-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Κάπου το είχα πει.Το ζύγισα 1050 βγάλε την βενζίνη και κάτι πραγματάκια 1020κιλά!μοντέλό 1600 xs1
Πρακτικά όσο λέει και ο κατασκευαστής δηλαδή?
Ναι
-
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Κάπου το είχα πει.Το ζύγισα 1050 βγάλε την βενζίνη και κάτι πραγματάκια 1020κιλά!μοντέλό 1600 xs1
Πρακτικά όσο λέει και ο κατασκευαστής δηλαδή?
Ναι
Από περιέργεια, στην άδεια πόσο γράφει?
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Κάπου το είχα πει.Το ζύγισα 1050 βγάλε την βενζίνη και κάτι πραγματάκια 1020κιλά!μοντέλό 1600 xs1
Πρακτικά όσο λέει και ο κατασκευαστής δηλαδή?
Ναι
Από περιέργεια, στην άδεια πόσο γράφει?
Κατά 99% είμαι σίγουρος ότι δεν γράφει!!
Εδώ αριθμό κινητήρα δεν γράφει!! -
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
ÊÜðïõ ôï åß÷á ðåé.Ôï æýãéóá 1050 âãÜëå ôçí âåíæßíç êáé êÜôé ðñáãìáôÜêéá 1020êéëÜ!ìïíôÝëü 1600 xs1
ÐñáêôéêÜ üóï ëÝåé êáé ï êáôáóêåõáóôÞò äçëáäÞ?
Íáé
Áðü ðåñéÝñãåéá, óôçí Üäåéá ðüóï ãñÜöåé?
ÊáôÜ 99% åßìáé óßãïõñïò üôé äåí ãñÜöåé!!
Åäþ áñéèìü êéíçôÞñá äåí ãñÜöåé!!êáé üìùò ãñÜöåé
áðüâáñï áðü ôçí Üäåéá ...êñáôçèåßôå 206 áñçäåò
ôñÝìåôå 307 áñçäåò
êáé ôýöëá íá Ý÷åé ôï 2071178 êéëÜ
Áðï êáôáóêåõáóôÞ óôá 1025 -
Εμένα δεν γράφει!!!Από ποια χρονολογία και μετά το έβαζαν?
-
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
ÅìÝíá äåí ãñÜöåé!!!Áðü ðïéá ÷ñïíïëïãßá êáé ìåôÜ ôï Ýâáæáí?â' åîÜìçíï 2003 åßíáé ôï äéêü ìïõ
Åßíáé áðï ôá ðñþôá xs 3 ðïõ êõêëïöüñçóáí(ðéèáíþí êáé ôï ìüíï ãéá êáíá 10 Þìåñï ) ,åëáöñþò ôñïðïðïéçìÝíá áðï ôá xs2 ìå ìéêñÝò äéáöïñÝò åîùôåñéêÜ êáé ìåñéêÝò áêüìá óôéò ëåéôïõñãßåò ôïõ multiplexing .
ÐÜíôùò ãéá ôüóá äåí åßíáé ìå ôðô -Üêïõ 1178 êéëÜ - -
Παντως εμενα πρεπει να ξεπερνα τα 1300 και βαλε!!!
-
Ο χρήστης αλεξανδρος έγραψε:
Παντως εμενα πρεπει να ξεπερνα τα 1300 και βαλε!!!έχει ενισχυτές και άλλα τέτοια πάνω?
-
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Παντως εμενα πρεπει να ξεπερνα τα 1300 και βαλε!!!
έχει ενισχυτές και άλλα τέτοια πάνω?
Έχει ενισχυτές προδιάθεσης για σκίσημο!...
-
Οοοοουυυυ!!!
Ενα εργοστασιακο υπερcdradio που παιζει MP τα τρία
και κατι ηχειαρες που συνολικα απαιτουν 10 ΜWatt για να διεγερθουν!!!Το δικο μου υπερ206 ειναι το πιο φτωχο.. ουτε ηλ. καθρεπτες δεν εχει.. ειναι βλεπεις η βαση του WRC γι αυτο και παει ετσι οπως παει!!!!
-
Νικο μεσα εισαι ρε?
Ολα καλα? Το ρουσου σου οκ?? -
Ο χρήστης αλεξανδρος έγραψε:
Νικο μεσα εισαι ρε?
Ολα καλα? Το ρουσου σου οκ??Παραπονιόταν που δεν το πήγα σήμερα βόλτα... Μάλλον θα του κάνω το χατήρι αργότερα το βράδυ!
-
Εγω μαλλον θα βγω μ ενα προσωπιο!!
Αν δε κατσει παμε καμια βολτουλα μαζι?? -
Ο χρήστης αλεξανδρος έγραψε:
Εγω μαλλον θα βγω μ ενα προσωπιο!!
Αν δε κατσει παμε καμια βολτουλα μαζι??Στις βολτούλες λέμε ναι! Πάντως σου εύχομαι να κάτσει με το πρόσωπο!!
Έχω να πάω σε μια έκθεση, μετά τις 10μμ παίζει πάντως.
(ωχ, τσατ το κάναμε.... ) -
Οκ! Θα σε παρω τηλεφωνο αν ειναι!! δεν πιστευω να πας executive cars?????
-
Όχι, σε κάτι πιο βαρετό έχω να πάω...
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
....συν οτι και ο πουπακης μου ειπε να μη δωσουμε επουδενι πανω απο 1μοιρα...πόσο καιρό λέω ότι πάνω από 1 μοίρα είναι υπερβολή για καθημερινή χρήσχη...
Πάντως στράβωμα μπουκάλας δεν κάνω με την καμία...
-
1178 λεει κια το δικ μου... αρα νιντο οτι να ναι.....
του αλεξανδρου ειναι θαυμα που ειναι και μουλτιπλεξ...
μανθο το εχουμε πει και ειναι και ολογος που δεν εχω βαλει ακρα οτι φοβαμαι η 1.5 μοιρα για 35000χλμ το χρονο που κανω....
πηρα αμαξι....
το αμαξι παει εμφανως καλυτερα. τωρα το ποσο δε ξερω θα δειξει.
ομως πολυ φοβαμαι οτι το βαρελλακι του κανει κακο η θεση που το εχω(μαμα πνιχτες) δοκιμασα χωρις τιποτα και το αμαξι πεταγε...επισης δοκιμασα και αναρτηση του ψηλου στη λαιον(οσοι ξερουν εχει τα ιδια με μενα σε μοτερ και απο αναρτηση rc αμορτισερ-αιμπαχ ελατηρια-22αρες εμπρος πισω και 20αρες ραβδους, τυπικο ρουσου στησιμο)
εμπρος αργυρης με δικο μου πισω εγω με αυτο....απλα αδυνατο να ακολουθησω αργυρη...
σε 2-3 ανοιχτες με 3η σκασμενη ο αργυρης περναγε αερα και εγω πισω ψαρευε η μουρη...ητανεμφανες οτι το αμαξι δε σηκωνει τοσα χλμ οσα το δικο μου....ασε που ειχε κλεμπερ(δεν ηταν χαλια) 2μηνων ενω το δικο μου εξαλτο με 35000χλμ.....
τα αμαξια παρολο που ψηλου ειναι μη μουλτιπλεξ πανε μαζι που ανοιξαμε...
αρα αν το δικο μου δε παει αρκετα καλυτερα απο μαμα τοτε...απλα δε δουλευει κατι στη μετατροπη αφου ειναι καρμπον τα αμαξια(ροικη,προγραμμα,εκκεντροφοροι,ρυθμιση γραναζια απο λαμογιο) -
Με τα ακραξόνια από PS η μούρη στο 206 μεταμορφώνεται όσον αφορά την αμεσότητα σε οποιαδήποτε χαω και το κράτημα στα πολλά χαω και στα ζόρια. Σε αυτό συνεισφέρουν και τα PS ψαλίδια.
Παναγιώτη μην ακούς τις διάσπαρτες φήμες των διαφόρων χεράδων και μη που κυκλοφορούν ανάμεσά μας.
Το 206 μου διατίθεται για σεμινάριο οδηγικής συμπεριφοράς και χωρίς τίποτα το ακραίο ή ακριβό επάνω του. Τα μόνο που χρειάζεται είναι ο οδηγός να τολμήσει να το σπρώξει στα όριά του και να έχει την ικανότητα να τα τιθασεύσει. Ειδικά το τελευταίο σημείο είναι που θα κάνει τον έμπειρο να καταλάβει ότι τα άλογα είναι πολύ λίγα πλέον (και μετά τα άλογα ένα μπλοκέ δεν θα είναι άσχημο). Το χταποδόραλλο πιστεύω ότι θα είναι ευχάριστο αλλά σε καμία περίπτωση δεν αρκεί (έρχονται και τα Record SP του 2λιτρου...). Τώρα πλέον, για να γίνει σωστή δουλειά, πράγματι χρειάζονται χρήματα. -
παντως εχωντας δει 5-6 206 με μοτερακια γαργαλημενα θεωρω πλεον οτι πρωτα απο ολα πρεπει να μπαινει η εξατμιση......
Τα πάντα για το Peugeot 206