km.
-
Για τον ίδιο λόγο (βαρύς σφόνδυλος), καίει τ' άντερά του αν πέσεις σε κίνηση στο σταμάτα-ξεκίνα. Προσωπική εκτίμηση πάλι, στην κίνηση πρέπει να καίει 15άρια (τσε βάλε...) το αμάξι.
Αυτά
-
Έρευνα Κατανάλωσης