-
Σπυρακο τελος παντων σημασια εχει να φχαριστιομαστε τα τουτουνια μας!
-
Ο χρήστης αλεξανδρος έγραψε:
Σπυρακο τελος παντων σημασια εχει να φχαριστιομαστε τα τουτουνια μας!Φυσικα φιλε μου...
-
για μενα ειναι ανισο να συγκρινουμε το 1400tsi με το καλυτερο διλιτρο. Ο ανταγωνισμος του ειναι το gti
ατσα μεγαλε!γιατι τετοια μετριοπαθεια?
R32 και πανω...
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
για μενα ειναι ανισο να συγκρινουμε το 1400tsi με το καλυτερο διλιτρο. Ο ανταγωνισμος του ειναι το gti
ατσα μεγαλε!γιατι τετοια μετριοπαθεια?
R32 και πανω...
αντικειμενικοτητα το λενε φιλε Ο3. Εχεις ακουσει για αυτην;
-
Εεεεε καλησπέρα,εδώ είναι που γράφουνε για το type-r?
-
Μπα.....Η συζήτηση για το Type-R έχει σταματήσει εδώ και πολύ καιρό............
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
[b]
για μενα ειναι ανισο να συγκρινουμε το 1400tsi με το καλυτερο διλιτρο. Ο ανταγωνισμος του ειναι το gtiΑπό πού προκύπτει ότι είναι ο καλύτερος δίλιτρος?? Για παράδειγμα:
Ο δίλιτρος turbo της VW είναι δυνατότερος από τον δίλιτρο της honda και χαρίζει καλύτερες επιδόσεις σε συνδυασμο με χαμηλότερη κατανάλωση παρόλο που έχει να κινήσει το βαρύτερο αμάξωμα του Golf Gti σε σχέση με αυτό του προηγούμενου TypeR. -
αναφερόμουν στον καλύτερο ατμοσφαιρικό...τώρα για το ποιο είναι το καλύτερο μοτέρ επιφυλάσσομαι. Για καθημερινή οδήγηση και για το μέσο οδηγό που θέλει ενίοτε να κινηθεί γρήγορα το gti για τον γρήγορο οδηγό που θέλει την μέγιστη οδηγική ευχαρίστηση το type-r. Πράγματι το type-r έχει ως ανταγωνισμό το gti και όχι το tsi. Παρόλα αυτά όμως είναι τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα. Το type-r είναι πιο σκληροπυρηνικό...πιο καθαρόαιμο...το gti είναι ότι λέει το όνομα του...
Καλύτερες επιδόσεις από το type-r το gti;;; Μήπως τα έχεις μπερδέψει λιγάκι;http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10264
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
αναφερόμουν στον καλύτερο ατμοσφαιρικό...τώρα για το ποιο είναι το καλύτερο μοτέρ επιφυλάσσομαι. Για καθημερινή οδήγηση και για το μέσο οδηγό που θέλει ενίοτε να κινηθεί γρήγορα το gti για τον γρήγορο οδηγό που θέλει την μέγιστη οδηγική ευχαρίστηση το type-r. Πράγματι το type-r έχει ως ανταγωνισμό το gti και όχι το tsi. Παρόλα αυτά όμως είναι τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα. Το type-r είναι πιο σκληροπυρηνικό...πιο καθαρόαιμο...το gti είναι ότι λέει το όνομα του...
Καλύτερες επιδόσεις από το type-r το gti;;; Μήπως τα έχεις μπερδέψει λιγάκι;http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10264
Nαι δεν μπορώ να πω ότι διαφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω.
Όσο για τις επιδόσεις:
Aπό στάση είναι με ελάχιστη διαφορά (3 δέκατα νομίζω μέχρι τα 100χλμ/ώρα) είναι γρηγορότερο το ΤypeR. Eν κινήσει όμως άσ' το καλύτερα. Οι διαφορές υπέρ του GTi, είναι χαοτικές (σε μερικές περιπτώσεις 3+ δευτερόλεπτα). -
κατέβασε και καμία ταχύτητα,,,.... μη βαριέσαι...
-
Και κάτι ακόμη
Δε πιστεύω ότι το GTI καίει λιγότερο...
ΜΗ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!!!!
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
κατέβασε και καμία ταχύτητα,,,.... μη βαριέσαι...ok, αλλά με αυτή τη λογική και ο άλλος μπορεί να κατεβάσει ταχύτητα.
Και κάτι ακόμη
Δε πιστεύω ότι το GTI καίει λιγότερο...
ΜΗ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!!!!Σύμφωνα με το συγκριτικό των 4Τροχών, που εσύ ο ίδιος παρέθεσες, το Golf καταναλώνει λιγότερο. Το ότι είναι και βαρύτερο δείχνει τελικά ότι ο κινητήρας της VW είναι καλύτερος από αυτόν της Honda.
-
εγω??? (διαβάσεται σαν από γουρούνι)
-
-
που λέει για την κατανάλωση?
-
όταν τα βάζουν σε πίστα πες μου με πιο κάνανε περισσότερους γύρους να σου πω πιο καιει παραπάνω
-
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
-
που λέει για την κατανάλωση?
-
όταν τα βάζουν σε πίστα πες μου με πιο κάνανε περισσότερους γύρους να σου πω πιο καιει παραπάνω
- Έχω το περιοδικό. Ίσως να μη έχουν ανεβάσει τους πίνακες στο web.
- Στην πίστα δεν ξέρω, αλλά προφανώς ακόμα και εκεί λιγότερο θα κάψει το Gti.
-
-
ναι ρε παιδι μου
αλλά όταν γκαυλώνουν και κάνουν όλοι γύρους με το type-r τότε ανεβαίνει η μέση του τεστ
Και 3 γύρους παραπάνω να κάνεις. άλλαξε ο μέσος όρος.
πες μας τι λέει το περιοδικό σε παρακαλώ γιατί δε το εχω πρόχειρο
-
Τι πα....ριες συγκρίνετε τώρα? το ένα έχει τη ροπή στις 500 στροφές και το άλλο στις 7000.Για να βγάλει το 1.1ποσο στα μέγαρα το ταιπαρ πρέπει να δουλεύει κόφτες ενώ η άλλη ξενέρωτη οικογενειακή χαζομάρα δουλεύει σαν ντίζελ-ασε που θα σπινάρει συνεχώς.
-
http://www.motorpasion.com/archivos/200 ... 300-cv.php
300 άλογα είναι καλά να το αφήσω ή να βάλω άλλο;
-
είναι ήδη πολλά, θα σπάσει
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
είναι ήδη πολλά, θα σπάσεικαλο!!!
Honda Civic Type-R 2007