-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αν μαζί με την χώρα κατασκευής αλλάξουν και τα στάνταρ τότε να τους κράξουμε, αλλά προς το παρόν, δεν βλέπω τον λόγο να γίνει κάτι τέτοιο.
Ποτέ δεν φαινόταν ο λόγος να αλλάξουν στάνταρ! Τελικά, πιστεύετε ότι ανάλογα με τη χώρα κατασκευής ΑΚΟΜΑ υπάρχει διαφοροποίηση στην ποιότητα;
Όλα είναι θέμα προδιαγραφών του εργοστασίου και ποιοτικού ελέγχου.
Από τη στιγμή που τα μηχανήματα θα είναι τα ίδια (ίσως και πιο σύγχρονα) και ο κάθε εργάτης κάνει ένα μικρό, εξειδικευμένο τμήμα της εργασίας που απαιτείται (πχ βιδώνει μια βιδα) δεν βλέπω τον λόγο να αλλάξει η ποιότητα.
Θα μου πείτε, αλλιώς βιδώνει τη βίδα ο Γερμανός, που το Φόρσπρουνγκ κυλά στο αίμα του και αλλιώς ο Κινέζος!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Θα μου πείτε, αλλιώς βιδώνει τη βίδα ο Γερμανός, που το Φόρσπρουνγκ κυλά στο αίμα του και αλλιώς ο Κινέζος!
Στο αίμα του Κινέζου κυλά όμως του Μάο
...βιδώνει με επαναστατικό τρόπο
(η επένδυση στο φατνίο για τα CD ξεφτίζει γιατί δεν ανέχεται την καπιταλιστική εκμετάλλευση )
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Μπλα-μπλα-μπλα........
μπλα-μπλα-μπλα...
Αξιώματα περί αυτοκίνησης από zoranb:
-
Για ένα χαλασμένο (όχι μόνο τρακαρισμένο) Γερμανικό αυτοκίνητο πιθανό να φταίει ο οδηγός. Για ένα χαλασμένο (αλλά και τρακαρισμένο) Γαλλικό, Αγγλικό, Πορτογαλικό, Ιταλικό, Βιετναμέζικο αυτοκίνητο, φταίει μόνο το αυτοκίνητο.
-
Ό,τι προέλευσης αμάξι δεν αγοράζει ο καταναλωτής, μπορεί άνετα να κατηγορηθεί από τις μυστικές υπηρεσίες της χώρας εκείνης ως εχθρός της.*
-
Για να έχεις ακούσει-μάθει κάτι σχετικό με την αυτοκίνηση πρέπει οπωσδήποτε να ανήκεις στην μυστικιστική κάστα των ειδικών (φράση 'κλεμένη' από το αντίστοιχο thread) και όχι μόνο, αλλά να είσαι και αρχηγός τους (από ΚΚ και πάνω).
-
Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ ένα καινούριο αυτοκίνητο (πχ C2 VTS) να είναι πιο αργό ή με χειρότερη οδική συμπεριφορά από τον πρόγονό του (Saxo VTS) επειδή έχει πιο πολλά άλογα, καλύτερη παθητική ασφάλεια και... εεε, είναι πιο καινούριο!
-
Όσο πιο βαρύ ένα αυτοκίνητο, τόσο καλύτερα στρίβει-φρενάρει.
-
Καλύμματα ή πλατοκαθίσματα? Το μεγάλο δίλημα όλου του κόσμου της αυτοκίνησης πρέπει επιτέλους να βρει μια λύση. (ανατρέξτε σε παλιότερα ποστ του συνφορουμά μας)
-
Πώς θα κάνετε το golf σας πιο καλό/πιο γρήγορο? Όοοοοχι, δεν θα ασχοληθείτε με αναρτήσεις, κινητήρα, φρένα, αυτά είναι τζιζ-κακά, θα το μετατρέψετε από trendline σε sportline. Αυτό αρκεί.
-
Αν δεν μπορείς να τεκμηριώσεις κάτι με χρήση της θεωρίας της σχετικότητας, σε συνδυασμό με άλγεβρα και γεωμετρία, τότε είσαι Ελληνάρας.
ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΑΛΛΟ...
- πχ, στην οικογένειά μου είχαμε/έχουμε κατα καιρούς ένα ιταλικό, ένα γαλλικό, ένα γερμανικό, ένα ισπανικό (ουσιαστικά και εκείνο γερμανικο), ένα ιαπωνέζικο και για ένα φεγγάρι είχαμε και ένα ρώσικο. Άρα μπορεί να μου την πέσει το FBI επειδή είμαι αντιαμερικάνος!
-
-
αν εχουμε εκπτωση ποιοτητας στα αουντι που γινονται εκει τοτε αναλογικα εχουμε εκπτωση στα ιαπωνικα που γινονται εκτος ιαπωνιας(τα περισσοτερα πλεον...). Θελω να πιστευω οτι οι εταιρειες θελουν να διαφυλαξουν το κυρος της μαρκας και δεν θα διακινδυνευαν την φημη τους. Η τογιοτα για παραδειγμα ειναι αυστηροτατη σε αυτα και ακομα και στο εργοστασιο της τουρκιας εχει αυστηροτατες προδιαγραφες. Φανταζομαι οτι και η premium εταιρεια του VW Group κανει το ιδιο.
Ασχετο: ρε παιδια γραψατε για μικρη μειωση της ιπποδυναμης του αυτοκινητου οταν αυτο καιει 95 βενζινη. Δεν θα επρεπε να σας δωσουν τα στοιχεια; Ποση ειναι αυτη η μειωση; Δεν οφειλει λογικα να ενημερωσει ο κατασκευαστης; Δεν θα επρεπε να ξερει ο καταναλωτης; Αυτο ειναι σοβαροτερο για μενα και θα με ενδιεφερε αν αγοραζα καποιο απο τα μοντελα tsi,gt.
-
To ότι κατασκευάζεται ΚΑΙ εκεί σημαίνει ότι ήδη κατασκευάζεται και σε άλλα μέρη.... και όχι απαραίτητα μόνο στη Γερμανία. Πάντως προτιμώ ένα πιο σύγχρονο εργοστάσιο στην Κίνα παρά ένα απαρχαιωμένο στη Βραζιλία ή στην Πορτογαλία. Και ειδικά για την Κίνα που είναι μια από τις πιο αναπτυσσόμενες αγορές μπορεί οι κινητήρες αυτοί να προορίζονται για την τοπική αγορά... Αλλά παίρνουμε φόρα και λέμε ό,τι θέλουμε... Αφού δεν ξέρουμε τι πραγματικά παίζει και ούτε θα μάθουμε και έτσι κι αλλιώς ακόμα κι αν μαθαίναμε δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό γιατί καθόμαστε και χαλάμε τη ζαχαρένια μας....???
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Ασχετο: ρε παιδια γραψατε για μικρη μειωση της ιπποδυναμης του αυτοκινητου οταν αυτο καιει 95 βενζινη. Δεν θα επρεπε να σας δωσουν τα στοιχεια; Ποση ειναι αυτη η μειωση; Δεν οφειλει λογικα να ενημερωσει ο κατασκευαστης; Δεν θα επρεπε να ξερει ο καταναλωτης; Αυτο ειναι σοβαροτερο για μενα και θα με ενδιεφερε αν αγοραζα καποιο απο τα μοντελα tsi,gt.Να ένα καλό θέμα για το περιοδικό. Δυναμομέτρηση με 95 και 100 οκτάνια. Άντε κύριοι των 4Τ, μπείτε πιο βαθιά στις αναλύσεις-δοκιμές σας, σας δίνουμε ιδέες.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ασχετο: ρε παιδια γραψατε για μικρη μειωση της ιπποδυναμης του αυτοκινητου οταν αυτο καιει 95 βενζινη. Δεν θα επρεπε να σας δωσουν τα στοιχεια; Ποση ειναι αυτη η μειωση; Δεν οφειλει λογικα να ενημερωσει ο κατασκευαστης; Δεν θα επρεπε να ξερει ο καταναλωτης; Αυτο ειναι σοβαροτερο για μενα και θα με ενδιεφερε αν αγοραζα καποιο απο τα μοντελα tsi,gt.
Να ένα καλό θέμα για το περιοδικό. Δυναμομέτρηση με 95 και 100 οκτάνια. Άντε κύριοι των 4Τ, μπείτε πιο βαθιά στις αναλύσεις-δοκιμές σας, σας δίνουμε ιδέες.
Kαι κατανάλωση θα ήταν ωραίο...αλλά ίσως χρειάζεται 2 αυτοκίνητα για πιο επιστημονική μέτρηση!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ασχετο: ρε παιδια γραψατε για μικρη μειωση της ιπποδυναμης του αυτοκινητου οταν αυτο καιει 95 βενζινη. Δεν θα επρεπε να σας δωσουν τα στοιχεια; Ποση ειναι αυτη η μειωση; Δεν οφειλει λογικα να ενημερωσει ο κατασκευαστης; Δεν θα επρεπε να ξερει ο καταναλωτης; Αυτο ειναι σοβαροτερο για μενα και θα με ενδιεφερε αν αγοραζα καποιο απο τα μοντελα tsi,gt.
Να ένα καλό θέμα για το περιοδικό. Δυναμομέτρηση με 95 και 100 οκτάνια. Άντε κύριοι των 4Τ, μπείτε πιο βαθιά στις αναλύσεις-δοκιμές σας, σας δίνουμε ιδέες.
Kαι κατανάλωση θα ήταν ωραίο...αλλά ίσως χρειάζεται 2 αυτοκίνητα για πιο επιστημονική μέτρηση!
Έχει γίνει!
Το ένα αυτοκινητο που χρησιμοποιήθηκε ήταν Seat Leon με τον 1.8Τ.
-
Και το άλλο Ibiza 1,4 16V ήταν αν θυμάμαι.
-
Ναι, αλλά ίσως θα έπρεπε να γίνει για τον TSi που δεν είναι ακριβώς κοινή πίεση υπερπλήρωσης...άλλο το 0,7-0,8 και άλλο το 1,5...
-
Δεν ειναι το ιδιο με το 1.8τ. Εκει το ζητουμενο ηταν το κερδος που αποκομιζει ενας οδηγος με χρηση 100αρας βενζινης.
Εδω εχουμε να κανουμε με κινητηρα tsi ο οποιος αποδιδει κανονικα με 98 οκτανια και λιγοτερο με 95. Ας αποδειξουν το μικρο της διαφορας για να δειξουν σεβασμο στους πελατες και τους υποψηφιους αγοραστες.
Θελω να ανομιζω οτι η απωλειες θα ειναι 2-3 ιπποι που την θεωρω αμελητεα αν ομως δεν ειναι ετσι τοτε παραπλανουν τους καταναλωτες.
Τελος θα πρεπει να ενημερωσουν αν σε βαθος χρονου η χρηση 95αρας βενζινης προκαλει περισσοτερες φθορες ή οχι. Το τελευταιο κρινεται σημαντικο γιατι -οπως γραψατε- το αυτοκινητο χτυπαει πιρακια για μερικα λεπτα μεχρι να ενεργοποιηθει ο αισθητηρας για την χρηση της 95αρας βενζινης. Οι ερωτησεις ειναι σοβαρες για μενα και καλο ειναι να γινονται ανεξαρτητου μαρκας. -
Θα το κάνει ο Ευαγγελάτος με το Λακαφώση!!!!!
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Θα το κάνει ο Ευαγγελάτος με το Λακαφώση!!!!!ωραια...θελω να δω τους προσκλεκλημενους
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Θα το κάνει ο Ευαγγελάτος με το Λακαφώση!!!!! -
Αυτό με τα φθηνά εργατικά καταντά αηδία πλέον. Πόσο στοιχίζει δηλαδή το VW και όποιο άλλο που το φτιάχνουν στη Βραζιλία ή στην Κίνα; Κοστίζει πιο φθηνά; Ο Κινέζος πληρώνεται περίπου 1μιση ευρώ την ημέρα. Ο Γερμανός μπορεί και 40ευρώ τη μέρα. Είδε κανείς να λένε το 'Κινέζικο' Golf κάνει 7.000ευρώ και το Γερμανικό 12.000ευρώ. Είδε κανείς σας το 'Τούρκικο' Yaris να το πουλάνε πιο φθηνά από το 'Γαλλικό' ή κάποια άλλης χώρας παραγωγής. Εδώ αν γίνεται στην Κίνα το εργατικό κόστος πέφτει από τα 30 ευρώ στο 1μησι και η τιμή μένει ίδια!!! Ας αφήσουν λοιπόν τα τερτίπια τους για να είναι χαμηλές οι τιμές στα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης Jurgens έγραψε:
Για όσους σκίζουν τα ιμάτιά τους περί απαράμιλλης ποιότητας των VW.
'Der neue 1.8TFSI wird tatsächlich auch in China Hergestellt. Quelle: Auto Motor Sport (Aktuelle Ausgabe)'
Αυτό σε απλά ελληνικά σημαίνει 'Ο νέος 1.8 TFSI κατασκευάζεται όντως και στην Κίνα. Πηγή: Auto Motor Sport (τελευταίο τεύχος)'H Audi είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων στην Κίνα, έχει αρκετά εργοστάσια εκεί.
Λογικό δεν είναι για τη μείωση του κόστους, να κατασκευάζονται οι κινητήρες εκεί? η μόνη εταιρεία είναι που το κάνει?
Λογικό είναι για την Audi.
Όχι για σένα και για μένα. Ο αγοραστής δεν ενδιαφέρεται για το πώς θα εξοικονομήσει χρήματα η εκάστοτε αυτοκινητοβιομηχανία. Αυτό που τον ενδιαφέρει είναι π.χ. μην ξεφτίζει η επένδυση στο φατνίο για τα CD κάτω από το ραδιοCD στο Polo σε διάστημα 1 1/2 έτους ή μην εμφανίζονται συχνά εσφαλμένες ενδείξεις για τον αισθητήρα l. Και όταν πηγαίνει στην Karenta και δίνει τα ωραία του λεφτά, να παίρνει ένα αυτοκίνητο με τα λιγότερα δυνατά (εάν όχι ελάχιστα) προβλήματα.
Τέλος πάντων, κατά την ταπεινή μου άποψη, ό,τι κατασκευάζεται στη Γερμανία είναι ποιοτικά καλύτερο από την Κίνα ή τη Βραζιλία. Δεν απαξιώνω την VW, απλώς λέω ότι αυτή η κίνηση είναι προς όφελος της εταιρείας(-ών) και όχι προς όφελος του αγοραστή.το ότι κατασκευάζεται και στην Κίνα, δε λέει κάτι...
εκεί η Audi δίνει πάρα πολλά αυτοκίνητα όπως ξαναείπα-τα περισσότερα πολυτελή. Το αν θα κατασκευάζεται και εκεί ο 1,8TFSI για να εξυπηρετήσει τις εκάστοτε αγορές της Ανατολής,
δε σημαίνει οτι το μοτέρ δεν θα κατασκευάζεται και στην Ευρώπη
Ή μήπως η Ευρώπη θα εξυπηρετείται μέσω της Κίνας? -
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
zoranb άν είναι να το πιάσει μόνο ο ταύρος, γιατί δεν του στέλνεις ένα πμ?σφάλμα μου!
-
Πολύ λάσπη βλέπω...
Ο χρήστης taurus έγραψε:
- Για ένα χαλασμένο (όχι μόνο τρακαρισμένο) Γερμανικό αυτοκίνητο πιθανό να φταίει ο οδηγός. Για ένα χαλασμένο (αλλά και τρακαρισμένο) Γαλλικό, Αγγλικό, Πορτογαλικό, Ιταλικό, Βιετναμέζικο αυτοκίνητο, φταίει μόνο το αυτοκίνητο.
Ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο, είπα πιθανόν για το Golf GT να φταίει ο οδηγός ώστε να σου επισημάνω πως το ότι είδες 3 σε γερανό δεν σημαίνει πως φταίει το αμάξι ντε και καλά.
κοίτα τί είπα πόσο πρόσεξα τα λεγόμενά μου...τον παράγοντα κακό οδηγό τον ξέρεις... όοοοοοοοχχχιιιιι φταίει το αμάξι? Λέω ίσως να είναι και αυτό μια εκδοχή! ΙΣΩΣ!
Δεν ξεχώρισα Γερμανικό ή κάποιας άλλης εθνικότητας αμάξι άσε που για τις υπόλοιπες μάρκες δεν ανέφερα τίποτα, απλώς πετάς λάσπη αλλά σε τσάκωσα... κακίες
- Ό,τι προέλευσης αμάξι δεν αγοράζει ο καταναλωτής, μπορεί άνετα να κατηγορηθεί από τις μυστικές υπηρεσίες της χώρας εκείνης ως εχθρός της.*
ΑντιGolfakia σε είπα (όχι αντιΓερμανό) και Ελληνάρα, και αυτά για την απίστευτη άνεση με την οποία βγάζεις συμπεράσματα και ταλαιπωρείς το κόσμο με τις απίστευτες/αμίμητες μπατζανάκο διαδόσεις σου από 'έγκυρες' πηγές που ακόμα να μας πείς από που βαστάει η σκούφια τους!
- Για να έχεις ακούσει-μάθει κάτι σχετικό με την αυτοκίνηση πρέπει οπωσδήποτε να ανήκεις στην μυστικιστική κάστα των ειδικών (φράση 'κλεμένη' από το αντίστοιχο thread) και όχι μόνο, αλλά να είσαι και αρχηγός τους (από ΚΚ και πάνω).
Φυσικά και όχι δεν πρέπει να ανήκεις σε μια τέτοια αργάνωση για να μάθεις κάτι περι αυτοκίνησης, αλλά το να μάθεις με σιγουριά ότι θα σταματήσει το GT επειδή απλά σπάει, νομίζω πρέπει τουλάχιστον να έχεις Μπάρμπα το Καβαθά (που λέει ο λόγος). Δεν είναι πληροφορία που την μαθαίνει ένας κοινός θνητός και μάλιστα Ελληνάρας.
- Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ ένα καινούριο αυτοκίνητο (πχ C2 VTS) να είναι πιο αργό ή με χειρότερη οδική συμπεριφορά από τον πρόγονό του (Saxo VTS) επειδή έχει πιο πολλά άλογα, καλύτερη παθητική ασφάλεια και... εεε, είναι πιο καινούριο!
Όχι απλώς είναι αδύνατον το C2 VTS να είναι χειρότερο σαν αμάξι από το Saxo VTS. Άσε που ο μόνος λόγος που το Saxo είναι πιό γρήγορο είναι διότι είναι πιό ανασφαλές σαν αμάξι δηλαδή είναι πολύ ελαφρύ. Τώρα ξέρω πως θα σηκώσω θύελα από τους Saxakides.
- Όσο πιο βαρύ ένα αυτοκίνητο, τόσο καλύτερα στρίβει-φρενάρει.
Νομίζω πως για θέμα ασφάλειας δεν τα βαρύνανε τα αμάξια γενικά? Μπορεί να κάνω λάθος.
- Καλύμματα ή πλατοκαθίσματα? Το μεγάλο δίλημα όλου του κόσμου της αυτοκίνησης πρέπει επιτέλους να βρει μια λύση. (ανατρέξτε σε παλιότερα ποστ του συνφορουμά μας)
?... κακίες
- Πώς θα κάνετε το golf σας πιο καλό/πιο γρήγορο? Όοοοοχι, δεν θα ασχοληθείτε με αναρτήσεις, κινητήρα, φρένα, αυτά είναι τζιζ-κακά, θα το μετατρέψετε από trendline σε sportline. Αυτό αρκεί.
Δεν κατάλαβες, στο Golf ναί έβαλα ζάντες αλλά όχι για να γίνει πιό γρήγορο, αλλά πιό όμορφο. Να ασχοληθεί κανείς με τον κινητήρα του 1.6FSI είναι χαμένα λεφτά, αλλά εσύ έχεις αντίρηση προφανώς, θα έπρεπε να βάλω τουρμπίνα δηλαδή? ... κακίες. Α και για την πληροφόρησή σου, το Sportline έχει διαφορετικές αναρτήσεις. Επίσης αρκεί λέω μόνο όταν βάζω το χέρι στην τσέπη και δεν έχω να βγάλω χεχε.
- Αν δεν μπορείς να τεκμηριώσεις κάτι με χρήση της θεωρίας της σχετικότητας, σε συνδυασμό με άλγεβρα και γεωμετρία, τότε είσαι Ελληνάρας.
Δεν είναι κακό να τεκμηριώνεις πράγματα με οποιοδήποτε τρόπο, ακόμα και με τη βοήθεια των επιστημών κλπ. αρκεί να φτάνεις στο αποτέλεσμα. Ελληνάρας είσαι όταν άκριτα και χωρίς παίδεμα σκέψης διαδίδεις φήμες. Ακόμα χειρότερα Ελληνάρας είσαι όταν έχεις πρόβλημα που δεν μπορείς να τεκμηριώσεις καλύτερα δέξουν την αδυναμία σου και κοίτα να γίνεις καλύτερος.
Ξέρεις κάτι taurus? Mε το post σου αυτό, με κάνεις να νιώθω σαν το GT, που επειδή έχει μεγάλη απήχηση και πουλάει σαν τρελό όλοι κοιτούν να το λαβώσουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Αυτό προσπαθείς να κάνεις σε μένα τώρα, αλήθεια από πού προέρχεται ένα τέτοιο off topik post με τόσες προσωπικές αιχμές για καταλασπωμένα από εσένα πράγματα που έχω πεί? Δεν ενδιαφέρεται κανείς για τις προσωπικές κοκορομαχίες σου, κάνε άλλο thread γιαυτές, εδώ μίλα μόνο εάν έχεις να επιχηρηματολογίσεις για το GT... έχεις?
I didnt think so!Φιλικά...
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
taurus έγραψε:
4. Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ ένα καινούριο αυτοκίνητο (πχ C2 VTS) να είναι πιο αργό ή με χειρότερη οδική συμπεριφορά από τον πρόγονό του (Saxo VTS) επειδή έχει πιο πολλά άλογα, καλύτερη παθητική ασφάλεια και... εεε, είναι πιο καινούριο!Όχι απλώς είναι αδύνατον το C2 VTS να είναι χειρότερο σαν αμάξι από το Saxo VTS. Άσε που ο μόνος λόγος που το Saxo είναι πιό γρήγορο είναι διότι είναι πιό ανασφαλές σαν αμάξι δηλαδή είναι πολύ ελαφρύ. Τώρα ξέρω πως θα σηκώσω θύελα από τους Saxakides.
Όταν λες χειρότερο τι εννοείς? Ο πατέρας ας πούμε απο τη στιγμή που έχει 3 αερόσακους παραπάνω θα το θεωρεί καλύτερο, ο παπούς αφού κοπανάει λιγότερο πάλι θα το θεωρεί καλύτερο, εγώ το ότι είναι πιο αργό, και δεν έχει την συμπεριφορά -η οποία ναι είναι επικύνδηνη- του σάξο το θεωρώ χειρότερο....είναι θέμα αναγκών δλδ. Ανασφαλές δεν γίνεται ένα αμάξι γιατί είναι ελαφρύ.
taurus έγραψε:
5. Όσο πιο βαρύ ένα αυτοκίνητο, τόσο καλύτερα στρίβει-φρενάρει.Νομίζω πως για θέμα ασφάλειας δεν τα βαρύνανε τα αμάξια γενικά? Μπορεί να κάνω λάθος.
Δεν τα βαρύνανε τα αμάξια για λόγους ασφάλειας...δεν έβαλαν έρμα μέσα δλδ, αλλά ο εξοπλισμός ασφαλείας οι άκαμπτοι κλωβοί κλπ κλπ κοστίζουν και € αλλά και σε βάρος, ελπίζω κανείς απο εδω μέσα να μην πιστεύει ότι όσο πιο βαρύ είναι ένα αμάξι τόσο καλύτερα στρίβει και φρενάρει!
Φιλικά!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Όταν λες χειρότερο τι εννοείς? Ο πατέρας ας πούμε απο τη στιγμή που έχει 3 αερόσακους παραπάνω θα το θεωρεί καλύτερο, ο παπούς αφού κοπανάει λιγότερο πάλι θα το θεωρεί καλύτερο, εγώ το ότι είναι πιο αργό, και δεν έχει την συμπεριφορά -η οποία ναι είναι επικύνδηνη- του σάξο το θεωρώ χειρότερο....είναι θέμα αναγκών δλδ. Ανασφαλές δεν γίνεται ένα αμάξι γιατί είναι ελαφρύ.Χειρότερο συνολικά, ασφάλεια, κατανάλωση, αξεσουάρ, ευκολία οδήγησης κλπ. Τώρα για το ελαφρύ και εάν είναι ανασφαλές να ένα παράδειγμα, είναι το ίδιο να χτυπούν πλευρικοί ανέμοι ένα αμάξι 800kgr και ένα άλλο 1200kgr? ή είναι ίδια η αναπήδηση ενός αυτοκινήτου 800kgr στις ανωμαλίες των δρόμων με αυτήν ενός 1200kgr? Το ελαφρύ νομίζω έχει και την πιθανότητα αλλαγής πορείας σε ισχυρή αναπήδηση. Το λεω γιατί το έχω βιώσει με saxo 1.1 που μοιάζει με καρυδότσουφλο σε σαμαράκια και λακούβες!
[quote='ratanplan']Δεν τα βαρύνανε τα αμάξια για λόγους ασφάλειας...δεν έβαλαν έρμα μέσα δλδ, αλλά ο εξοπλισμός ασφαλείας οι άκαμπτοι κλωβοί κλπ κλπ κοστίζουν και
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)