Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MR2/Celica κ προτασεις
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MR2/Celica κ προτασεις
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    25
    175
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickolas last edited by

      Ο χρήστης meco έγραψε:
      Οι κινητήρες από το 2002 και μετά στα mr2 δεν παρουσίαζαν πρόβλημα σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες τους.

      Eσχάτως βγάζουν πρόβλημα και οι καινούργιοι κινητήρες. Το πρόβλημα δεν είναι στον κινητήρα αλλά στον προκαταλύτη ο οποίος κατά κάποιον τρόπο 'αποσυντίθεται' και καταστρέφει τον κινητήρα.
      Αφαιρείς τους προκαταλύτες και το πρόβλημα παύει να υφίσταται!

      Ασσύληπτο πάντως για την Toyota, ακόμα και μετά τη 'διόρθωση' να υπάρχει πρόβλημα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        meco last edited by

        Ο χρήστης nickolas έγραψε:

        Οι κινητήρες από το 2002 και μετά στα mr2 δεν παρουσίαζαν πρόβλημα σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες τους.

        Eσχάτως βγάζουν πρόβλημα και οι καινούργιοι κινητήρες. Το πρόβλημα δεν είναι στον κινητήρα αλλά στον προκαταλύτη ο οποίος κατά κάποιον τρόπο 'αποσυντίθεται' και καταστρέφει τον κινητήρα.
        Αφαιρείς τους προκαταλύτες και το πρόβλημα παύει να υφίσταται!

        Ασύλληπτο πάντως για την Toyota, ακόμα και μετά τη 'διόρθωση' να υπάρχει πρόβλημα...

        Α μάλιστα πολύ ωραία...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mad-max-13 last edited by

          πριν 2 χρονια ειχα το διλλημα (για καινουργιο)
          CELICA TS
          MR 2
          TYPE R

          αναμεσα στα 3 επελεξα το 1ο και δεν μετανιωνω...
          δεν ειναι το πιο γρηγορο απο τα 3
          δεν ειναι το πιο φτηνο απο τα 3
          δεν ειναι το πιο οικονομικο στην καταναλωση απο τα 3
          δεν ειναι το πιο απολυτο απο τα 3

          ομως

          τα κανει ολα πολυ καλα με αποκορυφωμα την οδηγικη του συμπεριφορα (lotus motorsport γαρ)

          η μονη ενσταση που εχω ειναι οτι ίσως απο τα 3 να ειναι το πιο κουραστικο σε συν8ηκες καθημερινης οδηγησης και κινησης
          δηλαδη

          η θεση δεν ειναι φτιαγμενη για να καθεσαι ξαπλωτα αλλα ορθια οπως επιβαλλεται σε ενα σπορ αυτοκινητο
          καθεσαι χαμηλα με τα ποδια ελαφρως τεντωμενα και το τιμονι αρκετα κοντα οπως επιβαλεται σε ενα σπορ αυτοκινητο
          η ορατοτητα προς τα πισω ειναι πολυ περιορισμενη, η υπολοιπη περιφερειακη ορατοτητα ειναι παρα πολυ καλη

          στα υπολοιπα

          εχει φτηνη συντηρηση
          τα μοντελα μετα το 2004 δεν σπανε
          δεν τριζει
          ειναι πολυ οικονομικο οσο κινησαι κατω απο 6000 rpm
          εχει για μενα μια απο τις καλυτερες οδηγικες συμπεριφορες είτε σε κλειστα ειται σε ανοικτα κομματια η οποια παραλληλα δεν σε αγχωνει (ειναι παρα πολυ φιλικο)
          ειναι μαλακο οσο πρεπει
          εχει γκαζι οσο πρεπει
          εχει ικανοποιητικα φρενα με ευαισ8ητο ABS αν δεν εχεις καλα λαστιχα
          στα 2 χρονια και 30.000 ++ κμ παρα την κανιβαλιστικη συμπεριφορα μου δεν εχει βγαλει το παραμικρο (εκτος απο το γνωστο σε ολα τα ΤS τεντωτηρα ιμάντα δυναμό)
          εχει πολυ μεγαλο χωρο αποσκευων
          δεν ειναι καταλληλο για μεταφορα πισω επιβατων με υψος ανω του 170
          δεν ειναι καταλληλο για οδηγο με υψος ανω του 190
          δεν μπορεις να φορεσεις κρανος αν ειναι πανω απο 180

          το μοντελο αυτο βγηκε στην παραγωγη το (προηγουμενο αιωνα ) 1999 αλλα θελω να δω μετα απο 7 χρονια αν το βαλεις διπλα σε 10 αλλα μοντελα πιο θα δειχνει τελικα πιο συγχρονο και πιο φρεσκο
          ειναι η τελευταια CELICA που εβγαλε η τουοτα (αρα εχει ιδιαιτερη αξία για μενα τουλαχιστον)

          για οτι απορια just ask

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            d-jet last edited by

            Πρέπει πρώτα να αποφασίσεις αν θέλεις ανοικτό ή κλειστό αυτοκίνητο.

            Για ανοικτό mx-5 Μk2.5 1.8 Sporty... νομίζω στα λεφτά σου είναι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              heras last edited by

              λοιπον για το θεμα της εγγυησης του mr2 τα πραγματα εχουν ως εξης.αν παρεις μρ του 2000 η εργοστ.εγγυηση ληγει το 2006(ουσιαστικα προλαβαινεις μονο αν βρεις μοντ 12/00 δηλ 1 μηνα ακομα)ΑΛΛΑ εχεις αλλο 1 χρονο εγγυηση ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ.αν δηλ εχεις μεγαλη καταναλωση λαδιου κλπ στο αλλαζουν δωρεαν.ολα τα αλλα εχουν ληξει.αντιστοχα του 01 εχεις μεχρι το 07(εργοστ) + 1 το μοτερ=08 κοκ.το καλυτερο αν μπορεις ειναι να βρεις ενα του 03-04 κ δεν θα εχεις κανενα προβλημα ουτε με το μοτερ(μιας κ απο οτι λεγεται λυθηκε το προβλημα στα φεις λιφτ μοντελα δηλ μετα το 03)κ θα εχεις κ εργοστ εγγυηση για πιο πολλα χρονια.ειναι ομως λιγο δυσκολο στα λεφτα που διαθετεις να βρεις facelift αλλα οχι απιθανο.οπως ξαναειπα το μρ θελει εμπειρια κ το θεωρω ενα σκαλι πανω απο το μχ.το μχ μπαινεις κ το γυρνας για πλακα,ειναι πολυ ευκολο στα αναποδα ακομα κ για τον πρωταρη.αυτα που κανεις με το μχ,στο μρ ειναι πιο ριψοκινδυνα κ παιζεις με το τετ α κε πιο ευκολα.αλλα οταν μπαινεις με γραμμες το πισωβαρο μρ καθεται κατω κ δεν σπινιαρει καθολου ενω με το μχ που δεν εχεις βαρος πισω γλυστρας.κ τα 2 παντως τα οδηγεις οπως θελεις ειτε με το πλαι ειτε με γραμμες.προκειται για πολυ διασκεδαστικα προσιτα αυτοκινητα που οταν μπαινεις δεν θα θες να ξαναβγεις απο μεσα,αυτο ειναι το μονο σιγουρο.οσο για τοc celica dεν νομιζω οτι μπορει να σου δωσει την ιδια απολαυση καθοτι μπροστοκινητο εκτος αν σε νοιαζουν οι χωροι,πορτμπαγκαζ κλπ.ουτε το εχω ομως οδηγησει ουτε κ με ενδιαφερει...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jabar last edited by

                Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
                πριν 2 χρονια ειχα το διλλημα (για καινουργιο)
                CELICA TS
                MR 2
                TYPE R

                αναμεσα στα 3 επελεξα το 1ο και δεν μετανιωνω...
                δεν ειναι το πιο γρηγορο απο τα 3
                δεν ειναι το πιο φτηνο απο τα 3
                δεν ειναι το πιο οικονομικο στην καταναλωση απο τα 3
                δεν ειναι το πιο απολυτο απο τα 3

                ομως

                τα κανει ολα πολυ καλα με αποκορυφωμα την οδηγικη του συμπεριφορα (lotus motorsport γαρ)

                η μονη ενσταση που εχω ειναι οτι ίσως απο τα 3 να ειναι το πιο κουραστικο σε συν8ηκες καθημερινης οδηγησης και κινησης
                δηλαδη

                η θεση δεν ειναι φτιαγμενη για να καθεσαι ξαπλωτα αλλα ορθια οπως επιβαλλεται σε ενα σπορ αυτοκινητο
                καθεσαι χαμηλα με τα ποδια ελαφρως τεντωμενα και το τιμονι αρκετα κοντα οπως επιβαλεται σε ενα σπορ αυτοκινητο
                η ορατοτητα προς τα πισω ειναι πολυ περιορισμενη, η υπολοιπη περιφερειακη ορατοτητα ειναι παρα πολυ καλη

                στα υπολοιπα

                εχει φτηνη συντηρηση
                τα μοντελα μετα το 2004 δεν σπανε
                δεν τριζει
                ειναι πολυ οικονομικο οσο κινησαι κατω απο 6000 rpm
                εχει για μενα μια απο τις καλυτερες οδηγικες συμπεριφορες είτε σε κλειστα ειται σε ανοικτα κομματια η οποια παραλληλα δεν σε αγχωνει (ειναι παρα πολυ φιλικο)
                ειναι μαλακο οσο πρεπει
                εχει γκαζι οσο πρεπει
                εχει ικανοποιητικα φρενα με ευαισ8ητο ABS αν δεν εχεις καλα λαστιχα
                στα 2 χρονια και 30.000 ++ κμ παρα την κανιβαλιστικη συμπεριφορα μου δεν εχει βγαλει το παραμικρο (εκτος απο το γνωστο σε ολα τα ΤS τεντωτηρα ιμάντα δυναμό)
                εχει πολυ μεγαλο χωρο αποσκευων
                δεν ειναι καταλληλο για μεταφορα πισω επιβατων με υψος ανω του 170
                δεν ειναι καταλληλο για οδηγο με υψος ανω του 190
                δεν μπορεις να φορεσεις κρανος αν ειναι πανω απο 180

                το μοντελο αυτο βγηκε στην παραγωγη το (προηγουμενο αιωνα ) 1999 αλλα θελω να δω μετα απο 7 χρονια αν το βαλεις διπλα σε 10 αλλα μοντελα πιο θα δειχνει τελικα πιο συγχρονο και πιο φρεσκο
                ειναι η τελευταια CELICA που εβγαλε η τουοτα (αρα εχει ιδιαιτερη αξία για μενα τουλαχιστον)

                για οτι απορια just ask

                για πες καμμια λεπτομερια για το σπασιμο των κινητηρων ...ισχυει για ολα τα σελικα(απλο κ ΤS η μονο για το2;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 2 / 2
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr