Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic Type-R 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic Type-R 2007
    • 1
    • 2
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 77
    • 78
    • 29 / 78
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    167
    1553
    2769
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      borbos last edited by

      Ο χρήστης coyote έγραψε:

      θα πας ή θα παραγγειλεις κιολας?

      λες.... τι να κάνω να δωσω το δικό μου 26000 ( με 5000 χλμ...)

      πολυ αισιοδοξο σε βρισκω!!!!26000 μπορει περυσι αλλα τωρα με τιποτα τετοια τιμη!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης coyote έγραψε:
        θα σου πω την Αλλη εβδομάδα που θα δω το νέο....

        (θα με χωρίσει η γυναίκα μου σίγουρα...., 2 φορές σε ένα χρόνο αμάξι)

        να ένα καλό του Type R

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Ο χρήστης lkar έγραψε:

          θα σου πω την Αλλη εβδομάδα που θα δω το νέο....

          (θα με χωρίσει η γυναίκα μου σίγουρα...., 2 φορές σε ένα χρόνο αμάξι)

          να ένα καλό του Type R

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coyote last edited by

            Ο χρήστης borbos έγραψε:

            θα πας ή θα παραγγειλεις κιολας?

            λες.... τι να κάνω να δωσω το δικό μου 26000 ( με 5000 χλμ...)

            πολυ αισιοδοξο σε βρισκω!!!!26000 μπορει περυσι αλλα τωρα με τιποτα τετοια τιμη!!!

            ποσα να χασω σε 6 μηνες....

            Τελος παντως το λογικο ειναι να το πουλησω όταν γίνει ενός ετός και να πάρω 24000 με 7-8 χιλιαδες χλμ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spyros-s last edited by

              το να πουλας αυτοκινητο 6 μηνων δεν νομιζω οτι ειναι και οτι το καλυτερο για την τσεπη σου...θα θες τουλαχιστον αλλα 10000 μετα για να παρεις το νεο το...καλοκαιρι του 07

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coyote last edited by

                Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                το να πουλας αυτοκινητο 6 μηνων δεν νομιζω οτι ειναι και οτι το καλυτερο για την τσεπη σου...θα θες τουλαχιστον αλλα 10000 μετα για να παρεις το νεο το...καλοκαιρι του 07

                δικιο εχεις

                ξεκ..λωσα και με τον Ολυμπιακο χτες και δε μου αρεσει το κοκκινο σημερα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spyros-s last edited by

                  σε επιπεδο ολυμπιακου φροντισε να μην σου αρεσει και αυριο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    omikrone3 last edited by

                    coyote παρτο να κανει παρεα στο αλλο στο γκαραζ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyote last edited by

                      Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
                      coyote παρτο να κανει παρεα στο αλλο στο γκαραζ

                      να τα βάλω για αναπαραγωγή για να βγάλω και κέρδος?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Για ν'αλλάζεις εξαρτήματα κινητήρα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:
                          Για ν'αλλάζεις εξαρτήματα κινητήρα

                          Δεν είναι VW τα Honda κύριε είναι αθάνατα

                          Σοβαρά τώρα, προσωπικά δε βλέπω κανένα μα κανένα λόγο να πάρω το καινούργιο σε σχέση με το παλιό -εκτός της εμφάνισης, που όμως είναι υποκειμενική.

                          Οπως και στην περίπτωση του Clio, δε βλέπω δα και καμία σοβαρή βελτίωση:

                          Ιδιος κινητήρας (είμαι σίγουρος πως, με αυτά που κάνανε, έγινε σα το δικό μου μετά τη μικροβελτίωση που του έχω κάνει, δηλ. ομαλή μετάβαση νωρίτερα στο VTEC και πιο 'γεμάτη' και επίπεδη καμπύλη ροπής)
                          Μπλοκέ διαφορικό ?
                          Καλύτερα φρένα ?

                          Α, ξέχασα:

                          Κλιματισμό , navi και εν γένει καλύτερο εξοπλισμό

                          Αν το βγάζανε όπως το JDM (220 άλογα, μπλοκέ, ακόμα καλύτερο στήσιμο) να το συζητούσα.
                          Αλλά έτσι όπως είναι μου φαίνεται μια κάπως βιαστική προσπάθεια να εκμεταλλευτούν το μύθο που δημιούργησε το EP3 CTR -και δεν θα εκπλαγώ αν σε 2 χρόνια βγει το 'πραγματικό' TypeR ('RR') με τις παραπάνω προϋποθέσεις. Μέχρι τότε, 'yet another GTi', σε αντίθεση με το προηγούμενο, που έπαιζε στα ίσια αυτοκίνητα 5 χρόνια νεώτερα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Πάντως πρέπει να βγαίνει και σε σπαρτιάτικο επίπεδο εξοπλισμού Νάσο, με κέρδος μερικά κιλά αν δεν κάνω λάθος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              funis last edited by

                              Ο χρήστης nass έγραψε:
                              Σοβαρά τώρα, προσωπικά δε βλέπω κανένα μα κανένα λόγο να πάρω το καινούργιο σε σχέση με το παλιό -εκτός της εμφάνισης, που όμως είναι υποκειμενική.

                              Εγω πάλι, λόγω της εμφανισης του βλέπω λόγο να πάρω το παλιό αντί για το καινουργιο Νασο!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Οντως βγαίνει και σε light έκδοση, -40 κιλά.

                                Αν όμως είναι > 1300 κιλά (το δικό μου είναι 1224 με A/C και άδειο ρεζερβουάρ) τότε είναι εξαιρετικά απίθανο πως τα -40 κιλά θα κάνουν κάποια σημαντική διαφορά στις επιδόσεις. Ισα-ίσα που μπορεί να είναι χειρότερες από το τωρινό

                                Βέβαια μπορεί η Honda να 'μπαλώσει' το θέμα με ένα πιο κοντό κιβώτιο, εξάλλου το ίδιο δεν έκανε και η Renault ? (140 με έκτη και 5000+ στροφές νομίζω ? Και τελική 215 ? ΟΚ, ίσως...)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  krusenstern last edited by

                                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                                  Βέβαια μπορεί η Honda να 'μπαλώσει' το θέμα με ένα πιο κοντό κιβώτιο, εξάλλου το ίδιο δεν έκανε και η Renault ? (140 με έκτη και 5000+ στροφές νομίζω ? Και τελική 215 ? ΟΚ, ίσως...)

                                  5500!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coyote last edited by

                                    Ο χρήστης nass έγραψε:

                                    Για ν'αλλάζεις εξαρτήματα κινητήρα

                                    Δεν είναι VW τα Honda κύριε είναι αθάνατα

                                    Σοβαρά τώρα, προσωπικά δε βλέπω κανένα μα κανένα λόγο να πάρω το καινούργιο σε σχέση με το παλιό -εκτός της εμφάνισης, που όμως είναι υποκειμενική.

                                    Οπως και στην περίπτωση του Clio, δε βλέπω δα και καμία σοβαρή βελτίωση:

                                    Ιδιος κινητήρας (είμαι σίγουρος πως, με αυτά που κάνανε, έγινε σα το δικό μου μετά τη μικροβελτίωση που του έχω κάνει, δηλ. ομαλή μετάβαση νωρίτερα στο VTEC και πιο 'γεμάτη' και επίπεδη καμπύλη ροπής)
                                    Μπλοκέ διαφορικό ?
                                    Καλύτερα φρένα ?

                                    Α, ξέχασα:

                                    Κλιματισμό , navi και εν γένει καλύτερο εξοπλισμό

                                    Αν το βγάζανε όπως το JDM (220 άλογα, μπλοκέ, ακόμα καλύτερο στήσιμο) να το συζητούσα.
                                    Αλλά έτσι όπως είναι μου φαίνεται μια κάπως βιαστική προσπάθεια να εκμεταλλευτούν το μύθο που δημιούργησε το EP3 CTR -και δεν θα εκπλαγώ αν σε 2 χρόνια βγει το 'πραγματικό' TypeR ('RR') με τις παραπάνω προϋποθέσεις. Μέχρι τότε, 'yet another GTi', σε αντίθεση με το προηγούμενο, που έπαιζε στα ίσια αυτοκίνητα 5 χρόνια νεώτερα.

                                    Κλιμά χώροι και πορτπαγκαζ είναι ένα θέμα όσο και να μη το θέλουμε

                                    Για τα άλλα δεν εχω να σου πω κάτι...

                                    Δες λίγο σε παρακαλώ το λινκ που εχω με την κατανάλωση και κάνε και ένα δικό σου αν θέλεις ..... Ειμαι το χειρότερο type-R της ευρώπης μέσα στην πόλη!!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spyros-s last edited by

                                      με τα γκαζια που εχεις φιλε coyote λογικο ειναι να γλυκαινεσαι ειδικα τωρα που το αμαξι δεν εχει...χρονισει
                                      Σιγουρα αν το πηγαινεις ρελαντι (οπως οταν εχεις οικογενεια μεσα ή το all time classic συστημα ηλεκτρονικης μειωσης του γκαζιου γνωστοτερο ως ...πεθερα) δεν θα καιει και τοσο...
                                      Συμπερασμα: να κυκλοφορεις συχνοτερα με την πεθερα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coyote last edited by

                                        Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                                        με τα γκαζια που εχεις φιλε coyote λογικο ειναι να γλυκαινεσαι ειδικα τωρα που το αμαξι δεν εχει...χρονισει
                                        Σιγουρα αν το πηγαινεις ρελαντι (οπως οταν εχεις οικογενεια μεσα ή το all time classic συστημα ηλεκτρονικης μειωσης του γκαζιου γνωστοτερο ως ...πεθερα) δεν θα καιει και τοσο...
                                        Συμπερασμα: να κυκλοφορεις συχνοτερα με την πεθερα...

                                        Αυτή την εβδομάδα κάνω τη μέτρηση χωρίς γκάζια... (δε μπαίνω στα κόκκινα)

                                        Αλλά με την κίνηση που έχει στην Αθήνα δε βλέπω να βελτιώνεται η κατάσταση...

                                        Παιδιά εχω δει και σε jazz 18 λιτρα κατά μέσο όρο στο κέντρο της Αθήνας!!!!

                                        Οταν έχεις την πεθερά είσαι πάντα στα κόκκινα γιατί έτσι δεν ακούγεται τι λέει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          Σημείωση....

                                          Το type-R είναι το ιδανικό για οικογένεια με 2 παιδιά και πεθερά....

                                          Εχει μόνο 2 ζώνες πίσω....

                                          Αντε καλό ΣΚ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spyros-s last edited by

                                            Ο χρήστης coyote έγραψε:

                                            με τα γκαζια που εχεις φιλε coyote λογικο ειναι να γλυκαινεσαι ειδικα τωρα που το αμαξι δεν εχει...χρονισει
                                            Σιγουρα αν το πηγαινεις ρελαντι (οπως οταν εχεις οικογενεια μεσα ή το all time classic συστημα ηλεκτρονικης μειωσης του γκαζιου γνωστοτερο ως ...πεθερα) δεν θα καιει και τοσο...
                                            Συμπερασμα: να κυκλοφορεις συχνοτερα με την πεθερα...

                                            Αυτή την εβδομάδα κάνω τη μέτρηση χωρίς γκάζια... (δε μπαίνω στα κόκκινα)

                                            Αλλά με την κίνηση που έχει στην Αθήνα δε βλέπω να βελτιώνεται η κατάσταση...

                                            Παιδιά εχω δει και σε jazz 18 λιτρα κατά μέσο όρο στο κέντρο της Αθήνας!!!!

                                            Οταν έχεις την πεθερά είσαι πάντα στα κόκκινα γιατί έτσι δεν ακούγεται τι λέει

                                            μην ξεχνας επισης οτι η παρουσια της στο πισω καθισμα βελτιωνει την κατανομη βαρους και ετσι εχεις καλυτερα κρατηματα...
                                            Εχεις δικιο για την κινηση στο κεντρο απλα ειναι θεμα πως το δουλευεις το αυτοκινητο...αν κανεις αλλαγες 'στην ροπη' ολα καλα και θα σου καψει πολυ λιγοτερο...απο την αλλη στην κινηση οτι και να κανεις

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 29 / 78
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr