-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
nidosan
To δικο μου το ζυγισα πριν λιγο καιρο με βενζινη ~1/3ο κ χωρις εμενα μεσα 1070 κιλα.ratanplan
Αν δουμε δυναμομετρηση με καμπυλες,τοτε το 197 θα ειναι πιο δυνατο...Αλλα εχει να καλυψει 200 κιλα βαρους επιπλεον μην το ξεχνατε αυτο..
Βαγγέλη, το θυμάμαι που το έγραψες για το βάρος γι αυτό κρατάω και μια 'πισινή'. Από τελείως άδειο ρεζερβουάρ μέχρι φουλ γεμάτο η διαφορά μπορεί να είναι καμιά 50ριά κιλά. Πάντως το θεωρώ άχρηστο και παραπλανητικό ένα περιοδικό να μετράει το βάρος ενός αυτοκινήτου με μια τυχαία ποσότητα βενζίνης στο ρεζερβουάρ και να μην κάνει 'compensate' στο τελικό αποτέλεσμα ή να μην αναφέρει αυτή τη 'λεπτομέρεια' - αν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Btw, εσύ πώς το μέτρησες και πώς εξηγείς αυτό που μέτρησαν οι 4Τ με τη γνωστή ηλ/κή ζυγαριά που φαίνεται και στη φωτό στο τελευταίο τεύχος?...
Προφανώς πάντως δεν ισχύουν τα 1110 κιλά που έγραφαν οι πίνακες στις πίσω σελίδες για το 182 [EDIT1] ή αν ισχύουν είναι το βάρος με γεμάτο ρεζερβουάρ [EDIT2] ή/και άλλο επίπεδο (?) εξοπλισμού.
Κατά τ' άλλα ενδιαφέρον έχει ότι παρά τη χειρότερη αναλογία κιλών ανά ίππο οι 4Τ αφήνουν να εννοηθεί ότι το 197 είναι σαφώς γρηγορότερο στο παραδοσιακό '0-100' σε σχέση με το 182 (7.2' vs 7.8')... Το πώς και το υπό ποιες συνθήκες έγιναν οι μετρήσεις στην κάθε περίπτωση είναι άλλη υπόθεση - μαζί πάντως δε φαίνεται να τα μέτρησαν όταν τα έφεραν για την παρουσίαση του τελευταίου τεύχους...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Προφανώς πάντως δεν ισχύουν τα 1110 κιλά που έγραφαν οι πίνακες στις πίσω σελίδες για το 182.Εδώ στο Clio 1.4 του Govus, η άδεια γράφει 1160 κιλά και εμείς μιλάμε για μετρήσεις βάρους;
Όντως, πολύ μπερδεμένα αυτά με τα ζυγίσματα...καλύτερα πάντως άδειο ή γεμάτο και χωρίς οδηγό, για να έχουμε ίσα μέτρα.
-
sorry αλλα απο ποτε μετρανε οι 4τ βαρη ???
ή τουλαχιστον δε τα μετρανε παντα και ας λενε το αντιθετοπ.χ το δικο μου το εβαλαν 1040 (206 1.6 gti ) ενω ειναι μετρημενο 1086 με υγρα....και ειχαν και αναλογια εμπρος-πισω δεξια αριστερα τρομαρα τους...
επισης νιντο η βενζινη δεν ειναι ιδια σε βαρος με κιλα...δηλαδη 10λιτρα βενζινη ειναι καπου 7 κιλα (ηκαι πιο κατω,,,,)
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
sorry αλλα απο ποτε μετρανε οι 4τ βαρη ???
ή τουλαχιστον δε τα μετρανε παντα και ας λενε το αντιθετοπ.χ το δικο μου το εβαλαν 1040 (206 1.6 gti ) ενω ειναι μετρημενο 1086 με υγρα....και ειχαν και αναλογια εμπρος-πισω δεξια αριστερα τρομαρα τους...
επισης νιντο η βενζινη δεν ειναι ιδια σε βαρος με κιλα...δηλαδη 10λιτρα βενζινη ειναι καπου 7 κιλα (ηκαι πιο κατω,,,,)
Έχεις δίκιο Παναγιώτη, κάπου 0.72 kg/l έχει ειδικό βάρος (κατά μέσο όρο)... Οπότε αν μιλάμε για 50 λίτρα ρεζερβουάρ έχουμε απόκλιση μέχρι και 36 kg...
Και πάλι δεν κολλάει όμως αν του Bagus είχε 1/3 βενζίνη και βγήκε 1070. Αν είχε αρκετά λιγότερο, και στη μέτρηση των 4Τ ήταν φουλ γεμάτο, τότε μόνο συμφωνούν οι μετρήσεις (μιλάμε για διαφορά της τάξεως των 40 λίτρων - αν βέβαια αυτή οφείλεται στο καύσιμο).
Όταν λες ότι το δικό σου είναι μετρημένο 1086, τι εννοείς? Από ποιον είναι μετρημένο?
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
sorry αλλα απο ποτε μετρανε οι 4τ βαρη ???Αρκετό καιρό τώρα.
ή τουλαχιστον δε τα μετρανε παντα και ας λενε το αντιθετο
Nαι. Κοροϊδεύουν τον απλό, ταπεινό, καταφρονεμένο αναγνωστη
Nα φανταστώ ότι στο 'έχει πει κάποιος που ξέρει' ε?π.χ το δικο μου το εβαλαν 1040 (206 1.6 gti ) ενω ειναι μετρημενο 1086 με υγρα....και ειχαν και αναλογια εμπρος-πισω δεξια αριστερα τρομαρα τους...
Ε και? μιλάς για 46 κιλά διαφορά, σωστά? Με πόσο βενζίνη μέτρησες το δικό σου? Με πόσο το μέτρησαν οι 4Τ? Τι εξοπλισμό έχει το δικό σου? Τι εξοπλισμό είχε αυτό που μέτρησαν οι 4Τ? Με τι ζυγαριά μέτρησες εσύ? Με τι ζυγαριά μετρούν οι 4Τ? Το όργανο μέτρησης και η απόκλισή του παίζουν ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρόλο, και μια διαφορά +/- 3% (δηλαδή 30 κιλά στον τόνο) δεν είναι δύσκολο να την δεις, ακόμα και ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ αυτοκίνητο. Πόσο μάλλον όταν ΔΕΝ είναι το ίδιο.
-
οταν ερχεται το αμαξι σου ειναι με υγρα κομπλε χωρις βενζινη (με αυτα τα 3-4λιτρα που στο δινουν) ομως...ετοιμο προς παραδοση...
στα χαρτια του τελωνειου που παραδιδουν στην αντιπροσωπεια που το παιρνεις μεταξυ αλλων γραφει και βαρος που το ζυγιζει το τελωνειο...
καπως ετσι το καταλαβα απο φιλο πωλητη που μου το ελεγε..
π.χ το δικο σου ειναι 1160 ενω το 2.0 gti ειναι 114099 στις 100 περιπτωσεις ειναι αρκετα παραπανω απο οτι λεει ο κατασκευαστης...του bagus πολυ φοβαμαι οτι ισως να μην ηταν καλιμπραρισμενη η ζυγαρια.....
εχει συμβει σε πολλους
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
καπως ετσι το καταλαβα απο φιλο πωλητη που μου το ελεγε..
π.χ το δικο σου ειναι 1160 ενω το 2.0 gti ειναι 1140Ίσως πρέπει να το πάω στο μανάβη να ζυγιστώ... Η 'μαμά' του λέει 1084 Kg (1050 το 2.0GTi, 1027 το δικό σου) στο προσπέκτους, 1100 kg / 2425 lbs στο site (707 ο εμπρός άξονας, 393 ο πίσω), κάποτε έλεγε 1100 και στους 4Τ (τώρα λέει 1130 αν θυμάμαι καλά), και το έχω δει μέχρι και 1170 ή 1175 κάπου (who knows πως το μέτρησαν). Μπάχαλο. Τέλος πάντων, το θέμα είναι όπως έγραψε και ο funkyreverend να υπάρχει ένας σταθερός τρόπος μέτρησης. Αλλιώς μπλέκει πολύ. Kι όπως λέει κι ο Krus, μια απόκλιση της τάξεως του +/-3% (ίσως και παραπάνω) πολύ εύκολα προκύπτει... Δεν έχω λόγο να μην εμπιστεύομαι την ηλ/κή ζυγαριά των 4Τ (φαντάζομαι θα είναι temperature-compensated, κλπ), αλλά θα ήθελα να ξέρω πώς ζυγίζουν...
-
εχω τσεκαρει πολλες φορες τα βαρη σε τεστ των 4τ και ειναι αρκετες φορες λαθος...συνηθως κοτσαρουν τα βαρη απο παλιες μετρησεις οπως γινεται και για επιδοσεις και ας μετρανε αλλο αυτοκινητο(facelift αλλο εξοπλισμο )
και με επιδοσεις καλα κανουν γιατι ειναι αδυνατο να τρεχουν θηβα για να τσεκαρουν διαφορες λιγων δεκατων...αλλα με βαρη ειναι εντελως ηλιθιο να μας κοροιδευουν οτι τα μετρανε και να χωνουν και κατανομες μαλιστα εμπρος πισω δεξια αριστερα....το δικο μου ειναι 206 Gti 1.6 kai σε συγκριτικο με σκοντα το ειχαν 1040 ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑ...και το ιδιο βαρος βαλανε και στο συγκριτικο με φιεστα και νισαν και ειχαν και κατανομη βαρους μαλιστα υπολογισμενη...
ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΕΣ ΚΙΤ ΤΗΣ ΠΕΖΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΟΥΜΕΡΑ....τα πραγματικα των αυτοκινητων ειναι εντελως αλλου εκτος αν θεωρεις τα 1086 χωρις βενζινη μικρη διαφορα σε σχεση με τα 1040 με βενζινη(μαλιστα κατω κατω παντα γραφουν και σε τι ποσοστο ειναι γεματο το ρεζερβουαρ...)
αλλα για να γινω και εγω λιγο κακος ξεχασα οτι ειναι ιεροσυλια να κριτικαρεις αυτο το περιοδικο εδω μεσα
-
Παναγιώτη, τo νούμερο που θεωρείς εσύ πιο ακριβές είναι το 1086 για το 1.6 σου? Αν ναι, γιατί?
-
1040 exei το πρες κιτ...1080κατι ειναι πολυ κοντα στην αληθεια...
αν δεις στο αναλογο τοπικ εχουν γραφτει με ακριβεια τα βαρη των εκδοσεων αναλογα με εξοπλισμο... -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Προφανώς πάντως δεν ισχύουν τα 1110 κιλά που έγραφαν οι πίνακες στις πίσω σελίδες για το 182.
Εδώ στο Clio 1.4 του Govus, η άδεια γράφει 1160 κιλά και εμείς μιλάμε για μετρήσεις βάρους;
Όντως, πολύ μπερδεμένα αυτά με τα ζυγίσματα...καλύτερα πάντως άδειο ή γεμάτο και χωρίς οδηγό, για να έχουμε ίσα μέτρα.
Βρε συ, ακόμα δεν έχεις πειστεί ; Ρίξε και 'δω μια ματιά, λέει 1.000 κιλά (για τη βασική έκδοση) σε κατάσταση 'unladen in running order' (τί στο καλό σημαίνει αυτό; ). Τελοσπάντων (γιατί είμαι και εκτός θέματος), έχω καταλήξει στο εξής συμπέρασμα, μπας και βρω πόσο περίπου ζυγίζει (τουλάχιστον το δικό μου) από τις πηγές του κατασκευαστή (δεν υπάρχει εύκαιρη ζυγαριά εδώ γύρω βλέπετε...) : από το μέγιστο επιτρεπόμενο που δίνει η εταιρεία (1535κιλά), αφαιρώ το ωφέλιμο (450κιλά), οπότε το αποτέλεσμα που προκύπτει (στην περίπτωσή μου) είναι 1085κιλά, δηλάδή 85κιλά παραπάνω από τα 1000 (unladen κλπ.) που δίνει η εταιρεία. Σας φαίνεται πολύ μπακαλίστικο;
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
1040 exei το πρες κιτ...1080κατι ειναι πολυ κοντα στην αληθεια...
αν δεις στο αναλογο τοπικ εχουν γραφτει με ακριβεια τα βαρη των εκδοσεων αναλογα με εξοπλισμο...Όπως έγραψα και παραπάνω, το 1.6 το έχει 1027 κιλά το προσπέκτους της Peugeot (07/2004). 'Απόβαρο' λέει, αλλά έστω ότι είναι 'unladen weight'.... Αυτό που σε ρωτάω είναι από που προκύπτει για εσένα η 'αλήθεια'. Από ποιανού τη ζυγαριά.
-
aπο τη ζυγαρια του τελωνειου και απο ζυγαριες μετρησης φορτηγων σε σιδεραδικα...
απλα σε τετοια ζυγαρια καλο ειναι να ανεβεις πρωτα εσυ να δεις τι δειχνει(εχουν μια α αποκλιση) να αφαιρεσεις το βαροσ σου και να δεις τι δειχνει στο υποτιθεμενο μηδεν...
μετα βαζεις πανω το αμαξι και μετρας -
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
nidosan
To δικο μου το ζυγισα πριν λιγο καιρο με βενζινη ~1/3ο κ χωρις εμενα μεσα 1070 κιλα.ratanplan
Αν δουμε δυναμομετρηση με καμπυλες,τοτε το 197 θα ειναι πιο δυνατο...Αλλα εχει να καλυψει 200 κιλα βαρους επιπλεον μην το ξεχνατε αυτο..
Για αυτό δεν είμαι σίγουρος, αν τα 197 έχει παντού 15% παραπάνω ροπή και ιπποδύναμη σε σχέση με το 182 τότε μάλλον το 197 είναι πιο γρήγορο.
Που θα βρούμε μία δυναμομέτρηση και απο τα δυο σε ργοστασιακή κατάσταση?
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Από τα 3 τελευταία clio φαίνετια ότι είναι πιο δυνατό το 182....αν δούμε μια δυναμομέτρηση με καμπύλες κλπ......ποιο είναι πιο δυνατό?Από τα 3 το πιο δυνατό είναι είναι αυτό που έχει τους περισσότερους ίππους. Μάλλον πιο έχει καλύτερη αναλογία κιλών ίππωνε εννοείς
-
Ναι αυτό εννούσα, βασικά ήθελα να πώ ότι το πιο δυνατό είναι το 197 -σαν μοτέρ- αν και γενικά πιστεύω ότι το 197 είναι κα ιπιο γρήγορο, παρά την χειρότερη αναλογία κιλλών ανα ίππο.
Ένα παράδειγμα ένα 106 16ν είναι 950 σκάρτα κιλά και ας πούμε 130 άλογα (δεν βρίσκεις εύκολα 106 σωρίς σκούπα εξάτμιση) με έναν οδηγό 75 κιλά μέσα πάει στα 1025 κιλά /130 πάει στα 7,8 κιλά ανα ίππο.
Ένα Golf με 1300 περίπου κιλά και περίπου 150 άλογα (πέρνω το μικρό) + πάλι οδηγό 75 κιλά πάμε στα 1375 κιλά /150 που μας δίνει 9,1
Ακόμη και το Golf με τα 180 να πάρουμε πάει στο 7,6 πολύ κοντά με το 106, παρ'ότι λοιπόν έχουν 35% διαφορά σε ιπποδύναμη -το λές πιο δυνατό το Golf- έχουν και περίπου 35% διαφορά σε βάρος, άρα περίπου πρέπει να πηγαίνουν μαζί.
Απο στάση μέχρι τα 140-150 το Golf όμως είναι πίσω, έχουν να κάνουν βέβαια πολλά όπως κλιμάκωση κιβωτίου, το ότι το 106 ξεκινάει πολύ καλύτερα λόγο μικρού βάρους, το ότι μετά τα 140-150 τα πολλά άλογα κάνουν διαφορά και όχι το βάρος, το παράδοξο είναι ότι το Golf έχει απο πολύ χαμηλά μεγαλύτερες τιμές ροπής/αλόγων, που θέλω να καταλήξω?
Στο ότι το 197 ακόμη και να υστερεί λίγο σε αναλογία κιλλών/ίππο λόγω κλιμάκωσης ή καλήτερου τράξιον ή καλίτερης καμπύλης κλπ μπορεί να είναι μπροστά απο το 182.
ΥΓ. Η σύγκριση του 106 με το golf, με βρίσκει αντίθετο λόγω υπερτροφοδότησης, απλά δεν μου ερχότανε κάτι άλλο στο μυαλό με τέτοια κιλά και ιπποδύναμη σε ατμόσφαιρα.
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
aπο τη ζυγαρια του τελωνειου και απο ζυγαριες μετρησης φορτηγων σε σιδεραδικα...Για τη ζυγαριά του τελωνείου δεν ξέρω. Εχουν ζυγαριά ? Και ζυγίζουν ΚΑΘΕ αυτοκίνητο ? πιο πολύ εμπιστεύομαι τους 4Τ πως ζυγίζουν κάθε αυτοκίνητο που δοκιμάζουν, παρά το τελωνείο, που θα με εξέπλητε αν το έκαναν αυτό και δεν το έπαιρναν από την έγκριση τύπου...
Για τις γεφυροπλάστιγγες, νομίζω δεν τίθεται θέμα, όταν ζυγίζουν δεκάδες τόνους, μπορεί ανετότατα να έχουν απόκλιση 50 κιλά.
Οπότε και πάλι οι μετρήσεις του περιοδικού μου φαίνονται πιο αξιόπιστες.
απλα σε τετοια ζυγαρια καλο ειναι να ανεβεις πρωτα εσυ να δεις τι δειχνει(εχουν μια α αποκλιση) να αφαιρεσεις το βαροσ σου και να δεις τι δειχνει στο υποτιθεμενο μηδεν...
μετα βαζεις πανω το αμαξι και μετραςΤελείως εμπειρική μέθοδος, η οποία μπορεί να δείχνει λάθος επειδή συνήθως οι ζυγαριές δεν κάνουν το λάθος αναλογικά αλλά από κάποια κιλά και πάνω αυξάνεται κατακόρυφα. Εχω δει ζυγαριά να έχει 0 λάθος στα 200 κιλά και 1 κιλό στα 250. Είναι, όπως και παραπάνω ανέφερα, και θέμα ακρίβειας της ζυγαριάς, το ό,τι δείχνει εσένα σωστά 100 κιλά δε σημαίνει πως θα δείχνει σωστά και το αυτοκίνητο που είναι 1000 κιλά. Και αν δείχνει εσένα 100.5 δε σημαίνει πως θα δείχνει το αυτοκίνητο 1005, μπορεί ωραιότατα να το δείχνει 1000.5 ή 1050...
Πραγματικά νομίζω η συγκεκριμένη συζήτηση δείχνει κάποια κακοπιστία απέναντι στο περιοδικό διότι θεωρεί ως περισσότερο αξιόπιστες μετρήσεις σε γεφυροπλάστιγγες με άγνωστη ακρίβεια και σε μια ζυγαριά τελωνείου (?) με άγνωστες συνθήκες μέτρησης, παρά τις μετρήσεις τις οποίες κάνει το περιοδικό.
Θα δεχόμουν πρόβλημα αν μου έλεγες 'να, στο τεύχος 400 λέει το 206 GTi 1040 κιλά και στο τεύχος 420 το λέει 1140 κιλά'. Αλλά η σύγκριση τόσο διαφορετικών ζυγαριών και διαδικασιών μετρήσεων δε 'στέκει'.
-
αν θελετε ανοιξτε καποιο αλλο θεμα γιατι ειμαστε οφ τοπικ
νασσ δεν ειμαι απλα κακοπιστος ειμαι διαπιστωμενα αρνητικος στο θεμα των βαρων σχεδον με ολα τα περιοδικα...
οπως ξαναεγραψα κανεις δε μετραει. συνηθως μετρανε μια εκδοση και μετα τα χωνουν σε οποιο αλλο ιδιο μοντελο ερθει...
στην εν λογω περιπτωση 1040 κιλα ζυγιζε το 206 1.6xs που ειχαν δοκιμασει το 2001(καπου εκει) αυτο το βαρος συνεχιζουν και βαζουν σε ολα τα μετεπειτα 206 1.6 ...
και οταν διαπιστωμενα ενα 206 Gti 1,6 (που εχει 1σελ. εξτρα σε σχεση με το xs toy 2001) ζυγιζει 1090κιλα δηλαδη +50 κιλα τοτε καπου το θεωρω κακιστη δημοσιογραφια...
τα ιδια διαπιστωσε φιλος με γκολφ 4 gti που συγκρινε βαρη σε διαφορες εκδοσεις που ειχαν δοκιμαστει(επετειακα, με οροφη,χωρις τιποτα) και σε ολα ειχαν ιδια βαρη πραγμα που και απο τα πρες κιτ ειναι προφανες οτι ειναι λαθος. αυτο διαπιστωμενα εχει γινει και σε αλλα αυτοκινητα και εξαρταται καθαρα και μονο απο τη διαθεση και το χρονο του εκαστοτε δημοσιογραφου........................για τελωνεια αντιπροσωπειες κλπκλπ δε ξερω λεπτομερειες μπορω ανετα να μαθω αν αυτο ειναι το προβλημα μας...ομως ξερω πως οτιδηποτε εισαγεται ειναι υποχρεωμενος ο αποστολεας να εχει ορισει το βαρος του. αυτο ισχυει για ΟΛΑ τα εισαγωμενα προιοντα...και δε νομιζω οτι τη συμφερει την καθε εταιρεια να απεχει και πολυ απο την αληθεια .... για αυτο και αυτα τα βαρη που ανεφερα στα αμαξια -τα οποια δεν ειναι απο οσο ξερω προς δημοσιοποιηση- ειπα οτι ειναι με υγρα ετοιμα προς παραδοση ....οπως εισαγονται...
για ζυγαριες...μαλλον δεν εχεις δει ποτε στη ζωη σου γεφυροπλαστιγγες που μετρανε σιδερα οικοδομων και στις οποιες αναφερομουνα (δε το διευκρινησα) και τα λες αυτα...
οταν αγοραζεις σιδερα για μια οικοδομη προφανως φροντιζεις ακριβως να πηγαινεις σε καποιον που ειναι εγκυρος και αξιοπιστος...ασχολουμαι αρκετα με αυτα για να ξερω κατι παραπανω...και ανεφερα το πλεον απλο τροπο να τσεκαρεις τετοιες ζυγαριες οι οποιες εχουν πολυ μεγαλη ακριβεια η οποια δεν ειναι απολυτα αναλογικη...
επισης μαθε οτι ολοι αυτοι (οι μεγαλες και σοβαρες μαντρες) εχουν ενα ρημαδι πιστοποιητικο iso για να μετρανε ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΙ 4Τ δεν εχουν...........
και επειδη εχω δουλεψει σε περιοδικο με τετοιο πιστοποιητικο και ετυχε και σπουδασα και μηχανολογος μηχανικος στο εμπ και ξερω καλυτερα απο εσενα τι ειναι πιστοποιηση και ακριβεια στις μετρησεις αυτες των περιοδικων υποστηριζω τα πιο πανω....αν μετα απο ολα αυτα θεωρεις μπακαλιστικα τα οσα λεω και αξιοπιστα τα εκαστοτε χ-ψ περιοδικα (δε το κανουν μονο οι 4τ το ξαναλεω) τοτε σου ευχομαι καλο ξημερωμα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
απλα σε τετοια ζυγαρια καλο ειναι να ανεβεις πρωτα εσυ να δεις τι δειχνει(εχουν μια α αποκλιση) να αφαιρεσεις το βαροσ σου και να δεις τι δειχνει στο υποτιθεμενο μηδεν...
μετα βαζεις πανω το αμαξι και μετραςΤελείως εμπειρική μέθοδος, η οποία μπορεί να δείχνει λάθος επειδή συνήθως οι ζυγαριές δεν κάνουν το λάθος αναλογικά αλλά από κάποια κιλά και πάνω αυξάνεται κατακόρυφα. Εχω δει ζυγαριά να έχει 0 λάθος στα 200 κιλά και 1 κιλό στα 250. Είναι, όπως και παραπάνω ανέφερα, και θέμα ακρίβειας της ζυγαριάς, το ό,τι δείχνει εσένα σωστά 100 κιλά δε σημαίνει πως θα δείχνει σωστά και το αυτοκίνητο που είναι 1000 κιλά. Και αν δείχνει εσένα 100.5 δε σημαίνει πως θα δείχνει το αυτοκίνητο 1005, μπορεί ωραιότατα να το δείχνει 1000.5 ή 1050...
Όχι μόνο από κάποια κιλά και πάνω, αλλά και από κάποια κιλά και κάτω το λάθος αυξάνεται κατακόρυφα. Υπάρχουν γεφυροπλάστιγγες που οι προδιαγραφές τους είναι για βάρη 'από... έως...' (π.χ. από 1 ως 12 τόνους ή από 10 έως 80 τόνους) που σημαίνει ότι δε μπορείς να ζυγίσεις ό,τι να'ναι με την ακρίβεια που σου εγγυώνται (τυπικά της τάξεως του +/- 1%, αν είναι σωστά καλιμπραρισμένη).
-
ακριβως nido για αυτο το λογο οι μεγαλες και αξιοπιστες μαντρες-σιδεραδικα εχουν παραπανω απο μια ζυγαριες που η καθε μια ειναι για διαφορετικα ευρη μετρησεων.........
Renault Clio RS 197