Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ακριβά τα μεταχειρισμένα στην Ελλάδα.... Ποιά η άποψή σας?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ακριβά τα μεταχειρισμένα στην Ελλάδα.... Ποιά η άποψή σας?
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    7
    16
    447
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      [quote='Αuto Τρίτη']Σε σχετικά υψηλά επίπεδα, 15.400 ευρώ, κυμαίνεται στη χώρα μας η μέση τιμή πώλησης των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Σημαντικά στην αύξηση του μέσου όρου συμβάλλουν και τα εισαγόμενα μοντέλα, η πλειονότητα των οποίων ανήκει στη πολυτελή κατηγορία.

      Σύμφωνα με στοιχεία που προέρχονται από τις 23.200 αγγελίες πώλησης μεταχειρισμένων του autotriti.gr ο έλληνας καταναλωτής τα τελευταία χρόνια διαθέτει αρκετά χρήματα και για αυτοκίνητο από δεύτερο χέρι.
      

      Αναλυτικά τα μερίδια αγοράς ανά κατηγορία:
      Μέχρι 6.000

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        [quote='Αuto Τρίτη']Σε σχετικά υψηλά επίπεδα, 15.400 ευρώ, κυμαίνεται στη χώρα μας η μέση τιμή πώλησης των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Σημαντικά στην αύξηση του μέσου όρου συμβάλλουν και τα εισαγόμενα μοντέλα, η πλειονότητα των οποίων ανήκει στη πολυτελή κατηγορία.

        Σύμφωνα με στοιχεία που προέρχονται από τις 23.200 αγγελίες πώλησης μεταχειρισμένων του autotriti.gr ο έλληνας καταναλωτής τα τελευταία χρόνια διαθέτει αρκετά χρήματα και για αυτοκίνητο από δεύτερο χέρι.
        

        Αναλυτικά τα μερίδια αγοράς ανά κατηγορία:
        Μέχρι 6.000

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          [quote='Αuto Τρίτη']Σε σχετικά υψηλά επίπεδα, 15.400 ευρώ, κυμαίνεται στη χώρα μας η μέση τιμή πώλησης των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Σημαντικά στην αύξηση του μέσου όρου συμβάλλουν και τα εισαγόμενα μοντέλα, η πλειονότητα των οποίων ανήκει στη πολυτελή κατηγορία.

          Σύμφωνα με στοιχεία που προέρχονται από τις 23.200 αγγελίες πώλησης μεταχειρισμένων του autotriti.gr ο έλληνας καταναλωτής τα τελευταία χρόνια διαθέτει αρκετά χρήματα και για αυτοκίνητο από δεύτερο χέρι.
          

          Αναλυτικά τα μερίδια αγοράς ανά κατηγορία:
          Μέχρι 6.000

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            citastak last edited by

            [quote='elteo'][quote='Αuto Τρίτη']Σε σχετικά υψηλά επίπεδα, 15.400 ευρώ, κυμαίνεται στη χώρα μας η μέση τιμή πώλησης των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Σημαντικά στην αύξηση του μέσου όρου συμβάλλουν και τα εισαγόμενα μοντέλα, η πλειονότητα των οποίων ανήκει στη πολυτελή κατηγορία.

            Σύμφωνα με στοιχεία που προέρχονται από τις 23.200 αγγελίες πώλησης μεταχειρισμένων του autotriti.gr ο έλληνας καταναλωτής τα τελευταία χρόνια διαθέτει αρκετά χρήματα και για αυτοκίνητο από δεύτερο χέρι.
            

            Αναλυτικά τα μερίδια αγοράς ανά κατηγορία:
            Μέχρι 6.000

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • elteo
              elteo last edited by

              citastak

              ναι αλλά έτσι ρισκάρει να μείνει το μοντέλο καιρό στα χέρια του και να πέσει η αξία του αναγκαστικά οπότε χάνει μακροπρόθεσμα. Δύσκολα ο άλλος εμπιστεύεται το ελληνικό μεταχειρισμένο και με τα ελκυστικά χρηματοδοτικά ούτε που τα κοιτάει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                citastak last edited by

                Ο χρήστης elteo έγραψε:
                citastak

                ναι αλλά έτσι ρισκάρει να μείνει το μοντέλο καιρό στα χέρια του και να πέσει η αξία του αναγκαστικά οπότε χάνει μακροπρόθεσμα. Δύσκολα ο άλλος εμπιστεύεται το ελληνικό μεταχειρισμένο και με τα ελκυστικά χρηματοδοτικά ούτε που τα κοιτάει.

                δεν εχεις αδικο.. εχεις καθολου ιδεα τι ποσοστο αγοράζουν νεα και τι μεταχειρισμενα αυτοκινητα;;

                Προσωπικά αν πήγαινα σε αυτοκίνητο τώρα, μάλλον σε μτχ θα πήγαινα.. Εχω επισης την εντυπωση οτι τα μικρα μτχ κινούνται πιο γρήγορα στην αγορα απο τα μεγαλα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  τα μικρά μεταχειρισμένα πόλης είναι σίγουρα πιο ελκυστικά και πωλούνται πιο εύκολα.

                  ποσοστό δεν έχω...εάν κάποιος (lkar..?) να ποστάρει θα είχε ενδιαφέρον.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης elteo έγραψε:
                    τα μικρά μεταχειρισμένα πόλης είναι σίγουρα πιο ελκυστικά και πωλούνται πιο εύκολα.

                    ποσοστό δεν έχω...εάν κάποιος (lkar..?) να ποστάρει θα είχε ενδιαφέρον.

                    Στο 10μηνο μεταβιβάστηκαν περίπου 421.000 μτχ -όχι εισαγωγής- έναντι 236.000 καινούριων και περίπου 33.000 μτχ εισαγωής. Αυτή η αναλογία (421/269) βγαίνει στο 1,56 -το γιατί υπολογίζονται τα μτχ εισαγωγής σαν καινούρια είναι προφανές νομίζω, αφού ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ στο υπάρχον πάρκο-

                    Απ' όσο ξέρω το 1,56 είναι από τις χαμηλότερες αναλογίες στην Ευρώπη -στη Γερμανία φτάνει το 3,3 - και είναι λογικό, αφού υπερκοστολογούνται τα ελληνικά μτχ.

                    Αυτό συμβαίνει γιατί τα περισσότερα ακόμα είναι ιδιωτών που φυσικά δεν τα πουλάνε όσο όσο, σε λίγα χρόνια που θα ξεκινήσουν να πωλούνται τα leasing 3 ετίας -Focus 1.4 με τάσια στα 7.000- θα συμπαρασύρουν προς τα κάτω και τις τιμές των ιδιωτών.

                    Αν δε μειωθούν και τίποτα τέλη ταξινόμησης λόγω παρανομίας του 'κράτους' θα υπάρξει κι άλλη μείωση.

                    Πρωταθλήτρια στα μτχ είναι η... Fiat με πιο δημοφιλές το Punto I (12.000/40000 Fiat)

                    Ακολουθούν: Opel, Toyota, Renault, Citroen, VW, Hyundai, Seat, Nissan, Peugeot.

                    Με την πρώτη ματιά -σε σχέση με τις πωλήσεις των καινούριων τα τελευταία χρόνια- φαίνεται να υπάρχει αναντιστοιχία -αφού οι Τoyota/Hyundai είναι πρώτες τα τελευταία χρόνια, ανάλογη θα πρέπε να ναι η εικόνα των μτχ.

                    Ωστόσο τα μτχ είναι από... 0-30 χρόνων και για καινούρια υπάρχουν στοιχεία 8 χρόνων δεν βγαίνει ασφαλές συμπέρασμα. Για τη Renault είναι σίγουρο πάντως αφού ποτέ δεν ήταν τόσο ψηλά σε πωλήσεις

