-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Περισσοτερα μετα το test drive,καμια συμβουλη επ'αυτου,εκτος απο απενεργοποιηση ηλεκτρονικων και χειροφρενιες;
Εγω την ειχα για 1 μερα αλλα δεν ξερω μηπως το εκαναν επειδη ειμαι ηδη κατοχος BMW. Κοιτα μηπως μπορεσεις να την παρεις κ εσυ για τοσο αλλιως, κατα τη γνωμη μου, δεν θα καταλαβεις και πολλα.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Καλά...καλά.... ...Πωπωωωω!!...Μην πέσει κάτω κουβέντα!!!
Τίγρη...είναι και εξακύλινδρη εξ αρχής!!!
από τα top εγκάθετα μηνύματα της χρονιάς
δεν περιγράφω άλλο
-
Aς θεωρηθώ ψώνιο από όσους δεν με ξέρουν προσωπικώς, αλλά τολμώ να δηλώσω ότι το αμάξι που οδηγώ είναι πολύ κοντά στο προηγούμενο S3.
Οδήγησα τις προάλλες για μία ημέρα (test drive) την καινούργια 325 κουπέ (Ε92) και έγραψα επ' αυτού. Το αυτοκίνητο είναι αλλού ποιοτικώς και α ι σ θ η τ ι κ ώ ς (δεν εννοώ μόνον εμφανισιακώς), αλλά με αυτόν τον κινητήρα σου φαίνεται ελαφρώς έως βαρέως ψοφίμι, τουλάχιστον μετά τη ροπάκλα του 1,8Τ.
Έχω να πω ότι αν ο φίλος Τίγρης δεν έχει αδήριτη και συνειδητή ανάγκη, ως άνθρωπος, την πίσω κίνηση, ας είναι βέβαιος ότι θα κάνει εικόνισμα στην τετρακίνηση, ως πατέρας.
Για γούστα υπό ειδικές συνθήκες, την 3. Για τον υπερθετικό βαθμό σε ταχύτητα - ασφάλεια - αποτελεσματικότητα, χρηστικότητα, το S3.
Το θέμα των θυρών: νομίζω ότι για νήπια είναι ασφαλέστερες οι 2 πόρτες. Για την πρακτικότητα, σημαντικότερη είναι η 3η πόρτα (χάτσμπακ). Αν παρ' όλα αυτά θέλουμε 5 πόρτες υπάρχει το Α3 TFSi και μάλιστα και σε Σπορτμπακ, το οποίο θα μπορεί εύκολα να φτάσει το δυνατότερο αδέλφι του σε απόδοση και κράτημα (ή και να το ξεπεράσει στο κράτημα, ελέω Ηλία Μαρακάκη).
Υπάρχει βέβαια και η 330Χi και στο μέλλον ίσως και 335Xi σε σεντάν. The best of both worlds!:inlove:
Αλλά προσπάθησα να κάνω λίγη οικονομία του Τίγρη, να τα φάει σε λάστιχα (και πάνες - με το καλό!) -
Μήπως ν'αφηνες όλα τα παραπάνω για 3 ή 6 MPS;
-
Τωρα οδηγω 1.8Τ στα 200 αλογα,σιγουρα ξερω τι σημαινει ροπη,οχι ομως επιπεδου S3 265 ιππων.Περιμενω να δω τι θα λεει στην πραξη η BMW,οι χρονοι που δινει δειχνουν ενα αυτοκινητο που καθε αλλο παρα σερνεται...και επιταχυνση εχει,και λογικη καταναλωση.Η αληθεια ειναι βεβαια οτι αν βαζανε αλλες δυο πορτες στο s3 ..
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μήπως ν'αφηνες όλα τα παραπάνω για 3 ή 6 MPS;Απορριπτεται,εχω ηδη παντρευτει γυναικα και δεν θελω να παντρευτω και αυτοκινητο!
-
καλύτερα να παντρεύεσαι αυτοκίνητο, όλο και κάποιος θα το πάρει, έστω και δωρεάν
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Τωρα οδηγω 1.8Τ στα 200 αλογα,σιγουρα ξερω τι σημαινει ροπη,οχι ομως επιπεδου S3 265 ιππων.Περιμενω να δω τι θα λεει στην πραξη η BMW,οι χρονοι που δινει δειχνουν ενα αυτοκινητο που καθε αλλο παρα σερνεται...και επιταχυνση εχει,και λογικη καταναλωση.Η αληθεια ειναι βεβαια οτι αν βαζανε αλλες δυο πορτες στο s3 ..Τίγρη αυτό σημαίνει ότι τώρα έχεις 30 κιλά ροπής (όπως κι εγώ), άρα ξέχνα την 325. Είμαστε κακομαθημένοι.
Ξηλώσου για την 330, αλλιώς Α3 πεντάθυρο και αναβάθμιση, ή ζήσε με τις 3 πόρτες. Δεν είναι τραγικό. -
To A4 quattro γιατί είναι εκτός;
-
το Lexus βγαινει τετρακινητο???? (νομιζω ναι)
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
το Lexus βγαινει τετρακινητο???? (νομιζω ναι)Όχι.
Η αληθεια ειναι βεβαια οτι αν βαζανε αλλες δυο πορτες στο s3 ..
Sportback TFSi?
Μιας και το έφερε η κουβέντα... 6 MPS ---> + + (προσπάθησε να βρεις να οδηγήσεις ένα, θα με θυμηθείς)
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μιας και το έφερε η κουβέντα... 6 MPS ---> + + (προσπάθησε να βρεις να οδηγήσεις ένα, θα με θυμηθείς)
Θα πεταχτώ και θα πω πως όσο όμορφο είναι εξωτερικά, τόσο το χαλάνε τα άνευ φαντασίας καθίσματά του και οι ταπετσαρίες στις πόρτες (καθώς και οι διακόπτες τους). Κόλλημα ίσως...
Πάντως πρέπει να είναι άκρως αποτελεσματικό... Ρε Σπύρο κανόνισε να με πας βόλτα όταν υπάρχει κάποιο διαθέσιμο...
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
To A4 quattro γιατί είναι εκτός;Σωστό αυτό!
Ένα Α4 2.0ΤQ σε χαλάει;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
το Lexus βγαινει τετρακινητο???? (νομιζω ναι)
Όχι.
http://www.lexus.com/models/IS/features/pricing.html
ψαχνωντας λιγο το βρηκα IS 250 AWD
-
Ναι αλλά το φέρνουν στο Ελλάντα?
-
H 325i δεν ειναι σε καμμια περιπτωση 'ψοφια'! Ενταξει, δεν ξηλωνει και την ασφαλτο αλλα εχει 218 ιππους και ροπη παντου.
-
A4 δεν παιζει,παρομοιως και quattro A3,για διαφορους χυμα λογους.
Το s3 παραμενει ως επιλογη, μεχρι νεοτερας.To Lexus στην Ελλαδα ειναι απο οσο ξερω με κινηση στους δυο πισω τροχους,αλλα φυσικα ακριβοτερο απο οσο κανει στις ΗΠΑ το τετρακινητο!
-
Lexus λόγω εμφάνισης, στησίματος, πολύ καλού κινητήρα (να είναι καλά η μαμά Toyota), δεν είναι αμάξι που έχει γίνει σούπα, εσωτερικό πολύ ωραίο με μόνο αρνητικό το ότι δεν κυκλοφορούν αρκετά στην Ελλάδα από άποψης ανταλλακτικών.
-
Ο χρήστης lefos έγραψε:
H 325i δεν ειναι σε καμμια περιπτωση 'ψοφια'! Ενταξει, δεν ξηλωνει και την ασφαλτο αλλα εχει 218 ιππους και ροπη παντου.Σε σχέση με 316 και 320 ναι, δεν είναι ψόφια, σε σχέση με S3 ή με οποιοδήποτε δίλιτρο turbo;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
H 325i δεν ειναι σε καμμια περιπτωση 'ψοφια'! Ενταξει, δεν ξηλωνει και την ασφαλτο αλλα εχει 218 ιππους και ροπη παντου.
Σε σχέση με 316 και 320 ναι, δεν είναι ψόφια, σε σχέση με S3 ή με οποιοδήποτε δίλιτρο turbo;
Και πάλι οχι ψόφια! Υποδεέστερησε ισχύ και ροπή δεν σημαίνει ψόφια! Συγκεντρωθείτε...
Ψηφος ζητείται...