-
Basika eprepe na exeis kanei to deal me to hardtop.
Giati kaigese gia ti hardtop?
Mia xara einai me koukoula -
Αν δεν εχει βασεις, βρες μια πατεντα να το κανεις να στεκεται ορθιο μονο του! (η λεω μλκιες?) τι ρολο βαραει η βαση? Χωρις αυτη στραβωνει ξερω γω? Και γιατι να μη στη δωσει αν την εχει? Θα την κρατησει να βαζει hardtop απο αλλο αμαξι???
-
Ο χρήστης karabouzouklis έγραψε:
Αν δεν εχει βασεις, βρες μια πατεντα να το κανεις να στεκεται ορθιο μονο του! (η λεω μλκιες?) τι ρολο βαραει η βαση? Χωρις αυτη στραβωνει ξερω γω? Και γιατι να μη στη δωσει αν την εχει? Θα την κρατησει να βαζει hardtop απο αλλο αμαξι???Den pathenei kai tipota, alla den einai kai asxima na tin exeis.
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
Ωραίος ο Λουλουδής!Το λοιπόν... Σκέφτομαι να αγοράσω και το hard top (μεταχειρισμένο εννοείται...).
Μου το δίνει ο πρώην κάτοχος του αυτοκινήτου (που θεωρητικά είναι αλφάδι και δε θα έχει κανένα πρόβλημα) 1.5 τουβλάκι.
Καλά είναι..........? Κανείς που να ξέρει;
ΠΟΣΟΟΟΟΟΟΟΟΟ???
Γιατί δεν έκανες το deal απο την αρχή με το hard top? Δώστου 500, ΑΝ τα θέλει. Αλλιώς, ας το κρατήσει για διακόσμηση στο σαλόνι του. Επειδή του είναι άχρηστο, έχεις καλές πιθανότητες να το πάρεις με λίγα λεφτά.
-
Δε γινόταν από την αρχή (διάφοροι λόγοι...).
Καινούριο κάμει 3000+ ευρώ (έτσι έμαθα τουλάστιχον), οπότε δεν είναι και τόσο τραγική η τιμή που το δίνει.
Από την άλλη, άχρηστο τώρα μπορεί να του είναι, δε θα βρει δυσκολία να το δώσει όμως μιας και είναι μηχανικος της Χόντας και αποκλείεται να μην έχει τις κατάλληλες άκρες...
-
ευχαριστώ για τη φωτό , καρυοθραύστη
-
Είχα μια εμπειρία με hardtop σε s2000, και έκανε πολύ θόρυβο σε ταχύτητες 160-170 και άνω, ο οποίος προερχόταν από τον αέρα και ήταν στην ένωση του hardtop με το παρ-μπριζ. Σαν ελικόπτερο έκανε... Εκτός αν έτυχε στην συγκεκριμένη περίπτωση.
Προτείνω να μπει και ο Krusenstern στο club, η Μερτσέντα του έχει ηλιοροφή! Δεν μετράει?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Είχα μια εμπειρία με hardtop σε s2000, και έκανε πολύ θόρυβο σε ταχύτητες 160-170 και άνω, ο οποίος προερχόταν από τον αέρα και ήταν στην ένωση του hardtop με το παρ-μπριζ. Σαν ελικόπτερο έκανε... Εκτός αν έτυχε στην συγκεκριμένη περίπτωση.Προτείνω να μπει και ο Krusenstern στο club, η Μερτσέντα του έχει ηλιοροφή! Δεν μετράει?
Δεν ετυχε, το ιδιο συμβαινει και με το δικο μας....
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Προτείνω να μπει και ο Krusenstern στο club, η Μερτσέντα του έχει ηλιοροφή! Δεν μετράει?Όχι, γιατί την ανοίγω ΜΟΝΟ στην ανάκλιση, εξαιτίας αυτού του τύπου:
-
timkoul
καλή είναι η τιμή τελικά; Αυτό με καίει. -
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
timkoul
καλή είναι η τιμή τελικά; Αυτό με καίει.Η τιμη ειναι λογικη χωρις να ειναι ευκαιρια. Επειδη τα hard top εχουν ζητηση, δεν εχει λογο να τη ριξει και πολυ. Στο s2ki.com περισσοτερες ειναι οι αγγελιες που ζητανε, παρα αυτες που πουλανε. Απλα σιγουρεψου οτι μπαινει σωστα και οτι δουλευει και η αντισταση στο πισω τζαμι (εμας δεν δουλευει ... )
-
timkoul
ευχαριστώ
Θα το ρωτήσω αυτό με το τζάμι.
-
-
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Θέμη, Νίκο, διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά απ' ό,τι ξέρω, ένα πραγματικό roadster δεν κλείνει ποτέ, ακόμα και τα χειμωνιάτικα βράδια. Έτσι δεν είναι;Xα χα καλή δικαιολογία για τα ψώνια!
Θα αρχίσω να εφαρμόζω και εγώ μου φαίνεται την χρήση του σκούφου τις κρύες νύχτες!
YΓ: Έβγαλα τους μπροστινούς λασπωτήρες και είναι ακόμα πιο ωραίο!
-
-
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Θέμη, Νίκο, διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά απ' ό,τι ξέρω, ένα πραγματικό roadster δεν κλείνει ποτέ, ακόμα και τα χειμωνιάτικα βράδια. Έτσι δεν είναι;
http://img164.imageshack.us/img164/8628/1sg1.jpgDen kleinei pote, ektos an brexei dynata
Den ksero gia ta dika sas, alla stin Elise ligo fresko neraki, krataei tin mpaniera kathari -
Π.Ε.Κ.4ΤF