Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2006 - 15ος Γύρος Ράλλυ Nέας Ζηλανδίας
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2006 - 15ος Γύρος Ράλλυ Nέας Ζηλανδίας
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    WRC
    27
    66
    46
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kleisj last edited by

      Ο χρήστης tazz έγραψε:

      Για να σου κάνω μια σύγκριση με το χώρο της F1, ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα των τελευταίων 20 χρόνων, ο Κίμι, όταν δεν έχει αγωνιστικές υποχρεώσεις με την ομάδα του, γυρνάει από πάρτι σε πάρτι και γίνεται λιώμα. Στον αντίστοιχο χρόνο του, ο Ρόσι καβαλάει οτιδήποτε έχει ρόδες και δοκιμάζει τον εαυτό του. Ποιος από τους δύο, για σένα, είναι αληθινός σπόρτσμαν;

      Τώρα αν ένας από τους κορυφαίους πιλότους της F1 δεν είναι αληθινός sportsman επειδή δεν συμμετέχει σ άλλες μορφές μηχανοκίνητων σπορ... ok τι να πω! Μάλλον έχω άλλη ιδέα για την έννοια του sportsman.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        go_for_pole last edited by

        Το μονο που κανει ο Valerossi ειναι να εκμεταλλευεται τη δημοσιοτητα που δημιουργει για να βαλει στο χερι οτιδηποτε με ροδες συμπεριλαμβανεται στα ονειρα του. Πολυ απλα οι ομαδες σκοτωνονται για αυτη τη δημοσιοτητα, κανεις δεν τολμα να πει οχι.

        Απο εκει και περα πολλα ακουγονται για τις επιδοσεις του στους 4 τροχους αλλα αυτο που προσωπικα εμπιστευομαι εχει να κανει με τις δημοσιες εμφανισεις του και οχι τις ιδιωτικες. Και εκει δεν εχει δειξει κανενα απολυτως θετικο δειγμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tazz last edited by

          Ο χρήστης kleisj έγραψε:

          Τώρα αν ένας από τους κορυφαίους πιλότους της F1 δεν είναι αληθινός sportsman επειδή δεν συμμετέχει σ άλλες μορφές μηχανοκίνητων σπορ... ok τι να πω! Μάλλον έχω άλλη ιδέα για την έννοια του sportsman.

          Δεν εξετάζω τις ικανότητες του kimi (γι' αυτές θα βγάλουμε οριστικό συμπέρασμα την επόμενη χρονιά). Απλώς ο ένας θέλει να είναι στην πίστα ή στο χώμα 24/7, είτε σε δύο είτε σε τέσσερις τροχούς, αδιαφορώντας για τα αποτελέσματα, ενώ ο άλλος κάνει οτιδήποτε σχετίζεται με αγωνιστική δραστηριότητα, βάσει συμβολαίου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            downhill last edited by

            Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

            Απο εκει και περα πολλα ακουγονται για τις επιδοσεις του στους 4 τροχους αλλα αυτο που προσωπικα εμπιστευομαι εχει να κανει με τις δημοσιες εμφανισεις του και οχι τις ιδιωτικες. Και εκει δεν εχει δειξει κανενα απολυτως θετικο δειγμα.

            Μην ξεχνάμε ότι τα αυτοκίνητα που έχει οδηγήσει,δεν τα έχει 'στήσει' αυτός,αλλά είναι στα 'μέτρα' άλλων οδηγών.Προσωπικά πιστεύω ότι αν μεταπηδήσει σε αγώνες αυτοκινήτων,με λίγη πίστωση χρόνου,θα τους τρελάνει όλους!

            My website!
            https://luz.gr

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cmarin last edited by

              Τουλάχιστον φέτος χάρηκα με την κατάκτηση του πρωταθλήματος από την Ford. Είναι η ομάδα που έχει δώσει πάρα πολλά στον ΠΠΡ και ήταν κρίμα να μην έχει κατακτήσει ένα παγκόσμιο από το 1979!!! Πέρσι μπήκαν τα πλάνα και έπεσαν τα χρήματα και ο ψηλός με τον πιτσιρίκο, το υλοποίησαν. Είμαι σίγουρος ότι θα το έκαναν και χωρίς τον τραυματισμό του κοντού, σίγουρα πιο δύσκολα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tazz last edited by

                Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                Τουλάχιστον φέτος χάρηκα με την κατάκτηση του πρωταθλήματος από την Ford. Είναι η ομάδα που έχει δώσει πάρα πολλά στον ΠΠΡ και ήταν κρίμα να μην έχει κατακτήσει ένα παγκόσμιο από το 1979!!! Πέρσι μπήκαν τα πλάνα και έπεσαν τα χρήματα και ο ψηλός με τον πιτσιρίκο, το υλοποίησαν. Είμαι σίγουρος ότι θα το έκαναν και χωρίς τον τραυματισμό του κοντού, σίγουρα πιο δύσκολα.

                Kαι κάτι μου λέει ότι του χρόνου θα το ξανακάνουν, ακόμα πιο εύκολα, καθώς θα έχουν το πιο ισχυρό δίδυμο από όλα τα εργοστάσια, και το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο (όσες δοκιμές και να έχουν κάνει με το C4 οι γάλλοι, θεωρώ πολύ δύσκολο να μην εμφανίσει προβλήματα νεότητας).

                Παρεμπιπτόντως, δεν ξέρω αν είδατε χτες τα πλάνα στην ΕΤ1, αλλά μου φάνηκε ότι στην τελευταία ειδική ο rautiainen διάβαζε στον ψηλό στα αγγλικά!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  patro last edited by

                  καλα μη πορωνεστε.αξιο το πρωταθλημα και συγχαρητηρια.....αλλα δεν υπηρχε και ανταγωνισμος σε επιπεδο κατασκευαστων.
                  αυτο θα ελειπε δηλαδη να χασει το καινουργιο focus το πρωταθλημα ** κατασκευαστων** απο μια ιδιωτικη ομαδα xsara με 1.5 οδηγο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kleisj last edited by

                    Ο χρήστης patro έγραψε:
                    καλα μη πορωνεστε.αξιο το πρωταθλημα και συγχαρητηρια.....αλλα δεν υπηρχε και ανταγωνισμος σε επιπεδο κατασκευαστων.
                    αυτο θα ελειπε δηλαδη να χασει το καινουργιο focus το πρωταθλημα ** κατασκευαστων** απο μια ιδιωτικη ομαδα xsara με 1.5 οδηγο

                    Οντως δεν υπήρχε....!
                    Μονο που αυτή η 'ιδιωτική' όπως λες Xsara έδωσε τίτλο στον Loeb. Πολύ 'ιδιωτική'! Κ αυτό το καινούργιο εργοστασιακό Focus έκανε τον ψηλό να τρέχει κ να μην φτάνει όταν παρουσίαζε τα προβλήματα νεότητας.
                    Επιλογή της Citroen ήταν να μην έχει εναν καλό team mate στον Seb. Ας είχε έναν ολοκληρωμένο οδηγό στον Νο2 της Xsara κ θα βλέπαμε αν έπαιρνε αυτόν τον τίτλο η Ford.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      og2002gr last edited by

                      Γνωμη μου ειναι οτι η Ford κερδισε παναξια το Πρωταθλημα Κατασκευαστων, γιατι απλα ειχε το καλυτερο αυτοκινητο.
                      Και αν δεν τραυματιζοταν ο Loeb, και ας ειχε 2 οδηγο τον Garde (πχ) δεν θα το επαιρνε η Citroen.
                      Μη ξεγιελιεστε απο τον Loeb που ειναι σε εξωπραγματικο επιπεδο ακομα και για τα δοντια του Gronholm. Sordo και Pons δεν ειναι τοσο χειροτεροι οδηγοι απο Stohl, Henning κτλ.
                      Αξια η Ford για φετος αλλα και ανταμοιβη για τις προσπάθειες τοσα χρονια.
                      Αντε και του χρονου ξανα..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tassosp last edited by

                        Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                        Το μονο που κανει ο Valerossi ειναι να εκμεταλλευεται τη δημοσιοτητα που δημιουργει για να βαλει στο χερι οτιδηποτε με ροδες συμπεριλαμβανεται στα ονειρα του. Πολυ απλα οι ομαδες σκοτωνονται για αυτη τη δημοσιοτητα, κανεις δεν τολμα να πει οχι.

                        Απο εκει και περα πολλα ακουγονται για τις επιδοσεις του στους 4 τροχους αλλα αυτο που προσωπικα εμπιστευομαι εχει να κανει με τις δημοσιες εμφανισεις του και οχι τις ιδιωτικες. Και εκει δεν εχει δειξει κανενα απολυτως θετικο δειγμα.

                        Μπορώ να φανταστώ πολούς οδηγούς που μετά από πολλά χρόνια προπόνησης και αποκλειστικής ενασχόλησης με τα rally, θα θεωρούσαν την 11η θέση στη Νέα Ζηλανδία σαν καταπληκτικό αποτέλεσμα. Αλήθεια τι θέση τερμάτισε ο Βωβός στο Ακρόπολις; Με αυτοκίνητο που γνωρίζει σε χώρο που γνωρίζει μάλλον καλύτερα από τις αντίστοιχες γνώσεις του Rossi...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tassosp last edited by

                          Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                          Για να σου κάνω μια σύγκριση με το χώρο της F1, ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα των τελευταίων 20 χρόνων, ο Κίμι, όταν δεν έχει αγωνιστικές υποχρεώσεις με την ομάδα του, γυρνάει από πάρτι σε πάρτι και γίνεται λιώμα. Στον αντίστοιχο χρόνο του, ο Ρόσι καβαλάει οτιδήποτε έχει ρόδες και δοκιμάζει τον εαυτό του. Ποιος από τους δύο, για σένα, είναι αληθινός σπόρτσμαν;

                          Τώρα αν ένας από τους κορυφαίους πιλότους της F1 δεν είναι αληθινός sportsman επειδή δεν συμμετέχει σ άλλες μορφές μηχανοκίνητων σπορ... ok τι να πω! Μάλλον έχω άλλη ιδέα για την έννοια του sportsman.

                          Δεν είδα απάντηση για το θέμα του ποτού του 'sportsman', εκτός βέβαια αν πιστεύεις ότι ο συγκεκριμένος κύριος δεν πίνει. Υποψιάζομαι ότι ο προηγούμενος εργοδότης του κάτι έχει ήδη δηλώσει επί του θέματος.
                          Εκτός από το ταλέντο που σίγουρα έχει ο Kimi υπάρχει και η αυθεντική τρέλα και αφοσίωση που επίσης σίγουρα έχει ο Vale. Και βέβαια τρέχουν από πίσω του οι σπόνσορες.
                          Ας ρωτήσω όμως κάτι: αν εσύ ήσουνα σπόνσορας θα ρίσκαρες τα λεφτά σου σε κάποιον που δεν το αξίζει πραγματικά;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            painless last edited by

                            Ολα τα $$$ η χειρονομία του Marcus στο τέλος της SS12 όταν του ψέκασε τα φρένα ο κριτής!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fabiawrc last edited by

                              το ειδα στο γερμανικο eurosport που φωναζε αλλα δεν καταλαβα γιατι.οταν ειδα να αχνιζει ο τροχος κατι καταλαβα με τα φρενα.

                              τι ειχαν τη κλασικη φλογιτσα που εχουν αναψει και το ψεκασε ο αλλος με τον πυροσβεστηρα να υποθεσω?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                s3 last edited by

                                Ο χρήστης tassosp έγραψε:

                                Μπορώ να φανταστώ πολούς οδηγούς που μετά από πολλά χρόνια προπόνησης και αποκλειστικής ενασχόλησης με τα rally, θα θεωρούσαν την 11η θέση στη Νέα Ζηλανδία σαν καταπληκτικό αποτέλεσμα. Αλήθεια τι θέση τερμάτισε ο Βωβός στο Ακρόπολις; Με αυτοκίνητο που γνωρίζει σε χώρο που γνωρίζει μάλλον καλύτερα από τις αντίστοιχες γνώσεις του Rossi...

                                Τωρα γιατι αυτες οι συγκρισεις?
                                Ο Βωβος ειναι ερασιτεχνης οδηγος και δεν ειναι επαγγελματιας αθλητης σαν το Ροσσι.
                                Και τα αποτελεσματα του στο ακροπολις δεν ειναι διολου ευκαταφρονητα αν ανατρεξεις πιο πισω.
                                Στο φετινο ακροπολις συμμετειχαν 20-25 wrc ενω στη Ν.Ζηλανδια μονο 11.
                                Και ο Ροσσι τερματισε 11ος εχοντας μπροστα του μερικα Ν4.
                                Ο Βωβος δεν εχει χασει ποτε απο Ν4 οταν τρεχει με wrc.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  msamaro last edited by

                                  Επιτέλους πρωτάθλημα για την Ford! Είναι η πιο πιστή εταιρία στο wrc και πιστεύω πως ήταν κρίμα να έχει 27 χρόνια χωρίς τίτλο. Κρίμα όμως που τελικά κατάφερε να το πάρει την μόνη χρονιά που δεν υπήρχε αντίπαλο εργοστάσιο (η subaru ήταν ανύπαρκτη και η citroen απόσυρθηκε για να εξελίξει την C4.) Θα είχε μεγαλύτερη αξία αν το είχε πάρει πριν λίγο χρόνια που οι κατασκευαστές ήταν περισσότεροι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    taurus last edited by

                                    Ο χρήστης S3 έγραψε:

                                    Μπορώ να φανταστώ πολούς οδηγούς που μετά από πολλά χρόνια προπόνησης και αποκλειστικής ενασχόλησης με τα rally, θα θεωρούσαν την 11η θέση στη Νέα Ζηλανδία σαν καταπληκτικό αποτέλεσμα. Αλήθεια τι θέση τερμάτισε ο Βωβός στο Ακρόπολις; Με αυτοκίνητο που γνωρίζει σε χώρο που γνωρίζει μάλλον καλύτερα από τις αντίστοιχες γνώσεις του Rossi...

                                    Τωρα γιατι αυτες οι συγκρισεις?
                                    Ο Βωβος ειναι ερασιτεχνης οδηγος και δεν ειναι επαγγελματιας αθλητης σαν το Ροσσι.
                                    Και τα αποτελεσματα του στο ακροπολις δεν ειναι διολου ευκαταφρονητα αν ανατρεξεις πιο πισω.
                                    Στο φετινο ακροπολις συμμετειχαν 20-25 wrc ενω στη Ν.Ζηλανδια μονο 11.
                                    Και ο Ροσσι τερματισε 11ος εχοντας μπροστα του μερικα Ν4.
                                    Ο Βωβος δεν εχει χασει ποτε απο Ν4 οταν τρεχει με wrc.

                                    Επιπλέον έχει γράψει και κορυφαίους χρόνους σε ΕΔ, με όλους μέσα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cmarin last edited by

                                      Ο χρήστης msamaro έγραψε:
                                      Επιτέλους πρωτάθλημα για την Ford! Είναι η πιο πιστή εταιρία στο wrc και πιστεύω πως ήταν κρίμα να έχει 27 χρόνια χωρίς τίτλο. Κρίμα όμως που τελικά κατάφερε να το πάρει την μόνη χρονιά που δεν υπήρχε αντίπαλο εργοστάσιο (η subaru ήταν ανύπαρκτη και η citroen απόσυρθηκε για να εξελίξει την C4.) Θα είχε μεγαλύτερη αξία αν το είχε πάρει πριν λίγο χρόνια που οι κατασκευαστές ήταν περισσότεροι.

                                      Τώρα αποδίδουν οι επενδύσεις της όμως. Του χρόνου θα έχουμε καλύτερη εικόνα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dap last edited by

                                        Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                        Το μονο που κανει ο Valerossi ειναι να εκμεταλλευεται τη δημοσιοτητα που δημιουργει για να βαλει στο χερι οτιδηποτε με ροδες συμπεριλαμβανεται στα ονειρα του. Πολυ απλα οι ομαδες σκοτωνονται για αυτη τη δημοσιοτητα, κανεις δεν τολμα να πει οχι.

                                        Και οτι φαγαμε σχεδον τρεις σελιδες εδω μιλωντας για κεινον δειχνει ποσο δικιο εχουν και εχεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tazz last edited by

                                          Ο χρήστης DAP έγραψε:

                                          Το μονο που κανει ο Valerossi ειναι να εκμεταλλευεται τη δημοσιοτητα που δημιουργει για να βαλει στο χερι οτιδηποτε με ροδες συμπεριλαμβανεται στα ονειρα του. Πολυ απλα οι ομαδες σκοτωνονται για αυτη τη δημοσιοτητα, κανεις δεν τολμα να πει οχι.

                                          Και οτι φαγαμε σχεδον τρεις σελιδες εδω μιλωντας για κεινον δειχνει ποσο δικιο εχουν και εχεις.

                                          Οι τρεις σελίδες που φάγαμε δείχνουν την έλλειψη ενδιαφέροντος και μεγάλων προσωπικοτήτων (εκτός από δύο) στο φετινό πρωτάθλημα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dap last edited by

                                            Ο χρήστης patro έγραψε:
                                            καλα μη πορωνεστε.αξιο το πρωταθλημα και συγχαρητηρια.....αλλα δεν υπηρχε και ανταγωνισμος σε επιπεδο κατασκευαστων.
                                            αυτο θα ελειπε δηλαδη να χασει το καινουργιο focus το πρωταθλημα ** κατασκευαστων** απο μια ιδιωτικη ομαδα xsara με 1.5 οδηγο

                                            Αληθεια πιστευεις οτι η 'Kronos'ειναι ιδιωτικη σαν την OMV η σαν την Red Bull η την Kazaz;
                                            Απλως τα κοκκινα του 2005 βαφτηκαν μπλε.Το μονο που χασαμε ηταν η μυτολα του Ζαν Πιερ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr