Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πατεντες για οικονομια στα καυσιμα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πατεντες για οικονομια στα καυσιμα
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    23
    80
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zardoz last edited by

      Δεν έχει στρώσει ακόμη εντελώς το CRV σου, η κατανάλωση
      θα πέσει αλλά ίσως χρειαστεί να φτάσεις και 15-20.000 χλμ

      Το αυτόματο ΝΑΙ αυξάνει την κατανάλωση.

      Δεν φαντάζομαι να πέσεις κάτω από 12 Μ.Ο. μέσα στην πόλη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tazio last edited by

        Μακρυά από τέτοια 'μπλιμπλίκια'. Αν θες να κάνει οικονομία προτίμησε τις λύσεις που ανέφεραν τα παιδιά πιο πάνω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          after last edited by

          Aπατη μεγαλη, και αναρωτιεμαι πως δεν ειναι ολοι μεσα στην ''στενη''

          Η μοναδικη οικονομια που μπορεις να κανεις, ειναι να μην πατας βαθια το γκαζι, και δεν εχει σημασια αν ανεβαζει στροφες!

          Μονο μην το παρακανεις και κανεις 1 ωρα να ξεκινησεις απο το φαναρι

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgemv last edited by

            Ο χρήστης Giannnis έγραψε:

            Ξεχασα να πω οτι τα 14 λιτρα ειναι μεσα στην πολη με κλιματισμο και το κιβωτιο ειναι αυτοματο και το αυτοκινητο εχει κανει μονο 6.000 χλμ..Αλλα και παλι πολλα δεν εινια ????

            Επιασε ο πατερας σου 195 χλμ στην Εθνικη ????? Εγω δυο ταξιδια που εχω κανει δεν τα καταφερα πανω απο 170.

            Το CR-V έπιασε 195 κοντερίσια με 4η στον κόφτη. Είχε να δώσει και άλλο, αλλά είχε κίνηση μπροστά και κόψαμε. Έχει φάει πολύ καλό στρώσιμο. Είναι μοντέλο 2004 με τον K20A4 με χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο και τότε είχε 105.000km. Τώρα έχει 122.000km.
            Όντως είναι λίγα τα km του cr-v σου. Στου πατέρα μου καταλαβαίνεις ακόμα διαφορά απόδοσης προς τα πάνω όσο περνάνε τα km. Καμία σχέση στα 60k κσι στα 120k.
            Λόγω βάρους, το οικονομικό mode αυτού του αυτοκινήτου είναι στην νορμάλ επιτάχυνση αλλαγές στις 3500 και σε ανηφόρες αλλαγές στις 4500, λίγο πριν αλλάξει έκκεντρα το VTEC. Αν το αφήνεις να αλλάζει ταχύτητες κάτω από τις 3k καίει πολύ, μάλλον γιατί το VTC προσπαθεί να δώσει την πολύ μεγάλη λογω βάρους ροπή που ζητάς και αυξάνει πολύ το overlap των βαλβίδων. Επίσης, έχε υπ' όψιν σου ότι όλη η σειρά K κινητήρων της Honda δουλεύει με VTEC window, όχι με VTEC point. Όταν του δώσεις παραπάνω από το μισό γκάζι, τότε το VTEC αλλάζει έκκεντρα πιο νωρίς, αν το παρακάνεις και από τις 4000rpm, ενώ αν πας με λίγο γκαζάκι και απλά το αφήσεις να ανεβάσει rpm καθυστερεί το άνοιγμα του VTEC αρκετά. Οπότε, όταν πας οικονομικά θέλει πολύ προσοχή στο πόσο πατάς το γκάζι
            Στην εθνική τα 120 είναι το όριο λογικής κατανάλωσης για αυτό το αυτοκίνητο. Μέχρι τα 120 μπορείς να πας και με 8.5lt/100km. Μετά τα 120, κάνει πάρτυ ο αέρας με την μετωπική του επιφάνεια και η οπισθέλκουσα με την έλλειψη ουράς...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • First post
              Last post
            • 1
            • 2
            • 2 / 2
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr