Χωρίς πολλά πολλά :
ZR 105
5100 km
ΝΟ πείραγμα
Έχουμε και λέμε :
Φρένα : δύσκολα (μεγάλη διαδρομή,νεκρά 1-2 πρώτα εκατοστά) αλλά αν συνηθίσεις θα δείς ότι είναι αρκετά καλά...πάντως ψάχνομαι για πίσω δίσκους,περισσότερο για την αυτοπεποίθηση που θα μου δώσουν!
Σέρβις : πρώτη αλλαγή λαδιών στα 1500-2000 (!!!!) δεύτερη μαζί με φίλτρο στα 5000 (έχουν μία πόρωση με τα λάδια φαίνεται!)...Τσιμπημένα ελαφρώς,αλλά άντε να πείς και όχι! (καλύτερα να έχει το κεφάλι σου ήσυχο και εγγύηση στάνταρ)
Επιδόσεις : Αρκετά καλές για 1400,και για 1600 ακόμα,περιμένω να ανοίξει ο κινητήρας κι άλλο...μακριές σχέσεις (ένα μόνο σου λέω...η 2α αγγίζει τα 105 km/h !!!!) σου δίνουν από στάση,εν κινήσει ακόμα χρειάζεται κατεβάσματα!
Αναρτήσεις : Δύσκολα τα πράγματα...σκληρές,αν θές το συνηθίζεις αλλά ακόμα όποτε βλέπω λακούβα που δε μπορώ να αποφύγω (χωρίς να σκοτώσω κανένα ή να τρακάρω anyway) με πιάνει ένα σφίξιμο!
¨Θόρυβοι κλπ : Ώ ναι,κάτι λίγο απ'το ταμπλό...αλλά όλα μές το πρόγραμμα είναι!
Ηχοσύστημα (άσχετο αλλά για μένα σπουδαίο) Αρκετά καλό,radio cd blaupuknt με 4 ηχεία (και 2 twiter) καλά στημένα.
Επίλογος : Με ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΑ κριτήρια ΔΕΝ το παίρνεις...με τα ίδια λεφτά έχεις καλύτερες επιδόσεις/αξιπιστία κτλ από άλλα μοντέλα της αγοράς.
ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΥΛΑ (σόρρυ για την έκφραση,αλλά τέτοια μούρη πώς αλλιώς να την περιγράψεις?) και αν γουστάρεις να βγαίνεις έξω και να βλέπεις ένα όμορφο αμάξι να σε περιμένει τότε αξίζει!
Μεθεόρτια : ΔΕΝ είμαι κανένας ειδήμων,απλά το έχω,είμαι ευχαριστημένος μέχρι τώρα,ξέρω είναι νωρίς,επιφυλάσσομαι για το μέλλον!
Τελευταίο ευτράπελο : Η ποιότητα αγγλικού αμαξιού είναι θέμα μέρας!...ΑΝ είναι δευτέρα και έχει χάσει η αγαπημένη ομάδα του μηχανικού στο ποδόσφαιρο ή έχει γίνει λιώμα το προηγούμενο βράδυ,την πάτησες!...Αν είναι παρασκευή την έχεις καλά!...Take your chances mate και (ίσως!) δε θα το μετανιώσεις!