-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Οι κινητήρες από το 2002 και μετά στα mr2 δεν παρουσίαζαν πρόβλημα σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες τους.Eσχάτως βγάζουν πρόβλημα και οι καινούργιοι κινητήρες. Το πρόβλημα δεν είναι στον κινητήρα αλλά στον προκαταλύτη ο οποίος κατά κάποιον τρόπο 'αποσυντίθεται' και καταστρέφει τον κινητήρα.
Αφαιρείς τους προκαταλύτες και το πρόβλημα παύει να υφίσταται!Ασσύληπτο πάντως για την Toyota, ακόμα και μετά τη 'διόρθωση' να υπάρχει πρόβλημα...
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Οι κινητήρες από το 2002 και μετά στα mr2 δεν παρουσίαζαν πρόβλημα σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες τους.
Eσχάτως βγάζουν πρόβλημα και οι καινούργιοι κινητήρες. Το πρόβλημα δεν είναι στον κινητήρα αλλά στον προκαταλύτη ο οποίος κατά κάποιον τρόπο 'αποσυντίθεται' και καταστρέφει τον κινητήρα.
Αφαιρείς τους προκαταλύτες και το πρόβλημα παύει να υφίσταται!Ασύλληπτο πάντως για την Toyota, ακόμα και μετά τη 'διόρθωση' να υπάρχει πρόβλημα...
Α μάλιστα πολύ ωραία...
-
πριν 2 χρονια ειχα το διλλημα (για καινουργιο)
CELICA TS
MR 2
TYPE Rαναμεσα στα 3 επελεξα το 1ο και δεν μετανιωνω...
δεν ειναι το πιο γρηγορο απο τα 3
δεν ειναι το πιο φτηνο απο τα 3
δεν ειναι το πιο οικονομικο στην καταναλωση απο τα 3
δεν ειναι το πιο απολυτο απο τα 3ομως
τα κανει ολα πολυ καλα με αποκορυφωμα την οδηγικη του συμπεριφορα (lotus motorsport γαρ)
η μονη ενσταση που εχω ειναι οτι ίσως απο τα 3 να ειναι το πιο κουραστικο σε συν8ηκες καθημερινης οδηγησης και κινησης
δηλαδηη θεση δεν ειναι φτιαγμενη για να καθεσαι ξαπλωτα αλλα ορθια οπως επιβαλλεται σε ενα σπορ αυτοκινητο
καθεσαι χαμηλα με τα ποδια ελαφρως τεντωμενα και το τιμονι αρκετα κοντα οπως επιβαλεται σε ενα σπορ αυτοκινητο
η ορατοτητα προς τα πισω ειναι πολυ περιορισμενη, η υπολοιπη περιφερειακη ορατοτητα ειναι παρα πολυ καληστα υπολοιπα
εχει φτηνη συντηρηση
τα μοντελα μετα το 2004 δεν σπανε
δεν τριζει
ειναι πολυ οικονομικο οσο κινησαι κατω απο 6000 rpm
εχει για μενα μια απο τις καλυτερες οδηγικες συμπεριφορες είτε σε κλειστα ειται σε ανοικτα κομματια η οποια παραλληλα δεν σε αγχωνει (ειναι παρα πολυ φιλικο)
ειναι μαλακο οσο πρεπει
εχει γκαζι οσο πρεπει
εχει ικανοποιητικα φρενα με ευαισ8ητο ABS αν δεν εχεις καλα λαστιχα
στα 2 χρονια και 30.000 ++ κμ παρα την κανιβαλιστικη συμπεριφορα μου δεν εχει βγαλει το παραμικρο (εκτος απο το γνωστο σε ολα τα ΤS τεντωτηρα ιμάντα δυναμό)
εχει πολυ μεγαλο χωρο αποσκευων
δεν ειναι καταλληλο για μεταφορα πισω επιβατων με υψος ανω του 170
δεν ειναι καταλληλο για οδηγο με υψος ανω του 190
δεν μπορεις να φορεσεις κρανος αν ειναι πανω απο 180το μοντελο αυτο βγηκε στην παραγωγη το (προηγουμενο αιωνα ) 1999 αλλα θελω να δω μετα απο 7 χρονια αν το βαλεις διπλα σε 10 αλλα μοντελα πιο θα δειχνει τελικα πιο συγχρονο και πιο φρεσκο
ειναι η τελευταια CELICA που εβγαλε η τουοτα (αρα εχει ιδιαιτερη αξία για μενα τουλαχιστον)για οτι απορια just ask
-
Πρέπει πρώτα να αποφασίσεις αν θέλεις ανοικτό ή κλειστό αυτοκίνητο.
Για ανοικτό mx-5 Μk2.5 1.8 Sporty... νομίζω στα λεφτά σου είναι.
-
λοιπον για το θεμα της εγγυησης του mr2 τα πραγματα εχουν ως εξης.αν παρεις μρ του 2000 η εργοστ.εγγυηση ληγει το 2006(ουσιαστικα προλαβαινεις μονο αν βρεις μοντ 12/00 δηλ 1 μηνα ακομα)ΑΛΛΑ εχεις αλλο 1 χρονο εγγυηση ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ.αν δηλ εχεις μεγαλη καταναλωση λαδιου κλπ στο αλλαζουν δωρεαν.ολα τα αλλα εχουν ληξει.αντιστοχα του 01 εχεις μεχρι το 07(εργοστ) + 1 το μοτερ=08 κοκ.το καλυτερο αν μπορεις ειναι να βρεις ενα του 03-04 κ δεν θα εχεις κανενα προβλημα ουτε με το μοτερ(μιας κ απο οτι λεγεται λυθηκε το προβλημα στα φεις λιφτ μοντελα δηλ μετα το 03)κ θα εχεις κ εργοστ εγγυηση για πιο πολλα χρονια.ειναι ομως λιγο δυσκολο στα λεφτα που διαθετεις να βρεις facelift αλλα οχι απιθανο.οπως ξαναειπα το μρ θελει εμπειρια κ το θεωρω ενα σκαλι πανω απο το μχ.το μχ μπαινεις κ το γυρνας για πλακα,ειναι πολυ ευκολο στα αναποδα ακομα κ για τον πρωταρη.αυτα που κανεις με το μχ,στο μρ ειναι πιο ριψοκινδυνα κ παιζεις με το τετ α κε πιο ευκολα.αλλα οταν μπαινεις με γραμμες το πισωβαρο μρ καθεται κατω κ δεν σπινιαρει καθολου ενω με το μχ που δεν εχεις βαρος πισω γλυστρας.κ τα 2 παντως τα οδηγεις οπως θελεις ειτε με το πλαι ειτε με γραμμες.προκειται για πολυ διασκεδαστικα προσιτα αυτοκινητα που οταν μπαινεις δεν θα θες να ξαναβγεις απο μεσα,αυτο ειναι το μονο σιγουρο.οσο για τοc celica dεν νομιζω οτι μπορει να σου δωσει την ιδια απολαυση καθοτι μπροστοκινητο εκτος αν σε νοιαζουν οι χωροι,πορτμπαγκαζ κλπ.ουτε το εχω ομως οδηγησει ουτε κ με ενδιαφερει...
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
πριν 2 χρονια ειχα το διλλημα (για καινουργιο)
CELICA TS
MR 2
TYPE Rαναμεσα στα 3 επελεξα το 1ο και δεν μετανιωνω...
δεν ειναι το πιο γρηγορο απο τα 3
δεν ειναι το πιο φτηνο απο τα 3
δεν ειναι το πιο οικονομικο στην καταναλωση απο τα 3
δεν ειναι το πιο απολυτο απο τα 3ομως
τα κανει ολα πολυ καλα με αποκορυφωμα την οδηγικη του συμπεριφορα (lotus motorsport γαρ)
η μονη ενσταση που εχω ειναι οτι ίσως απο τα 3 να ειναι το πιο κουραστικο σε συν8ηκες καθημερινης οδηγησης και κινησης
δηλαδηη θεση δεν ειναι φτιαγμενη για να καθεσαι ξαπλωτα αλλα ορθια οπως επιβαλλεται σε ενα σπορ αυτοκινητο
καθεσαι χαμηλα με τα ποδια ελαφρως τεντωμενα και το τιμονι αρκετα κοντα οπως επιβαλεται σε ενα σπορ αυτοκινητο
η ορατοτητα προς τα πισω ειναι πολυ περιορισμενη, η υπολοιπη περιφερειακη ορατοτητα ειναι παρα πολυ καληστα υπολοιπα
εχει φτηνη συντηρηση
τα μοντελα μετα το 2004 δεν σπανε
δεν τριζει
ειναι πολυ οικονομικο οσο κινησαι κατω απο 6000 rpm
εχει για μενα μια απο τις καλυτερες οδηγικες συμπεριφορες είτε σε κλειστα ειται σε ανοικτα κομματια η οποια παραλληλα δεν σε αγχωνει (ειναι παρα πολυ φιλικο)
ειναι μαλακο οσο πρεπει
εχει γκαζι οσο πρεπει
εχει ικανοποιητικα φρενα με ευαισ8ητο ABS αν δεν εχεις καλα λαστιχα
στα 2 χρονια και 30.000 ++ κμ παρα την κανιβαλιστικη συμπεριφορα μου δεν εχει βγαλει το παραμικρο (εκτος απο το γνωστο σε ολα τα ΤS τεντωτηρα ιμάντα δυναμό)
εχει πολυ μεγαλο χωρο αποσκευων
δεν ειναι καταλληλο για μεταφορα πισω επιβατων με υψος ανω του 170
δεν ειναι καταλληλο για οδηγο με υψος ανω του 190
δεν μπορεις να φορεσεις κρανος αν ειναι πανω απο 180το μοντελο αυτο βγηκε στην παραγωγη το (προηγουμενο αιωνα ) 1999 αλλα θελω να δω μετα απο 7 χρονια αν το βαλεις διπλα σε 10 αλλα μοντελα πιο θα δειχνει τελικα πιο συγχρονο και πιο φρεσκο
ειναι η τελευταια CELICA που εβγαλε η τουοτα (αρα εχει ιδιαιτερη αξία για μενα τουλαχιστον)για οτι απορια just ask
για πες καμμια λεπτομερια για το σπασιμο των κινητηρων ...ισχυει για ολα τα σελικα(απλο κ ΤS η μονο για το2;
MR2/Celica κ προτασεις