Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    LEON II CUPRA 240HP
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. LEON II CUPRA 240HP
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    25
    63
    153
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coyot last edited by

      Ξύπνησε η μητριά Άουντι και δεν ξαναδίνει τετρακίνηση (μαζί με τούρμπο) στα αποπαίδια της...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Τελικά exclucivity ή κανιβαλλισμό θέλει το κοινό;

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          charmak66 last edited by

          Ο χρήστης lkar έγραψε:
          Τελικά exclucivity ή κανιβαλλισμό θέλει το κοινό;

          Φτηνή τετρακίνηση!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kouk last edited by

            Το 'κοινό', από αρχαιοτάτων χρόνων, θέλει 'αίμα'...δυστυχώς!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

              Τελικά exclucivity ή κανιβαλλισμό θέλει το κοινό;

              Φτηνή τετρακίνηση!

              Οctavia 2.0 FSI 4x4

              Αλλιώς υπομονή ένα χρόνο... TSI & Haldex

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                technik last edited by

                Ο χρήστης lkar έγραψε:

                Τελικά exclucivity ή κανιβαλλισμό θέλει το κοινό;

                Φτηνή τετρακίνηση!

                Οctavia 2.0 FSI 4x4

                Haldex

                Αλλιώς υπομονή ένα χρόνο... TSI & Haldex

                άντε και σε Toledo

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  technik last edited by

                  Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                  Ξύπνησε η μητριά Άουντι και δεν ξαναδίνει τετρακίνηση (μαζί με τούρμπο) στα αποπαίδια της...

                  καιρός ήταν....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyot last edited by

                    Ο χρήστης technik έγραψε:

                    Ξύπνησε η μητριά Άουντι και δεν ξαναδίνει τετρακίνηση (μαζί με τούρμπο) στα αποπαίδια της...

                    καιρός ήταν....

                    Εγώ γλυκέ μου πρόλαβα και πήρα.
                    Προσωπικώς, στα @@ μου!

                    Αλλά μου είναι ακατανόητη η οπτική σου γωνία.
                    Σίγουρα δεν είναι η οπτική γωνία του καταναλωτή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=19404

                      και για οσους ξαφνιασε η καλη τιμη του.... http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 666#720666

                      και πολυ αμφιβαλω αν θα ειναι 240 αλογα, μαλλον προς τα 265 το κοβω...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nickolas last edited by

                        Eγώ είμαι πολύ περίεργος να δω τί διαφορές θα έχει ο κινητήρας του από του S3. Αν είναι ο ίδιος κινητήρας (όπως οι 210 ίππων των πρώτων S3 με τους 225 ίππων) ...bye bye GTI!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης Coyot έγραψε:

                          Ξύπνησε η μητριά Άουντι και δεν ξαναδίνει τετρακίνηση (μαζί με τούρμπο) στα αποπαίδια της...

                          καιρός ήταν....

                          Εγώ γλυκέ μου πρόλαβα και πήρα.
                          Προσωπικώς, στα @@ μου!

                          Αλλά μου είναι ακατανόητη η οπτική σου γωνία.
                          Σίγουρα δεν είναι η οπτική γωνία του καταναλωτή.

                          αφού πρόλαβες, μπράβο σου

                          ο πελάτης της Audi πάντως δε θέλει να έχει turbo+quattro το Οctavia, το Toledo, ζητάει μια -κάποια- αποκλειστικότητα,
                          κι αυτός καταναλωτής είναι, όπως κι εγώ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cap-dim last edited by

                            Ο χρήστης technik έγραψε:

                            Ξύπνησε η μητριά Άουντι και δεν ξαναδίνει τετρακίνηση (μαζί με τούρμπο) στα αποπαίδια της...

                            καιρός ήταν....

                            εχεις μετοχες της ΟΟΟΟ ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tiger last edited by

                              Ο χρήστης technik έγραψε:

                              ο πελάτης της Audi πάντως δε θέλει να έχει turbo+quattro το Οctavia, το Toledo...

                              Μηπως ζηταει και να απαγορευτει καθε αλλο αυτοκινητο να εχει πανω απο 50 ιππους;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                screwdriver last edited by

                                Ο χρήστης technik έγραψε:

                                Ξύπνησε η μητριά Άουντι και δεν ξαναδίνει τετρακίνηση (μαζί με τούρμπο) στα αποπαίδια της...

                                καιρός ήταν....

                                Εγώ γλυκέ μου πρόλαβα και πήρα.
                                Προσωπικώς, στα @@ μου!

                                Αλλά μου είναι ακατανόητη η οπτική σου γωνία.
                                Σίγουρα δεν είναι η οπτική γωνία του καταναλωτή.

                                αφού πρόλαβες, μπράβο σου

                                ο πελάτης της Audi πάντως δε θέλει να έχει turbo+quattro το Οctavia, το Toledo, ζητάει μια -κάποια- αποκλειστικότητα,
                                κι αυτός καταναλωτής είναι, όπως κι εγώ...

                                Μα ασχολουνται οι αγοραστες της Audi με τους λοιπους κοινους θνητους?

                                Και ξεχωρα απο την πλακα, δηλαδη αν τα Audi και τα λοιπα του Group φορανε ιδια μοτερ και συστηματα μεταδοσης, σημαινει οτι ειναι και ιδια αυτοκινητα. Δεν διαφερουν αλλου?
                                Αρα τι σε κοφτει αν υπαρχουν και αλλα με κοινα μηχανικα μερη? Στο κατω κατω δεν πηρες Bentley, ουτε και μοιραζεσαι καμια δαιστημικη τεχνολογια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cap-dim last edited by

                                  Ο χρήστης screwdriver έγραψε:

                                  Ξύπνησε η μητριά Άουντι και δεν ξαναδίνει τετρακίνηση (μαζί με τούρμπο) στα αποπαίδια της...

                                  καιρός ήταν....

                                  Εγώ γλυκέ μου πρόλαβα και πήρα.
                                  Προσωπικώς, στα @@ μου!

                                  Αλλά μου είναι ακατανόητη η οπτική σου γωνία.
                                  Σίγουρα δεν είναι η οπτική γωνία του καταναλωτή.

                                  αφού πρόλαβες, μπράβο σου

                                  ο πελάτης της Audi πάντως δε θέλει να έχει turbo+quattro το Οctavia, το Toledo, ζητάει μια -κάποια- αποκλειστικότητα,
                                  κι αυτός καταναλωτής είναι, όπως κι εγώ...

                                  Μα ασχολουνται οι αγοραστες της Audi με τους λοιπους κοινους θνητους?

                                  Και ξεχωρα απο την πλακα, δηλαδη αν τα Audi και τα λοιπα του Group φορανε ιδια μοτερ και συστηματα μεταδοσης, σημαινει οτι ειναι και ιδια αυτοκινητα. Δεν διαφερουν αλλου?
                                  Αρα τι σε κοφτει αν υπαρχουν και αλλα με κοινα μηχανικα μερη? Στο κατω κατω δεν πηρες Bentley, ουτε και μοιραζεσαι καμια δαιστημικη τεχνολογια.

                                  τα 10000 Ε της διαφορας

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    highfidelity last edited by

                                    Εεεεε, δηλαδή η διαφορά ενός Α4 από ένα Octavia5 είναι μόνο στα λεφτά και τα σήματα; Το ότι μοιράζονται κάποια πράγματα δεν σημαίνει πως είναι ίδια! Αλλο πλαίσιο, πραγματική τετρακίνηση (όχι π@π@ριές Haldex...), άλλη ποιότητα εσωτερικού κλπ κλπ!
                                    Αυτό δεν σημαίνει πως είναι κακά αυτοκίνητα τα Seat και Skoda, αλλά όχι και...ίδια με τα Audi! Ψυχραιμία!
                                    Έχω την εντύπωση πως με κάτι τέτοια οι αγοραστές Seat, Skoda περνάνε τους αγοραστές των Audi, VW για ηλίθιους...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mjacob last edited by

                                      Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:

                                      Μα ασχολουνται οι αγοραστες της Audi με τους λοιπους κοινους θνητους?

                                      Και ξεχωρα απο την πλακα, δηλαδη αν τα Audi και τα λοιπα του Group φορανε ιδια μοτερ και συστηματα μεταδοσης, σημαινει οτι ειναι και ιδια αυτοκινητα. Δεν διαφερουν αλλου?
                                      Αρα τι σε κοφτει αν υπαρχουν και αλλα με κοινα μηχανικα μερη? Στο κατω κατω δεν πηρες Bentley, ουτε και μοιραζεσαι καμια δαιστημικη τεχνολογια.

                                      τα 10000 Ε της διαφορας

                                      Είναι σαν τους μικροεπεξεργαστές και τα GHz. Η ίδια γραμμή παραγωγής τα βγάζει όλα, αλλά άλλοι περνάνε το τεστ των 2xGHz και τους πουλάνε 2y ευρώ, άλλοι δεν τα καταφέρνουν, τρώνε ένα 'πνίχτη' στα xGHz και τους πουλάνε για y ευρώ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spyros-s last edited by

                                        Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                        Εεεεε, δηλαδή η διαφορά ενός Α4 από ένα Octavia5 είναι μόνο στα λεφτά και τα σήματα; Το ότι μοιράζονται κάποια πράγματα δεν σημαίνει πως είναι ίδια! Αλλο πλαίσιο, πραγματική τετρακίνηση (όχι π@π@ριές Haldex...), άλλη ποιότητα εσωτερικού κλπ κλπ!
                                        Αυτό δεν σημαίνει πως είναι κακά αυτοκίνητα τα Seat και Skoda, αλλά όχι και...ίδια με τα Audi! Ψυχραιμία!
                                        Έχω την εντύπωση πως με κάτι τέτοια οι αγοραστές Seat, Skoda περνάνε τους αγοραστές των Audi, VW για ηλίθιους...

                                        +1

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          screwdriver last edited by

                                          για να μην παραξηγηθω, αυτο εννοω και εγω, οτι οι διαφορες ειναι πολυ μεγαλυτερες απο οτι διαβαζεις σε πινακες χαρακτηριστικων.
                                          αρα κοροιδο δεν ειναι κανεις. Ο audακιας απολαμβανει την ποιοτητα κατασκευης και οι λοιποι ενα τιμιο και ικανο αυτοκινητο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nidosan last edited by

                                            Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                            και για οσους ξαφνιασε η καλη τιμη του.... http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 666#720666

                                            Ποιον ανταγωνισμό???
                                            Mόνο το clio υπάρχει. Περιμένουμε και το TypeR αλλά δε έχω και μεγάλες προσδοκίες από αυτό σε αντίθεση με το Clio...
                                            Όσο για την τιμή εγώ μάλλον κοντά στα 32 με 33Κ τη βλέπω.

                                            ξερετε πολλα μοντελα που να βγαινουν με τιμη 4-5Κ πιο φτηνα απο τον προκατοχο τους

                                            εγω το βλεπω στα +35 !!!!

                                            Για να έχει ελπίδες πώλησης ΑΥΤΟΥΣΙΟ το Cupra δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 29-30.

                                            Αλλιώς θα πάρουν ή το FR ή το GTI και κατά τα γνωστά, στάδια Καλατράβα

                                            και το Astra OPC βγάζει 240 με 30Κ, αλλά από πωλήσεις

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr