Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
Τα ράλλυ είναι σαφώς πιο 'ακριβή' μορφή αγώνα (και απο αποψης χρήματος και απο άποψης χρόνου), και όσοι συμμετέχουν στο πρωτάθλημα αυτό, οι καλές συμμετοές που λες εσύ, ίσως να έχουν μεγαλύτερη οικονομική ευχέρεια (λόγω χορηγού, ή λόγω καλης τσέπης, δεν μας ενδιαφέρει αυτό). Οπότε ένα απο τα προβλήματα, της οικονομικής διαχείρισης και της αποδοτικότητας των χρημάτων που δίνουν στους αγώνες, δεν τους αγγίζει τόσο, όσο κάποιους οδηγούς που συμμετέχουν στις αναβάσεις. Οι αναβάσεις είναι σαφώς φθηνότερες πράγμα που σημαίνει ότι συγκεντρώνουν σε μεγαλύτερο ποσοστό οδηγούς που κανουν οικονομικές θυσίες για να τρέξουν σε αγώνες.
Αν έχεις δίκιο, τότε η αποχή δεν έχει σχέση με την ασφάλεια και γίνεται γιατί πχ. το προϊόν (αναβάσεις) δεν είναι αντίστοιχο με την τιμή του (παράβολα, έξοδα). Που είναι ένα εντελώς διαφορετικό πράγμα (σεβαστό).
Οσο για τον τομέα της ασφάλειας, εκεί δεν έχουμε διαχωρισμό, οι αναβασάκηδες με τους ραλλυμεν, κλπ. Εκεί ισχύουν τα ίδια περίπου. και οι δύο διατρέχουν κίνδυνο (και ως προς τους εαυτους τους και ως προς τους θεατες).
Οχι, υπάρχει μια τεράστια διαφορά: στα ράλι η παρουσία της οργάνωσης σε μία ειδική διαδρομή είναι εκ των πραγμάτων περιορισμένα στα 5-10 σημεία που υπάρχουν ενδιάμεσοι κτλ. Στην ανάβαση η παρουσία της οργάνωσης είναι πρακτικά συνεχής και άρα η αντικειμενική ευθύνη της για οτιδήποτε στραβό είναι πολύ μεγαλύτερη.
H δική σου εκδοχή Νάσο -αν καταλαβα καλά- είναι οτι δεν έχει γίνει σωστή προσέγγιση στους αγωνιζόμενους σε ράλλυ?
Η δική μου προσέγγιση είναι πως η όλη υπόθεση ξεκίνησε με αφορμή τα συμβάντα σε ράλι και έχει εκφυλιστεί σε αυτό που έλεγα παραπάνω για τη σχέση τιμής προς απόδοση του προϊόντος 'αναβάσεις'. Χωρίς όμως να το λέει κανείς ξεκάθαρα αυτό (γιατί, κακά τα ψέμματα, η ασφάλεια 'πουλάει')