Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
Aπώλεια κυλίνδρου
  1. Home
  2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
  3. Aπώλεια κυλίνδρου
  • 1
  • 2
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7 / 10
Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
39
186
4.9k
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • T
    talos last edited by Jul 11, 2006, 1:42 PM

    αμα μιλας για καινουργια ειναι μια χαρα η τιμη

    στα αυτοκινητα δυστηχως δεν υπαρχει καλο και φθηνο....

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • topic:timeago_later,4 months
    • S
      sirgus last edited by Oct 30, 2006, 9:56 AM

      Ξέρει κανείς που πουλάνε το όργανο για την μέτρηση της συμπίεσης?

      Που μπορώ να βρω κάτι τέτοιο στην Αθήνα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by Oct 30, 2006, 10:13 AM

        Πάντως, τουλάχιστον σε αεροπορικούς εμβολοφόρους δίνουν περισσότερη σημασία στη διαφορά τιμών μεταξύ των κυλίνδρων και λιγότερη στην απόλυτη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by Oct 30, 2006, 10:36 AM

          Στα περισσότερα μαγαζιά που πουλάνε εργαλεία και ειδικά αυτά με εξοπλισμούς συνεργείων

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sirgus last edited by Oct 30, 2006, 12:42 PM

            Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
            Στα περισσότερα μαγαζιά που πουλάνε εργαλεία και ειδικά αυτά με εξοπλισμούς συνεργείων

            πόσο μπορεί να έχει?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by Oct 30, 2006, 2:02 PM

              Υπάρχουν φθηνοί και ακριβοί που θα αντέξουν πολλά χρόνια. Σκέφτεσαι να ανοίξεις συνεργείο;

              Καλύτερα να το μετρήσεις με leak down tester. Είναι παρόμοιος αλλά μετράς με το πιστόνι στη φάση της συμπίεσης και αέρα με πίεση. Αν μετράει π.χ. πίεση αέρα 80 psi και στο κύλινδρο έχεις 74 psi (5% λιγότερο) είσαι στο όριο. Με αυτό το τρόπο όμως μπορείς να δεις (ακούσεις) που χάνει αέρα - βαλβίδα εισαγωγής ή εξαγωγής ή ελατήρια. Βρες ένα συνεργείο και μέτρα το, εγώ το μετράω κάθε 40.000 χλμ και δεν αξίζει να αγοράσω (δυστυχώς ο φίλος μετράει μόνο συμπίεση).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sirgus last edited by Oct 30, 2006, 2:06 PM

                οχι για το δικό μου έλεγα να δω τι γίνεται

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by Oct 30, 2006, 2:18 PM

                  Μέτρα το κάθε 2-3 χρόνια και κράτα τα χαρτάκια της συμπίεσης στο βιβλίο του σέρβις. Οι διαφορές μεταξύ κυλίνδρων σε ενδιαφέρουν, δεν μπορεί να είναι όλοι οι κύλινδροι/βαλβίδες χαλασμένοι ταυτόχρονα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sirgus last edited by Oct 30, 2006, 2:21 PM

                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                    Μέτρα το κάθε 2-3 χρόνια και κράτα τα χαρτάκια της συμπίεσης στο βιβλίο του σέρβις. Οι διαφορές μεταξύ κυλίνδρων σε ενδιαφέρουν, δεν μπορεί να είναι όλοι οι κύλινδροι/βαλβίδες χαλασμένοι ταυτόχρονα.

                    φαντάζομαι είναι κάτι κλασικό σε ένα συνεργείο αυτό?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      romilos last edited by Oct 30, 2006, 2:38 PM

                      Ενα χρησιμο λινκ που περιγραφει και με εικονες αρκετα πραγματα

                      http://www.dsmgrrrl.com/FAQs/compression.htm

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by Oct 30, 2006, 5:41 PM

                        Ο χρήστης SirGus έγραψε:

                        Μέτρα το κάθε 2-3 χρόνια και κράτα τα χαρτάκια της συμπίεσης στο βιβλίο του σέρβις. Οι διαφορές μεταξύ κυλίνδρων σε ενδιαφέρουν, δεν μπορεί να είναι όλοι οι κύλινδροι/βαλβίδες χαλασμένοι ταυτόχρονα.

                        φαντάζομαι είναι κάτι κλασικό σε ένα συνεργείο αυτό?

                        Ναι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sirgus last edited by Oct 30, 2006, 6:25 PM

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                          Υπάρχουν φθηνοί και ακριβοί που θα αντέξουν πολλά χρόνια.

                          1. ένα φτηνό πόσο να έχει?

                          2.ίσως μπορείς να φτιάξεις κιόλας ένα... μπαρόμετρο, σωλήνας αλλά για το άκρο που μπαίνει στην υποδοχή των μπουζί?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nik_marin last edited by Oct 30, 2006, 6:50 PM

                            Ο χρήστης SirGus έγραψε:

                            2.ίσως μπορείς να φτιάξεις κιόλας ένα... μπαρόμετρο, σωλήνας αλλά για το άκρο που μπαίνει στην υποδοχή των μπουζί?

                            Με Ένα παλιό μπούζι, σπας την πορσελάνη στο πανό μέρος, βγάζεις το σύρμα και Έτυμο…( θέλει λίγη τύχη να μην σπάσει όλη η πορσελάνη )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sirgus last edited by Oct 30, 2006, 7:51 PM

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                speedy last edited by Oct 31, 2006, 12:40 AM

                                Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                Βάζουμε όργανο στη θέση του μπουζί - σταματάμε τη ροή καυσίμου , γυρνάμε τη μίζα και μετράμε.

                                …και μη ξεχάσεις να γειώσεις την υψηλή τάση των μπουζί διότι διαφορετικά θα κάψεις από πολλαπλασιαστές μέχρι εγκέφαλο..., και να βάλεις κάποιον να πατά σταθερά το πεντάλ του γκαζιού στο πάτωμα όσο διαρκεί η μίζα... και η μπαταρία σου θα πρέπει να δείχνει σταθερά πάνω από 11 volts όσο διαρκεί η μίζα... και μη ξεχάσεις να έχεις βγάλει όλα τα μπουζί προτού ξεκινήσεις τις μετρήσεις.

                                Ελπίζω να βοήθησα λίγο.

                                Φιλικά
                                Speedy

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  romilos last edited by Oct 31, 2006, 12:12 PM

                                  Ο χρήστης SPEEDY έγραψε:
                                  και να βάλεις κάποιον να πατά σταθερά το πεντάλ του γκαζιού στο πάτωμα όσο διαρκεί η μίζα...

                                  Αν δεν παταμε γκαζι, ποιες θα ειναι οι διαφορες?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by Oct 31, 2006, 12:23 PM

                                    Αν πατάς τέρμα γκάζι ενώ μιζάρεις, δεν ψεκάζεται καύσιμο.

                                    Προσομοίωση λειτουργίας καρμπυρατέρ!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      romilos last edited by Oct 31, 2006, 12:39 PM

                                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                      Αν πατάς τέρμα γκάζι ενώ μιζάρεις, δεν ψεκάζεται καύσιμο.

                                      :

                                      To οποιο σημαινει?

                                      Εγω φανταζομαι η διαφορα ειναι στο οτι θα ειναι ανοικτη η πεταλουδα..
                                      Το θεμα ειναι , θα κανει διαφορα στη μεγιστη τιμη ή στο ποσο γρηγορα θα πιασει την τιμη αυτη??(και αν ισχυει το πρωτο ποση διαφορα μπορει να υπαρχει στα 180psi πχ..)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by Oct 31, 2006, 12:50 PM

                                        Μα δεν θέλεις να έχεις ψεκασμό όταν μετράς συμπίεση στο μοτέρ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          romilos last edited by Oct 31, 2006, 1:13 PM

                                          Κατσε με μπερδεψες...

                                          Δε διαφωνησα σε αυτο για το καυσιμο..
                                          Εμενα αλλη ηταν η απορια μου για το τερμα γκαζι.

                                          Εκτος αν δεν απαντησες σε μενα..(μιας και ρωτησα για διαφορα κλειστης-ανοικτης πεταλουδας κατ τη διαρκεια της μετρησης

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          135 out of 186
                                          • First post
                                            135/186
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 5
                                          • 6
                                          • 7
                                          • 8
                                          • 9
                                          • 10
                                          • 7 / 10
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr