Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βαλβίδα αναθυμιάσεων - Positive Crankcase Ventilation valve
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βαλβίδα αναθυμιάσεων - Positive Crankcase Ventilation valve
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    12
    2009
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Τους τελευταίους μήνες το 11 ετών σιβικ μου όταν ξεκινούσε κρύο κόντευε να σβήσει και μετά ανεβοκατέβαζε στροφές μέχρι να ζεσταθεί. Πριν μερικές μέρες με προειδοποίησε καθώς έσβησε 2-3 φορές το πρωί αλλά μετά έστρωσε. Χτες το βράδυ ξεκίνησα να δω κάτι μπάντες που θα έπαιζαν στην Υδρόγειο και έσβηνε συνέχεια, μόνο με πολύ γκάζι δεν έσβηνε και δεν ανέβαζε πάνω από 2-3.000 στροφές. Μετά άναψε και το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα. Επειδή είχε φοβερό κρύο και φορούσα μόνο ένα ελαφρύ μπουφάν για να μη κουβαλάω τεράστιο πανωφόρι αποφάσισα να μη πάω - δεν ήμουν ντυμένος για να με αφήσει στο δρόμο με το κρύο.

      Σήμερα το πρωί έβαλα το συρματάκι στη πρίζα για έλεγχο κωδικών (ODB I, δεν χρειάζεται scanner) και μου έδωσε το κωδικό 1, oxygen content. Φράκαρε ανοιχτή η βαλβίδα αναθυμιάσεων (pcv) και είχε πολύ αέρα ο κινητήρας (στο δικό μου η βαλβίδα είναι πάνω στην πολλαπλή εισαγωγής, σε άλλα αμάξια μπορεί να δουλεύει διαφορετικά). Έβγαλα τη μεταλλική βαλβίδα και την έπλυνα καλά στο νιπτήρα δουλεύοντας με μια οδοντογλυφίδα το στέλεχος για να καθαρίσει καλά (τη βαλβίδα την άλλαξα προληπτικά μια φορά πριν από 6 χρόνια). Τεφλόν στο σπείρωμα και βίδωμα. Ξεκίνησε και δουλεύει μια χαρά και έχει πολύ περισσότερη δύναμη ο κινητήρας - τα άθλια energy σπινιάρουν με μισό γκάζι ενώ μέχρι τώρα νόμιζα ότι έχουν αποκτήσει καλή πρόσφυση.

      Η βαλβίδα αναθυμιάσεων θέλει αλλαγή στα σέρβις (ή πολύ καλό καθάρισμα αν δεν θέλετε να ξοδέψετε μερικά ευρώ). Το αυτοκίνητο θα δουλεύει καλύτερα, πιο δυνατό και θα έχει οικονομία στο καύσιμο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        leonp last edited by

        Τους τελευταίους μήνες το 11 ετών σιβικ μου όταν ξεκινούσε κρύο κόντευε να σβήσει και μετά ανεβοκατέβαζε στροφές μέχρι να ζεσταθεί. Πριν μερικές μέρες με προειδοποίησε καθώς έσβησε 2-3 φορές το πρωί αλλά μετά έστρωσε. Χτες το βράδυ ξεκίνησα να δω κάτι μπάντες που θα έπαιζαν στην Υδρόγειο και έσβηνε συνέχεια, μόνο με πολύ γκάζι δεν έσβηνε και δεν ανέβαζε πάνω από 2-3.000 στροφές. Μετά άναψε και το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα. Επειδή είχε φοβερό κρύο και φορούσα μόνο ένα ελαφρύ μπουφάν για να μη κουβαλάω τεράστιο πανωφόρι αποφάσισα να μη πάω - δεν ήμουν ντυμένος για να με αφήσει στο δρόμο με το κρύο.

        Σήμερα το πρωί έβαλα το συρματάκι στη πρίζα για έλεγχο κωδικών (ODB I, δεν χρειάζεται scanner) και μου έδωσε το κωδικό 1, oxygen content. Φράκαρε ανοιχτή η βαλβίδα αναθυμιάσεων (pcv) και είχε πολύ αέρα ο κινητήρας (στο δικό μου η βαλβίδα είναι πάνω στην πολλαπλή εισαγωγής, σε άλλα αμάξια μπορεί να δουλεύει διαφορετικά). Έβγαλα τη μεταλλική βαλβίδα και την έπλυνα καλά στο νιπτήρα δουλεύοντας με μια οδοντογλυφίδα το στέλεχος για να καθαρίσει καλά (τη βαλβίδα την άλλαξα προληπτικά μια φορά πριν από 6 χρόνια). Τεφλόν στο σπείρωμα και βίδωμα. Ξεκίνησε και δουλεύει μια χαρά και έχει πολύ περισσότερη δύναμη ο κινητήρας - τα άθλια energy σπινιάρουν με μισό γκάζι ενώ μέχρι τώρα νόμιζα ότι έχουν αποκτήσει καλή πρόσφυση.

        Η βαλβίδα αναθυμιάσεων θέλει αλλαγή στα σέρβις (ή πολύ καλό καθάρισμα αν δεν θέλετε να ξοδέψετε μερικά ευρώ). Το αυτοκίνητο θα δουλεύει καλύτερα, πιο δυνατό και θα έχει οικονομία στο καύσιμο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          Τους τελευταίους μήνες το 11 ετών σιβικ μου όταν ξεκινούσε κρύο κόντευε να σβήσει και μετά ανεβοκατέβαζε στροφές μέχρι να ζεσταθεί. Πριν μερικές μέρες με προειδοποίησε καθώς έσβησε 2-3 φορές το πρωί αλλά μετά έστρωσε. Χτες το βράδυ ξεκίνησα να δω κάτι μπάντες που θα έπαιζαν στην Υδρόγειο και έσβηνε συνέχεια, μόνο με πολύ γκάζι δεν έσβηνε και δεν ανέβαζε πάνω από 2-3.000 στροφές. Μετά άναψε και το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα. Επειδή είχε φοβερό κρύο και φορούσα μόνο ένα ελαφρύ μπουφάν για να μη κουβαλάω τεράστιο πανωφόρι αποφάσισα να μη πάω - δεν ήμουν ντυμένος για να με αφήσει στο δρόμο με το κρύο.

          Σήμερα το πρωί έβαλα το συρματάκι στη πρίζα για έλεγχο κωδικών (ODB I, δεν χρειάζεται scanner) και μου έδωσε το κωδικό 1, oxygen content. Φράκαρε ανοιχτή η βαλβίδα αναθυμιάσεων (pcv) και είχε πολύ αέρα ο κινητήρας (στο δικό μου η βαλβίδα είναι πάνω στην πολλαπλή εισαγωγής, σε άλλα αμάξια μπορεί να δουλεύει διαφορετικά). Έβγαλα τη μεταλλική βαλβίδα και την έπλυνα καλά στο νιπτήρα δουλεύοντας με μια οδοντογλυφίδα το στέλεχος για να καθαρίσει καλά (τη βαλβίδα την άλλαξα προληπτικά μια φορά πριν από 6 χρόνια). Τεφλόν στο σπείρωμα και βίδωμα. Ξεκίνησε και δουλεύει μια χαρά και έχει πολύ περισσότερη δύναμη ο κινητήρας - τα άθλια energy σπινιάρουν με μισό γκάζι ενώ μέχρι τώρα νόμιζα ότι έχουν αποκτήσει καλή πρόσφυση.

          Η βαλβίδα αναθυμιάσεων θέλει αλλαγή στα σέρβις (ή πολύ καλό καθάρισμα αν δεν θέλετε να ξοδέψετε μερικά ευρώ). Το αυτοκίνητο θα δουλεύει καλύτερα, πιο δυνατό και θα έχει οικονομία στο καύσιμο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            drdino last edited by

            Γενικά, σε όλα τα αμάξια λες να γίνεται η αλλαγή/καθαρισμός;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Αλλαγή. Δε ξέρω κανένα που να καθαρίζει τη βαλβίδα pcv.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                drdino last edited by

                όντως, όταν ρώτησα (τρομαρα μου) στην αντιπροσωπεία με κοιτούσαν σαν ufo. Και από τότε ξέχασα να το ψάξω... αλλά στο επόμενο σέρβις, τουλάχιστον στο 406 που έχει και πολλά χλμ θα το δω...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stax last edited by

                  leonp, ξερεις αν η 190 Ε τετοια βαλβιδα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    leonp last edited by

                    Δεν ξέρω για το δικό σου αλλά μάλλον έχει μικρή γωνιακή πλαστική γύρω στα €5. Στο σιβικ μου θέλει έλεγχο/αλλαγή στα 2 χρόνια ή 40.000 χλμ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      silencer51 last edited by

                      Πως λέγεται στα ελληνικά η βαλβίδα αυτή;

                      Επειδή έχω τα service manuals του Megane δεν νομίζω να έχει κάτι τέτοιο... Εννοείς την EGR βαλβίδα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Egr είναι η βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          silencer51 last edited by

                          Όντως, λάθος δικό μου...

                          Παραμένει όμως το ερώτημα - έχω ξανασυναντήσει τον όρο PCV valve αλλα δεν ξέρω αν τα σημερινά ευρωπαικά μοντέλα έχουν τέτοιο...

                          Στο Megane στην πολλαπλή εισαγωγής υπάρχει το MAP sensor και το ΜΑΤ sensor και φυσικά η ηλεκτρική πεταλούδα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            b-m-sport last edited by

                            Τελικα ρε παιδια υπαρχει η βαλβιδα αναθυμιασεων στα σημερινα ευρωπαϊκα αυτοκινητα;
                            και αν ναι ποια ειναι αυτη η βαλβιδα;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Αλλαγή σε Focus
                              http://www.focushacks.com/index.php?modid=70

                              Φωτο
                              http://www.focushacks.com/images/pcv.jpg

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr