-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Άλλο ο τακτικός έλεγχος που πρέπει να γίνεται και στα FSi και σε όλα τα αυτοκίνητα, και άλλο οι συνεχείς αλλαγές λαδιών. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί ο κατασκευαστής να μην συστήνει το καλύτερο δυνατό για τον κινητήρα του αυτοκινήτου του..
αν σκεφτείς λόγους μάρκετινγκ...ανταγωνισμού και θεωρητικά μείωσης του κόστους συντήρησης όσο καιρό το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση ίσως συμφωνήσεις μαζί μου. Καλό είναι να μην πολυβλέπουμε τον πελάτη όσο καιρό το αυτοκίνητο έχει εγγύηση διότι αυτος θα έχει απαιτήσεις...Τώρα αν το αυτοκίνητο βγάλει ζημιές εκτός εγγύησης...καλά να είναι οι αντιπροσωπίες για να το φτιάξουν...με το αζημίωτο φυσικά. Το τελευταίο αφορά εμάς τους έλληνες περισσότερο διότι ακόμη δεν έχουμε την δύναμη να αλλάζουμε αυτοκίνητο κάθε 3-5 χρόνια. Οι Ευρωπαίοι που μπορούν δεν τους νοιάζει ούτε καν να τα...στρώσουν. Τα βλέπουν όπως εμείς αλλάζουμε ...κινητό κάθε χρόνο το πολύ 2 χρόνια.
Λάθος λάθος λάθος!
έχεις ταξιδέψει στο εξωτερικό...?
εγώ που έχω πάει σε αρκετές χώρες της Ευρώπης είδα πολλά αυτοκίνητα 5-6-7ετίας και παραπάνω. Είναι ένας μύθος αυτό. Υπάρχουν κάποιοι συγκεκριμένοι πχ οι Γερμανοί και όχι όλοι αλλά οι περισσότεροι είναι σαν κι εμάς. -
Ο χρήστης gxaral έγραψε:
Το πιό απλό, ότι δηλ αντί να τους τα πέρνουμε μιά φορά το χρόνο (7500) να τους τα πέρνουμε τρεις φορές το χρόνο (23000), δεν το σκέφτηκε κανείς? Και οταν πας γιά λάδια θα αλλάξεις φίλτρα.. θα σου πουν οτι προσθέσανε και διάφορα άλλα υγρα κλπ και θα σου ερχεται ένα 100σταρικάκι την φορά (συνολο ~300).
Άντε και καλημέρα.σωστό αυτό που λες αλλά όσο το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση απαιτείς και μάλιστα νόμιμα...αρχίζεις να λες ότι κοπανάνε τα αμορτισερ, ότι τρίζει το ταμπλό, ότι το εργοστασιακό r-cd δεν δουλεύει και άλλες μαλακιούλες που στις αντιπροσωπίες δεν θέλουν να αντιμετωπίζουν στο τσάμπα. Περιμένουν λοιπόν βγαίνεις από εγγύηση και μετά...σε γλεντάνε
Σε αυτό τουλάχιστον στην θεωρία γλιτώνουμε στη χοντα...πρακτικά απλά είμαστε σε καλύτερη μοίρα από τους πολλούς αφού ο κάθε αντιπρόσωπος θα κοιτάξει να γλυτώσει την αντικατάσταση επιμέρους ανταλλακτικών...στο χέρι μας είναι να τους πιέζουμε και να απαιτούμε τα νομιμα.
Το καλύτερο βέβαια θα είναι να μην τους χρειαστούμε ποτέ... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Άλλο ο τακτικός έλεγχος που πρέπει να γίνεται και στα FSi και σε όλα τα αυτοκίνητα, και άλλο οι συνεχείς αλλαγές λαδιών. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί ο κατασκευαστής να μην συστήνει το καλύτερο δυνατό για τον κινητήρα του αυτοκινήτου του..
αν σκεφτείς λόγους μάρκετινγκ...ανταγωνισμού και θεωρητικά μείωσης του κόστους συντήρησης όσο καιρό το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση ίσως συμφωνήσεις μαζί μου. Καλό είναι να μην πολυβλέπουμε τον πελάτη όσο καιρό το αυτοκίνητο έχει εγγύηση διότι αυτος θα έχει απαιτήσεις...Τώρα αν το αυτοκίνητο βγάλει ζημιές εκτός εγγύησης...καλά να είναι οι αντιπροσωπίες για να το φτιάξουν...με το αζημίωτο φυσικά. Το τελευταίο αφορά εμάς τους έλληνες περισσότερο διότι ακόμη δεν έχουμε την δύναμη να αλλάζουμε αυτοκίνητο κάθε 3-5 χρόνια. Οι Ευρωπαίοι που μπορούν δεν τους νοιάζει ούτε καν να τα...στρώσουν. Τα βλέπουν όπως εμείς αλλάζουμε ...κινητό κάθε χρόνο το πολύ 2 χρόνια.
Λάθος λάθος λάθος!
έχεις ταξιδέψει στο εξωτερικό...?
εγώ που έχω πάει σε αρκετές χώρες της Ευρώπης είδα πολλά αυτοκίνητα 5-6-7ετίας και παραπάνω. Είναι ένας μύθος αυτό. Υπάρχουν κάποιοι συγκεκριμένοι πχ οι Γερμανοί και όχι όλοι αλλά οι περισσότεροι είναι σαν κι εμάς.θα ήθελα να γίνεις πιο συγκεκριμένος σε αυτό...αν έχεις κάποιο λινκ δημοσίευσε το για να το επιβεβαιώσω και εγώ...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Άλλο ο τακτικός έλεγχος που πρέπει να γίνεται και στα FSi και σε όλα τα αυτοκίνητα, και άλλο οι συνεχείς αλλαγές λαδιών. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί ο κατασκευαστής να μην συστήνει το καλύτερο δυνατό για τον κινητήρα του αυτοκινήτου του..
αν σκεφτείς λόγους μάρκετινγκ...ανταγωνισμού και θεωρητικά μείωσης του κόστους συντήρησης όσο καιρό το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση ίσως συμφωνήσεις μαζί μου. Καλό είναι να μην πολυβλέπουμε τον πελάτη όσο καιρό το αυτοκίνητο έχει εγγύηση διότι αυτος θα έχει απαιτήσεις...Τώρα αν το αυτοκίνητο βγάλει ζημιές εκτός εγγύησης...καλά να είναι οι αντιπροσωπίες για να το φτιάξουν...με το αζημίωτο φυσικά. Το τελευταίο αφορά εμάς τους έλληνες περισσότερο διότι ακόμη δεν έχουμε την δύναμη να αλλάζουμε αυτοκίνητο κάθε 3-5 χρόνια. Οι Ευρωπαίοι που μπορούν δεν τους νοιάζει ούτε καν να τα...στρώσουν. Τα βλέπουν όπως εμείς αλλάζουμε ...κινητό κάθε χρόνο το πολύ 2 χρόνια.
Λάθος λάθος λάθος!
έχεις ταξιδέψει στο εξωτερικό...?
εγώ που έχω πάει σε αρκετές χώρες της Ευρώπης είδα πολλά αυτοκίνητα 5-6-7ετίας και παραπάνω. Είναι ένας μύθος αυτό. Υπάρχουν κάποιοι συγκεκριμένοι πχ οι Γερμανοί και όχι όλοι αλλά οι περισσότεροι είναι σαν κι εμάς.θα ήθελα να γίνεις πιο συγκεκριμένος σε αυτό...αν έχεις κάποιο λινκ δημοσίευσε το για να το επιβεβαιώσω και εγώ...
Αναφέρω ΡΗΤΩΣ ότι μιλάω για την προσωπική μου εμπειρία. Εχω ταξιδέψει στις μεγάλες χώρες και σε αρκετές μικρές. Σίγουρα πάνω από 10.
Λέω ότι έβλεπα στον δρόμο. Εάν ίσχυε αυτό που λες θα έπρεπα να βλέπω μόνο καινούρια. -
τα δικα μας χαλια δεν υπαρχουν στην δυτικη ευρωπη...
το αυτοκινητο στην πενταετια χανει παρα πολυ απο την αξια του(δες mobile.de) γεγονός που επιβαρύνεται και από τα πολλά χιλιομετρα που κανουν(30000χλμ το χρονο ειναι λογικα για αυτους). Δες τιμες στο car.gr και στο mobile και καταλαβε γιατι δεν εχουν παλια αυτοκινητα στην Ε.Ε. Αν μιλας για ανατολική ευρώπη παω πάσο αλλά στην δυτική τα αυτοκίνητα ειναι ολα μεχρι 8 ετων -
Να προσθέσω και εγώ τη δική μου εμπειρία:
Στις χώρες της Δ. Ευρώπης που ταξίδεψα, γενικώς κυκλοφορούν πολλές βασικές εκδόσεις (άβαφοι προφυλακτήρες, άβαφες χειρολαβές, χαμηλά γενικά επίπεδα εξοπλισμού κλπ.). Επίσης, παρατήρησα ότι υπήρχαν πολλά αυτοκίνητα 30ετίας και βάλε, που όμως δεν ήταν σαπισμένα κλπ. ούτε περιποιημένα τόσο που να πεις 'είναι συλλεκτικό-αντίκα και ο ιδιοκτήτης το έχει τζιτζί'. Αντίθετα, φαίνονταν ότι χρησιμοποιούνται σε καθημερινή βάση. Γενικά, παρατήρησα γρήγορη απορρόφηση των νέων μοντέλων στην αγορά και δεν υπήρχαν πολλά ιαπωνικά της εποχής '80-'90 περίπου. Αυτά φαίνεται τα σπρώχνουν έξω από τις χώρες τους, ενώ αντίστοιχα κρατάνε τα 4L, τα 2CV, μεγάλα γαλλικά (GS, CX, XM, Safrane, Renault 25, 504, 505, 605 κλπ.). Την πρώτη 3αρα δεν την πέτυχα πουθενά, για παράδειγμα. Η Ε30 κυκλοφορούσε γενικά, οι Ε36-46 επίσης κ.ο.κ. Δεν μπορείς να γενικεύσεις εύκολα, πλην της προφανούς χρήσης εταιρικών αυτοκινήτων.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
τα δικα μας χαλια δεν υπαρχουν στην δυτικη ευρωπη...
το αυτοκινητο στην πενταετια χανει παρα πολυ απο την αξια του(δες mobile.de) γεγονός που επιβαρύνεται και από τα πολλά χιλιομετρα που κανουν(30000χλμ το χρονο ειναι λογικα για αυτους). Δες τιμες στο car.gr και στο mobile και καταλαβε γιατι δεν εχουν παλια αυτοκινητα στην Ε.Ε. Αν μιλας για ανατολική ευρώπη παω πάσο αλλά στην δυτική τα αυτοκίνητα ειναι ολα μεχρι 8 ετωνμα δεν είπα πουθενά ότι είμαστε στα ίδια.
Σχολίασα το ανα 2 έτη καινούρια αυτοκίνητα... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
τα δικα μας χαλια δεν υπαρχουν στην δυτικη ευρωπη...
το αυτοκινητο στην πενταετια χανει παρα πολυ απο την αξια του(δες mobile.de) γεγονός που επιβαρύνεται και από τα πολλά χιλιομετρα που κανουν(30000χλμ το χρονο ειναι λογικα για αυτους). Δες τιμες στο car.gr και στο mobile και καταλαβε γιατι δεν εχουν παλια αυτοκινητα στην Ε.Ε. Αν μιλας για ανατολική ευρώπη παω πάσο αλλά στην δυτική τα αυτοκίνητα ειναι ολα μεχρι 8 ετωνμα δεν είπα πουθενά ότι είμαστε στα ίδια.
Σχολίασα το ανα 2 έτη καινούρια αυτοκίνητα...;
ίσως να έχεις δίκιο και να ήμουν υπερβολικός αλλά σιγουρα αλλάζουν αυτοκίνητα συχνα. Μιλω φυσικα για γερμανια. Αν σκεφτεις και τους μισθους εκεί αλλά και τις φθηνες τιμες(στα 2000+ κυβικα τουλαχιστον) ευκολα αλλαζουν αυτοκινητο ή το αντικαθιστουν με ενα καλυτερο. τα δεκαετιας εκει τα εχουν μονο οι μεταναστες και μαλιστα λιγοι απο αυτους. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Να προσθέσω και εγώ τη δική μου εμπειρία:Στις χώρες της Δ. Ευρώπης που ταξίδεψα, γενικώς κυκλοφορούν πολλές βασικές εκδόσεις (άβαφοι προφυλακτήρες, άβαφες χειρολαβές, χαμηλά γενικά επίπεδα εξοπλισμού κλπ.). Επίσης, παρατήρησα ότι υπήρχαν πολλά αυτοκίνητα 30ετίας και βάλε, που όμως δεν ήταν σαπισμένα κλπ. ούτε περιποιημένα τόσο που να πεις 'είναι συλλεκτικό-αντίκα και ο ιδιοκτήτης το έχει τζιτζί'. Αντίθετα, φαίνονταν ότι χρησιμοποιούνται σε καθημερινή βάση. Γενικά, παρατήρησα γρήγορη απορρόφηση των νέων μοντέλων στην αγορά και δεν υπήρχαν πολλά ιαπωνικά της εποχής '80-'90 περίπου. Αυτά φαίνεται τα σπρώχνουν έξω από τις χώρες τους, ενώ αντίστοιχα κρατάνε τα 4L, τα 2CV, μεγάλα γαλλικά (GS, CX, XM, Safrane, Renault 25, 504, 505, 605 κλπ.). Την πρώτη 3αρα δεν την πέτυχα πουθενά, για παράδειγμα. Η Ε30 κυκλοφορούσε γενικά, οι Ε36-46 επίσης κ.ο.κ. Δεν μπορείς να γενικεύσεις εύκολα, πλην της προφανούς χρήσης εταιρικών αυτοκινήτων.
αναφερεσε σε benelux και Γαλλια. Αυτο δεν θα ισχυει σε Γερμανια-Αγγλια. Τωρα για τα παλια ιαπωνικα...σκεψου τι πουλουσαν τοτε στην καθε αγορα. Δεν ειχαν αναλογο μεριδιο σε χωρες με εγχωρια βιομηχανια όπως εδώ..μην ξεχνας οτι πριν αρχισουν τα ιαπωνικα να φτιαχνονται εντος ευρωπης δεν ειχαν παντα και τις καλυτερες τιμες λογω φορολογιας. Μαλλον η απουσια τους εχει να κανει με μικρη αναλογικα παρουσια.
(ανεφερες το ρενω 25...μου θυμησες οταν το πρωτοφερε συγγενης απο βελγιο στις αρχες του 90 στην ελλαδα με ειχε ενθουσιασει ...η φωνη που περιεγραφε τις λειτουργιες-ζημιες του αυτοκινητου ηταν εντυπωσιακο για την εποχη και οχι μονο...το σαφραν που το διαδεχθηκε ειχε αντρικη-γυναικεια φωνη...) -
Παρόλο ο στρατής και οι άλλοι σνομπάρουν τα αυτοκίνητα της φίρμας...
παρόλο που ο Σαρακάκης δεν τα διαφημίζει διότι τα έχει προπωλήσει,
παρόλο που δεν έχουν τουρμπίνες και κομπρέσσορες...έχουν διάρκεια και αντοχή στο χρόνο και δεν σε προδίδουν ποτέ.
Κύριοι, this is how a Honda feels like...http://cars.uk.msn.com/news/car_news_ar ... id=1309892
bonus link:
http://www.automotoportal.com/article/j ... mpany-cars
ήταν μια προσφορά του Car Of The Year Organization
...με σεβασμό στον καταναλωτή... -
Θα ήθελα να μαζέψουμε πληροφορίες σχετικά για τον χρόνο παράδοσης του CIVIC. Όσοι τυχεροί το έχουν πάρει ήδη, μπορούν να μας πουν σε πόσο καιρό το πήραν από την ημέρα της παραγγελίας. Όσοι παρήγγειλαν ή απλά ενδιαφέρονται να παραγγείλουν να μας πουν τη χρόνο παράδοσης τους έδωσε η αντιπροσωπεία. Θα είχε επίσης ενδιαφέρων να αναφέρουν και το χρώμα και το επίπεδο εξοπλισμού.
Ξεκινάω πρώτος
Παραγγελία: 9 Νοεμβρίου Civic 4θυρο, ES («πλούσιο» εξοπλισμό) χρώμα μπλε ανοικτό (δεν θυμάμαι ακριβώς τον κωδικό του).
Χρόνος παράδοσης: Σύμφωνα με τον τοπικό αντιπρόσωπο γύρω στο Μάρτιο – Απρίλιο. Τον Ιανουάριο έρχεται το καράβι από Ιαπωνία. Αν είμαι τυχερός μπορεί να περισσέψει και κάτι για μένα. Αλλιώς καλό Πάσχα -
παντος εγω περιμενω το 5θυρο απο ιουνιο και αποτι μου ειπανε θα το εχω προτου τις γιορτες.το 4θυρο μου ειπε πως ερχετε πιο γρηγορα.
-
Εγώ ήμουν από τους (σχετικά) τυχερούς. Δυό μήνες και 10 μέρες περίπου!
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
αλλαγή λαδιών θα κάνω μόλις φτάσει 7500χλμ. Οτι αυτοκίνητο και να έχεις τα λάδια είναι α και ω για τον κινητήρα σου. Το τούρμπο που έχω του άλλαζα το αργότερο ανά 5000 χλμ λαδάκια γιαυτό και ζει ακόμα...τα ίδια κάνω και στο ρενώ της αδερφής μου και δεν μου έχει ζητήσει κάτι μηχανολογικό παρά τα 55000χλμ.
Μην το συζητάτε καθόλου...ακόμα και τα 15000χλμ ή και 30000(!!!) που δίνουν άλλοι κατασκευαστές εμένα δεν με αγγίζουν. αλλαγή λαδιών συχνότερα σημαίνει μακροπρόθεσμο κέρδος.Αν κάνεις 1.600 χιλ την βδομάδα, δλδ σε 5 βδομάδες 8.000 χιλ να σε δω πως θα πηγαίνεις κάθε μήνα για service.
... Προσέξατε ότι το λάδι πήρε κοντα 1,5 Euro σε 1,5 μήνα?... Το λίτροσε αυτο εχεις δίκιο...εγώ-οπως οι περισσοτεροι αλλωστε- όμως που κανω 15000χλμ περιπου το χρονο...ας αλλαξω 2 φορες λαδια δεν εχω προβλημα. Τωρα για τα 10000χλμ που ειπαν καποιοι. Ισως να εχουν δικιο διοτι το r18a ειναι ολοκαινουριο μοτερ και ενδεχομενα να έχει μεγαλυτερο προβλεπομενο οριο στις αλλαγες λαδιων. Δεν μπορω επομενως να αποκλεισω το ενδεχομενο ο κατασκευαστης να προτεινει αλλαγες ανα 10000χλμ και ο σαρακακης για δικους του λογους να επιμενει στα 7500χλμ. Ομως πρεπει πρωτα να το ψαξω...επιφυλασσομαι λοιπον.
Λοιπόν τα παιδιά στους redliners -όπως πάντα- έδωσαν την απάντηση...το service του σιβκ είναι ανά 20000χλμ και τα λάδια ανά 10000χλμ. Το 7500χλμ στα λάδια ίσχυε για το type-r.
-
Στα 60.000 χλμ 3 σέρβις και 6 αλλαγές λαδιών;
αυτό να 'ναι πιο φτηνό ή 2 σέρβις
-
2/4 παραγγελία
24/9 παράδοση
1.8 Sport 5Θ blackΑξιξε τον κοπο η αναμονη!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Στα 60.000 χλμ 3 σέρβις και 6 αλλαγές λαδιών;αυτό να 'ναι πιο φτηνό ή 2 σέρβις
υπερβολικά δεν είναι?
-
1/9 η παραγγελία
Πιθανή παραλαβή Ιανουάριος 2007...(σύμφωνα με τον τοπικό αντιπρόσωπο)
μαύρο i-vtec, sport, μπεζ εσωτερικό, αισθητήρες παρκαρίσματος...Δυστυχώς με την έναρξη του type-s και του type-r στις ίδιες γραμμές παραγωγής ίσως αργήσει λίγο τουλάχιστον με όσα έχω διαβάσει σε αγγλικό φόρουμ. Ελπίζω να κάνουν λάθος.
@technik: μην πονοκεφαλιάζεις άδικα...η απάντηση σε αυτό που ρωτάς είναι εδώ...
http://cars.uk.msn.com/news/car_news_ar ... id=1309892
bonus link:
http://www.automotoportal.com/article/j ... mpany-cars
-
δεν απαντά στην απορία μου για τα σέρβις
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Στα 60.000 χλμ 3 σέρβις και 6 αλλαγές λαδιών;αυτό να 'ναι πιο φτηνό ή 2 σέρβις
επειδη δεν το πιανω το ερωτημα, μπορεις να μου πεις ποιο ειναι το αμαξι που στα 60.000 κανει 2 σερβις και αλλαγες λαδιων?
Ηonda Civic 2005