-
-
Προσωπικα δεν μου αρέσει καθολου το καινούριο Κορσα,Είμαι κάτοχος του προηγούμενου Κόρσα του C και το θεωρώ πολύ πιο όμορφο και κομψό το παλιο αν και ξεπερασμένο σύμφωνα νε τη νέα τάση σχεδιασμού που επικρατεί
Εντάξει στον τομεα της ποιότητας δεν μπορώ παρα να συμφωνήσω οτι εχει γίνει καλή δουλειά σε σχέση πάντα με το προηγούμενο Κορσα όπου η πιοτητα ήταν για γέλια και για κλάματα.
Αλλά και πάλι δεν εντυπωσιαστηκα με την ποιότητα.Θεωρω πως το 207 έχει πιο καλό και ποιοτικό εσωτερικο από το Κορσα όπως και το Γιαρις αλλά και το Κλιο στην ακριβή εκδοση με τα καλά πλαστικα.Από εξοπλισμο παει καλά όμως το Κορσακι.Από μοτερ τα ιδια έχουν μείνει και αν αναλογιστουμε την μεγάλη αύξηση του βάρους τότε μάλλον το 1.4 θα πρέπει να το χαρακτηρίσουμε οριακό από άποψη επιδόσεων
Μακάρι να έχει βελτιωθει και το κρατημα του καινουριου γιατι το παλιο κορσα υπέφερε και στον τομεα αυτό(εντονη υποστροφη το παλιο)
Α ξέχασα και το πιο βασικό,μακαρι να μην έχουμε τα ίδια με τις κρεμαγιερες
Αν αγόραζα αυτοκίνητο τώρα μάλλον σε Πουντο θα πήγαινα σε κόκκινο με τις 17αρες που το θεωρώ πολύ όμορφο -
Το είδα από κοντά, και δεν μου άρεσε καθόλου... αλλά γούστα είναι αυτά...
Συμφωνώ πως το προηγούμενο είναι πολύ πιο ωραίο στα μάτια μου... -
Ευτυχώς υπάρχουν πολλοί-αρκούν για όλους.
-
BladeRunner82
Σου ήρθε αρχηγέ; Άντε να μας πεις!Εμένα πάντως -που είδα 3-4 αυτές τις μέρες όλα 5θυρα και με ζάντες ωραίες- μου αρέσει πολύ. Παρ' όλα αυτά, ακόμα δεν θα το έπαιρνα λόγω επιδόσεων. Με κάποιον πιο δυνατό κινητήρα πάντως θα έπαιζε πολύ στις επιλογές μου...
Το 3θυρο δεν μου άρεσε τόσο, αλλά ίσως το δείγμα μου (εκείνο στη ΔΕΘ) να μην ήταν το καλύτερο, με άλλο χρώμα ή με άλλες ζάντες να δείχνει ωραιότερο.
-
διαβαστε τα σχολεια στο καινουργιο τευχος για το τεστ ταρανδου......
οι τυποι πεταξανε 4 αμορτισερ , 4 ελατηρια, βαλανε και ενα ESP απλα να μπαινει παντου και παντα και το στειλανε στην αγορα
by the way ειναι πολυ ασχημο απο κοντα......και ελεεινο αυτο το wannabe astra , ΕΛΕΟΣ
-
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
Α ξέχασα και το πιο βασικό,μακαρι να μην έχουμε τα ίδια με τις κρεμαγιερεςΔεν έπρεπε να την πεις αυτή τη λέξη.
-
Ποπ, τι λέει το σχόλιο;
-
Και εμένα δεν μου αρέσει το καινούργιο corsa εμφανισιακά. Το εσωτερικό δείχνει πολύ ποιοτικό, όχι σε σύγκριση με το παλιό corsa αλλά με yaris, punto με τα οποία το σύγκρινα στην έκθεση αυτοκινήτου. (τουλάχιστον στα δικά μου μάτια...) Όταν έκατσα στην θέση του οδηγού όμως είχα την εντύπωση ότι είχα μπει στο meriva. Τόσο ψηλά καθόμουν + ότι δεν έβλεπα καθόλου το καπό! Σε συνδιασμό με το ότι τα 1.400 κυβικά είναι λίγα για αυτό το αμάξι, δεν νομίζω να το αγόραζα.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
BladeRunner82
Σου ήρθε αρχηγέ; Άντε να μας πεις!Εμένα πάντως -που είδα 3-4 αυτές τις μέρες όλα 5θυρα και με ζάντες ωραίες- μου αρέσει πολύ. Παρ' όλα αυτά, ακόμα δεν θα το έπαιρνα λόγω επιδόσεων. Με κάποιον πιο δυνατό κινητήρα πάντως θα έπαιζε πολύ στις επιλογές μου...
Το 3θυρο δεν μου άρεσε τόσο, αλλά ίσως το δείγμα μου (εκείνο στη ΔΕΘ) να μην ήταν το καλύτερο, με άλλο χρώμα ή με άλλες ζάντες να δείχνει ωραιότερο.
Καλομελέτα και έρχονται...
-
τα μπροστινά φανάρια το αδικούν το αυτοκίνητο...
-
ΥΓ1: Ευτυχώς έβαλαν ποτηροθήκες οι γύφτουλες. Τις ξέχασαν στο astra!
ΥΓ2: Η εγγύηση που λες είναι η στάνταρ της Opel τα τελευταία 2-3 χρόνια.
-
Ενταξει υπερβάλεις τώρα με την ποιότητα των πλαστικων αλλά εντάξει δικαιολογήσε καινούριο αμάξι πήρες.
Να το χαίρεσαι ,καλοτάξιδο και πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα -
BladeRunner82
Congratulations! Πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα σου εύχομαι!!! -
**BladeRunner82 **
Καλοτάξιδο!!!
-
-
Το 5θυρο το θεωρώ άθλιο. Από τις πιο κακές αναλογίες που έχω δει ποτέ μου. Το τρίθυρο όμως είναι μια γλύκα. Λιγότερο τσιτωμένο να ήταν στα φανάρια εμπρός μόνο. Μέσα δεν έχω μπει ακόμα, σχεδιαστικά μου αρέσει όμως και είναι γεμάτο ωραίες λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά σε σχέση με το λιτό και απλοϊκό εσωτερικό του προηγούμενου. Και επιτέλους η κονσόλα έχει το ίδιο χρώμα
@νδρέας
-
Ο χρήστης BladeRunner82 έγραψε:
--Εμφανης η αυξηση κιλων**(καλο αυτο)** που ομως δεν συνοδευεται απο την αναλογη σπιρταδα.
Γιατί καλό; Κάποιος, κάπου, κάποτε είχε πει 'light is right'. Και η ιστορία της αυτοκίνησης και οι νόμοι της φυσικής δεν τον διέψευσαν...
-
Ο χρήστης BladeRunner82 έγραψε:
--Εμφανης η αυξηση κιλων**(καλο αυτο)** που ομως δεν συνοδευεται απο την αναλογη σπιρταδα.
Γιατί καλό; Κάποιος, κάπου, κάποτε είχε πει 'light is right'. Και η ιστορία της αυτοκίνησης και οι νόμοι της φυσικής δεν τον διέψευσαν...
Συμφωνω και ημουν σιγουρος οτι θα δεχτω παρατηρηση για αυτο ομως ενα 'βαρυ' αμαξι καλως η κακως δημιουργει την ψευδαισθηση(?) στον οδηγο οτι ειναι στιβαρο και ασφαλες.
Παντως το προτιμω ετσι απο το να τρεμει οταν φυσα πλευρικα...ψευδαισθηση....
Το όχημα πήρε 5 αστέριο και όχι λόγω βάρους, λόγω σχεδίασηςΠολλά από τα άλλα εξτρα, π.χ. βομβητής υπέρβασης ταχύτητα, φώτα ανοικτά για 30/60/90 κτλ δευτερα μετά το κλέιδωμα, ασφάλειες που κλειδώνουν μόνες του μετά από κάποια χιλιόμετρα τά έχουν χρόνια τώρα τα Punto... η συνέργασία απέδωσε τελικα...
-
Καλοριζικο και καλοταξιδο βρε Blade... Ειναι οντως πολυ καλο αμαξακι... και περιμενουμε ενα review σου αναλυτικο αφου ξεπερασεις το αρχικο Σοκ & Δεος
Ψιτ.... θελουμε και photos mister
Opel Corsa 2006