Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 207 1.6T GT
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 207 1.6T GT
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 16 / 21
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    412
    964
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nik_marin last edited by

      Πώς σας φαίνετε αυτό ρεπριζ 207GT-clioIII RS…

      http://upload4.postimage.org/1800700/photo_hosting.html

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        axelon last edited by

        Ο χρήστης tazz έγραψε:

        Μέση κατανάλωση τεστ:
        Panda 100hp: 10,9
        MX-5: 12,1
        207 GT: 12,0
        Swift sport: 11,0

        Το ότι το φιατ έκαψε σχεδόν 11 λίτρα δεν είναι άξιο αναφοράς;
        Η πιο πιθανή ερμηνεία για τό ότι όλα τα αυτοκίνητα παρουσίασαν πολύ αυξημένη καταναλώση είναι νομίζω ο 'αγωνιστικός' ρυθμός οδήγησης. Όποτε το νούμερο '12λτ/100χλμ' δε φαίνεται να είναι αντιπροσωπευτικό...

        Πάντως από όσο θυμάμαι, πάντοτε στα τεστ των 4Τ η μέση κατανάλωση ήταν πολύ αυξημένη σε σχέση με τη τυποποιημένη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          ratanplan last edited by

          Ο χρήστης drdino έγραψε:
          Deal!

          Aν και με το βάρος του γμτ τι να περιμένεις...

          Εγώ θέλω μια έκδοση χωρίς ηλιοροφή, ημι-δέρματα κλπ δευτερεύοντα πράγματα...

          Να χει μόνο αρκουδίσιον, ηλεκτρικά παράθυρα-καθρέπτες, ένα cd-mp3, abs και μερικούς αερόσακους. Γίνεται;

          ΙΜΗΟ θα το ήθελα με οροφές κα ιόλα τα κομφόρ...για τα δερμάτινα δεν καίγομαι, αλλά θα το ήθελα πλήρες, δεν έχει νόημα να το πάρεις γυμνό....για extreme καταστάσεις δώσε 5-6 κ και παρε ένα 106 να ξεκαβλώνεις!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            Ο χρήστης axelon έγραψε:

            Μέση κατανάλωση τεστ:
            Panda 100hp: 10,9
            MX-5: 12,1
            207 GT: 12,0
            Swift sport: 11,0

            Το ότι το φιατ έκαψε σχεδόν 11 λίτρα δεν είναι άξιο αναφοράς;
            Η πιο πιθανή ερμηνεία για τό ότι όλα τα αυτοκίνητα παρουσίασαν πολύ αυξημένη καταναλώση είναι νομίζω ο 'αγωνιστικός' ρυθμός οδήγησης. Όποτε το νούμερο '12λτ/100χλμ' δε φαίνεται να είναι αντιπροσωπευτικό...

            Πάντως από όσο θυμάμαι, πάντοτε στα τεστ των 4Τ η μέση κατανάλωση ήταν πολύ αυξημένη σε σχέση με τη τυποποιημένη.

            Έτσι είναι, γιατί έτσι είναι και στην πραγματικότητα. Πάντα η κατανάλωση είναι αυξημένη σε σχέση με αυτήν που δίνει το εργοστάσιο.

            Η κατανάλωση συγκριτικής διαδρομής (βλέπε νούμερα του Tazz πιο πάνω), είναι λογικό να δείχνει ολίγον... εξωφρενική, μιας και αναφέρεται στη... βόλτα στη λίμνη Πλαστήρα, όπου φυσικά όλα τα αυτοκίνητα πιέστηκαν αρκετά.

            Η μέση τεστ, αναφέρεται στην βενζίνη που έκαψαν τα αυτοκίνητα από την ημέρα που παραδόθηκαν στο περιοδικό, μέχρι μερικές μέρες πριν κυκλοφορήσει το τεύχος, και έχει 'μέσα της' νούμερα που πάρθηκαν από αρκετούς οδηγούς, σε ποικίλες συνθήκες κίνησης***** και πίεσης στο γκάζι. Τα χιλιόμετρα που γίνονται συνήθως σε κάθε αυτοκίνητο είναι αρκετά και ο τρόπος μέτρησης αρκετά ακριβής, οπότε και ο συνολικός μέσος όρος είναι κι αυτός ακριβής με τη σειρά του.

            ***** Ποικίλες συνθήκες κίνησης = πόλη, εθνική, Α.Ο., επαρχιακός. Αν κάποιος αγοράσει το αυτοκίνητο και κινείται περισσότερο σε εθνικές οδούς, λογικό είναι να δει μικρότερα νούμερα από του τεστ. Και αντιστροφα, αν κινείται μόνο σε πόλη ή ΜΟΝΟ τέρμα γκάζι, μάλλον θα δει και μεγαλύτερα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              funkyreverend last edited by

              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
              ***** Ποικίλες συνθήκες κίνησης = πόλη, εθνική, Α.Ο., επαρχιακός. Αν κάποιος αγοράσει το αυτοκίνητο και κινείται περισσότερο σε εθνικές οδούς, λογικό είναι να δει μικρότερα νούμερα από του τεστ. Και αντιστροφα, αν κινείται μόνο σε πόλη ή ΜΟΝΟ τέρμα γκάζι, μάλλον θα δει και μεγαλύτερα.

              Υπερ-σωστός: Γίνεται να το επικολλήσεις κάπου να το βλέπουμε όλοι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Πιστεύω άξιο αναφοράς είναι η δυναμομέτρηση του GT σε σχέση με το Cooper S, η οποία με ετοιμάζει για το τι να περιμένουμε από το RC.

                206 GT 150hp
                136.3 hp στους τροχούς .... 1241 kg
                Cooper S 175hp
                173.4 hp στους τροχούς .... 1218 kg

                Φαίνεται λοιπόν ότι ο νέος κινητήρας αποδίδει τουλάχιστον τους 150 ονομαστικούς ίππους στην απλή έκδοση, ενώ η έκδοση των 175 πρέπει να πλησιάζει τους 200 !!
                Ετσι εξηγείται και η μεγάλη διαφορά των επιδόσεων (15,1/152χμ - 16,3/141χμ για τα 400μ) παρόλο που το βάρος τους είναι συγκρίσιμο.
                Μάλιστα το Cooper S ξεπερνά και τα Golf GTi - Clio RS (27.5 - 27.9 - 28.2 αντίστοιχα για τα 1000m)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gskarmou last edited by

                  Ο χρήστης ÂÁÓÉËÇÓ έγραψε:
                  Ðéóôåýù Üîéï áíáöïñÜò åßíáé ç äõíáìïìÝôñçóç ôïõ GT óå ó÷Ýóç ìå ôï Cooper S, ç ïðïßá ìå åôïéìÜæåé ãéá ôï ôé íá ðåñéìÝíïõìå áðü ôï RC.

                  **206 **GT 150hp
                  136.3 hp óôïõò ôñï÷ïýò .... 1241 kg
                  Cooper S 175hp
                  173.4 hp óôïõò ôñï÷ïýò .... 1218 kg

                  Öáßíåôáé ëïéðüí üôé ï íÝïò êéíçôÞñáò áðïäßäåé ôïõëÜ÷éóôïí ôïõò 150 ïíïìáóôéêïýò ßððïõò óôçí áðëÞ Ýêäïóç, åíþ ç Ýêäïóç ôùí 175 ðñÝðåé íá ðëçóéÜæåé ôïõò 200 !!
                  Åôóé åîçãåßôáé êáé ç ìåãÜëç äéáöïñÜ ôùí åðéäüóåùí (15,1/152÷ì - 16,3/141÷ì ãéá ôá 400ì) ðáñüëï ðïõ ôï âÜñïò ôïõò åßíáé óõãêñßóéìï.
                  ÌÜëéóôá ôï Cooper S îåðåñíÜ êáé ôá Golf GTi - Clio RS (27.5 - 27.9 - 28.2 áíôßóôïé÷á ãéá ôá 1000m)

                  Ôé ùñÜéá èá Þôáí ìå áõôü ôï ìïôÝñ
                  åéíáé 207 üìùò

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by

                    Πειραγμένο δημοσιογραφικό είναι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης gskarmou έγραψε:

                      Πιστεύω άξιο αναφοράς είναι η δυναμομέτρηση του GT σε σχέση με το Cooper S, η οποία με ετοιμάζει για το τι να περιμένουμε από το RC.

                      **206 **GT 150hp
                      136.3 hp στους τροχούς .... 1241 kg
                      Cooper S 175hp
                      173.4 hp στους τροχούς .... 1218 kg

                      Φαίνεται λοιπόν ότι ο νέος κινητήρας αποδίδει τουλάχιστον τους 150 ονομαστικούς ίππους στην απλή έκδοση, ενώ η έκδοση των 175 πρέπει να πλησιάζει τους 200 !!
                      Ετσι εξηγείται και η μεγάλη διαφορά των επιδόσεων (15,1/152χμ - 16,3/141χμ για τα 400μ) παρόλο που το βάρος τους είναι συγκρίσιμο.
                      Μάλιστα το Cooper S ξεπερνά και τα Golf GTi - Clio RS (27.5 - 27.9 - 28.2 αντίστοιχα για τα 1000m)

                      Τι ωράια θα ήταν με αυτό το μοτέρ
                      ειναι 207 όμως

                      Εκανα ένα λαθάκι κι εσύ αμέσως να φορέσεις το μοτέρ στο 206

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:
                        Πειραγμένο δημοσιογραφικό είναι

                        Mπορείς να σταματήσεις τις βλακείες;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gskarmou last edited by

                          Ο χρήστης ÂÁÓÉËÇÓ έγραψε:

                          Ðéóôåýù Üîéï áíáöïñÜò åßíáé ç äõíáìïìÝôñçóç ôïõ GT óå ó÷Ýóç ìå ôï Cooper S, ç ïðïßá ìå åôïéìÜæåé ãéá ôï ôé íá ðåñéìÝíïõìå áðü ôï RC.

                          **206 **GT 150hp
                          136.3 hp óôïõò ôñï÷ïýò .... 1241 kg
                          Cooper S 175hp
                          173.4 hp óôïõò ôñï÷ïýò .... 1218 kg

                          Öáßíåôáé ëïéðüí üôé ï íÝïò êéíçôÞñáò áðïäßäåé ôïõëÜ÷éóôïí ôïõò 150 ïíïìáóôéêïýò ßððïõò óôçí áðëÞ Ýêäïóç, åíþ ç Ýêäïóç ôùí 175 ðñÝðåé íá ðëçóéÜæåé ôïõò 200 !!
                          Åôóé åîçãåßôáé êáé ç ìåãÜëç äéáöïñÜ ôùí åðéäüóåùí (15,1/152÷ì - 16,3/141÷ì ãéá ôá 400ì) ðáñüëï ðïõ ôï âÜñïò ôïõò åßíáé óõãêñßóéìï.
                          ÌÜëéóôá ôï Cooper S îåðåñíÜ êáé ôá Golf GTi - Clio RS (27.5 - 27.9 - 28.2 áíôßóôïé÷á ãéá ôá 1000m)

                          Ôé ùñÜéá èá Þôáí ìå áõôü ôï ìïôÝñ
                          åéíáé 207 üìùò

                          Åêáíá Ýíá ëáèÜêé êé åóý áìÝóùò íá öïñÝóåéò ôï ìïôÝñ óôï 206

                          êáé ìåéò êáíá ÷ôáðïäÜêé èÝëïõìå ôß æçôÞóáìå ??
                          Äåí ðáñáããåßëáìå áóôáêïìáêáñïíÜäá ..

                          Ðåñé êáôáíÜëùóçò ôïõ 207 GT

                          Oôáí ïé ðåñéóóüôåñïé äçìïóéïãñÜöïé ëÝíå 'ôé ùñáßï ìïôÝñ,ôé ùñáßï ðÜôçìá ,èÝëù íá ôï äþ ðùò óôñßâåé .êëð êëð ..'
                          ÄçëáäÞ ðåñéìÝíáôå/ìå ìéêñüôåñåò êáôáíáëþóåéò êáé ìÜëéóôá óå äïêéìÞ ðïõ Þôáí ìáæß êáé áõôïêßíçôá ðïõ óïõ öôéÜ÷íïõí ôçí ìÝñá ìå ôï 'êáëçìÝñá' ??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pskarm last edited by

                            το μαμα δημοσιογραφικο ειναι μια....ωραια ιστορια...

                            ρωτηστε τη σεατ π.χ

                            το ωραιο μοτερ κατσε να το πατησω το ελεγαν και για το golf gt ...

                            αυτο δεν αποτελει δικαιολογια αν οντως καιει τοσο....

                            επισης δε θυμαμαι ποτε ενα σπορτ αμαξι με καλες επιδοσεις να μην εκαιγε οταν το πλακωνες...το θεμα παντα ηταν να μη καιει οταν πας ηρεμα νομιζω?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης drdino έγραψε:

                              Πειραγμένο δημοσιογραφικό είναι

                              Mπορείς να σταματήσεις τις βλακείες;

                              Ποιες είναι βλακείες; δεν κατάλαβα;;

                              σε αυτούς που ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ να τα γράψεις αυτά όχι σε μένα που κάνω πλάκα ΟΚ;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                Μέση κατανάλωση τεστ:
                                Panda 100hp: 10,9
                                MX-5: 12,1
                                207 GT: 12,0
                                Swift sport: 11,0

                                Το ότι το φιατ έκαψε σχεδόν 11 λίτρα δεν είναι άξιο αναφοράς;
                                Η πιο πιθανή ερμηνεία για τό ότι όλα τα αυτοκίνητα παρουσίασαν πολύ αυξημένη καταναλώση είναι νομίζω ο 'αγωνιστικός' ρυθμός οδήγησης. Όποτε το νούμερο '12λτ/100χλμ' δε φαίνεται να είναι αντιπροσωπευτικό...

                                Πάντως από όσο θυμάμαι, πάντοτε στα τεστ των 4Τ η μέση κατανάλωση ήταν πολύ αυξημένη σε σχέση με τη τυποποιημένη.

                                Έτσι είναι, γιατί έτσι είναι και στην πραγματικότητα. Πάντα η κατανάλωση είναι αυξημένη σε σχέση με αυτήν που δίνει το εργοστάσιο.

                                Η κατανάλωση συγκριτικής διαδρομής (βλέπε νούμερα του Tazz πιο πάνω), είναι λογικό να δείχνει ολίγον... εξωφρενική, μιας και αναφέρεται στη... βόλτα στη λίμνη Πλαστήρα, όπου φυσικά όλα τα αυτοκίνητα πιέστηκαν αρκετά.

                                Η μέση τεστ, αναφέρεται στην βενζίνη που έκαψαν τα αυτοκίνητα από την ημέρα που παραδόθηκαν στο περιοδικό, μέχρι μερικές μέρες πριν κυκλοφορήσει το τεύχος, και έχει 'μέσα της' νούμερα που πάρθηκαν από αρκετούς οδηγούς, σε ποικίλες συνθήκες κίνησης***** και πίεσης στο γκάζι. Τα χιλιόμετρα που γίνονται συνήθως σε κάθε αυτοκίνητο είναι αρκετά και ο τρόπος μέτρησης αρκετά ακριβής, οπότε και ο συνολικός μέσος όρος είναι κι αυτός ακριβής με τη σειρά του.

                                ***** Ποικίλες συνθήκες κίνησης = πόλη, εθνική, Α.Ο., επαρχιακός. Αν κάποιος αγοράσει το αυτοκίνητο και κινείται περισσότερο σε εθνικές οδούς, λογικό είναι να δει μικρότερα νούμερα από του τεστ. Και αντιστροφα, αν κινείται μόνο σε πόλη ή ΜΟΝΟ τέρμα γκάζι, μάλλον θα δει και μεγαλύτερα.

                                Πάντως έχοντας εμπειρία από μικρό αυτοκίνητο με ανάλογες ιπποδυνάμεις η κατανάλωση μου φαίνεται απόλυτα φυσιολογική.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Το να πετάς αυτές τις ατάκες στα διάφορα τόπικ. Πλέον το κανεις και προληπτικά. Η επαναλαμβανόμενη πλάκα σταματά να είναι πλάκα, γίνεται κουραστική.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gskarmou last edited by

                                    Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                    ôï ìáìá äçìïóéïãñáöéêï åéíáé ìéá....ùñáéá éóôïñéá...

                                    ñùôçóôå ôç óåáô ð.÷

                                    ôï ùñáéï ìïôåñ êáôóå íá ôï ðáôçóù ôï åëåãáí êáé ãéá ôï golf gt ...

                                    áõôï äåí áðïôåëåé äéêáéïëïãéá áí ïíôùò êáéåé ôïóï....

                                    åðéóçò äå èõìáìáé ðïôå åíá óðïñô áìáîé ìå êáëåò åðéäïóåéò íá ìçí åêáéãå ïôáí ôï ðëáêùíåò...ôï èåìá ðáíôá çôáí íá ìç êáéåé ïôáí ðáò çñåìá íïìéæù?

                                    Ïëåò ïé åôáéñßåò äéáöçìßæïõí áñ÷éêÜ áêüìá êáé ôïí ðáëéüôåñï êéíçôÞñá óáí õðüäåéãìá ïéêïíïìßáò .
                                    Ùñáßï ìïôÝñ ôï GT áëëÜ óå ôñßá ðåñéïäéêÜ ìÝ÷ñé óôéãìÞò ïé öùôü ôïõ 207 ðåñéëáìâÜíïõí ôïõëÜ÷éóôïí ìéÜ ìå ÷åéñïöñåíéÜ ãéá ìðÜóéìï óå öïõñêÝôá Þ ìÝóá óôç öïõñêÝôá äëä áõôü åßíáé ïéêïíïìéêÞ ïäÞãçóç Ìå ôï Ãêüëö GT ðüóá ÷åéñüöñåíá ïåü??
                                    ***Ìéá ÷áñÜ åßíáé ôï GT êáé áêüìá êáëýôåñá ôï TSI áëëÜ üôáí óå ôñþåé ç ðáôïýóá óïõ *******
                                    Ïôáí èÝëåéò íá öôÜóåéò ôçí åñãïóôáóéáêÞ ôï êÜíåéò ! Êáé íá öôÜíåéò óôïí ðñïïñéóìü óïõ óôçí ßäéá çëéêßá ....ÁðëÜ ìå ìåñéêÜ åßíáé ðïëý ðéï Ýõêïëï

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                      Το να πετάς αυτές τις ατάκες στα διάφορα τόπικ. Πλέον το κανεις και προληπτικά. Η επαναλαμβανόμενη πλάκα σταματά να είναι πλάκα, γίνεται κουραστική.

                                      ναι, ο προκλητικός είμαι εγώ. Τα πειραγμένα δημοσιογραφικά όχι

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kouk last edited by

                                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                        Το να πετάς αυτές τις ατάκες στα διάφορα τόπικ. Πλέον το κανεις και προληπτικά. Η επαναλαμβανόμενη πλάκα σταματά να είναι πλάκα, γίνεται κουραστική.

                                        ναι, ο προκλητικός είμαι εγώ. Τα πειραγμένα δημοσιογραφικά όχι

                                        Το εμπεδώσαμε όμως. Basta.......

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nidosan last edited by

                                          Πλάκα, πλάκα, θυμάστε και στο προηγούμενο Cooper S πόσα άλογα είχαν μετρήσει οι 4Τ στους τροχούς?... Μια από τα ίδια και σ' αυτό... Το μόνο που μπορώ να πω εγώ είναι ας περιμένουμε να δούμε το ίδιο μοτέρ με τα '175' στο 207 GTi πόσο θα το μετρήσουν...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?p=255717

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 16 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr