-
After SS2
1 Gronholm
2 Hirvonen +17.7
3 Stohl +30.9
4 Sordo +48.9
5 P. Solberg +1:19.9
6 Pons +1:25.5
7 H. Solberg +1:51.8
8 Perez Companc +2:01.2
9 Wilson +2:05.7
10 Atkinson +2:41.2
.
.
30 Rossi +7:08.2 -
κλασικο σκηνικο.πρωτος το gronholm 2 ο hirnonen και μετα το χαος.
στη 4 ειδικη ο γιατρος ανεβηκε στην 15η θεση!
-
After SS5
1 M. GRÖNHOLM 1:31:58.0
2 M. HIRVONEN +31.2
3 D. SORDO +1:16.2
4 M. STOHL +1:18.4
5 X. PONS +1:42.5
6 P. SOLBERG +1:48.3
7 H. SOLBERG +2:43.5
8 L. PEREZ COMPANC +3:23.8
9 C. ATKINSON +3:48.8
10 J. HÄNNINEN +5:35.5Ο μονόλογος του ψηλού. Ο μόνος του αντιπάλος ο κακός εαυτός του που μπορεί να πάει να το φυτέψει πουθενά όντας μια μέρα μπροστά.
-
Ο Πέτρος τι έπαθε και είναι τόσο πίσω?
Καλά, ε? Και μαμώ τους ανταγωνισμούς... από τη δεύτερη κιόλας ειδική οι διαφορές μετριούνται με ημερολόγιο...
-
Ενώ είχαμε αγώνες για 2, τώρα έχουμε για έναν
Από εκεί και μετά παλεύουν μερικοι για μία θέση στην 6άδα. Ο vale ανύπαρκτος. Ακόμη και η Μπάρατ του έριξε στην 1η ειδική. Μ'αρεσει που στο wrc.com του έκαναν και αφιέρωμα με σχόλια ότι θα παρατήσει τα motogp για το WRCΆντε να τελειώνει το πρωτάθλημα, να μην έχουμε και άγχος παρακολούθησης
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ο vale ανύπαρκτος.Τα έχω πάρει πολύ με την προσπάθεια επιβολής αυτού του κλόουν από το κύκλωμα...
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Ο vale ανύπαρκτος.
Τα έχω πάρει πολύ με την προσπάθεια επιβολής αυτού του κλόουν από το κύκλωμα...
Ποιο κύκλωμα ακριβώς;
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Ποιο κύκλωμα ακριβώς;
Που μας τα ζαλίζει προβάλλοντας τους αθλητές παντού για να πουλάει μέχρι και προφυλακτικά με το όνομά τους... (δουλεύει καλύτερα με τους ποδοσφαιριστές βέβαια αλλά δεν τους χαλάει και κανένας περιθωριακός από άλλα sport)...
-
μετα και την 9 ειδικη κλασικα ο ψηλος μπροστα με +50 ο hirnvo +1.55 ο πολυ καλος και σταθερος stohl και οπως παμε ετσι μαλον η ford παει για τον τιτλο αφου ο sordo και pons ειναι 4 και 5 αντιστοιχα.
ο βαλεντινο ειναι 15ος
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Ο vale ανύπαρκτος.
Τα έχω πάρει πολύ με την προσπάθεια επιβολής αυτού του κλόουν από το κύκλωμα...
O χαρακτηρισμός κλόουν πιστεύω ότι αδικεί το μεγαλύτερο αναβάτη όλων των εποχών και μέγιστο βενζινοκέφαλο....
Στα υπόλοιπα συμφωνώ,αλλά βλέπεις σε εποχές ένδειας προσωπικοτήτων στο χώρο των Ράλλυ (εξαίρεση ο Ψηλός...),η ανάγκη του συστήματος για νέα πρόσωπα,που φαινομενικά κινούνται και 'εκτός',είναι τεράστια και οδηγεί στην υπερπροβολή ερήμην του προβαλομένου (βλ.'δώσε Pόσσι στο λαό'....)
-
Τι σε χαλάει ρε συ kubiak ? Δημοσιότητα για το σπορ είναι, τη χρειάζεται. Ποιός δηλαδή χάνει με τη συμμετοχή του ?
-
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Εν το μεταξύ ο Rossi έκανε πρόσφατα δοκιμές και με mercedes του DTM...Με το αμαξι του hakkinen και εγραψε λιγοτερο απο 1 sec διαφορα απο το ρεκορ της πιστας (δεν ξερω αν το ρεκορ το εχει ο Χακινεν).
Πλεον τα αυτοκινητα σε τετοια επιπεδα πηγαινουν 'μονα' τους.. (χωρις να σημαινει οτι δεν ειναι πιλοταρες, απλα κατ'εμε ειναι σε αλλη κλαση σε σχεση με τους παλαιοτερους)
-
kubiak οτι να ναι..
με αυτα που χει κανει ο κλοουν δυσκολα θα τον περασει καποιος στο μελλον.
..
το οτι οι οδηγοι μοτοσυκλετων προσαρμοζονται πιο ευκολα στην οδηγηση αυτοκινητου ειναι λογικο.δν ειναι το ιδιο να πηγαινεις στο οριο με μηχανη κ με αμαξι. -
και παλι ο ψηλος με αλλη μια νικη του και τις κλασικες 2ρες και 3τες θεσεις του hirvo η ford ειναι πλεον πρωταθλητρια!ο ροσι απο 15 καταφερε να ανεβει στην 11 θεση.ο stohl πετυχε ακομα ενα βαθρο και πλεον πιστευω οτι θα του αξιζε ενα εργοστασιακο μπακετ σαν 2 οδηγος.
1 M. GRÖNHOLM 4:02:30.7
2 M. HIRVONEN +56.0
3 M. STOHL +2:39.3
4 X. PONS + 2:56.1
5 D. SORDO +3:20.7
6 P. SOLBERG +4:57.1
7 L. PEREZ COMPANC +10:51.6
8 J. LATVALA +16:22.4
9 J. HÄNNINEN +17:30.2
10 R. MASON +20:20.0
11 V. ROSSI +20:38.8 -
Μετά τη τούμπα πάντως, τα περάσματα του μόνο για γέλια δεν ήταν.
Θεαματικότατος και ορμητικότατος ο μεγάλος αδελφός.Επιτέλους πρωτάθλημα κατασκευαστών για το μεγαλύτερο όνομα (κατά τη γνώμη μου) στο χώρο.
Μακάρι να έχει και συνέχεια και να μη 'ξεφουσκώσει', του χρόνου η προσπάθεια. -
Επιτέλους Ford WC
-
§
Ρε παιδιά παρεξηγείτε μερικά πράγματα...
Ο Rossi από όσο γνωρίζω είναι πολύ καλός οδηγός στο MotoGP...
Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι τον βάζουν σώνει και καλά να οδηγήσει F1, WRC, DTM και ποιος ξέρει τι άλλο έχει κάνει ή θα κάνει...Αυτή η προβολή δε μου αρέσει η οποία έχει και προεκτάσεις γελοιότητας του στυλ 'ο Rossi θα πάει να οδηγήσει για τη Ferrari στην F1' κλπ...
Αν θέλει να γίνει οδηγός F1 ή WRC ή Rally Raid ή Champ Car ή Cart ας γίνει να τελειώνουμε, γιατί μέχρι τότε ένας κλόουν των χορηγών θα είναι για εμένα...
Kαι ο Loeb έτρεξε στις 24 ώρες του Μαν αλλά δε γελοιοποιήθηκε ο άνθρωπος καθώς δεν μας τον παρουσίασαν ότι και καλά 'θα κατέβει και θα τους πάρει και τα σώβρακα'...
§
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
§Ρε παιδιά παρεξηγείτε μερικά πράγματα...
Ο Rossi από όσο γνωρίζω είναι πολύ καλός οδηγός στο MotoGP...
Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι τον βάζουν σώνει και καλά να οδηγήσει F1, WRC, DTM και ποιος ξέρει τι άλλο έχει κάνει ή θα κάνει...Αυτή η προβολή δε μου αρέσει η οποία έχει και προεκτάσεις γελοιότητας του στυλ 'ο Rossi θα πάει να οδηγήσει για τη Ferrari στην F1' κλπ...
Αν θέλει να γίνει οδηγός F1 ή WRC ή Rally Raid ή Champ Car ή Cart ας γίνει να τελειώνουμε, γιατί μέχρι τότε ένας κλόουν των χορηγών θα είναι για εμένα...
Kαι ο Loeb έτρεξε στις 24 ώρες του Μαν αλλά δε γελοιοποιήθηκε ο άνθρωπος καθώς δεν μας τον παρουσίασαν ότι και καλά 'θα κατέβει και θα τους πάρει και τα σώβρακα'...
§
Κατ΄αρχάς, δε νομίζω ότι κανένας χορηγός βάζει τον Ρόσι να τρέξει F1, DTM, WRC κ.λπ. Ειδικά ο Βάλε είναι ένας από τους ελάχιστους ανθρώπους στα motorsports που κάνει ό,τι κάνει μόνο και μόνο από την προσωπική του τρέλα (για να μη χρησιμοποιήσω άλλη λέξη).
Επιπλέον, το ότι δε διστάζει να τσαλακώσει τη δημόσια εικόνα του δοκιμάζοντας άλλα πράγματα πέρα από τα δίτροχα, δείχνει άνθρωπο που γράφει σε δεύτερη μοίρα το ίματζ.
Θα καταλάβαινα την αντίθεσή σου στη συμμετοχή του Ρόσι στα ράλι, αν κάποια ομάδα τον δήλωνε για full πρόγραμμα, προτιμώντας τον στη θέση κάποιου άλλου, πιο ταλαντούχου, μόνο και μόνο για χάρη της δημοσιότητας και των χορηγών. Από τη στιγμή όμως που οι συμμετοχές του βασίζονται αποκλειστικά στην τσέπη του (ή έστω στους προσωπικούς του σπόνσορες), και στοχεύουν στη διασκέδασή του και μόνο, δεν υπάρχει λόγος να τον χαρακτηρίζει κανείς κλόουν.
Για να σου κάνω μια σύγκριση με το χώρο της F1, ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα των τελευταίων 20 χρόνων, ο Κίμι, όταν δεν έχει αγωνιστικές υποχρεώσεις με την ομάδα του, γυρνάει από πάρτι σε πάρτι και γίνεται λιώμα. Στον αντίστοιχο χρόνο του, ο Ρόσι καβαλάει οτιδήποτε έχει ρόδες και δοκιμάζει τον εαυτό του. Ποιος από τους δύο, για σένα, είναι αληθινός σπόρτσμαν;
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
§Ρε παιδιά παρεξηγείτε μερικά πράγματα...
Ο Rossi από όσο γνωρίζω είναι πολύ καλός οδηγός στο MotoGP...
Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι τον βάζουν σώνει και καλά να οδηγήσει F1, WRC, DTM και ποιος ξέρει τι άλλο έχει κάνει ή θα κάνει...Αυτή η προβολή δε μου αρέσει η οποία έχει και προεκτάσεις γελοιότητας του στυλ 'ο Rossi θα πάει να οδηγήσει για τη Ferrari στην F1' κλπ...
Αν θέλει να γίνει οδηγός F1 ή WRC ή Rally Raid ή Champ Car ή Cart ας γίνει να τελειώνουμε, γιατί μέχρι τότε ένας κλόουν των χορηγών θα είναι για εμένα...
Kαι ο Loeb έτρεξε στις 24 ώρες του Μαν αλλά δε γελοιοποιήθηκε ο άνθρωπος καθώς δεν μας τον παρουσίασαν ότι και καλά 'θα κατέβει και θα τους πάρει και τα σώβρακα'...
§
Εκτός αυτού ο Loeb πήγε από 4 ρόδες σε 4 ρόδες. Οχι από τις 2 σε 4. Έχει διαφορά κ μάλιστα μεγάλη.
Τι σχέση έχει το motoGP με το WRC? Καμία. Το κέφι του μπορεί να το κάνει ο Doctor αλλά ώς εκεί. Μπορεί να είναι το φαινόμενο του motoGp αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να οδηγήσει σε κορυφαίο επίπεδο σε πίστα κ πόσο μάλλον στο χώμα.
Κ αλλαγή καριέρας να δοκιμάσει το να μπεί απ' ευθείας σ ένα WRC κ να πυροβολήσει γράφοντας καλούς χρόνους μάλλον χλωμό το βλέπω.
WRC 2006 - 15ος Γύρος Ράλλυ Nέας Ζηλανδίας