-
Να ρωτήσω και 'γω κάτι. Έχω ένα Nissan Primera P12 3χρόνια και 3 μήνες και θα κάνω με ένα φίλο μου το service των 60.000 χλμ. Θέλω να αλλάξω τα υγρά φρένων γιατί δεν τα έχω αλλάξει καθόλου (Dot 4 θα βάλω σαν αυτά που ήδη έχει). Ο προβληματισμός μου είναι τα τακάκια. Από τη μάνα του έχει μπροστά Lucas ή RTW και πίσω Ate. Τα πίσω όταν έχει υγρασία και κάνω όπισθεν το πρωί για να ξεπαρκάρω τρίζουν (προσοχή τρίζουν όχι σφυρίζουν), τρίζει όλο το πίσω δισκόφρενο για την ακρίβεια. Αφού δουλέψει και ζεσταθεί κανένα πρόβλημα.
Κατ'αρχήν της αντιπροσωπείας έχουν γύρω στα 80-86 ευρώ (τα εμπρός) και κρατάνε 30-35.000χλμ. Έχω βρει τα Ferodo premium με 44 ευρώ από 'ΕΛΤΡΕΚΑ'. Δίσκους δεν υπάρχει λόγος να αλλάξω γιατί έχουν αρκετό ψωμί και από μέγεθος είναι 280 χιλ. με πάχος 28 χιλ. Μετά είδα στη σελίδα της ΒΙΑΚΑΡ χωρίς να γνωρίζω τιμή τα τακάκια της Textar (πρέπει να έχουν σχέση με τα Pagid γιατί οι σελίδες τους είναι πανομοιότυπες) και της Remsa.Επιλογές:
- Ferodo Premium 1580 εμπρός 1540 πίσω
- Textar 23094 170 0 5 T4047 εμπρός 23482 168 0 5 T4140 πίσω
- Pagid T3111 εμπρός T1215 πίσω
- Remsa 694.02 εμπρός 842.00 πίσω
- Mintex MDB2117 εμπρός MDB2210 πίσω
Στη σελίδα παρακάτω έχει και μία λιπαντική κρέμα της Textar για να μη σφυρίζουν κλπ τα τακάκια να τη χρησιμοποιήσω;
http://www.textar.com/index.jsp?meid=89 ... lock=false
και εδώ της Pagid
http://pagid.eeasy.de/index.jsp?meid=61 ... lock=falseΣωληνάκια αξίζουν και πόσο περίπου κοστίζουν;
Υ.Γ. Πάντως από τα φρένα δεν έχω παράπονο. Έχω βγάλει το Άγιο Μερκούριο και όταν όταν έπεσα πίσω στην Μαλακάσα σταμάτησα για να τηλεφωνήσω και βλέπω τους μπροστά δίσκους μα καπνίζουν. Αμέσως μέσα και χαλαρή βόλτα κρυώματος-αποθεραπείας. Εγώ πάντως τότε δεν διαπίστωσα ίχνη αδυναμίας. Ίσω και να μην τα ζόρισα αρκετά;
-
Να ναι καλά το ευρετήριο...
Αντιμετωπίζω πρόβλημα με τα φρένα στο 306 μου
Εξαρχής τα μοντέλα αυτά είχαν αδύναμα φρένα.
Πατάω το πεντάλ...τίποτα! Αν το πατήσω παραπάνω, νιώθω το αμάξωμα να 'τσακίζει' στη μέση αλλά και πάλι...
Στα απότομα δε φρεναρίσματα καταλήγω μονίμως μπλοκαρισμένος και ο μπροστινός οδηγός με έμφραγμα του μυοκαρδίου...
Να σημειώσω οτι έβγαλα τις απλές δισκόπλακες του 1.4 και έβαλα τις διπλές του 1.6 αλλά...
το 106 του αδελφού μου έχει τις ίδιες μονές και φρενάρει πολύ καλά, άρα φταίει το βάρος.
Μια φθηνή λύση (δυστυχώς λόγω στράτευσης το Φλεβάρη δε μπορώ να κάνω πολλά πράγματα...) είναι οι δισκόπλακες της Ξαρά, η οποία είχε καλά φρένα.
Όμως ρε παιδιά αν μπλοκάρει έτσι εύκολα με αυτές τις δυσκόπλακες, τι θα γίνεται μετά;;Αν τα φρένα γίνουν ισχυρότερα...
Επειδή προφανώς σκέφτεστε τα ελαστικά, αυτά έχουν πάνω κάτω κανα 6 μηνο ζωής ακόμη ( 20.000 χλμ) . Είναι τα Bridgestone 720. Δεν έχω ακούσει άσχημα λόγια για την απόδοση στο φρενάρισμα, πόσω μάλλον όταν έχω μεγαλύτερη διάσταση! (185/14 αντί 165/13)
έχετε καμιά ιδέα;;
Να συμπληρώσω οτι γενικά μου δίνει την εντύπωση οτι δεν έχουν την απαιτούμενη πίεση...
-
Eγώ,μετα την αλλαγή απο 236 χιλ σε 288 (σημαντικότατη αύξηση διαμέτρου) παρατήρησα ότι το μπλοκάρισμα αργεί πάρα πολύ να έρθει.Η ισχύς και η προοδευτικότητα όμως είναι πανταχού παρούσες.Το ίδιο και η διάρκεια τών τακακίων.Τρείς φορές στήν πίστα,και έχουνε πολύ ψωμί ακόμα
Υπάρχουνε πάντως πολλές λύσεις για τα 306.
-
Αυτό που θα κάνω όταν με το καλό μπω φαντάρος (ώστε να μπορώ να μείνω μέρες χωρίς αυτοκίνητο) είναι η τοποθέτηση δισκόφρενων πίσω.
Αν βρω άξονα από 306 Gti / Race θα τον βάλω. Αν όχι, επειδή ο δικός μου ε'ιναι σε πολύ καλή κατάσταση, θα τον στείλω μια βόλτα μηχανουργείο να φτιάξουν τις απαραίτητες τρύπες...
Ανδρέα 52 χιλ είναι τεράστια αύξηση! Οι δικοί μου δίσκοι είναι διαμέτρου ίδιας με της μάνας του. Θα βάλω ό,τι χωράει σε 14'
-
Του ρέις νομίζω ότι προτιμούν οι περισσότεροι.Και φτηνά και πολύ καλά φρένα.Αν δεν βγάλεις άκρη,στείλε μου ΡΜ να το συζητήσω με τα τσακαλόπαιδα τής πίστας που τα έχουν δοκιμάσει όλα
-
ΟΚ θαενξ (θέλει κα προφορά!)
Πολύχρονος!!
-
Arkei na baleis mazi kai thn antlia toy race allios tha apogoiteftis apo to pedal!!!
-
Η μπροστινή δίσκοι σου ποσά χιλ είναι?
Εάν δεν έχεις 266 είναι το πρώτο και ποιο φτηνό (βρίσκεις με Κανά 120-150ε και δίσκους και δαγκάνες) βήμα που έχεις να κανείς και χωράνε σε 14 ζάντα.
Θα σου έλεγα να βάλεις τα φρένα από 306 2,0 283χιλ ή xara 2.0 αλλά εκτός του ότι είναι αρκετά ποιο ακριβή (δεν τους βρίσκεις και εύκολα ) θέλουν 15’ ζάντα.αν βάλεις και μεγαλύτερη αντλία ακόμα καλύτερα
http://www.106sportclub.gr/main/htlm_pa ... forums.htm
-
Νίκο ευχαριστώ!
Τα φρένα από ξαρά θα μπουν τσάμπα απ το μάστορα που έβαλε τα προηγούμενα και δε δούλεψαν...
Εγώ θα πληρώσω μόνο την αντλίαΤα 283 πού να χωρέσουν;;
Το σκέφτηκα (μάλιστα είχα βρει το καλοκαίρι 200 -
Για χαρακτες μονο δισκοπλακες τι εχετε να μου προτεινετε?
Να αντεχουν σχετικα, και να ειναι οικονομικες!
Το τακακι θα ειναι μαλακο σχετικα, νορμαλ, δε θα βαλω ακομα fast road.
Αμαξι 206, δισκοπλακα 266 mm.
Tηανκς! -
Λοιπόν επανέρχομαι...
Τελικά η τρόμπα ήταν κομμάτια!
Βάλαμε μια από ΖΧ 1.6 SW γιατί είναι πιο δυνατή για να αντέχει το βάρος
Βέβαια σε λίγο θα χω τετρακέφλους σαν του Ρομπέρτο Κάρλος αλλά τουλάχιστον βελτιώθηκαν τε φρένα...
Τώρα δε μπλοκάρει τόσο εύκολα.
επίσης άλλαξα τα τακάκια της Λούκας. Ήταν πολύ σκληρά! Μετρημένα με μικρόμετρο, μετά από 12.000 χλμ είχαν φαγωθεί μόνο 2μμ !!!
Τα νέα της Μπέντιξ είναι καλύτερα. Αλλά τελικά μάλλον είναι θέμα και δίσκων, άρα πάμε για αλλαγή κι εκεί...
βρήκα από Ξαρά, νομίζω είναι 266.
Το σημαντικότερο: ετοιμέζω και πίσω δισκόφρενα
Τελικά ούτε μηχανουργείο θέλει, ούτε τιποτα!
2 πύρροι είναι η διαφορά, αρκεί να βρω δαγκάνες - συνήθως πωλούνται μαζί με τον άξονα...άντε να δούμε...
-
Με τα πίσω δισκόφρενα μήν είσαι σίγουρος ότι θα καταλάβεις διαφορά.Τα δικά μου τα φόρεσα πρίν δέκα χρόνια΄,εκτός απο τα χιλιόμετρα δρόμου έχουνε κάνει πολλές πίστες,και τα τακάκια δεν έχουν φαγωθεί ακόμα.
Τόσο πολύ φρενάρουν τα πίσω -
Μάλιστα...
Δηλαδή πρέπει να το πάρω απόφαση οτι φρένα δε μπορώ να αποκτήσω με τέτοια λογική...
Αν βρω κανένα 306 2,0 ή κάτι άλλο, τού παίρνω όλο το κύκλωμα και τελειώσαμε.
Μήπως πρέπει να πάω σε κάποιο εξειδικευμένο σε φρένα συνεργείο ;;
Σας ζάλισα ρε παίδες, αλλά τα φρένα δεν είναι παιχνίδι...
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Με τα πίσω δισκόφρενα μήν είσαι σίγουρος ότι θα καταλάβεις διαφορά.Τα δικά μου τα φόρεσα πρίν δέκα χρόνια΄,εκτός απο τα χιλιόμετρα δρόμου έχουνε κάνει πολλές πίστες,και τα τακάκια δεν έχουν φαγωθεί ακόμα.
Τόσο πολύ φρενάρουν τα πίσωΜήπως υπάρχει πρόβλημα ρύθμισης; Ο κατανεμητής ή το χειρόφρενο κάνουν την ζημιά; Ψάξτο λίγο...
Εγώ έχω βάλει πίσω δισκόφρενα και υπάρχει διαφορά, το καταλαβαίνεις στα δυνατά φρεναρίσματα όπου το αυτοκίνητο μοιάζει να κάθεται πιο έντονα πίσω. Επίσης νομίζω πως μπορείς να κοντρολάρεις πιο εύκολα το μπλοκάρισμα (δεν έχω ABS... ).
Αν σου στοιχίζει φτηνά η μετατροπή, κάνε την, εμένα μου πήγε λιγότερο από 200 ευρώ με καινούρια τακάκια και δίσκους, αλλά δεν νομίζω να φτάνουν μόνον οι δαγκάνες, σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα θα χρειαστείς όλο το άκρο του τροχού, δεν ξέρω αν είναι διαφορετικό το δικό σου...Το ταμπούρο φεύγει και η δαγκάνα που θα βιδώσει;Το κάλυμμα του δίσκου για τα πετραδάκια και τις λάσπες;
Χρειάζεσαι όλο το άκρο...ΑΣΧΕΤΟ: Έχει κάποιος να προτείνει έναν καλό φρενά για να κάνω σερβις σε μια πίσω δαγκάνα; Κάποιες φορές δεν επιστρέφει σωστά όταν αφήνω το φρένο και έχω θόρυβο...Ίσως να φταίει και το καλώδιο του χειρόφρενου, δεν ξέρω... Αλλά χρειάζομαι κάποιον που εν ανάγκη θα λύσει την δαγκάνα... Κάθε πρόταση δεκτή!
-
HighFidelity
Δισκόπλακες για πίσω (με το κάλυμμα) έχω βρει.100
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
ΑΣΧΕΤΟ: Έχει κάποιος να προτείνει έναν καλό φρενά για να κάνω σερβις σε μια πίσω δαγκάνα; Κάποιες φορές δεν επιστρέφει σωστά όταν αφήνω το φρένο και έχω θόρυβο...Ίσως να φταίει και το καλώδιο του χειρόφρενου, δεν ξέρω... Αλλά χρειάζομαι κάποιον που εν ανάγκη θα λύσει την δαγκάνα... Κάθε πρόταση δεκτή!Το σέρβις είναι πολύ απλό και πρέπει να γίνεται τακτικά, ιδίως αν πηγαίνεις στα βουνά το χειμώνα και οι δρόμοι έχουν αλάτια. Είναι πολύ εύκολο: ανοίγεις τη δαγκάνα (δεν την αφήνεις να κρέμεται από το σωληνάκι των φρένων), βγάζεις τα πιράκια και τα καθαρίζεις καλά (αν δεν τα γράσαρε κανείς για χρόνια θέλει γυαλόχαρτο να φύγουν οι σκουριές από το πιράκι και από τη τρύπα του). Μετά τα γεμίζεις με γράσο σιλικόνης και αν χρειάζεται βάζεις καινούρια λαστιχάκια στα πιράκια. Πάστα χαλκού πίσω από τα τακάκια για να μη σφυρίζουν και τα φρένα είναι σαν καινούρια.
Αν γρασάρεις τις δαγκάνες και αλλάζεις υγρά φρένων, δεν θα δεις δαγκάνες να μαγκώνουν ούτε μετά από 30 χρόνια. Το αυτοκίνητο δεν θα τραβάει δεξιά-αριστερά στο φρενάρισμα και δεν θα βλέπεις τακάκια να φαγώνωνται μόνο από τη μια πλευρά του δίσκου. Οι πίσω δαγκάνες θέλουν πολύ πιο συχνά συντήρηση - βρέχονται περισσότερο.
-
leonp
Εχεις pm!cavalino gr
Κι εγώ δεν αγόρασα άξονα, τα άκρα αγόρασα και...σύμπτωση 100 -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Με τα πίσω δισκόφρενα μήν είσαι σίγουρος ότι θα καταλάβεις διαφορά.Τα δικά μου τα φόρεσα πρίν δέκα χρόνια΄,εκτός απο τα χιλιόμετρα δρόμου έχουνε κάνει πολλές πίστες,και τα τακάκια δεν έχουν φαγωθεί ακόμα.
Τόσο πολύ φρενάρουν τα πίσωΤα τακάκια του Σεατ που έχουν φαγωθεί τα πίσω στα 60000 περίπου και τα μπροστά που ακόμα δεν έχουν φαγωθεί, τι σου λένε;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Με τα πίσω δισκόφρενα μήν είσαι σίγουρος ότι θα καταλάβεις διαφορά.Τα δικά μου τα φόρεσα πρίν δέκα χρόνια΄,εκτός απο τα χιλιόμετρα δρόμου έχουνε κάνει πολλές πίστες,και τα τακάκια δεν έχουν φαγωθεί ακόμα.
Τόσο πολύ φρενάρουν τα πίσωΤα τακάκια του Σεατ που έχουν φαγωθεί τα πίσω στα 60000 περίπου και τα μπροστά που ακόμα δεν έχουν φαγωθεί, τι σου λένε;
Μήπως είναι πολύ μικρότερης διαμέτρου τα πίσω;
Τα δικά μου,και φρενάρουν (παλιώτερα μπλοκάρανε οι πίσω τροχοί πρίν μπώ στήν Κ1 απο τήν μεταφορα του βάρους εμπρός) και δεν λένε να σωθούνε με τίποτα,αλλά είναι κοντά στα 250 χιλιοστα τα πισινά@HighFidelity
Ούτε κατανεμητή πίεσης έχει το καντέτ,ούτε και το χειρόφρενό του πιάνει στίς δισκόπλακες.Εχει εσωτερικό ταμπούρο,όπου πιάνει μόνο το χειρόφρενο -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Τα τακάκια του Σεατ που έχουν φαγωθεί τα πίσω στα 60000 περίπου και τα μπροστά που ακόμα δεν έχουν φαγωθεί, τι σου λένε;Ανάλογα με το αυτοκίνητο. Μερικά αυτοκίνητα όταν φρενάρεις μαλακά, φρενάρουν τέρμα τα πίσω φρένα και μόνο όταν πιέσεις περισσότερο το πεντάλ ρίχνουν τη πίεση πίσω και φρενάρουν μπροστά.
Ο Αντρέας και τέτοιο αμάξι να είχε, έτσι που φρενάρει πάλι τα μπροστινά θα τελείωνε.
Βελτιωση Φρενων