Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Aπώλεια κυλίνδρου
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Aπώλεια κυλίνδρου
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 7 / 10
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    39
    186
    4609
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      talos last edited by

      αμα μιλας για καινουργια ειναι μια χαρα η τιμη

      στα αυτοκινητα δυστηχως δεν υπαρχει καλο και φθηνο....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sirgus last edited by

        Ξέρει κανείς που πουλάνε το όργανο για την μέτρηση της συμπίεσης?

        Που μπορώ να βρω κάτι τέτοιο στην Αθήνα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Πάντως, τουλάχιστον σε αεροπορικούς εμβολοφόρους δίνουν περισσότερη σημασία στη διαφορά τιμών μεταξύ των κυλίνδρων και λιγότερη στην απόλυτη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Στα περισσότερα μαγαζιά που πουλάνε εργαλεία και ειδικά αυτά με εξοπλισμούς συνεργείων

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sirgus last edited by

              Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
              Στα περισσότερα μαγαζιά που πουλάνε εργαλεία και ειδικά αυτά με εξοπλισμούς συνεργείων

              πόσο μπορεί να έχει?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Υπάρχουν φθηνοί και ακριβοί που θα αντέξουν πολλά χρόνια. Σκέφτεσαι να ανοίξεις συνεργείο;

                Καλύτερα να το μετρήσεις με leak down tester. Είναι παρόμοιος αλλά μετράς με το πιστόνι στη φάση της συμπίεσης και αέρα με πίεση. Αν μετράει π.χ. πίεση αέρα 80 psi και στο κύλινδρο έχεις 74 psi (5% λιγότερο) είσαι στο όριο. Με αυτό το τρόπο όμως μπορείς να δεις (ακούσεις) που χάνει αέρα - βαλβίδα εισαγωγής ή εξαγωγής ή ελατήρια. Βρες ένα συνεργείο και μέτρα το, εγώ το μετράω κάθε 40.000 χλμ και δεν αξίζει να αγοράσω (δυστυχώς ο φίλος μετράει μόνο συμπίεση).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sirgus last edited by

                  οχι για το δικό μου έλεγα να δω τι γίνεται

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Μέτρα το κάθε 2-3 χρόνια και κράτα τα χαρτάκια της συμπίεσης στο βιβλίο του σέρβις. Οι διαφορές μεταξύ κυλίνδρων σε ενδιαφέρουν, δεν μπορεί να είναι όλοι οι κύλινδροι/βαλβίδες χαλασμένοι ταυτόχρονα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sirgus last edited by

                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                      Μέτρα το κάθε 2-3 χρόνια και κράτα τα χαρτάκια της συμπίεσης στο βιβλίο του σέρβις. Οι διαφορές μεταξύ κυλίνδρων σε ενδιαφέρουν, δεν μπορεί να είναι όλοι οι κύλινδροι/βαλβίδες χαλασμένοι ταυτόχρονα.

                      φαντάζομαι είναι κάτι κλασικό σε ένα συνεργείο αυτό?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        romilos last edited by

                        Ενα χρησιμο λινκ που περιγραφει και με εικονες αρκετα πραγματα

                        http://www.dsmgrrrl.com/FAQs/compression.htm

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης SirGus έγραψε:

                          Μέτρα το κάθε 2-3 χρόνια και κράτα τα χαρτάκια της συμπίεσης στο βιβλίο του σέρβις. Οι διαφορές μεταξύ κυλίνδρων σε ενδιαφέρουν, δεν μπορεί να είναι όλοι οι κύλινδροι/βαλβίδες χαλασμένοι ταυτόχρονα.

                          φαντάζομαι είναι κάτι κλασικό σε ένα συνεργείο αυτό?

                          Ναι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sirgus last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                            Υπάρχουν φθηνοί και ακριβοί που θα αντέξουν πολλά χρόνια.

                            1. ένα φτηνό πόσο να έχει?

                            2.ίσως μπορείς να φτιάξεις κιόλας ένα... μπαρόμετρο, σωλήνας αλλά για το άκρο που μπαίνει στην υποδοχή των μπουζί?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nik_marin last edited by

                              Ο χρήστης SirGus έγραψε:

                              2.ίσως μπορείς να φτιάξεις κιόλας ένα... μπαρόμετρο, σωλήνας αλλά για το άκρο που μπαίνει στην υποδοχή των μπουζί?

                              Με Ένα παλιό μπούζι, σπας την πορσελάνη στο πανό μέρος, βγάζεις το σύρμα και Έτυμο…( θέλει λίγη τύχη να μην σπάσει όλη η πορσελάνη )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sirgus last edited by

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  speedy last edited by

                                  Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                  Βάζουμε όργανο στη θέση του μπουζί - σταματάμε τη ροή καυσίμου , γυρνάμε τη μίζα και μετράμε.

                                  …και μη ξεχάσεις να γειώσεις την υψηλή τάση των μπουζί διότι διαφορετικά θα κάψεις από πολλαπλασιαστές μέχρι εγκέφαλο..., και να βάλεις κάποιον να πατά σταθερά το πεντάλ του γκαζιού στο πάτωμα όσο διαρκεί η μίζα... και η μπαταρία σου θα πρέπει να δείχνει σταθερά πάνω από 11 volts όσο διαρκεί η μίζα... και μη ξεχάσεις να έχεις βγάλει όλα τα μπουζί προτού ξεκινήσεις τις μετρήσεις.

                                  Ελπίζω να βοήθησα λίγο.

                                  Φιλικά
                                  Speedy

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    romilos last edited by

                                    Ο χρήστης SPEEDY έγραψε:
                                    και να βάλεις κάποιον να πατά σταθερά το πεντάλ του γκαζιού στο πάτωμα όσο διαρκεί η μίζα...

                                    Αν δεν παταμε γκαζι, ποιες θα ειναι οι διαφορες?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Αν πατάς τέρμα γκάζι ενώ μιζάρεις, δεν ψεκάζεται καύσιμο.

                                      Προσομοίωση λειτουργίας καρμπυρατέρ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        romilos last edited by

                                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                        Αν πατάς τέρμα γκάζι ενώ μιζάρεις, δεν ψεκάζεται καύσιμο.

                                        :

                                        To οποιο σημαινει?

                                        Εγω φανταζομαι η διαφορα ειναι στο οτι θα ειναι ανοικτη η πεταλουδα..
                                        Το θεμα ειναι , θα κανει διαφορα στη μεγιστη τιμη ή στο ποσο γρηγορα θα πιασει την τιμη αυτη??(και αν ισχυει το πρωτο ποση διαφορα μπορει να υπαρχει στα 180psi πχ..)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Μα δεν θέλεις να έχεις ψεκασμό όταν μετράς συμπίεση στο μοτέρ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            romilos last edited by

                                            Κατσε με μπερδεψες...

                                            Δε διαφωνησα σε αυτο για το καυσιμο..
                                            Εμενα αλλη ηταν η απορια μου για το τερμα γκαζι.

                                            Εκτος αν δεν απαντησες σε μενα..(μιας και ρωτησα για διαφορα κλειστης-ανοικτης πεταλουδας κατ τη διαρκεια της μετρησης

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 7 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr