-
τα σχολια και απο τα περιοδικα δεν ειναι και πολυ κολακευτικα...μηπως θελει λιγη σκεψη ακομα αυτη η αγορα?
-
Παιδιά διάβασα διάφορα... ακόμα και αν έστριβε σαν τραίνο ούτε κάν θα το πλησίαζα. Είχα Rover με κινητήρα Rover και όχι Honda, γνωρίζα πάααραα πολύ κόσμο με κάθε λογής Rover (MG άν θέλετε) και όλα μα όλα έχουν βγάλει ζημιές. Άλλα μικρές και άλλα τεράστιες.
Εξάλλου το είπαμε... η Rover ουσιαστικα έχει τελειώσει, εκτός και αν την αγοράσει κάποιος τρελός και την αναστήσει. Η MG κάτι πάει να κάνει από μόνη της τώρα αλλά αυτό έχει σχέση μόνο με τα καινούργια εντελώς καινούργια μοντέλα που θα βγούν στην αγορά.
Φίλε... μακριά!!
-
Χωρίς πολλά πολλά :
ZR 105
5100 km
ΝΟ πείραγμαΈχουμε και λέμε :
Φρένα : δύσκολα (μεγάλη διαδρομή,νεκρά 1-2 πρώτα εκατοστά) αλλά αν συνηθίσεις θα δείς ότι είναι αρκετά καλά...πάντως ψάχνομαι για πίσω δίσκους,περισσότερο για την αυτοπεποίθηση που θα μου δώσουν!
Σέρβις : πρώτη αλλαγή λαδιών στα 1500-2000 (!!!!) δεύτερη μαζί με φίλτρο στα 5000 (έχουν μία πόρωση με τα λάδια φαίνεται!)...Τσιμπημένα ελαφρώς,αλλά άντε να πείς και όχι! (καλύτερα να έχει το κεφάλι σου ήσυχο και εγγύηση στάνταρ)
Επιδόσεις : Αρκετά καλές για 1400,και για 1600 ακόμα,περιμένω να ανοίξει ο κινητήρας κι άλλο...μακριές σχέσεις (ένα μόνο σου λέω...η 2α αγγίζει τα 105 km/h !!!!) σου δίνουν από στάση,εν κινήσει ακόμα χρειάζεται κατεβάσματα!
Αναρτήσεις : Δύσκολα τα πράγματα...σκληρές,αν θές το συνηθίζεις αλλά ακόμα όποτε βλέπω λακούβα που δε μπορώ να αποφύγω (χωρίς να σκοτώσω κανένα ή να τρακάρω anyway) με πιάνει ένα σφίξιμο!
¨Θόρυβοι κλπ : Ώ ναι,κάτι λίγο απ'το ταμπλό...αλλά όλα μές το πρόγραμμα είναι!
Ηχοσύστημα (άσχετο αλλά για μένα σπουδαίο) Αρκετά καλό,radio cd blaupuknt με 4 ηχεία (και 2 twiter) καλά στημένα.
Επίλογος : Με ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΑ κριτήρια ΔΕΝ το παίρνεις...με τα ίδια λεφτά έχεις καλύτερες επιδόσεις/αξιπιστία κτλ από άλλα μοντέλα της αγοράς.
ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΥΛΑ (σόρρυ για την έκφραση,αλλά τέτοια μούρη πώς αλλιώς να την περιγράψεις?) και αν γουστάρεις να βγαίνεις έξω και να βλέπεις ένα όμορφο αμάξι να σε περιμένει τότε αξίζει!
Μεθεόρτια : ΔΕΝ είμαι κανένας ειδήμων,απλά το έχω,είμαι ευχαριστημένος μέχρι τώρα,ξέρω είναι νωρίς,επιφυλάσσομαι για το μέλλον!
Τελευταίο ευτράπελο : Η ποιότητα αγγλικού αμαξιού είναι θέμα μέρας!...ΑΝ είναι δευτέρα και έχει χάσει η αγαπημένη ομάδα του μηχανικού στο ποδόσφαιρο ή έχει γίνει λιώμα το προηγούμενο βράδυ,την πάτησες!...Αν είναι παρασκευή την έχεις καλά!...Take your chances mate και (ίσως!) δε θα το μετανιώσεις!
-
Μου κάνει εντύπωση επίσης που ο φίλος έβαλε ως υποψήφιο το Stilo, ένα αυτοκίνητο χωρίς ίχνος σπορτίφ χαρακτήρα, και όχι το Leon.
-
Για το mg δεν ξέρω,αλλά ο πατέρας μου έχει με ένα rover 416si με 100.000χλμ τώρα.Προβλήματα ο κινητήρας δεν έχει βγάλει-βέβαια δεν τον πιέζει καθόλου,σπανια πάει πάνω από 4500στροφές.Από συμπλέκτη όμως...Έχει αλλάξει 3 σετ και μάλιστα το τελευταίο παρέδωσε το πνεύμα στα χέρια μου.Μάλιστα δεν έλιωσε ο δίσκος (είχε ακόμα 25000χλμ ζωή τουλάχιστον ακόμα) αλλά έσπασε το πλατώ.Ένα ολόκληρο σπάσιμο και δύο τεράστια ραγίσματα που λίγο ακόμα θέλανε και αυτά.Δε είμαι και μηχανικός αλλά μια τέτοια βλάβη μου φαίνεται αδικαιολόγητη όπως και να οδηγείς...Από τριγμούς πάντως ελάχιστοι ακούγονται και αυτοί σπάνια.
-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΙΔΙΑ!
ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ...
...ΑΥΡΙΟ ΚΛΕΙΝΩ CLIO 1.4 16V ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΑΣΗΜΙ Ή ΚΕΡΑΣΙ!
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΟΛΥ ΑΞΙΖΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ , ΑΠΛΑ ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΚΑΤ ΕΜΕ!ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΚΛΕΙΣΑ ΚΑΜΙΑ ΧSARA 1.6 ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ, ΟΧΙ ΠΩΣ ΜΕ ΧΑΛΑΓΕ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ!ΝΑ ΦΟΡΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΖΩΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΑΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΓΙΟ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟ...
-
Άντε, άλλος ένας για το Renault Club!!! Να είσαι σίγουρος ότι θα το καταφχαριστηθείς. Ούτε τριγμούς βγάζει ούτε προβλήματα. Όσον αφορά το στήσιμο, θα πάθεις! Μόνο αυτό σου λέω. Αλήθεια, ποιο επίπεδο εξοπλισμού πήρες; Expression ή Dynamique; Το δεύτερο έχει τα εξαιρετικά Continental PremiumContact σε 15άρα ζάντα. Να ξέρεις ότι έχεις τώρα ένα πολύ καλό εργαλείο για ταξίδια-αστραπή, με πολύ καλές ρεπρίζ, αρκετά οικονομικό, απολαυστικό στα στροφιλίκια, πραγματικό σχολείο και με απίστευτα περιθώρια πρόσφυσης για την κατηγορία του, ενώ και οι αντιδράσεις του στο όριο είναι γλυκύτατες.
Υπάρχει όμως ένα ζήτημα:
Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να το οδηγήσεις οικονομικά. Όχι γιατί ο κινητήρας του δε διαχειρίζεται καλά το καύσιμο - κάθε άλλο. Απλά, η οδική του συμπεριφορά σε προκαλεί συνέχεια να πας τέρμα γκάζι! Δε σ'αφήνει ν'αγιάσεις!
-
cheers mate!
scullone another one bites the dust! -
Never underestimate the power of...
THE DARK SIDE
Eντυπώσεις από MG_ZR