-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Nα κι άλλος 46άρης!Όντως υπάρχει πρόβλημα με τέτοια νούμερα, γεγονός που δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με τίποτα... (Δυστυχώς ο φίλος μας ο Προκρούστης μας έχει αφήσει χρόνια πολλά! )
Tο toe'n'toe είναι ο πιο σωστός όρος να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίον κινούνται τα big size shoes!
46 & 1/2...
-
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
Υ.Γ: Λέτε να κόψω τα νύχια μου μπας και δω διαφορά;;; -
Βασικά πέρα από τη πλάκα μύτη τακούνι δεν μπορώ να κάνω. Και επειδή τα πόδια μου είναι μεγάλα και επειδή το γόνατο βρίσκει στην κολώνα του τιμονιού όταν πάω να στρίψω για μύτη τακούνι.
Όμως επειδή το μεγάλο νούμερο έχει μεγάλο πλάτος στο παπούτσι, χρησιμοποιώ το πλάτος του παπουτσιού και όχ το μήκος. Τώρα πόσο αποτελεσματικό είναι δεν ξέρω. Δεν έχω κάνει δοκιμές στην πίστα.
-
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
Βασικά πέρα από τη πλάκα μύτη τακούνι δεν μπορώ να κάνω. Και επειδή τα πόδια μου είναι μεγάλα και επειδή το γόνατο βρίσκει στην κολώνα του τιμονιού όταν πάω να στρίψω για μύτη τακούνι.Όμως επειδή το μεγάλο νούμερο έχει μεγάλο πλάτος στο παπούτσι, χρησιμοποιώ το πλάτος του παπουτσιού και όχ το μήκος. Τώρα πόσο αποτελεσματικό είναι δεν ξέρω. Δεν έχω κάνει δοκιμές στην πίστα.
Δοκίμασε να πατάς φρένο με τη μέση του πέλματος, όχι με τη μύτη. Έτσι, περισσεύει χώρος για τη φτέρνα να γυρίσει προς τα δεξιά, όσο μεγάλο πόδι κι αν έχεις.
-
Aπό την εμπειρία που έχω με E46 και Ε30 στις bmw δεν γίνεται να γυρίσεις την φτέρνα προς τα δεξιά για να πατήσεις το γκάζι γιατί πολύ απλά τα δύο πεντάλ είναι πολύ κοντά μεταξύ τους. Μπορείς όμως να κάνεις μύτη τακούνι εξίσου αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας toe and toe, το αρίστερό και το δεξιό μέρος της πατούσας σου δηλαδή.
Δυστυχώς ανήκω και εγώ στην κατηγορία των 46άριδων. Το κακό με το heel and toe είναι ότι αν το μάθεις καλά τότε δεν μπορείς να πας αρκετά γρήγορα με αυτοκίνητο στο οποίο δεν μπορείς να το εφαρμόσεις.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Aπό την εμπειρία που έχω με E46 και Ε30 στις bmw δεν γίνεται να γυρίσεις την φτέρνα προς τα δεξιά για να πατήσεις το γκάζι γιατί πολύ απλά τα δύο πεντάλ είναι πολύ κοντά μεταξύ τους.Τι λες τώρα!
Μιλάμε για την ΙΔΑΝΙΚΗ διάταξη για μύτι-τακούνι οι BMW, και γενικά ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που το γκάζι έχει την άρθρωση στο πάτωμα! Απλά, η φτέρνα πατάει πιο κάτω. -
Aκριβώς αυτό...Η Bmw επειδή οι Γερμανοί είναι ψηλοί άνθρωποι έχει προνοήσει και για εμάς που είμαστε 2 μέτρα και έχουμε τεράστια πόδια. Οπότε γκάζι φρένο είναι τόσο κοντά που το πατάω με το πλάτος του παπουτσιού. Δεν χρειάζεται να κάνω μύτη τακούνι.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Aπό την εμπειρία που έχω με E46 και Ε30 στις bmw δεν γίνεται να γυρίσεις την φτέρνα προς τα δεξιά για να πατήσεις το γκάζι γιατί πολύ απλά τα δύο πεντάλ είναι πολύ κοντά μεταξύ τους.
Τι λες τώρα!
Μιλάμε για την ΙΔΑΝΙΚΗ διάταξη για μύτι-τακούνι οι BMW, και γενικά ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που το γκάζι έχει την άρθρωση στο πάτωμα! Απλά, η φτέρνα πατάει πιο κάτω.Σπύρο εξαρτάται πως έχει συνηθίσει ο καθένας. Εγώ έμαθα στο corsa που τα πεντάλ απείχαν 1 μίλι μεταξύ τους και όταν πήγαινα να το κάνω στην bmw χτυπούσε το πόδι μου στην κεντρική κονσόλα! (Το ίδιο παθαίνω και στο mx5 τώρα... ). Στις bmw με βόλευε πιο πολύ να το κάνω toe and toe γυρνώντας το πόδι αριστερά-δεξιά.
-
Να ξεκαθαρίσω κάτι...
Πολύς λόγος γίνεται για το αν κάνουμε μύτη - τακούνι, ή πατάμε το γκάζι με το πλάι κλπ...
Εννοείται ότι ΔΕΝ είναι λάθος να πατάς το γκάζι με το πλαϊνό του ποδιού σου. Σημασία έχει να πατάς τα πεντάλ σωστά, δεν έχει πώς θα το κάνεις αυτό. Και αυτό 'μύτη - τακούνι' λέγεται. Ο όρος στην ουσία συμβολίζει την τεχνική. Μην κολλάτε στις λέξεις
@msamaro: Μιχάλη, αν και βρίσκω τα πεντάλ του ΜΧ-5 ΤΕΛΕΙΑ, μπορείς να φέρεις το γκάζι πιο κοντά στο φρένο (όπως ήδη αναφέρθηκε), απλά τραβώντας το. Δε θα έχεις κανένα πρόβλημα
-
Κι εγω με toe & toe το κανω ποτε δεν καταφερα να γυρισω ετσι το ποδι ωστε να πατησω με τη φτερνα... Φανταζομαι οτι παιζει σημαντικο ρολο η αρθρωση του γκαζιου κιολας αν ειναι στο πατωμα οπως λετε ειναι πολυ καλυτερα... Παντως και να τραβηξεις λιγο το φρενο(εγω αυτο εχω κανει) προς το αλλο δεν ειναι κακο...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Aπό την εμπειρία που έχω με E46 και Ε30 στις bmw δεν γίνεται να γυρίσεις την φτέρνα προς τα δεξιά για να πατήσεις το γκάζι γιατί πολύ απλά τα δύο πεντάλ είναι πολύ κοντά μεταξύ τους.
Τι λες τώρα!
Μιλάμε για την ΙΔΑΝΙΚΗ διάταξη για μύτι-τακούνι οι BMW, και γενικά ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που το γκάζι έχει την άρθρωση στο πάτωμα! Απλά, η φτέρνα πατάει πιο κάτω.Οντως, στα BMW ειναι πανευκολο το μυτι-τακουνι.
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Eύκολη τεχνική, έως πανεύκολη!
Xρειάζεται τα εξής όμως:
- Kατάλληλα τοποθετημένα πεντάλ
- Xρόνο, άπλα, και διάθεση
- Να μην φοράς **46 νούμερο αποβατικό σκάφος **στα πόδια σου.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Κι εγω με toe & toe το κανω ποτε δεν καταφερα να γυρισω ετσι το ποδι ωστε να πατησω με τη φτερνα... Φανταζομαι οτι παιζει σημαντικο ρολο η αρθρωση του γκαζιου κιολας αν ειναι στο πατωμα οπως λετε ειναι πολυ καλυτερα... Παντως και να τραβηξεις λιγο το φρενο(εγω αυτο εχω κανει) προς το αλλο δεν ειναι κακο...Ειναι ΠΟΛΥ κακό.
ΜΗΝ πειράζετε το πεντάλ του φρένου, είναι σχεδιασμένο και τοποθετημένο να αντέξει ΟΛΟ το βάρος του οδηγού σε φρενάρισμα πανικού. Σε περίπτωση πανικού, η ιδανική δύναμη που πρέπει να ασκήσεις στο φρένο είναι 110 - +οο κιλά, προκειμένου να σταματήσει το όχημα στη μικρότερη δυνατή απόσταση. Με στραβωμένο πεντάλ, το αποτέλεσμα μπορεί να είναι ολέθριο. -
Λογικο αλλα απο την αλλη το ηλεκτρονικο μου γκαζι εχει στοπ στο πατωμα οποτε δεν κουνιεται... ενταξει οταν λεω το στραβωσα εννοοουσα ενα ελαχιστο κουνημα προς τα δεξια οχι πανω απο 2 χιλιοστα σιγουρα... Εψαχνα μπας και βρω καμια πεταλιερα που να τα 'φερνει' πιο κοντα αλλα...
[Διάσπαση] Μύτη - Τακούνι