-
Γεια σας. Καλός σας βρήκα (/καλός με βρήκατε), να μπω γρήγορα στο ψητό. Θέλω να πάρω αυτοκίνητο κατηγορίας μικρής (δηλ όχι πάνω από 1400cc). Στην διάθεση μου έχω περί τα 15Κ. Κοιτούσα ποιες οι γνώμες σας για τα μοντέλα που ήθελα να δω στα άλλα τοπικς και μπορώ να πω πως είναι αρκετά καταφατικές. Ψάχνω για Αυτόματο (μόνο). αυτά που έχω σποταρει είναι (με σειρά προτιμήσεις όπως τα βλέπω επί του παρόντος):
Honda Jazz
Hyundai Getz
Opel Corsa (new)
VW Polo
Seat Ibiza
Nissan Micra
Skoda FabiaΕπίσης βοηθήστε με λίγο: Υπάρχει **Toyota Yaris **αυτόματο (νομίζω πως έχω δει να κυκλοφοράνε)? Στο σαιτ δεν βλέπω μοντέλο με αυτόματο κιβώτιο.
Δεν ξέρω πολλά (=καθόλου) από αμάξια (δηλ οδηγάω (όχι συχνά) ένα παλιό Corsa με μηχανικό τιμόνι και ειχα κανει, πιο παλια, σε ένα Micra του δασκάλου) οπότε προσπαθήστε να με κατατοπίσετε λίγο. Γενικώς ξέρω τι παίζει με τα μοντέλα που κυκλοφορούν, αλλά δεν το έχω ψάξει πάρα πολύ το θέμα και πριν συνεχίσω να το ψάχνω και για να μην κάνω άσκοπες έρευνες θα ήθελα να ακούσω την γνώμη των ειδικών και των ιδιοκτητών.
Από όσους ξέρω (και δεν ξέρω) λένε ότι για αυτόματο το καλύτερο είναι το Jazzaki για πολλούς λόγους και αυτό υποστηρίζω και εγώ (αλλά πάλι μπορεί και να κάνω λάθος). Το Getz είναι συμπαθητικό επίσης μοντέλο που πλησιάζει κατά πολύ το Jazz στα χαρακτηριστικά, παρόλα αυτά έχει σχετικά αρκετά χαμηλότερη τιμή.
Δεν έχω κάνει σε κανένα από τα παραπάνω τεστ ντραιβ, θα ήθελα να αρχίσω να τα προγραμματίζω αυτήν την περίοδο, και γι αυτό αλλά θα ήθελα να ξέρω αν πιστεύετε πως είναι ψιλό χάσιμο χρόνου σε κάποιο από αυτά.
Γενικώς είμαι και εγώ τις άποψης περί της ιαπωνικής αυθεντίας.. εε ποιότητας θέλω να πω, αλλά, ας πούμε το Micra δεν μου γεμίζει το μάτι και, επίσης, μερικά από τα ευρωπαϊκά μοντέλα μου φάνηκαν αρκετά συμπαθητικά ως προς τον εξοπλισμό και την εμφάνιση. Δεν θέλω τρομερές επιδώσεις στον δρόμο, μέσα στην πόλη θα κινούμε, όχι σε τρομερά μεγάλες αποστάσεις, αλλά θα ήθελα να ξέρω αν κάποιο από αυτά έχει κάποιο θέμα που θα έπρεπε να με απασχολεί με τις επιδώσεις. Βασικά, να είναι ασφαλές, ευχάριστο, μοντέρνο, πρακτικό. Εκεί επικεντρώνομαι πιο πολύ
Αυτά λοιπόν, θα περιμένω να ακούσω γνώμες και σχόλια για τα παραπάνω μοντέλα, γιατί αυτοκίνητο είναι αυτό, μην πάνε χαμένα τα λεφτά και θα το κρατήσω και χρόνια. Ευχαριστώ πάρα πολύ για την εξυπηρέτηση και τον χρόνο σας.
-
Γεια σας. Καλός σας βρήκα (/καλός με βρήκατε), να μπω γρήγορα στο ψητό. Θέλω να πάρω αυτοκίνητο κατηγορίας μικρής (δηλ όχι πάνω από 1400cc). Στην διάθεση μου έχω περί τα 15Κ. Κοιτούσα ποιες οι γνώμες σας για τα μοντέλα που ήθελα να δω στα άλλα τοπικς και μπορώ να πω πως είναι αρκετά καταφατικές. Ψάχνω για Αυτόματο (μόνο). αυτά που έχω σποταρει είναι (με σειρά προτιμήσεις όπως τα βλέπω επί του παρόντος):
Honda Jazz
Hyundai Getz
Opel Corsa (new)
VW Polo
Seat Ibiza
Nissan Micra
Skoda FabiaΕπίσης βοηθήστε με λίγο: Υπάρχει **Toyota Yaris **αυτόματο (νομίζω πως έχω δει να κυκλοφοράνε)? Στο σαιτ δεν βλέπω μοντέλο με αυτόματο κιβώτιο.
Δεν ξέρω πολλά (=καθόλου) από αμάξια (δηλ οδηγάω (όχι συχνά) ένα παλιό Corsa με μηχανικό τιμόνι και ειχα κανει, πιο παλια, σε ένα Micra του δασκάλου) οπότε προσπαθήστε να με κατατοπίσετε λίγο. Γενικώς ξέρω τι παίζει με τα μοντέλα που κυκλοφορούν, αλλά δεν το έχω ψάξει πάρα πολύ το θέμα και πριν συνεχίσω να το ψάχνω και για να μην κάνω άσκοπες έρευνες θα ήθελα να ακούσω την γνώμη των ειδικών και των ιδιοκτητών.
Από όσους ξέρω (και δεν ξέρω) λένε ότι για αυτόματο το καλύτερο είναι το Jazzaki για πολλούς λόγους και αυτό υποστηρίζω και εγώ (αλλά πάλι μπορεί και να κάνω λάθος). Το Getz είναι συμπαθητικό επίσης μοντέλο που πλησιάζει κατά πολύ το Jazz στα χαρακτηριστικά, παρόλα αυτά έχει σχετικά αρκετά χαμηλότερη τιμή.
Δεν έχω κάνει σε κανένα από τα παραπάνω τεστ ντραιβ, θα ήθελα να αρχίσω να τα προγραμματίζω αυτήν την περίοδο, και γι αυτό αλλά θα ήθελα να ξέρω αν πιστεύετε πως είναι ψιλό χάσιμο χρόνου σε κάποιο από αυτά.
Γενικώς είμαι και εγώ τις άποψης περί της ιαπωνικής αυθεντίας.. εε ποιότητας θέλω να πω, αλλά, ας πούμε το Micra δεν μου γεμίζει το μάτι και, επίσης, μερικά από τα ευρωπαϊκά μοντέλα μου φάνηκαν αρκετά συμπαθητικά ως προς τον εξοπλισμό και την εμφάνιση. Δεν θέλω τρομερές επιδώσεις στον δρόμο, μέσα στην πόλη θα κινούμε, όχι σε τρομερά μεγάλες αποστάσεις, αλλά θα ήθελα να ξέρω αν κάποιο από αυτά έχει κάποιο θέμα που θα έπρεπε να με απασχολεί με τις επιδώσεις. Βασικά, να είναι ασφαλές, ευχάριστο, μοντέρνο, πρακτικό. Εκεί επικεντρώνομαι πιο πολύ
Αυτά λοιπόν, θα περιμένω να ακούσω γνώμες και σχόλια για τα παραπάνω μοντέλα, γιατί αυτοκίνητο είναι αυτό, μην πάνε χαμένα τα λεφτά και θα το κρατήσω και χρόνια. Ευχαριστώ πάρα πολύ για την εξυπηρέτηση και τον χρόνο σας.
-
Γεια σας. Καλός σας βρήκα (/καλός με βρήκατε), να μπω γρήγορα στο ψητό. Θέλω να πάρω αυτοκίνητο κατηγορίας μικρής (δηλ όχι πάνω από 1400cc). Στην διάθεση μου έχω περί τα 15Κ. Κοιτούσα ποιες οι γνώμες σας για τα μοντέλα που ήθελα να δω στα άλλα τοπικς και μπορώ να πω πως είναι αρκετά καταφατικές. Ψάχνω για Αυτόματο (μόνο). αυτά που έχω σποταρει είναι (με σειρά προτιμήσεις όπως τα βλέπω επί του παρόντος):
Honda Jazz
Hyundai Getz
Opel Corsa (new)
VW Polo
Seat Ibiza
Nissan Micra
Skoda FabiaΕπίσης βοηθήστε με λίγο: Υπάρχει **Toyota Yaris **αυτόματο (νομίζω πως έχω δει να κυκλοφοράνε)? Στο σαιτ δεν βλέπω μοντέλο με αυτόματο κιβώτιο.
Δεν ξέρω πολλά (=καθόλου) από αμάξια (δηλ οδηγάω (όχι συχνά) ένα παλιό Corsa με μηχανικό τιμόνι και ειχα κανει, πιο παλια, σε ένα Micra του δασκάλου) οπότε προσπαθήστε να με κατατοπίσετε λίγο. Γενικώς ξέρω τι παίζει με τα μοντέλα που κυκλοφορούν, αλλά δεν το έχω ψάξει πάρα πολύ το θέμα και πριν συνεχίσω να το ψάχνω και για να μην κάνω άσκοπες έρευνες θα ήθελα να ακούσω την γνώμη των ειδικών και των ιδιοκτητών.
Από όσους ξέρω (και δεν ξέρω) λένε ότι για αυτόματο το καλύτερο είναι το Jazzaki για πολλούς λόγους και αυτό υποστηρίζω και εγώ (αλλά πάλι μπορεί και να κάνω λάθος). Το Getz είναι συμπαθητικό επίσης μοντέλο που πλησιάζει κατά πολύ το Jazz στα χαρακτηριστικά, παρόλα αυτά έχει σχετικά αρκετά χαμηλότερη τιμή.
Δεν έχω κάνει σε κανένα από τα παραπάνω τεστ ντραιβ, θα ήθελα να αρχίσω να τα προγραμματίζω αυτήν την περίοδο, και γι αυτό αλλά θα ήθελα να ξέρω αν πιστεύετε πως είναι ψιλό χάσιμο χρόνου σε κάποιο από αυτά.
Γενικώς είμαι και εγώ τις άποψης περί της ιαπωνικής αυθεντίας.. εε ποιότητας θέλω να πω, αλλά, ας πούμε το Micra δεν μου γεμίζει το μάτι και, επίσης, μερικά από τα ευρωπαϊκά μοντέλα μου φάνηκαν αρκετά συμπαθητικά ως προς τον εξοπλισμό και την εμφάνιση. Δεν θέλω τρομερές επιδώσεις στον δρόμο, μέσα στην πόλη θα κινούμε, όχι σε τρομερά μεγάλες αποστάσεις, αλλά θα ήθελα να ξέρω αν κάποιο από αυτά έχει κάποιο θέμα που θα έπρεπε να με απασχολεί με τις επιδώσεις. Βασικά, να είναι ασφαλές, ευχάριστο, μοντέρνο, πρακτικό. Εκεί επικεντρώνομαι πιο πολύ
Αυτά λοιπόν, θα περιμένω να ακούσω γνώμες και σχόλια για τα παραπάνω μοντέλα, γιατί αυτοκίνητο είναι αυτό, μην πάνε χαμένα τα λεφτά και θα το κρατήσω και χρόνια. Ευχαριστώ πάρα πολύ για την εξυπηρέτηση και τον χρόνο σας.
-
Το Mitsubishi Colt σου αρεσει? Το Swift?
-
Οι επιλογές μου
Grande Punto Dualogic (σε 1.4-77 και 1.3d - 90HP)
Suzuki Swift MTA (92HP)
Opel Corsa Easytronic (να το προτιμήσεις 1.2 Easy παρά 1.4 Auto)
Honda Jazz CVTΑπό αυτά σου προτίνω το Honda
Να μην πάρεις χρέπια τύπου Micra (0-10 σε 17-18 , τελική 145), Polo και τα άλλα VAG σέρνονται... μόνο τα DSG ειναι καλά (πολύ καλά μάλιστα)
-
αυτόματο-> Jazz.-
-
Ξέρουμε πόσο χρεώνει η Fiat το dualogic για το g. punto?
Κατά τα άλλα συμφωνώ με Jazz CVT αλλά θα πρότεινα να δεις και το Yaris MMT (περίπου στην ίδια τιμή έρχονται)
-
Δεν έχει ανανεώσει η FIAT τις τιμές στο site (το αυτόματο είναι διαθέσιμο από τον Οκτώβριο νομίζω)... οπότε ρώτα σε μια αντιπροσωπία (και μετά πες και στο Forum)
Στην Ιταλία το χρεώνουν 600 εξτρα και στην Γαλλία 800... ελπίζω στην Ελλάδα να είναι κάπου εκεί -
corsa new φιλαρακι !!!
το αμαξι ειναι πολυ πενα -
Honda Jazz CVT
ή
Yaris ....αν υπάρχει αυτόματο
-
Θα γίνω πολύ κοινότυπος... Honda Jazz ή Yaris (δεν είμαι σίγουρος για αν το καινούργιο βγαίνει με ΜΜΤ, αλλά για να το λένε τα υπόλοιπα παιδιά)
Aς γίνω λίγο πρωτότυπος: Αν δεν σε ενδιαφέρει η αξιοπιστία, οι επιδόσεις και η κατανάλωση δες και το πεζώ 1007. Είναι μοναδικό, εξαιρετικά ασφαλές (από αυτά που λές μόνο το νέο Κορσα είναι 5άστερο) και ίσως οι συρόμενες πόρτες σου φανούν βολικές
-
@lefos & montecarlο
Να με συμπαθατε, αλλα το swift το απεκλεισα για προσωπικο και μονο λογο.θα προτοιμουσα να συζηταμε κατι απο αυτα που εχω προαναφερει, αλλα thx για τα μοντελα, προσθετουν στις επιλογες μου, θα τα κοιταξω κι αυτα.
Οσο για τa fiat και τα peugeot δεν εχω ακουσει και τα καλητερα.
Να μην πάρεις χρέπια τύπου Micra
(χρέπια ? που σημαινει? )
@sebastien loeb
Συμφωνω, και ειδικα στις εκδωσεις Sport και Cosmo ειναι δυναμιτης! το μονο προβλημα ειναι πως πεφτει λιγο ακριβουτσικο,
@montecarlo
Γιατι το Corsa 1.2easy? αυτο κατ'αρχας ειναι ημιαυτοματο αν δεν κανω λαθος.Α, και κατι τελευταιο, το Yaris το αυτοματο το ειδα χτες σταματημενο εξω απο το σπιτι μου. Φαση εχει να ειναι κανενος γειτονα. Παντως υπαρχει, κι αυτο ειναι που μετραει. Θα παρω κανα τηλ. την αντιπροσωπεια να ρωτησω. Το ειδα και πριν λιγο στο σαιτ της Toyota. δεν ηξερα πως το MMT ειναι στην ουσια ΚΑΙ ημιαυτοματο, με επιλογη και αυτοματου.
-
Βασικά υπάρχουν 3 ειδών αυτόματα.
1) Κλασσικό αυτόματο με μετατροπεα ροπής και συνίθως 4 ταχύτητες
Αυτά να τα αποφύγεις. Παροχημένο σύστημα με μεγάλες απώλειες
που σημαίνει κακές επιδόσεις και πολύ αυξημένη κατανάλωση
(Βλεπε Polo, Fabia, Micra, Seat, Peugeot 206 auto)**2) Ημιαυτόματα **με κανονικό σασμάν αλλα αυτοματοποιήμενες αλλαγές με 'ρομποτικό' σύστημα
(Βλέπε Yaris MMT, FIAT Dualogic, Citroen Sensodrive, Opel Easytronic)
To VAG DSG ειναι βελτιωμένη εκδοση αυτού του τύπου με δύο συμπλεκτες
Αυτά τα ημιαυτόματα προσφέρουν οικονομία το ιδιο ή και καλύτερη με manual
και παραπλήσιες επιδόσεις3) Σύστημα μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT
(Honda Jazz, FIAT Speedgear, Audi Multitronic) Από αποψή τεχνολογίας αυτή
ειναι η βελτιστη λύση, αλλά με μειωνέκτημα την αίσθηση 'λαστιχακι' (rubber band effect) όπου σε γρήγορες επιταχύνσεις αργεί λίγο μεχρι να ανεβάσει στροφές και μετά
να αλλάξει την σχέση μετάδοσης. Συνήθως έχουν και μετατροπέα ροπής
το οποίο προσθέτει απώλειες.το (1) να το αποφύγεις. Θα νιώθεις οτι οδηγείς μουλάρι, θα περιμένεις
σαν προσευχεί αν και πότε θα έρθει το kick-down και γενικα είναι μίζερη
κατάσταση.
Το (2) έχει το μεινέκτημα οτι οι αλλαγές δεν ειναι τόσο smooth , ομαλές
και αναισθητες όσο περιμένεις η έχεις συνηθίσει. Η VW με το DSG
το έχει λύσει αυτο το πρόβλημα.
το (3) είναι εκπληκτικά ομαλό και άνετο αλλά εχει το rubber band effect.Εγώ εχω FIAT Punto Speedgear CVT (δεν βγαίνει πιά) και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος τόσο απο την οικονομία όσο και από τις επιδόσεις.
Το Opel Corsa 1.2 Easy έχει τύπου (2) κιβώτιο ενώ το 1.4 έχει τύπου (1)
Για 'οικογενειακούς' λόγους οδηγώ χρόνια και αυτόματα και τα
έχω ψάξει πολύ -
thx for the valuable info montecarlo
Αλλά να σε ρωτήσω κάτι? Στην κατηγορία 2 των ημιαυτόματων, η αλλαγές ταχυτήτων γίνονται manually? Δηλ, αυτό είναι που με νοιάζει, δεν θέλω να κάθομαι να αλλάζω εγώ τις ταχύτητες, αλλά να το κάνει πλήρως αυτόματα. Το Yaris ας πούμε, νομίζω πως με το ΜΜΤ εχει και manually να αλλάζεις ταχύτητες (πάντα χωρίς συμπλέκτη) και επιλογη για αυτόματη αλλαγή. Εγώ προφανώς ενδιαφέρομαι μόνο για το αυτόματο, (αλλά και η επιλογή του manual δεν με χαλάει) αξιζει καλητερα αν το χρησημοποιω μονο για πληρως αυτοματο?
Οσο για το CVT και το 'λαστιχακι', σιγα, δεν θα κανω και ραλι, για μεσα στην πολη το θελω
Όσο για το DSG τι είναι ακριβώς? Σε ποια μοντέλα υπάρχει?
-
Εγω παντως στη θεση σου θα παιρνα golf R32 dsg.-
-
Ο χρήστης αλεξανδρος έγραψε:
Εγω παντως στη θεση σου θα παιρνα golf R32 dsg.-τα λεφτά είναι 15 και όχι 45Κ!!
-
Ο χρήστης vagosduke έγραψε:
..... δεν θέλω να κάθομαι να αλλάζω εγώ τις ταχύτητες, αλλά να το κάνει πλήρως αυτόματα. ....ΟΛΑ τα μοντέλα δουλέβουν και πλήρως αυτόματα.
Τα ημιαυτόματα και τα CVT έχουν και επiπρόσθετο mode όπου ΕΑΝ θελεις μπορείς να διαλέξεις σχέση με σειριακό τρόπο (+ και - ) είτε από τον λεβιέ ταχυτήτων είτε από 'αυτάκια' πίσω από το τιμόνι.
-
vagosduke έγραψε:
..... δεν θέλω να κάθομαι να αλλάζω εγώ τις ταχύτητες, αλλά να το κάνει πλήρως αυτόματα. ....ΟΛΑ τα μοντέλα δουλέβουν και πλήρως αυτόματα.
Τα ημιαυτόματα και τα CVT έχουν και επiπρόσθετο mode όπου ΕΑΝ θελεις μπορείς να διαλέξεις σχέση με σειριακό τρόπο (+ και - ) είτε από τον λεβιέ ταχυτήτων είτε από 'αυτάκια' πίσω από το τιμόνι.
Αχα, δεν ειχα ιδεα τι επαιζε με τα ημιαυτοματα, thx . Παντως αμα μπουν στην λειτουργεια του πληρως αυτοματου ερχονται στην 1η κατηγορια? (βλακεία ρωτω τωρα, αλλα... )
Vaggouras psaxnei AUTO.