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kalmik last edited by

                      Eίναι εμφανές ότι οι έλληνες έχουν την τάση να υπερκοστολογούν σαν πωλητές τα πάντα όχι μόνον τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητά τους αλλά και τα second hand ηλεκτρονικά, κινητά τηλ. computer κλπ. Aυτό συνδέεται με οικονομική υπανάπτυξη και μικρό διαθέσιμο εισόδημα δηλ. επειδή ο πωλητής θεωρεί ότι δύσκολα ο αγοραστής συγκεντρώνει το ποσόν ενός καινούργιου, ίσως αρκεστεί στο μεταχειρισμένο. Επίσης πολλοί πωλητές βασίζονται στην αξία του μεταχειρισμένου ως κεφάλαιο για αναβάθμιση σε περισσότερα κυβικά, νέο μοντέλο κλπ.
                      Όμως οι δόσεις, τα άτοκα κλπ. έχουν αλλάξει το τοπίο. Ετσι οι δυνητικοί αγοραστές σιχτιρισμένοι από τις υπερβολικές απαιτήσεις των πωλητών στρέφονται σε καινοιύργια που προσφέρουν και εγγυήσεις, την απόλυτη εξασφάλιση του καινούργιου και όχι την ενδεχόμενη κακή χρήση που προϋπήρξε κλπ.
                      Αν αυτά σας φαίνονται θεωρητικό σχήμα δείτε τι συμβαίνει σε αγγελίες, μάνδρες κλπ. Φεύγουν μόνο όσα αυτοκινητα έχουν τη 'λογική' τιμή. Τα υπόλοιπα μένουν αναγκαστικά στους ιδιοκτήτες τους είτε ως 'μη αναβαθμισμένα' δηλ εξαναγκάζοντάς τους να ματαιώσουν νέα αγορά είτε ως δεύτερα αν είναι πολύ παλαιά. Αυτός (οι υψηλές και μη ρεαλιστικές ζητούμενες τιμές) είναι ένας από τους λόγους που βρωμήσαμε -κυριολεκτικά- σε ρυπογόνα παλιά οχήματα.
                      ΠΡΟΤΑΣΗ. Μεγάλη επιβάρυνση μέσω τελών κυκλοφορίας για αυτοκίνητα παλιάς τεχνολογίας και φορολόγηση με βάση τους ρύπους, ίσως τα διανυόμενα χλμ. και όχι τα κυβικά και ηλιθιότητες του παρελθόντος. Και οπωσδήποτε έξοδος από την κυκλοφορία των σαπακίων εικοσαετίας και βάλε. Για να δουμε; Θα έχει κανείς υπουργός Συγκοινωνιών-Μεταφορών τα -λίγα- κότσια που χρειάζονται να κάνει κάτι (σχεδόν ανέξοδο) για τα πνευμόνια μας και το έρμο το περιβάλλον; Φοβάμαι πως όχι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        citastak last edited by

                        Μα ηδη δεν φορολογουμαστε για τα διανυομενα χιλιομετρα μεσω των φορων στα καυσιμα;;; (οσο οδηγείς πληρώνεις).

                        Αν θέλει το κράτος να βάλει υψηλή φορολογία στα παλαιά αυτοκίνητα με βάση τους ρύπους, θα πρέπει να δημιουργήσει και το κατάλληλο κλίμα για να έχει ο αγοραστής χρήμα..

                        Το κρατος πρεπει να σεβαστει και τους πολιτες που δεν εχουν χρημα και δεν θελουν να μπουν στην λογικη των δόσεων για να αγοράσουν κατι νεο...

                        Σοβαρά Κίνητρα για αγορά αυτοκινήτου με σεβασμό στο περιβάλλον όπως και σε άλλες χώρες του κόσμου..

                        Αντικίνητρα για να μειωθούν οι πωλήσεις SUV και λοιπών οχημάτων που επιβαρρύνουν το περιβάλλον.

                        Να θιξουε και κατι άλλο;; Τα υβριδικά αυτοκίνητα γιατί δεν πουλάνε στην Ελλάδα, εφόσον έχουν απαλλαγη από τέλη, δακτύλιο και λοιπά;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης citastak έγραψε:
                          Μα ηδη δεν φορολογουμαστε για τα διανυομενα χιλιομετρα μεσω των φορων στα καυσιμα;;; (οσο οδηγείς πληρώνεις).

                          ναι, αλλά θα μπορούσε και μέσω CO2 (παράδειγμα, μην με φάτε) όπως στην Αγγλία

                          Αν θέλει το κράτος να βάλει υψηλή φορολογία στα παλαιά αυτοκίνητα με βάση τους ρύπους, θα πρέπει να δημιουργήσει και το κατάλληλο κλίμα για να έχει ο αγοραστής χρήμα..
                          Το κρατος πρεπει να σεβαστει και τους πολιτες που δεν εχουν χρημα και δεν θελουν να μπουν στην λογικη των δόσεων για να αγοράσουν κατι νεο...

                          Σοβαρά Κίνητρα για αγορά αυτοκινήτου με σεβασμό στο περιβάλλον όπως και σε άλλες χώρες του κόσμου..

                          δεν χρειάζεται υψηλή φορολογία, απλώς να... λειτουργήσει το ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΤΕΟ. Χιλιάδες σαπάκια δεν έπρεπε καν να κυκλοφορούν κι όταν δουν οι κάτοχοι πόσο κοστίζει η ΣΩΣΤΗ συντήρηση θα βρισκαν λεφτά για καινούριο ή μτχ λίγων ετών

                          Αντικίνητρα για να μειωθούν οι πωλήσεις SUV και λοιπών οχημάτων που επιβαρρύνουν το περιβάλλον.

                          Υπάρχουν ήδη στη βενζίνη. Ποιο άλλο αντικίνητρο να μπει στα SUV;

                          Να θιξουε και κατι άλλο;; Τα υβριδικά αυτοκίνητα γιατί δεν πουλάνε στην Ελλάδα, εφόσον έχουν απαλλαγη από τέλη, δακτύλιο και λοιπά;

                          Πουλάνε τα RX400 Κάτι που έρχεται σε αντίθεση με το παραπάνω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            citastak last edited by

                            Πουλάνε τα ρχ 400?? δεν το ηξερα αυτό, είχα στο μυαλο μου το Prius...

                            Στην Αγγλια εφαρμόζεται και το congestion charge, με πολυ θετικα αποτελέσματα 3 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του, όπως και στην Στοκγχόλμη άλλωστε...

                            Το ξέρετε ότι στη Σουηδία η τογιοτα δεν φέρνει SUV, παρά μονο κατόπιν παραγγελίας? Και αυτό δεν την υποχρέωσε να το κάνει η πολιτεία, αλλά το έκανε μόνη της με σκοπό να εκμεταλλευτεί το περιβαλλοντικά ευαίσθητο κοινό. Μίλαγα σε μια έκθεση στο Γκετεμποργκ με τον πωλητη και μου εδειξε στοιχεια. Τρια ή τέσσερα Land cruiser το πρώτο εξάμηνο του 2006 έναντι στα πολλα περισσότερα Prius...

                            ΙΚΑΡ πραγματικά δεν ξέρω τι πρέπει να γίνει στην ελλάδα και από που να ξεκινήσουμε. Σίγουρα η σωστή συντήρηση είναι μια καλή αρχή, αλλά πως θα υποχρεώσεις το Μητσάρα με τη μπέμπα 20ετίας να μη βγάλει τον καταλύτη (και που να τον πετάξει μετά-άλλο θέμα αυτό)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • H
                              hammer_ last edited by

                              Τα μεταχειρισμένα στην Ελλάδα είναι ακριβά κυρίως για δύο κατά τη γνώμη μου λόγους:

                              • Ο αποκλεισμός της ελληνικής αγοράς μεταχειρισμένων από τις διεθνείς και κυρίως από αυτές της ΕΕ, μέσω των παράνομων τελωνειακών τελών. (Να δούμε πότε θα τα κόψουν...)
                              • Η νοοτροπία του Έλληνα που βλέπει το αυτοκίνητο σαν ιδιοκτησία, όπως πχ. ένα σπίτι και όχι σαν ένα αναλώσιμο εργαλείο.

                              Για το δεύτερο δεν έχω να πω πολλά. Όταν όλοι οι άλλοι πουλάνε ένα 1300άρι αυτοκίνητο 15ετίας σαν το δικό μου με 4000 ευρώ, δεν θα είμαι εγώ το κορόιδο για να ζητήσω 2000. Πολύ λογική σκέψη αυτή, αν και διαιωνίζει την αντίληψη που έχει ο Έλληνας για το αυτοκίνητό του: επειδή εκείνου του φαίνεται 'σαν καινούριο', το πουλάει και σε τιμή 'σαν καινούριου', έστω κι αν έχει φάει τα χρόνια του. Αλλά αν αλλάξει ο πρώτος παράγοντας (αποκλεισμός της αγοράς), τότε θα αλλάξουν πολλά.

                              Στο πρώτο λοιπόν χωράει πολλή συζήτηση. Σκεφτείτε έναν ιδανικό κόσμο που δεν χρειάζεται να φορολογηθεί κανείς για να ταξινομήσει ένα αυτοκίνητο που έφερε από τη Γερμανία. Μαζί με το ταξίδι, το κόστος ενός γερμανικού μεταχειρισμένου είναι τουλάχιστον 30% κάτω σε σχέση με το ελληνικό. Οπότε αν ξεκινήσουν αρκετοί να φέρνουν τα αυτοκίνητά τους απ'έξω, θα επέλθει μια προσωρινή κρίση στην αγορά των μεταχειρισμένων. Αυτό θα ισχύσει μέχρι οι εγχώριες τιμές να φτάσουν να είναι 5-10% ψηλότερες από τις γερμανικές! Οπότε η αγορά θα επανέλθει στην κανονική της κίνηση, αλλά ο τζίρος από τα μεταχειρισμένα θα είναι μικρότερος, όπως και οι τιμές τους! Και αυτό δεν συμφέρει κανέναν: ούτε τα συμφέροντα της 'βιομηχανίας' των μεταχειρισμενάδων, ούτε το κράτος, ούτε καν τις ίδιες τις αντιπροσωπείες, αφού ο πολύς κόσμος αγοράζει καινούριο όταν τα μεταχειρισμένα είναι ακριβά. Μόνο εμάς συμφέρει, αλλά εμάς ποιος μας ακούει?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης citastak έγραψε:
                                Πουλάνε τα ρχ 400?? δεν το ηξερα αυτό, είχα στο μυαλο μου το Prius...

                                αν δεις πωλήσεις Ελλάδα & Ευρώπη της Lexus, έχει από τις μεγαλύτερες αυξήσεις κυρίως χάρη στο Lexus

                                Στην Αγγλια εφαρμόζεται και το congestion charge, με πολυ θετικα αποτελέσματα 3 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του, όπως και στην Στοκγχόλμη άλλωστε...

                                Θετικά σε ποιους; στους έχοντες που πληρώνουν και μπαίνουν άνετα στο κέντρο. Για ρώτα και τα μαγαζιά και την κίνηση γενικά του Λονδίνου. Δεν είναι τόσο απλά 'βάζουμε διόδια στο κέντρο για να μειωθεί η κίνηση'

                                Το ξέρετε ότι στη Σουηδία η τογιοτα δεν φέρνει SUV, παρά μονο κατόπιν παραγγελίας? Και αυτό δεν την υποχρέωσε να το κάνει η πολιτεία, αλλά το έκανε μόνη της με σκοπό να εκμεταλλευτεί το περιβαλλοντικά ευαίσθητο κοινό. Μίλαγα σε μια έκθεση στο Γκετεμποργκ με τον πωλητη και μου εδειξε στοιχεια. Τρια ή τέσσερα Land cruiser το πρώτο εξάμηνο του 2006 έναντι στα πολλα περισσότερα Prius...

                                Μην το γυρίσουμε πάλι στα SUV, δεν είναι εκεί το θέμα. S-Class πωλούνται στη Σουηδία;

                                ΙΚΑΡ πραγματικά δεν ξέρω τι πρέπει να γίνει στην ελλάδα και από που να ξεκινήσουμε. Σίγουρα η σωστή συντήρηση είναι μια καλή αρχή, αλλά πως θα υποχρεώσεις το Μητσάρα με τη μπέμπα 20ετίας να μη βγάλει τον καταλύτη (και που να τον πετάξει μετά-άλλο θέμα αυτό)

                                Βάλε μερικούς από το lobby του ΚΤΕΟ φυλακή, κάνε ελέγχους για ΚΤΕΟ, ρύπους αντί για ταχύτητα και χωρίς πρόστιμα. Απλή απαγόρευση κυκλοφορίας λόγω επικινδυνότητας (φθαρμένα λάστιχα, έλλειψη φώτων κλπ)

                                Σε λίγα χρόνια θα εξομαλυνθούν πάντως οι τιμές των μτχ, δεν μπορεί να παρανομεί ασύστολα το 'κράτος'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  citastak last edited by

                                  ΙΚΑΡ, σχετικά με το congestion scheme του Λονδίνου διαφωνώ μαζί σου 100%.. Αρχικά ναι οι πωλησεις έπεσαν, αλλα τελλικα αποδειχθηκε οτι ειναι πολυ καλο και για τις εταιρειες, οι οποίες με σωστό πλάνινγκ των διαδρομών μεγιστοποιησαν τα κερδη τους τόσο από το μικρότερο χρόνο κίνησης στο δρόμο όσο και από τους λιγότερους υπάλληλους που χρειάστηκαν...

                                  Αν σε ενδιαφέρει μπορώ να σου δώσω και σχετική βιβλιογραφία που βρήκα στα πλαίσια μιινι εργασίας που εκανα πριν λίγο καιρό..

                                  Ακριβως το ίδιο έγινε και στη Στοκχόλμη.. Τα 2-3 πρώτα χρόνια αντιδράσεις πανικός και μειώσεις στην εμπορική κίνηση αλλά πλέον έχουν αλλάξει τα στάνταρ πολύ...

                                  Για τα υπόλοιπα που λες συμφωνω, ειδικά στα περι κτεο..

                                  Σχετικά με τα SUV και αν οντως ειναι πλήγμα, οι γνώσεις μου ειναι πολύ επιφανειακές.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    ratanplan last edited by

                                    [quote]Αuto Τρίτη έγραψε:
                                    Σε σχετικά υψηλά επίπεδα, 15.400 ευρώ, κυμαίνεται στη χώρα μας η μέση τιμή πώλησης των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Σημαντικά στην αύξηση του μέσου όρου συμβάλλουν και τα εισαγόμενα μοντέλα, η πλειονότητα των οποίων ανήκει στη πολυτελή κατηγορία.

                                    Σύμφωνα με στοιχεία που προέρχονται από** τις 23.200 αγγελίες πώλησης μεταχειρισμένων του autotriti.gr** ο έλληνας καταναλωτής τα τελευταία χρόνια διαθέτει αρκετά χρήματα και για αυτοκίνητο από δεύτερο χέρι.
                                    Αναλυτικά τα μερίδια αγοράς ανά κατηγορία:
                                    Μέχρι 6.000

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      niga last edited by

                                      Έχω να κάνω τις εξής παρατηρήσεις για την εγκυρότητα των στοιχείων του Autotriti:

                                      1. Το δείγμα τους αφορά μόνο το 5% των μεταχειρισμένων που πωλήθηκαν στην συγκεκριμένη περίοδο
                                      2. Από την τιμή της αγγελίας μέχρι την τελική τιμή της αγοραπωλησίας η απόσταση μερικές φορές είναι .... χαοτική.
                                      3. Από ποιές αγγελίες; του περιοδικού ή του site; Γιατί άν είναι του site, αφήστε το καλύτερα.
                                        ¨
                                        Πάνω στο 2) έχω την εξής προσωπική εμπειρία: θέλοντας να πουλήσω το Α4 του πατέρα μου έβαλα αγγελία βασιζόμενος στις τιμές του Autotriti. Έλαβα μόνο ένα τηλεφώνημα από κάποιον που ήθελε να το ανταλλάξει με μια πολυθρόνα της μάνας του! Κατέβασα την τιμή σταδιακά 2000 και πάλι ούτε ένα τηλεφώνημα. Τελικά μετά 6 μήνες το πήρε έμπορος 4000 κάτω από την αρχική τιμή που πρότεινε το Autotriti!

                                      Αν και δεν αμφισβητώ ότι τα μεταχειρισμένα είναι ακριβότερα απ' ότι στην Ευρώπη, οι τιμές έχουν πέσει πολύ τα τελευταία χρόνια.

                                      Επίσης υπάρχει μεγάλη απόσταση τιμών μεταξύ Αθήνας και επαρχίας. Στην Αθήνα οι τιμές είναι πολύ χαμηλότερες.
                                      Προσωπική εμπειρία: Όταν πριν 4 χρόνια θέλησα να αλλάξω το αυτοκίνητό μου στην Αθήνα μου έδιναν για το παλιό μου 2λίτρο Ρενώ (10 ετών αλλά σε άριστη κατάσταση -βέβαια μάρκας που χάνει αξία στα μεταχειρισμένα) 1500-2000 ευρώ. ¨Οταν έβαλα αγγελία έπιασα αμέσως 3000. Τελικά πήγα κι αγόρασα το καινούριο μου αυτοκίνητο από την επαρχία όπου η αντιπροσωπεία της ίδιας μάρκας μου κράτησε το παλιό 4500 ευρώ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr