-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Αλλαγή Λαδιών 10.000
Shell Ultra 5B-40 4 15,71 62,84
Φίλτρο Λαδιού 1 10,6 10,6
Σύνολο 73,44Service 20.000
Shell Ultra 5B-40 4 17,17 68,68
Φίλτρο Λαδιού 1 10,9 10,9
Καθαριστικο Μπαρμπρίζ 1 1,31 1,31
Shell Υγρό μπαταρίας 1 2,86 2,86
Φίλτρο Αέρος 1 22,48 22,48
Λάδι Σασμάν 2 9,55 19,1
Εργατικά 1 50,42 50,42Σύνολο 185,33
Σπύρο αυτό είναι το κόστος...προσωπική εμπειρία δεν έχω ακόμη
??? στα 20.000?
-
έχεις δίκιο βγαίνει παραπάνω...η συμβουλή για τις συχνότερες αλλαγές λαδιών όμως ισχύει...καλύτερα εκεί παρά σε μελλοντικές φθορές.
-
elteo
7 χρονια εγγυησης ειναι αυτα! Πρεπει να αποσβεστουν!δεν ειδες οτι αλλαξε και το κοστος του λαδιου μεταξυ της 1ης αλλαγης και της 2ης?
-
τελικά σε δένουν για τα καλά για 7 χρόνια....πανέξυπνος ο Σαρακάκης.
και η πλάκα είναι ότι την πληρώνεις την εγγύηση στην τιμή του αυτοκινήτου.
δεν στα δίνει τσάμπα τα +4 χρόνια. Χώρια τα σέρβις... -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
έχεις δίκιο βγαίνει παραπάνω...η συμβουλή για τις συχνότερες αλλαγές λαδιών όμως ισχύει...καλύτερα εκεί παρά σε μελλοντικές φθορές.συχνοτερη απο τα 10000χλμ? Υπερβολικο ειναι νομιζω. Απο εκει και περα βεβαια, αν καποιος εχει τη διαθεση να πληρωνει, κανενας δε θα του πει τιποτα!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
elteo
7 χρονια εγγυησης ειναι αυτα! Πρεπει να αποσβεστουν!δεν ειδες οτι αλλαξε και το κοστος του λαδιου μεταξυ της 1ης αλλαγης και της 2ης?
τώρα είσαι άδικος...σύγκρινε τα αντίστοιχα σε golf, a3 και μετά σταύρωσε...η αλλαγή στην τιμή των λαδιών ίσως να έχει να κάνει με κέρδος του αντιπροσώπου ή με αλλαγή προμηθευτή ή με εργοστασιακή αναπροσαρμογή τιμής...αν είχαμε συγκριτικά με άλλους ή τριτη αλλαγή στο ίδιο θα είχαμε πιο σωστή άποψη...διαφωνείς σε αυτό Σπύρο;
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
elteo
7 χρονια εγγυησης ειναι αυτα! Πρεπει να αποσβεστουν!δεν ειδες οτι αλλαξε και το κοστος του λαδιου μεταξυ της 1ης αλλαγης και της 2ης?
τώρα είσαι άδικος...σύγκρινε τα αντίστοιχα σε golf, a3 και μετά σταύρωσε...η αλλαγή στην τιμή των λαδιών ίσως να έχει να κάνει με κέρδος του αντιπροσώπου ή με αλλαγή προμηθευτή ή με εργοστασιακή αναπροσαρμογή τιμής...αν είχαμε συγκριτικά με άλλους ή τριτη αλλαγή στο ίδιο θα είχαμε πιο σωστή άποψη...διαφωνείς σε αυτό Σπύρο;
οχι δεν διαφωνω, αλλα δεν ειμαι και αδικος, γιατι δεν επιχειρησα καμια συγκριση!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
τελικά σε δένουν για τα καλά για 7 χρόνια....πανέξυπνος ο Σαρακάκης.
και η πλάκα είναι ότι την πληρώνεις την εγγύηση στην τιμή του αυτοκινήτου.
δεν στα δίνει τσάμπα τα +4 χρόνια. Χώρια τα σέρβις...εσυ τι περιμενες οτι η εγγυση θα ειναι τζαμπα?
τη πληρωνεις φυσικα, και στην αρχικη τιμη, και στα σερβις. Σε ολες τις εταιριες που δινουν πανω απο 2 χρονια συμβαινει αυτο.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
.Όσο για τα λάδια στα 30.000χλμ γιατί δεν πας μια βόλτα ρε lkar από εδώ και εδώ ;
Πέραν από γνώμες, που κάλλιστα μπορείς να μην εμπιστεύεσαι, έχει και μια πληθώρα χημικών αναλύσεων. Κι αυτές μλκίες λένε; Τέσπα, για μένα δεν είναι τόσο ότι θα 'χαλάσει', αλλά πότε βρίσκεται σε καλύτερη κατάσταση, ή μάλλον σε λιγότερο κακή...
Τέσπα, οι 6 αλλαγές λαδιών είναι περίπου 300-400euro αναλόγως και των λαδιών που βάζεις. 300 ευρώ σε 6 χρόνια είναι 50 το χρόνο. Τεράστιο ποσό...
Τα χω διαβάσει και; από που αγοράζεις αυτοκίνητο; από τη Honda ή την Castrol πχ; ποιον θα εμπιστευτείς περισσότερο;
και τις αυτοκινητοβιομηχανίες θα τις συνέφεραν οι πιο συχνές αλλαγές, αφού εμπορεύονται κι οι ίδιες λάδια -δεν παράγουν προφανώς-, αλλά όχι, θέλουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες να χαλάνε οι κινητήρες
Το τι κάνει ο καθένας είναι δικό του θέμα, να μην παραπονιέται για ακριβή συντήρηση -τη στιγμή που δεν χρειάζεται- και για κόστος σέρβις.
Όπως έχω ξαναγράψει και στο αντίστοιχο θέμα, ακολουθώ τις ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ, από αυτόν πήρα αυτοκίνητο κι όχι από τη Shell. Μην προσπαθείτε όμως να πείσετε ότι έχει λάθος η αυτοκινητοβιομηχανία. Αφού είναι λάθος και σας 'δουλεύει' προκαλώντας την... καταστροφή του κινητήρα, γιατί αγοράσατε αυτοκίνητο από αυτή;
Δεν 'χαίρεστε' άλλωστε; ανά 30Κ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ η VW και για τους TSI, αυτοί θα σπάσουν
-
εγώ δεν χαίρομαι όταν κάποιος παθαίνει ζημιά και πρέπει να διαθέσει ένα σεβαστό ποσό για να την αποκαταστήσει...στην πλάκα βέβαια μπορεί να πω διάφορα αλλά μέχρι εκεί...
ο καθένας κάνει τις επιλογές του ikar...σου εύχομαι οι δικές σου να είναι η σωστές για το αυτοκίνητο σου...
αυτό πάντως που εγώ ισχυρίζομαι είναι ότι κάθε εταιρεία θέλει τα αυτοκίνητα της να δουλεύουν ρολόι τουλάχιστον στα χρόνια της εγγύησης..από εκεί και πέρα έχει μόνο κέρδος αν πάθουν κάτι. Αυτό το κάτι θέλω να περιορίσω προστατεύοντας τον κινητήρα μου με λάδια που όσο καιρό βρίσκονται στη μηχανή αποδίδουν το βέλτιστο...δικαίωμα σου να διαφωνείς... -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
τελικά σε δένουν για τα καλά για 7 χρόνια....πανέξυπνος ο Σαρακάκης.
και η πλάκα είναι ότι την πληρώνεις την εγγύηση στην τιμή του αυτοκινήτου.
δεν στα δίνει τσάμπα τα +4 χρόνια. Χώρια τα σέρβις...εσυ τι περιμενες οτι η εγγυση θα ειναι τζαμπα?
τη πληρωνεις φυσικα, και στην αρχικη τιμη, και στα σερβις. Σε ολες τις εταιριες που δινουν πανω απο 2 χρονια συμβαινει αυτο.
αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα ήταν καλύτερα να μην την πλήρωνες και να είχες μόνο 2χρόνια εγγύηση. Είναι συνειδητή σου επιλογή αυτό.
-
Υπάρχει και το προαιρετικό όμως. Θες Χ επιπλέον χρόνια εγγύηση με τη δέσμευση της συντήρησης; κοστίζει Ψ ευρώ, αλλιώς πάρε το αυτοκίνητο με την έκπτωση και κάνε ότι θες μετά την εργοστασιακή
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Όπως έχω ξαναγράψει και στο αντίστοιχο θέμα, ακολουθώ τις ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ, από αυτόν πήρα αυτοκίνητο κι όχι από τη Shell. Μην προσπαθείτε όμως να πείσετε ότι έχει λάθος η αυτοκινητοβιομηχανία. Αφού είναι λάθος και σας 'δουλεύει' προκαλώντας την... καταστροφή του κινητήρα, γιατί αγοράσατε αυτοκίνητο από αυτή;
Ρε lkar δεν νομίζω να γράφω τόσο ακατανόητα ελληνικά.
Ποια κααστροφή και ποιο λάθος;Μιλάμε για το τι είναι καλύτερο και για το αν έχεις να κερδίσεις κάτι.
Όσον αφορά στις αυτοκινητοβιομηχανίες κοίτα και μερικά post παραπάνω.
ΔΕν μπορεί να σου προτείνει το απολύτως καλύτερο δυνατό για τον ίδιο λόγο που δεν σου φτιάχνει το απολύτως καλύτερο δυνατό αυτοκίνητο.Δηλαδή γιατί χρησιμποιούνε (ενίοτε) χειρότερης ποιότητας πλαστικά;
Δεν έβρισκαν καλύτερα; Ή θα προκαλούσαν κάποιο πρόβλημα;Η αυτοκινηυτοβιομηχανία έχει ένα target κόστος με το οποίο να σου εξασφαλίζει ικανοποιητική λειτουργία στα χρόνια που εσύ πρόκειται να το χρησιμοποιήσεις. Δηλαδή όπου βλέπουμε 'αστοχίες' ή 'τσιπιές' είναι γιατί δεν ήξερε η αυτοκινητοβιομηχανία ότι γινόταν και καλύτερα;
Διαφωνείς και σε αυτό;
Το να λες όμως ότι δεν προσφέρει τίποτα το να αλλάζεις λάδια στα 10.000 αντί για τα 30.000 το βρίσκω λίγο ακραίο.
Και σου ξαναλέω, γιατί φαίνεται σε βολεύει να εμμένεις σε κάτι που φαίνεται πιο πιασάρικο.
Δεν έχω γράψει ουδέποτε ότι αν ακολουθήσεις το Manual θα σου χαλάσει και θα σπάσει και θα καταστραφεί και άλλα τέτοια που συνεχίζεις να γράφεις μόνος σου γιατί ακούγονται πιο ισχυρά σαν ανταπάντηση (βλ. φτηνός συνδικαλισμός)Αν ναι, το manual όμως δεν το ακολουθείς και τόσο όσον αφορά στη βενζίνη ε; Εκεί γιατί ο κατασκευαστής δεν ξέρει και τόσο καλά;
-
Να ρωτησω και γω κατι??
Γιατι οταν αλλαζουμε λαστιχα προσπαθουμε να βαλουμε καλυτερα απο αυτα που εχει πανω και οχι ακριβως τα ιδια που βαζει ο κατασκευαστης??? -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Αλλαγή Λαδιών 10.000
Shell Ultra 5B-40 4 15,71 62,84
Φίλτρο Λαδιού 1 10,6 10,6
Σύνολο 73,44αυτο δεν λεω και εγω?
βγαινει αυτο 300-400ε σε 6 χρονια?6*73.44 = 440.64. Απόκλιση 40ευρώ σε 6 χρόνια, 7 ευρώ το χρόνο. Έχεις δίκιο τραγικά τα νούμερα που έγραψα εγώ.
Τώρα βέβαια από την άλλη τα Shell Ultra 5-40 τα βρίσκεις και με :
Helix Ultra 5W40 4 lt 34 -
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Αλλαγή Λαδιών 10.000
Shell Ultra 5B-40 4 15,71 62,84
Φίλτρο Λαδιού 1 10,6 10,6
Σύνολο 73,44αυτο δεν λεω και εγω?
βγαινει αυτο 300-400ε σε 6 χρονια?6*73.44 = 440.64. Απόκλιση 40ευρώ σε 6 χρόνια, 7 ευρώ το χρόνο. Έχεις δίκιο τραγικά τα νούμερα που έγραψα εγώ.
Τώρα βέβαια από την άλλη τα Shell Ultra 5-40 τα βρίσκεις και με :
Helix Ultra 5W40 4 lt 34 -
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Ρε lkar δεν νομίζω να γράφω τόσο ακατανόητα ελληνικά.
Ποια κααστροφή και ποιο λάθος;Μιλάμε για το τι είναι καλύτερο και για το αν έχεις να κερδίσεις κάτι.
Όσον αφορά στις αυτοκινητοβιομηχανίες κοίτα και μερικά post παραπάνω.
ΔΕν μπορεί να σου προτείνει το απολύτως καλύτερο δυνατό για τον ίδιο λόγο που δεν σου φτιάχνει το απολύτως καλύτερο δυνατό αυτοκίνητο.Δηλαδή γιατί χρησιμποιούνε (ενίοτε) χειρότερης ποιότητας πλαστικά;
Δεν έβρισκαν καλύτερα; Ή θα προκαλούσαν κάποιο πρόβλημα;Η αυτοκινηυτοβιομηχανία έχει ένα target κόστος με το οποίο να σου εξασφαλίζει ικανοποιητική λειτουργία στα χρόνια που εσύ πρόκειται να το χρησιμοποιήσεις. Δηλαδή όπου βλέπουμε 'αστοχίες' ή 'τσιπιές' είναι γιατί δεν ήξερε η αυτοκινητοβιομηχανία ότι γινόταν και καλύτερα;
Διαφωνείς και σε αυτό;
Το να λες όμως ότι δεν προσφέρει τίποτα το να αλλάζεις λάδια στα 10.000 αντί για τα 30.000 το βρίσκω λίγο ακραίο.
Και σου ξαναλέω, γιατί φαίνεται σε βολεύει να εμμένεις σε κάτι που φαίνεται πιο πιασάρικο.
Δεν έχω γράψει ουδέποτε ότι αν ακολουθήσεις το Manual θα σου χαλάσει και θα σπάσει και θα καταστραφεί και άλλα τέτοια που συνεχίζεις να γράφεις μόνος σου γιατί ακούγονται πιο ισχυρά σαν ανταπάντηση (βλ. φτηνός συνδικαλισμός)Αν ναι, το manual όμως δεν το ακολουθείς και τόσο όσον αφορά στη βενζίνη ε; Εκεί γιατί ο κατασκευαστής δεν ξέρει και τόσο καλά;
Μπορείς να μου αποδείξεις με επιχειρήματα ότι αν κάνεις του κεφαλιού σου τα αποτελέσματα θα είναι καλύτερα;
Μπορείς να μου αποδείξεις με επιχειρήματα ότι αν κάνω ότι λέει ο κατασκευαστής τα αποτελέσματα σε βάθος χρόνου θα είναι χειρότερα;
τη βενζίνη; απλή αμόλυβδη βάζω, αφού δεν είναι εκτός προδιαγραφών, τι εννοείς;
@MDVQ: είναι σίγουρο ότι θα βάλεις καλύτερα λάστιχα; Αν έρθει με Bridgestone RE 050A θα τα άλλάξεις με καλύτερα; αν έρθει με Continental Sport Contact 3; ποια είναι καλύτερα;
Το τι λάστιχα φοράει ένα αυτοκίνητο είναι τυχαίο τις περισσότερες φορές, τα λάδια είναι συγκεκριμένων προδιαγραφών
-
πως θα μπορούσε κανεις να σου αποδείξει το αντίθετο; Θα έπρεπε να είχατε το ίδιο αυτοκίνητο, ανάλογο τρόπο οδήγησης ούτως ώστε να μπορούσατε να βγάλετε κάποια συμπεράσματα...Αν το δικό σου έβγαζε περισσοτερες ζημιές θα μπορούσαμε να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα τα οποία και πάλι δεν θα ήταν ασφαλή αφού δεν μιλάμε για τον ίδιο οδηγό. Στο θέμα των λαδιών όμως η εμπειρία μου από τα αυτοκίνητα που είχα-έχω αλλά και οι συζητήσεις μου με μηχανικούς(ανεξαρτήτου μάρκας) παλαιότερα ήταν να κάνω συχνότερες αλλαγές. Ως μέτρο σύγκρισης έχω γνωστούς με ίδια αυτοκίνητα...δεν μπορώ όμως να σου αποδείξω ότι αυτό που γραφω ισχυει.
Φαντάζομαι όμως ότι θα αλλάξεις γνώμη αν αφήσεις τα λάδια 30000χλμ και δεις πόσο μαύρα θα είναι στην αλλαγή. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μπορείς να μου αποδείξεις με επιχειρήματα ότι αν κάνεις του κεφαλιού σου τα αποτελέσματα θα είναι καλύτερα;Μπορείς να μου αποδείξεις με επιχειρήματα ότι αν κάνω ότι λέει ο κατασκευαστής τα αποτελέσματα σε βάθος χρόνου θα είναι χειρότερα;
Αν κάνεις του κεφαλιού σου μάλλον όχι αλλά αν ακολουθείς πρόγραμμα αυξημένης συντήρησης θα κρατήσει περισσότερο. Σε μεγάλους ντίζελ (π.χ. caterpilar) σύμφωνα με το κατασκευαστή, αν δουλεύεις το κινητήρα μέχρι 1200 σαλ δεν χρειάζεται ποτέ να ρυθμίσεις βαλβίδες, μέχρι 1500 σαλ ρυθμίζεις κάθε 5000 ώρες και μέχρι 2000 σαλ κάθε 1000 ώρες λειτουργίας.
Τα λάδια τα αλλάζει το συνεργείο πιο συχνά για να μη χρειάζεται να συμπληρώνει ο πελάτης (και νομίζει ότι 'καίει') αλλά κυρίως γιατί τα αυτοκίνητα δεν τα οδηγούμε σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή (άλλοι τα τρέχουν πολύ, άλλοι δεν τα τρέχουν καθόλου και άλλοι κάνουν πολύ μικρές διαδρομές). Μαζί με τις συχνές αλλαγές λαδιών θα πρέπει να κάνεις και τις άλλες εργασίες συντήρησης π.χ. πιο συχνές αλλαγές υγρού φρένων, λάδια σαζμάν, αντιπηκτικού, περιποίηση στα λάστιχα του αμαξώματος, γρασσάρισμα πόρτες, κολάρα, καλώδια κλπ. Δυστυχώς για τους περισσότερους, αυξημένη συντήρηση σημαίνει μόνο πιο συχνές αλλαγές λαδιών.
Αν κρατάς αυτοκίνητα πάνω από 10 χρόνια είναι εύκολο να διαπιστώσεις τα αποτελέσματα της αυξημένης συντήρησης.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
ο καθένας κάνει τις επιλογές του ikar...σου εύχομαι οι δικές σου να είναι η σωστές για το αυτοκίνητο σου...
μα, οι επιλογές είναι της μαμά-εταιρείας, όχι του lkar
αυτό πάντως που εγώ ισχυρίζομαι είναι ότι κάθε εταιρεία θέλει τα αυτοκίνητα της να δουλεύουν ρολόι τουλάχιστον στα χρόνια της εγγύησης..
η VW δε θέλει να 'ρολάρουν' τα αυτοκίνητά της? θέλει να χαλάσουν μέσα στη ν εγγύηση?
Ηonda Civic 2005