-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εννοείς έναν κακομοίρη που αποκάλεσε τα Su-35/37 κονσερβκούτια;A, το έχει πει και αυτό; Μάαααλιστα... Ωραίος! Ναι, μάλλον για τον ίδιο θα λέμε!
-
Τωρα ρε κωλοπαιδα... με βαζετε στον πειρασμο να ψαξω να βρω εκεινο το video που το TOMCAT παει να πιασει υπερηχητικη ταχυτητα και διαλυεται στον αερα....
*ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΡΕ... ΦΑΤΕ ΤΟ ΚΡΥΟ http://www.youtube.com/watch?v=brnp2rXJHGc
Νυσαφι ποια με τους κουβαδες σας... Ολο εφε ειστε, ουσια 0....
Αντε στραβογιαννα.... πιαστε ενα RAFALE να ξεστραβωθειτε http://www.youtube.com/watch?v=CbXz5DFt ... ed&search=
-
Και το ραφέιλ αν έτρωγε 5-6 μερίδες γλαρόσουπα δεν θα έσκαγε η μηχανή του;;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και το ραφέιλ αν έτρωγε 5-6 μερίδες γλαρόσουπα δεν θα έσκαγε η μηχανή του;;Ψιτ, mister....
η A/C του αεροσκαφους αρπαξε φωτια και τα εκανε ολα σκατα... αιντε τωρα με τις αμερικλανιες σας Το SUPER αστειο ειναι πως οι πιλοτοι την γλιτωσαν με εγκαυματα στο πανω μερος του σωματος... μια χαρα για εγκαταλειψη σε σχεδον υπερηχητικες συνθηκες (συνηθως απο τετοιες ταχυτητες, δεν γινεται επιτυχης εγκαταλειψη)
-
Λινκ;
-
Τι είναι το A/C του αεροπλάνου;
-
Κακως εβαλα την καθετο.... ειναι η AC generator του αεροσκαφους. Παρεχει ρευμα στα ηλεκτρονικα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
στο 2:30 είναι σε flat-spin;;;Ναι, είναι το πιο 'κλασικό' πρόβλημα του F-14. To αεροσκάφος ήταν βέβαια πολύ ευέλικτο για τον όγκο και τη μάζα του λόγω υψηλής αεροδυναμικής αστάθειας αλλά είχε και μερικά προβλήματα με κυριότερο το οτι υπό ορισμένες συνθήκες έπεφτε σε επίπεδη περιδήνηση! Γι'αυτούς τους λόγους, κατά τα μέσα του '90 είχαν δοκιμάσει ένα DFCS (Digital Flight Control System) το οποίο στη συνέχεια εγκαταστάθηκε στα περισσότερα α/φη.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ψιτ, mister....η A/C του αεροσκαφους αρπαξε φωτια και τα εκανε ολα σκατα...
Σορρυ αλλά αυτό που το ξέρεις; Εμένα περισσότερο για αστοχία κινητήρα μου φαίνεται... Το α/φ είναι F-14A (με P&W TF30-P-414/A αφού μιλάμε για 1995). Αυτοί οι κινητήρες (εκτός του οτι ήταν ανεπαρκείς από θέμα ώσης) υπέφεραν και από compressor stalls ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια έντονων ελιγμών σε χαμηλά ύψη. Αν παρατηρήσεις, το F-14 παίρνει μια πολύ κλειστή στροφή πριν πιάσει φωτιά...
Μου φαίνεται λίγο χλωμό για φωτιά στον AC generator αλλά και πάλι ποτέ δεν ξέρεις...
-
Aπό ότι διάβασα, μάλλον υπήρξε έκρηξη στον συμπιεστή, που δεν κατάφερε να περιορίσει το ατρακτίδιο του ΤF30, και έγινε ό,τι έγινε. Μάλλον στόλαρε η τουρμπίνα.
-
Που το διάβασες αυτό; Κι εγώ αυτή την εντύπωση έχω. Με την διακοπή της ομαλής ροής του αέρα στον κινητήρα αυξανόταν η θερμοκρασία της τουρμπίνας (turbine inlet temperature) και ο κινητήρας υπερθερμαινόταν και πολλές φορές έπιανε ακόμη και φωτιά. Γι αυτό το λόγο ο πιλότος έπρεπε να διακόψει αμέσως τη λειτουργία του καυστήρα και στη συνέχεια να επανεκκινήσει τον κινητήρα όταν η τουρμπίνα είχε πλέον κρυώσει.
-
Σε 5 λεπτά η εκτόξευση του Discovery, ζωντανά εδώ:
http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html
http://www.nasa.gov/mission_pages/shutt ... index.html -
εχει live βιντεο;
-
Ναι, δες τα λινκ που έβαλα. τρώει περίπου 15kb/s απο bandwidth.
-
Δηλαδή, αυτό που βλέπω και ακούω είναι ζωντανό;
-
κάτι άκουσα για 9 λεπτα μα το ρολόι λέει 41... μάλλον δεν άκουσα καλα ε;
-
Ζωντανό είναι, η αντίστροφη μέτρηση δεν είναι ακριβώς όσο λέει, έχει διάφορα σημεία στα οποία μπορεί να σταματήσει.
Σε λίγη ώρα ομως θα είναι έοτιμο για εκτόξευση.
-
αχα
για να δουμε, θα κανουν τιποτα σημερα, η θα το αναβαλουν, λόγο συννέφων...
γιατί είδα ένα ¨κόκκινο¨ στην ορατότητα, ενω ολα τα αλλα ειναι πράσινα. -
-9 ακομα και μας δειχνει τους αλλους που φωτογραφιζονται!
-
τα συννεφα μου μέσα! άντε τελειώνετεεεεεε
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