Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    [Διάσπαση] Μύτη - Τακούνι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. [Διάσπαση] Μύτη - Τακούνι
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    21
    73
    153
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      silencer51 last edited by

      Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
      Nα κι άλλος 46άρης!

      Όντως υπάρχει πρόβλημα με τέτοια νούμερα, γεγονός που δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με τίποτα... (Δυστυχώς ο φίλος μας ο Προκρούστης μας έχει αφήσει χρόνια πολλά! )

      Tο toe'n'toe είναι ο πιο σωστός όρος να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίον κινούνται τα big size shoes!

      46 & 1/2...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        saxostudent last edited by

        Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
        Υ.Γ: Λέτε να κόψω τα νύχια μου μπας και δω διαφορά;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          insanedriver last edited by

          Βασικά πέρα από τη πλάκα μύτη τακούνι δεν μπορώ να κάνω. Και επειδή τα πόδια μου είναι μεγάλα και επειδή το γόνατο βρίσκει στην κολώνα του τιμονιού όταν πάω να στρίψω για μύτη τακούνι.

          Όμως επειδή το μεγάλο νούμερο έχει μεγάλο πλάτος στο παπούτσι, χρησιμοποιώ το πλάτος του παπουτσιού και όχ το μήκος. Τώρα πόσο αποτελεσματικό είναι δεν ξέρω. Δεν έχω κάνει δοκιμές στην πίστα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
            Βασικά πέρα από τη πλάκα μύτη τακούνι δεν μπορώ να κάνω. Και επειδή τα πόδια μου είναι μεγάλα και επειδή το γόνατο βρίσκει στην κολώνα του τιμονιού όταν πάω να στρίψω για μύτη τακούνι.

            Όμως επειδή το μεγάλο νούμερο έχει μεγάλο πλάτος στο παπούτσι, χρησιμοποιώ το πλάτος του παπουτσιού και όχ το μήκος. Τώρα πόσο αποτελεσματικό είναι δεν ξέρω. Δεν έχω κάνει δοκιμές στην πίστα.

            Δοκίμασε να πατάς φρένο με τη μέση του πέλματος, όχι με τη μύτη. Έτσι, περισσεύει χώρος για τη φτέρνα να γυρίσει προς τα δεξιά, όσο μεγάλο πόδι κι αν έχεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              msamaro last edited by

              Aπό την εμπειρία που έχω με E46 και Ε30 στις bmw δεν γίνεται να γυρίσεις την φτέρνα προς τα δεξιά για να πατήσεις το γκάζι γιατί πολύ απλά τα δύο πεντάλ είναι πολύ κοντά μεταξύ τους. Μπορείς όμως να κάνεις μύτη τακούνι εξίσου αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας toe and toe, το αρίστερό και το δεξιό μέρος της πατούσας σου δηλαδή.

              Δυστυχώς ανήκω και εγώ στην κατηγορία των 46άριδων. Το κακό με το heel and toe είναι ότι αν το μάθεις καλά τότε δεν μπορείς να πας αρκετά γρήγορα με αυτοκίνητο στο οποίο δεν μπορείς να το εφαρμόσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης msamaro έγραψε:
                Aπό την εμπειρία που έχω με E46 και Ε30 στις bmw δεν γίνεται να γυρίσεις την φτέρνα προς τα δεξιά για να πατήσεις το γκάζι γιατί πολύ απλά τα δύο πεντάλ είναι πολύ κοντά μεταξύ τους.

                Τι λες τώρα!
                Μιλάμε για την ΙΔΑΝΙΚΗ διάταξη για μύτι-τακούνι οι BMW, και γενικά ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που το γκάζι έχει την άρθρωση στο πάτωμα! Απλά, η φτέρνα πατάει πιο κάτω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  insanedriver last edited by

                  Aκριβώς αυτό...Η Bmw επειδή οι Γερμανοί είναι ψηλοί άνθρωποι έχει προνοήσει και για εμάς που είμαστε 2 μέτρα και έχουμε τεράστια πόδια. Οπότε γκάζι φρένο είναι τόσο κοντά που το πατάω με το πλάτος του παπουτσιού. Δεν χρειάζεται να κάνω μύτη τακούνι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    msamaro last edited by

                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                    Aπό την εμπειρία που έχω με E46 και Ε30 στις bmw δεν γίνεται να γυρίσεις την φτέρνα προς τα δεξιά για να πατήσεις το γκάζι γιατί πολύ απλά τα δύο πεντάλ είναι πολύ κοντά μεταξύ τους.

                    Τι λες τώρα!
                    Μιλάμε για την ΙΔΑΝΙΚΗ διάταξη για μύτι-τακούνι οι BMW, και γενικά ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που το γκάζι έχει την άρθρωση στο πάτωμα! Απλά, η φτέρνα πατάει πιο κάτω.

                    Σπύρο εξαρτάται πως έχει συνηθίσει ο καθένας. Εγώ έμαθα στο corsa που τα πεντάλ απείχαν 1 μίλι μεταξύ τους και όταν πήγαινα να το κάνω στην bmw χτυπούσε το πόδι μου στην κεντρική κονσόλα! (Το ίδιο παθαίνω και στο mx5 τώρα... ). Στις bmw με βόλευε πιο πολύ να το κάνω toe and toe γυρνώντας το πόδι αριστερά-δεξιά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      opterios last edited by

                      Να ξεκαθαρίσω κάτι...

                      Πολύς λόγος γίνεται για το αν κάνουμε μύτη - τακούνι, ή πατάμε το γκάζι με το πλάι κλπ...

                      Εννοείται ότι ΔΕΝ είναι λάθος να πατάς το γκάζι με το πλαϊνό του ποδιού σου. Σημασία έχει να πατάς τα πεντάλ σωστά, δεν έχει πώς θα το κάνεις αυτό. Και αυτό 'μύτη - τακούνι' λέγεται. Ο όρος στην ουσία συμβολίζει την τεχνική. Μην κολλάτε στις λέξεις

                      @msamaro: Μιχάλη, αν και βρίσκω τα πεντάλ του ΜΧ-5 ΤΕΛΕΙΑ, μπορείς να φέρεις το γκάζι πιο κοντά στο φρένο (όπως ήδη αναφέρθηκε), απλά τραβώντας το. Δε θα έχεις κανένα πρόβλημα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        enginekiller last edited by

                        Κι εγω με toe & toe το κανω ποτε δεν καταφερα να γυρισω ετσι το ποδι ωστε να πατησω με τη φτερνα... Φανταζομαι οτι παιζει σημαντικο ρολο η αρθρωση του γκαζιου κιολας αν ειναι στο πατωμα οπως λετε ειναι πολυ καλυτερα... Παντως και να τραβηξεις λιγο το φρενο(εγω αυτο εχω κανει) προς το αλλο δεν ειναι κακο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lefos last edited by

                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                          Aπό την εμπειρία που έχω με E46 και Ε30 στις bmw δεν γίνεται να γυρίσεις την φτέρνα προς τα δεξιά για να πατήσεις το γκάζι γιατί πολύ απλά τα δύο πεντάλ είναι πολύ κοντά μεταξύ τους.

                          Τι λες τώρα!
                          Μιλάμε για την ΙΔΑΝΙΚΗ διάταξη για μύτι-τακούνι οι BMW, και γενικά ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που το γκάζι έχει την άρθρωση στο πάτωμα! Απλά, η φτέρνα πατάει πιο κάτω.

                          Οντως, στα BMW ειναι πανευκολο το μυτι-τακουνι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            maxmara last edited by

                            Ο χρήστης theoM5 έγραψε:

                            Eύκολη τεχνική, έως πανεύκολη!

                            Xρειάζεται τα εξής όμως:

                            1. Kατάλληλα τοποθετημένα πεντάλ
                            2. Xρόνο, άπλα, και διάθεση
                            1. Να μην φοράς **46 νούμερο αποβατικό σκάφος **στα πόδια σου.

                            Concept Z

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                              Κι εγω με toe & toe το κανω ποτε δεν καταφερα να γυρισω ετσι το ποδι ωστε να πατησω με τη φτερνα... Φανταζομαι οτι παιζει σημαντικο ρολο η αρθρωση του γκαζιου κιολας αν ειναι στο πατωμα οπως λετε ειναι πολυ καλυτερα... Παντως και να τραβηξεις λιγο το φρενο(εγω αυτο εχω κανει) προς το αλλο δεν ειναι κακο...

                              Ειναι ΠΟΛΥ κακό.
                              ΜΗΝ πειράζετε το πεντάλ του φρένου, είναι σχεδιασμένο και τοποθετημένο να αντέξει ΟΛΟ το βάρος του οδηγού σε φρενάρισμα πανικού. Σε περίπτωση πανικού, η ιδανική δύναμη που πρέπει να ασκήσεις στο φρένο είναι 110 - +οο κιλά, προκειμένου να σταματήσει το όχημα στη μικρότερη δυνατή απόσταση. Με στραβωμένο πεντάλ, το αποτέλεσμα μπορεί να είναι ολέθριο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                enginekiller last edited by

                                Λογικο αλλα απο την αλλη το ηλεκτρονικο μου γκαζι εχει στοπ στο πατωμα οποτε δεν κουνιεται... ενταξει οταν λεω το στραβωσα εννοοουσα ενα ελαχιστο κουνημα προς τα δεξια οχι πανω απο 2 χιλιοστα σιγουρα... Εψαχνα μπας και βρω καμια πεταλιερα που να τα 'φερνει' πιο κοντα αλλα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 3
                                • 4
                                • 4 / 4
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr