-
Chevrolet: Σύνθετη διαδικασία η δημιουργία του WTCC Ultra
Ένα από τα αυτοκίνητα που έκλεψαν την παράσταση στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού ήταν το αγωνιστικό Chevrolet WTCC Ultra. Η σχεδίαση του αμαξώματος και οι τεχνολογικές καινοτομίες του πρωτότυπου ήταν ορισμένα από τα εντυπωσιακότερα στοιχεία του, όπως και η ιστορία ανάπτυξής του. Το WTCC Ultra είναι προϊόν ενός σημαντικού επιτεύγματος που επεκτάθηκε παγκοσμίως, καθώς αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε από πολλές ομάδες της GM, από διαφορετικές ηπείρους.
Τα πρώτα σχέδια για το πρωτότυπο αγωνιστικό δημιουργήθηκαν από το προηγμένο Στούντιο Σχεδιασμού της GM στη Νότια Κορέα, το Νοέμβριο του 2005. Η ομάδα του διευθυντή Σχεδιασμού της GM Holden στην Αυστραλία, Peter Bramberger, ανέλαβε αμέσως μετά τη δημιουργία του αυτοκινήτου και τον επόμενο μήνα το φουτουριστικό WTCC παίρνει μορφή στους ηλεκτρονικούς πίνακες σχεδίου. Την στιγμή που οι σχεδιαστές εσωτερικού και εξωτερικού στη Μελβούρνη αναπτύσσουν τις τελικές λεπτομέρειες, μια ομάδα ειδικών καθορίζει την τελική μορφή του στο στούντιο σχεδιασμού. Αμέσως μετά, οι Ιάπωνες εμπειρογνώμονες της YDS κατασκευάζουν το πρωτότυπο αυτοκίνητο και το παραδίδουν έτοιμο προς οδήγηση. Συγχρόνως, οι ειδικοί του Τεχνικού Κέντρου της GM στην Ινδία, με τη βοήθεια προηγμένων υπολογιστών δημιουργούν τη βάση για την παρουσίαση του αυτοκινήτου μέσω φιλμ.
There'll be some high octane thrills from Chevrolet at the 2006 Paris Motor Show, with the debut of an all-new concept car designed to celebrate the brand's motor sport heritage and push Chevy's styling language to the extreme.
The WTCC Ultra will be the focal point of the Chevrolet stand in Hall 5 at the Paris Expo, and is much more than just a styling study.
For beneath the bold, muscular exterior, styled by 25-year old designer Ewan Kingsbury, is a fully working vehicle, that's not just ready for the road, but raring to go on the racetrack.
The concept clearly illustrates Chevrolet's commitment to using GM's global resources. Kingsbury himself works for GM in Australia, while development work on the concept was carried out in the UK, Germany and Switzerland. The Ultra's engine was built in Korea, and the prototype was assembled in Japan.
It's equipped with a 190 bhp common rail turbodiesel engine, based on the 2.0-liter unit that will debut in the Captiva SUV and Lacetti models next year, and unlike most motor show styling studies is a fully-working vehicle, with performance to rival high performance petrol cars.
The concept exists as a vision of a new generation of World Touring Cars, and follows on from the success of Chevrolet's WTCC race team, which took its second victory of the season earlier this month at Brno in the Czech Republic. British driver Rob Huff successfully held off championship leader Andy Priaulx in his BMW, and set the fastest lap time, to lead from the first lap.
Source: http://www.rsportscars.com
http://images.leftlanenews.com/content/ ... oncept.jpg
http://images.leftlanenews.com/content/ ... oncept.jpg
http://images.leftlanenews.com/content/ ... oncept.jpg
-
Chevrolet: Σύνθετη διαδικασία η δημιουργία του WTCC Ultra
Ένα από τα αυτοκίνητα που έκλεψαν την παράσταση στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού ήταν το αγωνιστικό Chevrolet WTCC Ultra. Η σχεδίαση του αμαξώματος και οι τεχνολογικές καινοτομίες του πρωτότυπου ήταν ορισμένα από τα εντυπωσιακότερα στοιχεία του, όπως και η ιστορία ανάπτυξής του. Το WTCC Ultra είναι προϊόν ενός σημαντικού επιτεύγματος που επεκτάθηκε παγκοσμίως, καθώς αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε από πολλές ομάδες της GM, από διαφορετικές ηπείρους.
Τα πρώτα σχέδια για το πρωτότυπο αγωνιστικό δημιουργήθηκαν από το προηγμένο Στούντιο Σχεδιασμού της GM στη Νότια Κορέα, το Νοέμβριο του 2005. Η ομάδα του διευθυντή Σχεδιασμού της GM Holden στην Αυστραλία, Peter Bramberger, ανέλαβε αμέσως μετά τη δημιουργία του αυτοκινήτου και τον επόμενο μήνα το φουτουριστικό WTCC παίρνει μορφή στους ηλεκτρονικούς πίνακες σχεδίου. Την στιγμή που οι σχεδιαστές εσωτερικού και εξωτερικού στη Μελβούρνη αναπτύσσουν τις τελικές λεπτομέρειες, μια ομάδα ειδικών καθορίζει την τελική μορφή του στο στούντιο σχεδιασμού. Αμέσως μετά, οι Ιάπωνες εμπειρογνώμονες της YDS κατασκευάζουν το πρωτότυπο αυτοκίνητο και το παραδίδουν έτοιμο προς οδήγηση. Συγχρόνως, οι ειδικοί του Τεχνικού Κέντρου της GM στην Ινδία, με τη βοήθεια προηγμένων υπολογιστών δημιουργούν τη βάση για την παρουσίαση του αυτοκινήτου μέσω φιλμ.
There'll be some high octane thrills from Chevrolet at the 2006 Paris Motor Show, with the debut of an all-new concept car designed to celebrate the brand's motor sport heritage and push Chevy's styling language to the extreme.
The WTCC Ultra will be the focal point of the Chevrolet stand in Hall 5 at the Paris Expo, and is much more than just a styling study.
For beneath the bold, muscular exterior, styled by 25-year old designer Ewan Kingsbury, is a fully working vehicle, that's not just ready for the road, but raring to go on the racetrack.
The concept clearly illustrates Chevrolet's commitment to using GM's global resources. Kingsbury himself works for GM in Australia, while development work on the concept was carried out in the UK, Germany and Switzerland. The Ultra's engine was built in Korea, and the prototype was assembled in Japan.
It's equipped with a 190 bhp common rail turbodiesel engine, based on the 2.0-liter unit that will debut in the Captiva SUV and Lacetti models next year, and unlike most motor show styling studies is a fully-working vehicle, with performance to rival high performance petrol cars.
The concept exists as a vision of a new generation of World Touring Cars, and follows on from the success of Chevrolet's WTCC race team, which took its second victory of the season earlier this month at Brno in the Czech Republic. British driver Rob Huff successfully held off championship leader Andy Priaulx in his BMW, and set the fastest lap time, to lead from the first lap.
Source: http://www.rsportscars.com
http://images.leftlanenews.com/content/ ... oncept.jpg
http://images.leftlanenews.com/content/ ... oncept.jpg
http://images.leftlanenews.com/content/ ... oncept.jpg
-
Chevrolet: Σύνθετη διαδικασία η δημιουργία του WTCC Ultra
Ένα από τα αυτοκίνητα που έκλεψαν την παράσταση στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού ήταν το αγωνιστικό Chevrolet WTCC Ultra. Η σχεδίαση του αμαξώματος και οι τεχνολογικές καινοτομίες του πρωτότυπου ήταν ορισμένα από τα εντυπωσιακότερα στοιχεία του, όπως και η ιστορία ανάπτυξής του. Το WTCC Ultra είναι προϊόν ενός σημαντικού επιτεύγματος που επεκτάθηκε παγκοσμίως, καθώς αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε από πολλές ομάδες της GM, από διαφορετικές ηπείρους.
Τα πρώτα σχέδια για το πρωτότυπο αγωνιστικό δημιουργήθηκαν από το προηγμένο Στούντιο Σχεδιασμού της GM στη Νότια Κορέα, το Νοέμβριο του 2005. Η ομάδα του διευθυντή Σχεδιασμού της GM Holden στην Αυστραλία, Peter Bramberger, ανέλαβε αμέσως μετά τη δημιουργία του αυτοκινήτου και τον επόμενο μήνα το φουτουριστικό WTCC παίρνει μορφή στους ηλεκτρονικούς πίνακες σχεδίου. Την στιγμή που οι σχεδιαστές εσωτερικού και εξωτερικού στη Μελβούρνη αναπτύσσουν τις τελικές λεπτομέρειες, μια ομάδα ειδικών καθορίζει την τελική μορφή του στο στούντιο σχεδιασμού. Αμέσως μετά, οι Ιάπωνες εμπειρογνώμονες της YDS κατασκευάζουν το πρωτότυπο αυτοκίνητο και το παραδίδουν έτοιμο προς οδήγηση. Συγχρόνως, οι ειδικοί του Τεχνικού Κέντρου της GM στην Ινδία, με τη βοήθεια προηγμένων υπολογιστών δημιουργούν τη βάση για την παρουσίαση του αυτοκινήτου μέσω φιλμ.
There'll be some high octane thrills from Chevrolet at the 2006 Paris Motor Show, with the debut of an all-new concept car designed to celebrate the brand's motor sport heritage and push Chevy's styling language to the extreme.
The WTCC Ultra will be the focal point of the Chevrolet stand in Hall 5 at the Paris Expo, and is much more than just a styling study.
For beneath the bold, muscular exterior, styled by 25-year old designer Ewan Kingsbury, is a fully working vehicle, that's not just ready for the road, but raring to go on the racetrack.
The concept clearly illustrates Chevrolet's commitment to using GM's global resources. Kingsbury himself works for GM in Australia, while development work on the concept was carried out in the UK, Germany and Switzerland. The Ultra's engine was built in Korea, and the prototype was assembled in Japan.
It's equipped with a 190 bhp common rail turbodiesel engine, based on the 2.0-liter unit that will debut in the Captiva SUV and Lacetti models next year, and unlike most motor show styling studies is a fully-working vehicle, with performance to rival high performance petrol cars.
The concept exists as a vision of a new generation of World Touring Cars, and follows on from the success of Chevrolet's WTCC race team, which took its second victory of the season earlier this month at Brno in the Czech Republic. British driver Rob Huff successfully held off championship leader Andy Priaulx in his BMW, and set the fastest lap time, to lead from the first lap.
Source: http://www.rsportscars.com
http://images.leftlanenews.com/content/ ... oncept.jpg
http://images.leftlanenews.com/content/ ... oncept.jpg
http://images.leftlanenews.com/content/ ... oncept.jpg
-
Τι θηρίο ειναι τούτο!?
-
Σχεδιασμένο στην Κορέα και στην Αυστραλία δεν είναι ν' απορείς που κατέληξε με τέτοια...μούρη! Για το...Μπουρνάζι είναι τέλειο πάντως!
-
...μπα... το μπουρναζι ειναι πιο συντηρητικο
-
Ενδιαφερον. Μου θυμιζει κατι σαν Focus on steroids.
Πρεπει να ξεφορτωθουν το τεραστιο bowtie.Το καλο πραγμα ειναι οτι το Corvette ειναι ασφαλες
Νικος
-
μπορώ να μιλήσω μόνο για το εξωτερικό μέρος που βλέπω...
μου θυμίζει ένα αυτοκινητάκι που είχα μικρή και όταν το έκανες μπρος πίσω και το άφηνες αυτό μετά έτρεχε...
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Το καλο πραγμα ειναι οτι το Corvette ειναι ασφαλες
Νικος
Τι εννοεις με αυτο?
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Το καλο πραγμα ειναι οτι το Corvette ειναι ασφαλες
Νικος
Τι εννοεις με αυτο?
Οτι το WTCC δεν προκειται να αντικαταστισει η να συναγωνιστει το Corvette.
-
Τι σχεση εχει το ενα με το αλλο?
-
Τι σχεση εχει το ενα με το αλλο?
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Τι σχεση εχει το ενα με το αλλο?
Το λενε αγωνιστικο καισ τα ματια μου οταν λενε αγωνιστικο και chevy το μονο που μου ερχεται στο μυαλο ειναι το Corvette.
Και στα ματια μου το WTCC μια και θεωρεται 'αγωνιστικο' συναγωνιζεται το Corvette. (ουτε στο ονειρο του δηλαδη)
Nikos
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Τι σχεση εχει το ενα με το αλλο?
Το λενε αγωνιστικο καισ τα ματια μου οταν λενε αγωνιστικο και chevy το μονο που μου ερχεται στο μυαλο ειναι το Corvette.
Και στα ματια μου το WTCC μια και θεωρεται 'αγωνιστικο' συναγωνιζεται το Corvette. (ουτε στο ονειρο του δηλαδη)
Nikos
Ομως οπως ξερεις η Σεβι στην Ευρωπη δεν εχει καμια σχεση με την Σεβι στις ΗΠΑ...
Chevrolet WTCC Ultra