-
Ο χρήστης Κ.Κ. έγραψε:
Η «βούτα» της βούταςΤα παλιά χρόνια, όταν τα αυτοκίνητα είχαν αναρτήσεις με φύλλα σούστας, κινητήρες με βαλβίδες στο πλάι, τιμόνια που αλλού τα γύριζες και αλλού σε πήγαιναν, και φρένα που σε σταματούσαν μόνο αν είχες άγιο, οι 4ΤΡΟΧΟΙ είχαν ξεκινήσει (για πρώτη φορά στην Ελλάδα) μια στήλη με τον τίτλο «Μετατροπές για...». Οι συντάκτες, οι συνεργάτες και ο γράφων έλεγαν στους αναγνώστες πώς να βελτιώσουν, με φθηνά μέσα, ορισμένα τμήματα, με στόχο να επιτύχουν καλύτερη ενεργητική ασφάλεια – γιατί κανείς δε μιλούσε τότε για παθητική. Όταν τα περισσότερα από τα σημερινά «αστέρια» δεν ήταν ούτε καν επιθυμίες στη λίμπιντο των γονιών τους, το περιοδικό μετέτρεπε, δοκίμαζε και παρουσίαζε τα αποτελέσματα μετατροπών που ο κάθε αναγνώστης μπορούσε να φέρει σε πέρας και να χαρεί. Οι προσπάθειες και η σκληρή κριτική του ειδικού Τύπου, αλλά και ο φοβερός ανταγωνισμός μεταξύ των κατασκευαστών είχαν ως αποτέλεσμα τα επιβατικά αυτοκίνητα να αλλάξουν, να εξελιχθούν και να μεταμορφωθούν τόσο πολύ σε όλους τους τομείς (επιδόσεις, ασφάλεια, άνεση κτλ.), ώστε η στήλη «Μετατροπές» να μην έχει πλέον θέση στις σελίδες μας. Τι να μετατρέψεις, εκτός ίσως από τα αμορτισέρ, σε ένα Yaris ή σε ένα Mondeo; Τα αυτοκίνητα είναι θαυμάσια έτσι όπως είναι, και το μόνο που ίσως θα μπορούσες να κάνεις είναι να επέμβεις (λίγο) στον κινητήρα, για να αυξήσεις (λίγο) τη ροπή και την ισχύ, ώστε να είναι πιο ευκολοδήγητο στην πόλη και την εξοχή.
Όμως, όχι. Ακριβώς επειδή ζούμε σε μια χώρα που αντιγράφει (ξεπατικώνει) τα πάντα, οι μετατροπές έγιναν αυτοσκοπός, με αποτέλεσμα να βλέπεις στους δημόσιους δρόμους «οπελάρες» των... 500 ίππων να κυκλοφορούν προκαλώντας το δημόσιο αίσθημα, αλλά, το κυριότερο, την ασφάλεια και, γιατί όχι, την αισθητική και την κοινωνική δικαιοσύνη. Άνθρωποι που δουλεύουν «ήλιο με ήλιο», που δεν έχουν «ψωμί» για τα παιδιά τους, βλέπουν εμένα (για να μην αναφερθώ σε άλλους) να περνάω με το τέρας, που δεν είναι παρά προέκταση του πέους μου, και να προκαλώ, ενοχλώ, τρομοκρατώ. Kι όλα αυτά, γιατί δεν έχω τα αρχ...α να λάβω μέρος σε έναν αγώνα ταχύτητας ή σε ένα ράλι. Όποιος έχει «λεφτά» (απ’ τον μπαμπά του, από κλοπές, ναρκωτικά, εκμετάλλευση νυχτερινών κέντρων, γυναικών, φοροδιαφυγή ή ό,τι άλλο) αγοράζει ένα αυτοκίνητο, το «κάνει πύραυλο», ρουκέτα, «μπόμπα» και κάνει «αγώνες» στη βούτα, στα λιμανάκια ή στην εθνική οδό! Δε διαθέτει καν τα κότσια να κάνει τις κόντρες του σε μια κλειστή πίστα, ώστε να μη θέτει σε κίνδυνο τη ζωή και την ακεραιότητα των άλλων χρηστών του δρόμου.
Πολλοί μας ρωτούν (πάνω από δεκαπέντε χρόνια) γιατί δεν κάναμε ένα περιοδικό για μετατροπές. Η απάντηση είναι απλή: για πολιτικούς λόγους. Πιστεύουμε ότι οι 4Τ δεν πρέπει να οδηγούν τους αναγνώστες σε πράξεις που έρχονται σε αντίθεση με το κοινό αίσθημα. Οι περισσότεροι απ’ τους συντάκτες μας είναι οδηγοί αγώνων με περγαμηνές στο παλμαρέ τους. Ακριβώς, όμως, γι’ αυτόν το λόγο κανείς δε συμπεριφέρεται σαν αλήτης στους δρόμους!_ Κ. Κ.
Το παραπάνω κείμενο είναι γραμμένο από τον ΚΚ.
Σαν ένθετο το περιοδικό κάποια περίοδο είχε το 0-100-0. Για βελτίωση δεν ήταν αυτό το ένθετο;
Το άρθρο με τη Μ5 δεν ήταν σε δημόσιο δρόμο;
Αυτοί οι συντάκτες έμαθαν να οδηγούν στην πίστα;ΔΕN ξέρω αν το καταλάβατε, αλλά η πτήση με το MiG-25 στα όρια του διαστήματος με πήγε (κυριολεκτικά) στον έβδομο ουρανό! Με πλήρη αίσθηση της ματαιότητας (και του χιούμορ) για την πρόταση που ακολουθεί, πρέπει να είμαι ο Έλληνας που πήγε ψηλότερα και κινήθηκε ταχύτερα απ’ όλους (82.000 πόδια/27,3 χλμ. και 2,5 Mach/2.500 χ.α.ω.) στην Iστορία! Μπαίνει άραγε η «επίδοση» στο βιβλίο Γκίνες; Σιγά μην μπει. Με ρώτησαν αν φοβήθηκα. Όχι. Kι αυτό, για ένα λόγο: όταν ξέρεις τι κάνεις και έχεις εμπειρία, το αίσθημα του φόβου μειώνεται στο ελάχιστο. Εξάλλου, δεν προλαβαίνεις να φοβηθείς. Μόλις απογειωθείς, η ταχύτητα και το ύψος αυξάνουν με καταιγιστικό ρυθμό και δε σου αφήνουν περιθώρια για να σκεφτείς. Απλώς προσπαθείς να κάνεις όσο καλύτερα γίνεται τη δουλειά σου, που στη δική μου περίπτωση ήταν να τραβήξω καλές φωτογραφίες και video.
Πιο μεγάλη «αγωνία» είχα κατά τη δοκιμή στο centrifuge, που προσομοιώνει την εκτόξευση και την επιστροφή του φορέα-πυραύλου, παρά κατά την πτήση με το MiG. Βέβαια, οφείλω να προσθέσω ότι στα 38 λεπτά της πτήσης δεν έγιναν «ταρζανιές» και τα g δεν ξεπέρασαν τα 4,5, οπότε όλα πήγαν καλά. Όταν πετάξω με το MiG-29 και όταν κάνω κάποια άλλα, ελπίζω, πράγματα που έχουν σχέση με την αεροπορία, θα έχω να διηγηθώ περισσότερο ενδιαφέρουσες ιστορίες.
Όπως ίσως είδατε στις διαφημίσεις, από την 1η Δεκεμβρίου οι Τεχνικές Εκδόσεις αντιπροσωπεύουν στην Ελλάδα την αμερικανική Space Adventures Ltd, την εταιρεία που έστειλε στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS) τους πρώτους «τουρίστες του διαστήματος», τον Aμερικανό Dennis Tito και το Nοτιοαφρικανό Peter Shuttleworth. Η εταιρεία μας μπορεί, σε συνεργασία με τη Space Adventures, να σας στείλει στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, αν βέβαια α) έχετε την κατάλληλη φυσική κατάσταση και τα «κότσια» και β) τα 20 εκατομμύρια δολάρια (!) που κοστίζει το εγχείρημα! Εμπρός, λοιπόν. Αρχίστε τις... οικονομίες! Τι είναι σήμερα 20 ψωροεκατομμύρια; Ούτε δύο βίλες (με πισίνα και playroom) στη Μύκονο.
Μέσα στο περιοδικό μας λέει για την πρόκληση του κοινού αισθήματος. Για το πως μερικοί πουλάνε μούρη αγοράζοντας ακριβά αυτοκίνητα ή βελτιώνοντας αυτά που έχουν. Θυμάμαι συγκεκριμένα που έλεγε για τη cls.
Μία βόλτα αξίας εκοτομμυρίων με ένα αεροπλάνο δεν είναι πρόκληση του κοινού αισθήματος;
Δεν πουλάει μούρη;Είμαι ο μόνος που δεν του κάθονται καλά όλα αυτά;;;
Τελικά ή ο ΚΚ έχει υπαλλήλους γιούς εμπόρων ναρκωτικών, οι οποίοι δεν δούλεψαν ποτέ, που βελτιώνουν τα αυτοκίνητα με το ξεπλυμμένο χρήμα, που κάθε βράδυ παίζουν τη ζωή τους για μερικά ευρώ κλπ κλπ κλπ ή τελικά μάλλον δεν είναι όλοι έτσι.
Ισως τελικά υπάρχουν άνθρωποι που βγάζουν χρήματα από μια νόμιμη δουλειά, που δεν κάνουν κόντρες με λεφτά, που δεν γεμίζουνε μπλε πιτσιλιστίρια/νέον/σπόιλερ τα αυτοκίνητα του μπαμπά, που δεν θέλουν να τραυματίστούν οι ίδιοι/οι γύρω τους/τα αυτοκίνητά τους, που ξέρουν πότε θ'αφήσουν γκάζι ή θα πατήσουν φρένο.
Αν λοιπόν ο ΚΚ και τα γραφόμενά του, τον οποίον πολλοί εδώ μέσα και ακόμα περισσότεροι απ'έξω τον έχουν περί πολλού, παράδειγμα προς μίμηση, προστάτη της Ελλάδος, γροθιά στο κατεστημένο και άλλα όμορφα λογάκια που τους κάνουν να εκστασιάζονται όταν τον διαβάζουν, είναι τελικά μια ακόμα αερολογία ενός δήθεν, και έχει όμως τα κορόιδα από κάτω να του χτυπάνε παλαμάκια (δεν σας θυμίζει τους πολιτικούς μας η ιστορία;), δεν θα σας έκαναν να αναγουλιάσετε;
Αν τελικά ειλικρινά ο ΚΚ δεν ήξερε ότι υπάρχει και άλλη πλευρά του νομίσματος από εκείνο το κ--οάρθρο που έγραψε τότε, ας ρωτήσει τον υπάλληλό του για το αν ανήκει στις κατηγορίες που ανέφερε. Αν το ήξερε και παρ'όλα αυτά το έγραψε, δεν νομίζω πως υπάρχει άνθρωπος με ένα δράμμι εγκέφαλο που να μην καταλαβαίνει την κοροϊδία που συζητάμε ή ίσως ο ΚΚ να κατοικεί σε κανένα χρυσό κλουβί. Το αν πρέπει να αγανακτήσει κιόλας ή όχι κάποιος βλέποντας την κοροϊδία, είναι άλλο θέμα.
Αλλωστε ποιος θα οδηγούσε ένα SLK55 και θα μπορούσε να πάει κυρία; Πόσο μάλλον όταν ο άνθρωπος δουλεύει σε περιοδικό αυτοκινήτου, έχει το αυτοκίνητο για δοκιμή, και θα είναι σίγουρα και καυλωμένος. Ας ψυχολογήσει λοιπόν ο ΚΚ τους ανθρώπους που έχει δίπλα του πρώτα για να δει αν είναι φυσιολογικοί/καθημερινοί εργαζόμενοι/νοήμονες άνθρωποι ή αν είναι εγκληματίες-έμποροι ναρκωτικών-νταβατζήδες-ξεπλένουν χρήμα-κλπ κλπ, και μετά ας ψυχολογήσει κι εμάς που δεν μας ξέρει ή ΝΟΜΙΖΕΙ πως μας ξέρει πριν αρχίσει τους χαρακτηρισμούς και τις κατάρες.
Προσωπικά τα έχω μαζεμένα στον ΚΚ για λόγους που είπα πιο πάνω, ή είπαν άλλοι πιο πριν. Είναι σαν το 'γύρισμα του τροχού', είναι σαν να είσαι τόσο στενόμυαλος και να χλευάζεις/κοροϊδεύεις με τον χειρότερο τρόπο τους ομοφυλόφιλους, και ένα ωραίο πρωί ο γιός σου να σου πει πως είναι ομοφυλόφιλος. Για σκεφτείτε, πως θα αντιδράσουν οι ομοφυλόφιλοι που χλεύαζες/κορόιδευες μέχρι τότε;
Ας είχε κάνει λοιπόν ένα διαχωρισμό τότε, και ας μην τους έβαζε όλους σ'ένα τσουβάλι ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ.
-
Ο χρήστης Κ.Κ. έγραψε:
Η «βούτα» της βούταςΤα παλιά χρόνια, όταν τα αυτοκίνητα είχαν αναρτήσεις με φύλλα σούστας, κινητήρες με βαλβίδες στο πλάι, τιμόνια που αλλού τα γύριζες και αλλού σε πήγαιναν, και φρένα που σε σταματούσαν μόνο αν είχες άγιο, οι 4ΤΡΟΧΟΙ είχαν ξεκινήσει (για πρώτη φορά στην Ελλάδα) μια στήλη με τον τίτλο «Μετατροπές για...». Οι συντάκτες, οι συνεργάτες και ο γράφων έλεγαν στους αναγνώστες πώς να βελτιώσουν, με φθηνά μέσα, ορισμένα τμήματα, με στόχο να επιτύχουν καλύτερη ενεργητική ασφάλεια – γιατί κανείς δε μιλούσε τότε για παθητική. Όταν τα περισσότερα από τα σημερινά «αστέρια» δεν ήταν ούτε καν επιθυμίες στη λίμπιντο των γονιών τους, το περιοδικό μετέτρεπε, δοκίμαζε και παρουσίαζε τα αποτελέσματα μετατροπών που ο κάθε αναγνώστης μπορούσε να φέρει σε πέρας και να χαρεί. Οι προσπάθειες και η σκληρή κριτική του ειδικού Τύπου, αλλά και ο φοβερός ανταγωνισμός μεταξύ των κατασκευαστών είχαν ως αποτέλεσμα τα επιβατικά αυτοκίνητα να αλλάξουν, να εξελιχθούν και να μεταμορφωθούν τόσο πολύ σε όλους τους τομείς (επιδόσεις, ασφάλεια, άνεση κτλ.), ώστε η στήλη «Μετατροπές» να μην έχει πλέον θέση στις σελίδες μας. Τι να μετατρέψεις, εκτός ίσως από τα αμορτισέρ, σε ένα Yaris ή σε ένα Mondeo; Τα αυτοκίνητα είναι θαυμάσια έτσι όπως είναι, και το μόνο που ίσως θα μπορούσες να κάνεις είναι να επέμβεις (λίγο) στον κινητήρα, για να αυξήσεις (λίγο) τη ροπή και την ισχύ, ώστε να είναι πιο ευκολοδήγητο στην πόλη και την εξοχή.
Όμως, όχι. Ακριβώς επειδή ζούμε σε μια χώρα που αντιγράφει (ξεπατικώνει) τα πάντα, οι μετατροπές έγιναν αυτοσκοπός, με αποτέλεσμα να βλέπεις στους δημόσιους δρόμους «οπελάρες» των... 500 ίππων να κυκλοφορούν προκαλώντας το δημόσιο αίσθημα, αλλά, το κυριότερο, την ασφάλεια και, γιατί όχι, την αισθητική και την κοινωνική δικαιοσύνη. Άνθρωποι που δουλεύουν «ήλιο με ήλιο», που δεν έχουν «ψωμί» για τα παιδιά τους, βλέπουν εμένα (για να μην αναφερθώ σε άλλους) να περνάω με το τέρας, που δεν είναι παρά προέκταση του πέους μου, και να προκαλώ, ενοχλώ, τρομοκρατώ. Kι όλα αυτά, γιατί δεν έχω τα αρχ...α να λάβω μέρος σε έναν αγώνα ταχύτητας ή σε ένα ράλι. Όποιος έχει «λεφτά» (απ’ τον μπαμπά του, από κλοπές, ναρκωτικά, εκμετάλλευση νυχτερινών κέντρων, γυναικών, φοροδιαφυγή ή ό,τι άλλο) αγοράζει ένα αυτοκίνητο, το «κάνει πύραυλο», ρουκέτα, «μπόμπα» και κάνει «αγώνες» στη βούτα, στα λιμανάκια ή στην εθνική οδό! Δε διαθέτει καν τα κότσια να κάνει τις κόντρες του σε μια κλειστή πίστα, ώστε να μη θέτει σε κίνδυνο τη ζωή και την ακεραιότητα των άλλων χρηστών του δρόμου.
Πολλοί μας ρωτούν (πάνω από δεκαπέντε χρόνια) γιατί δεν κάναμε ένα περιοδικό για μετατροπές. Η απάντηση είναι απλή: για πολιτικούς λόγους. Πιστεύουμε ότι οι 4Τ δεν πρέπει να οδηγούν τους αναγνώστες σε πράξεις που έρχονται σε αντίθεση με το κοινό αίσθημα. Οι περισσότεροι απ’ τους συντάκτες μας είναι οδηγοί αγώνων με περγαμηνές στο παλμαρέ τους. Ακριβώς, όμως, γι’ αυτόν το λόγο κανείς δε συμπεριφέρεται σαν αλήτης στους δρόμους!_ Κ. Κ.
Το παραπάνω κείμενο είναι γραμμένο από τον ΚΚ.
Σαν ένθετο το περιοδικό κάποια περίοδο είχε το 0-100-0. Για βελτίωση δεν ήταν αυτό το ένθετο;
Το άρθρο με τη Μ5 δεν ήταν σε δημόσιο δρόμο;
Αυτοί οι συντάκτες έμαθαν να οδηγούν στην πίστα;ΔΕN ξέρω αν το καταλάβατε, αλλά η πτήση με το MiG-25 στα όρια του διαστήματος με πήγε (κυριολεκτικά) στον έβδομο ουρανό! Με πλήρη αίσθηση της ματαιότητας (και του χιούμορ) για την πρόταση που ακολουθεί, πρέπει να είμαι ο Έλληνας που πήγε ψηλότερα και κινήθηκε ταχύτερα απ’ όλους (82.000 πόδια/27,3 χλμ. και 2,5 Mach/2.500 χ.α.ω.) στην Iστορία! Μπαίνει άραγε η «επίδοση» στο βιβλίο Γκίνες; Σιγά μην μπει. Με ρώτησαν αν φοβήθηκα. Όχι. Kι αυτό, για ένα λόγο: όταν ξέρεις τι κάνεις και έχεις εμπειρία, το αίσθημα του φόβου μειώνεται στο ελάχιστο. Εξάλλου, δεν προλαβαίνεις να φοβηθείς. Μόλις απογειωθείς, η ταχύτητα και το ύψος αυξάνουν με καταιγιστικό ρυθμό και δε σου αφήνουν περιθώρια για να σκεφτείς. Απλώς προσπαθείς να κάνεις όσο καλύτερα γίνεται τη δουλειά σου, που στη δική μου περίπτωση ήταν να τραβήξω καλές φωτογραφίες και video.
Πιο μεγάλη «αγωνία» είχα κατά τη δοκιμή στο centrifuge, που προσομοιώνει την εκτόξευση και την επιστροφή του φορέα-πυραύλου, παρά κατά την πτήση με το MiG. Βέβαια, οφείλω να προσθέσω ότι στα 38 λεπτά της πτήσης δεν έγιναν «ταρζανιές» και τα g δεν ξεπέρασαν τα 4,5, οπότε όλα πήγαν καλά. Όταν πετάξω με το MiG-29 και όταν κάνω κάποια άλλα, ελπίζω, πράγματα που έχουν σχέση με την αεροπορία, θα έχω να διηγηθώ περισσότερο ενδιαφέρουσες ιστορίες.
Όπως ίσως είδατε στις διαφημίσεις, από την 1η Δεκεμβρίου οι Τεχνικές Εκδόσεις αντιπροσωπεύουν στην Ελλάδα την αμερικανική Space Adventures Ltd, την εταιρεία που έστειλε στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS) τους πρώτους «τουρίστες του διαστήματος», τον Aμερικανό Dennis Tito και το Nοτιοαφρικανό Peter Shuttleworth. Η εταιρεία μας μπορεί, σε συνεργασία με τη Space Adventures, να σας στείλει στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, αν βέβαια α) έχετε την κατάλληλη φυσική κατάσταση και τα «κότσια» και β) τα 20 εκατομμύρια δολάρια (!) που κοστίζει το εγχείρημα! Εμπρός, λοιπόν. Αρχίστε τις... οικονομίες! Τι είναι σήμερα 20 ψωροεκατομμύρια; Ούτε δύο βίλες (με πισίνα και playroom) στη Μύκονο.
Μέσα στο περιοδικό μας λέει για την πρόκληση του κοινού αισθήματος. Για το πως μερικοί πουλάνε μούρη αγοράζοντας ακριβά αυτοκίνητα ή βελτιώνοντας αυτά που έχουν. Θυμάμαι συγκεκριμένα που έλεγε για τη cls.
Μία βόλτα αξίας εκοτομμυρίων με ένα αεροπλάνο δεν είναι πρόκληση του κοινού αισθήματος;
Δεν πουλάει μούρη;Είμαι ο μόνος που δεν του κάθονται καλά όλα αυτά;;;
Τελικά ή ο ΚΚ έχει υπαλλήλους γιούς εμπόρων ναρκωτικών, οι οποίοι δεν δούλεψαν ποτέ, που βελτιώνουν τα αυτοκίνητα με το ξεπλυμμένο χρήμα, που κάθε βράδυ παίζουν τη ζωή τους για μερικά ευρώ κλπ κλπ κλπ ή τελικά μάλλον δεν είναι όλοι έτσι.
Ισως τελικά υπάρχουν άνθρωποι που βγάζουν χρήματα από μια νόμιμη δουλειά, που δεν κάνουν κόντρες με λεφτά, που δεν γεμίζουνε μπλε πιτσιλιστίρια/νέον/σπόιλερ τα αυτοκίνητα του μπαμπά, που δεν θέλουν να τραυματίστούν οι ίδιοι/οι γύρω τους/τα αυτοκίνητά τους, που ξέρουν πότε θ'αφήσουν γκάζι ή θα πατήσουν φρένο.
Αν λοιπόν ο ΚΚ και τα γραφόμενά του, τον οποίον πολλοί εδώ μέσα και ακόμα περισσότεροι απ'έξω τον έχουν περί πολλού, παράδειγμα προς μίμηση, προστάτη της Ελλάδος, γροθιά στο κατεστημένο και άλλα όμορφα λογάκια που τους κάνουν να εκστασιάζονται όταν τον διαβάζουν, είναι τελικά μια ακόμα αερολογία ενός δήθεν, και έχει όμως τα κορόιδα από κάτω να του χτυπάνε παλαμάκια (δεν σας θυμίζει τους πολιτικούς μας η ιστορία;), δεν θα σας έκαναν να αναγουλιάσετε;
Αν τελικά ειλικρινά ο ΚΚ δεν ήξερε ότι υπάρχει και άλλη πλευρά του νομίσματος από εκείνο το κ--οάρθρο που έγραψε τότε, ας ρωτήσει τον υπάλληλό του για το αν ανήκει στις κατηγορίες που ανέφερε. Αν το ήξερε και παρ'όλα αυτά το έγραψε, δεν νομίζω πως υπάρχει άνθρωπος με ένα δράμμι εγκέφαλο που να μην καταλαβαίνει την κοροϊδία που συζητάμε ή ίσως ο ΚΚ να κατοικεί σε κανένα χρυσό κλουβί. Το αν πρέπει να αγανακτήσει κιόλας ή όχι κάποιος βλέποντας την κοροϊδία, είναι άλλο θέμα.
Αλλωστε ποιος θα οδηγούσε ένα SLK55 και θα μπορούσε να πάει κυρία; Πόσο μάλλον όταν ο άνθρωπος δουλεύει σε περιοδικό αυτοκινήτου, έχει το αυτοκίνητο για δοκιμή, και θα είναι σίγουρα και καυλωμένος. Ας ψυχολογήσει λοιπόν ο ΚΚ τους ανθρώπους που έχει δίπλα του πρώτα για να δει αν είναι φυσιολογικοί/καθημερινοί εργαζόμενοι/νοήμονες άνθρωποι ή αν είναι εγκληματίες-έμποροι ναρκωτικών-νταβατζήδες-ξεπλένουν χρήμα-κλπ κλπ, και μετά ας ψυχολογήσει κι εμάς που δεν μας ξέρει ή ΝΟΜΙΖΕΙ πως μας ξέρει πριν αρχίσει τους χαρακτηρισμούς και τις κατάρες.
Προσωπικά τα έχω μαζεμένα στον ΚΚ για λόγους που είπα πιο πάνω, ή είπαν άλλοι πιο πριν. Είναι σαν το 'γύρισμα του τροχού', είναι σαν να είσαι τόσο στενόμυαλος και να χλευάζεις/κοροϊδεύεις με τον χειρότερο τρόπο τους ομοφυλόφιλους, και ένα ωραίο πρωί ο γιός σου να σου πει πως είναι ομοφυλόφιλος. Για σκεφτείτε, πως θα αντιδράσουν οι ομοφυλόφιλοι που χλεύαζες/κορόιδευες μέχρι τότε;
Ας είχε κάνει λοιπόν ένα διαχωρισμό τότε, και ας μην τους έβαζε όλους σ'ένα τσουβάλι ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ.
-
Ο χρήστης Κ.Κ. έγραψε:
Η «βούτα» της βούταςΤα παλιά χρόνια, όταν τα αυτοκίνητα είχαν αναρτήσεις με φύλλα σούστας, κινητήρες με βαλβίδες στο πλάι, τιμόνια που αλλού τα γύριζες και αλλού σε πήγαιναν, και φρένα που σε σταματούσαν μόνο αν είχες άγιο, οι 4ΤΡΟΧΟΙ είχαν ξεκινήσει (για πρώτη φορά στην Ελλάδα) μια στήλη με τον τίτλο «Μετατροπές για...». Οι συντάκτες, οι συνεργάτες και ο γράφων έλεγαν στους αναγνώστες πώς να βελτιώσουν, με φθηνά μέσα, ορισμένα τμήματα, με στόχο να επιτύχουν καλύτερη ενεργητική ασφάλεια – γιατί κανείς δε μιλούσε τότε για παθητική. Όταν τα περισσότερα από τα σημερινά «αστέρια» δεν ήταν ούτε καν επιθυμίες στη λίμπιντο των γονιών τους, το περιοδικό μετέτρεπε, δοκίμαζε και παρουσίαζε τα αποτελέσματα μετατροπών που ο κάθε αναγνώστης μπορούσε να φέρει σε πέρας και να χαρεί. Οι προσπάθειες και η σκληρή κριτική του ειδικού Τύπου, αλλά και ο φοβερός ανταγωνισμός μεταξύ των κατασκευαστών είχαν ως αποτέλεσμα τα επιβατικά αυτοκίνητα να αλλάξουν, να εξελιχθούν και να μεταμορφωθούν τόσο πολύ σε όλους τους τομείς (επιδόσεις, ασφάλεια, άνεση κτλ.), ώστε η στήλη «Μετατροπές» να μην έχει πλέον θέση στις σελίδες μας. Τι να μετατρέψεις, εκτός ίσως από τα αμορτισέρ, σε ένα Yaris ή σε ένα Mondeo; Τα αυτοκίνητα είναι θαυμάσια έτσι όπως είναι, και το μόνο που ίσως θα μπορούσες να κάνεις είναι να επέμβεις (λίγο) στον κινητήρα, για να αυξήσεις (λίγο) τη ροπή και την ισχύ, ώστε να είναι πιο ευκολοδήγητο στην πόλη και την εξοχή.
Όμως, όχι. Ακριβώς επειδή ζούμε σε μια χώρα που αντιγράφει (ξεπατικώνει) τα πάντα, οι μετατροπές έγιναν αυτοσκοπός, με αποτέλεσμα να βλέπεις στους δημόσιους δρόμους «οπελάρες» των... 500 ίππων να κυκλοφορούν προκαλώντας το δημόσιο αίσθημα, αλλά, το κυριότερο, την ασφάλεια και, γιατί όχι, την αισθητική και την κοινωνική δικαιοσύνη. Άνθρωποι που δουλεύουν «ήλιο με ήλιο», που δεν έχουν «ψωμί» για τα παιδιά τους, βλέπουν εμένα (για να μην αναφερθώ σε άλλους) να περνάω με το τέρας, που δεν είναι παρά προέκταση του πέους μου, και να προκαλώ, ενοχλώ, τρομοκρατώ. Kι όλα αυτά, γιατί δεν έχω τα αρχ...α να λάβω μέρος σε έναν αγώνα ταχύτητας ή σε ένα ράλι. Όποιος έχει «λεφτά» (απ’ τον μπαμπά του, από κλοπές, ναρκωτικά, εκμετάλλευση νυχτερινών κέντρων, γυναικών, φοροδιαφυγή ή ό,τι άλλο) αγοράζει ένα αυτοκίνητο, το «κάνει πύραυλο», ρουκέτα, «μπόμπα» και κάνει «αγώνες» στη βούτα, στα λιμανάκια ή στην εθνική οδό! Δε διαθέτει καν τα κότσια να κάνει τις κόντρες του σε μια κλειστή πίστα, ώστε να μη θέτει σε κίνδυνο τη ζωή και την ακεραιότητα των άλλων χρηστών του δρόμου.
Πολλοί μας ρωτούν (πάνω από δεκαπέντε χρόνια) γιατί δεν κάναμε ένα περιοδικό για μετατροπές. Η απάντηση είναι απλή: για πολιτικούς λόγους. Πιστεύουμε ότι οι 4Τ δεν πρέπει να οδηγούν τους αναγνώστες σε πράξεις που έρχονται σε αντίθεση με το κοινό αίσθημα. Οι περισσότεροι απ’ τους συντάκτες μας είναι οδηγοί αγώνων με περγαμηνές στο παλμαρέ τους. Ακριβώς, όμως, γι’ αυτόν το λόγο κανείς δε συμπεριφέρεται σαν αλήτης στους δρόμους!_ Κ. Κ.
Το παραπάνω κείμενο είναι γραμμένο από τον ΚΚ.
Σαν ένθετο το περιοδικό κάποια περίοδο είχε το 0-100-0. Για βελτίωση δεν ήταν αυτό το ένθετο;
Το άρθρο με τη Μ5 δεν ήταν σε δημόσιο δρόμο;
Αυτοί οι συντάκτες έμαθαν να οδηγούν στην πίστα;ΔΕN ξέρω αν το καταλάβατε, αλλά η πτήση με το MiG-25 στα όρια του διαστήματος με πήγε (κυριολεκτικά) στον έβδομο ουρανό! Με πλήρη αίσθηση της ματαιότητας (και του χιούμορ) για την πρόταση που ακολουθεί, πρέπει να είμαι ο Έλληνας που πήγε ψηλότερα και κινήθηκε ταχύτερα απ’ όλους (82.000 πόδια/27,3 χλμ. και 2,5 Mach/2.500 χ.α.ω.) στην Iστορία! Μπαίνει άραγε η «επίδοση» στο βιβλίο Γκίνες; Σιγά μην μπει. Με ρώτησαν αν φοβήθηκα. Όχι. Kι αυτό, για ένα λόγο: όταν ξέρεις τι κάνεις και έχεις εμπειρία, το αίσθημα του φόβου μειώνεται στο ελάχιστο. Εξάλλου, δεν προλαβαίνεις να φοβηθείς. Μόλις απογειωθείς, η ταχύτητα και το ύψος αυξάνουν με καταιγιστικό ρυθμό και δε σου αφήνουν περιθώρια για να σκεφτείς. Απλώς προσπαθείς να κάνεις όσο καλύτερα γίνεται τη δουλειά σου, που στη δική μου περίπτωση ήταν να τραβήξω καλές φωτογραφίες και video.
Πιο μεγάλη «αγωνία» είχα κατά τη δοκιμή στο centrifuge, που προσομοιώνει την εκτόξευση και την επιστροφή του φορέα-πυραύλου, παρά κατά την πτήση με το MiG. Βέβαια, οφείλω να προσθέσω ότι στα 38 λεπτά της πτήσης δεν έγιναν «ταρζανιές» και τα g δεν ξεπέρασαν τα 4,5, οπότε όλα πήγαν καλά. Όταν πετάξω με το MiG-29 και όταν κάνω κάποια άλλα, ελπίζω, πράγματα που έχουν σχέση με την αεροπορία, θα έχω να διηγηθώ περισσότερο ενδιαφέρουσες ιστορίες.
Όπως ίσως είδατε στις διαφημίσεις, από την 1η Δεκεμβρίου οι Τεχνικές Εκδόσεις αντιπροσωπεύουν στην Ελλάδα την αμερικανική Space Adventures Ltd, την εταιρεία που έστειλε στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS) τους πρώτους «τουρίστες του διαστήματος», τον Aμερικανό Dennis Tito και το Nοτιοαφρικανό Peter Shuttleworth. Η εταιρεία μας μπορεί, σε συνεργασία με τη Space Adventures, να σας στείλει στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, αν βέβαια α) έχετε την κατάλληλη φυσική κατάσταση και τα «κότσια» και β) τα 20 εκατομμύρια δολάρια (!) που κοστίζει το εγχείρημα! Εμπρός, λοιπόν. Αρχίστε τις... οικονομίες! Τι είναι σήμερα 20 ψωροεκατομμύρια; Ούτε δύο βίλες (με πισίνα και playroom) στη Μύκονο.
Μέσα στο περιοδικό μας λέει για την πρόκληση του κοινού αισθήματος. Για το πως μερικοί πουλάνε μούρη αγοράζοντας ακριβά αυτοκίνητα ή βελτιώνοντας αυτά που έχουν. Θυμάμαι συγκεκριμένα που έλεγε για τη cls.
Μία βόλτα αξίας εκοτομμυρίων με ένα αεροπλάνο δεν είναι πρόκληση του κοινού αισθήματος;
Δεν πουλάει μούρη;Είμαι ο μόνος που δεν του κάθονται καλά όλα αυτά;;;
Τελικά ή ο ΚΚ έχει υπαλλήλους γιούς εμπόρων ναρκωτικών, οι οποίοι δεν δούλεψαν ποτέ, που βελτιώνουν τα αυτοκίνητα με το ξεπλυμμένο χρήμα, που κάθε βράδυ παίζουν τη ζωή τους για μερικά ευρώ κλπ κλπ κλπ ή τελικά μάλλον δεν είναι όλοι έτσι.
Ισως τελικά υπάρχουν άνθρωποι που βγάζουν χρήματα από μια νόμιμη δουλειά, που δεν κάνουν κόντρες με λεφτά, που δεν γεμίζουνε μπλε πιτσιλιστίρια/νέον/σπόιλερ τα αυτοκίνητα του μπαμπά, που δεν θέλουν να τραυματίστούν οι ίδιοι/οι γύρω τους/τα αυτοκίνητά τους, που ξέρουν πότε θ'αφήσουν γκάζι ή θα πατήσουν φρένο.
Αν λοιπόν ο ΚΚ και τα γραφόμενά του, τον οποίον πολλοί εδώ μέσα και ακόμα περισσότεροι απ'έξω τον έχουν περί πολλού, παράδειγμα προς μίμηση, προστάτη της Ελλάδος, γροθιά στο κατεστημένο και άλλα όμορφα λογάκια που τους κάνουν να εκστασιάζονται όταν τον διαβάζουν, είναι τελικά μια ακόμα αερολογία ενός δήθεν, και έχει όμως τα κορόιδα από κάτω να του χτυπάνε παλαμάκια (δεν σας θυμίζει τους πολιτικούς μας η ιστορία;), δεν θα σας έκαναν να αναγουλιάσετε;
Αν τελικά ειλικρινά ο ΚΚ δεν ήξερε ότι υπάρχει και άλλη πλευρά του νομίσματος από εκείνο το κ--οάρθρο που έγραψε τότε, ας ρωτήσει τον υπάλληλό του για το αν ανήκει στις κατηγορίες που ανέφερε. Αν το ήξερε και παρ'όλα αυτά το έγραψε, δεν νομίζω πως υπάρχει άνθρωπος με ένα δράμμι εγκέφαλο που να μην καταλαβαίνει την κοροϊδία που συζητάμε ή ίσως ο ΚΚ να κατοικεί σε κανένα χρυσό κλουβί. Το αν πρέπει να αγανακτήσει κιόλας ή όχι κάποιος βλέποντας την κοροϊδία, είναι άλλο θέμα.
Αλλωστε ποιος θα οδηγούσε ένα SLK55 και θα μπορούσε να πάει κυρία; Πόσο μάλλον όταν ο άνθρωπος δουλεύει σε περιοδικό αυτοκινήτου, έχει το αυτοκίνητο για δοκιμή, και θα είναι σίγουρα και καυλωμένος. Ας ψυχολογήσει λοιπόν ο ΚΚ τους ανθρώπους που έχει δίπλα του πρώτα για να δει αν είναι φυσιολογικοί/καθημερινοί εργαζόμενοι/νοήμονες άνθρωποι ή αν είναι εγκληματίες-έμποροι ναρκωτικών-νταβατζήδες-ξεπλένουν χρήμα-κλπ κλπ, και μετά ας ψυχολογήσει κι εμάς που δεν μας ξέρει ή ΝΟΜΙΖΕΙ πως μας ξέρει πριν αρχίσει τους χαρακτηρισμούς και τις κατάρες.
Προσωπικά τα έχω μαζεμένα στον ΚΚ για λόγους που είπα πιο πάνω, ή είπαν άλλοι πιο πριν. Είναι σαν το 'γύρισμα του τροχού', είναι σαν να είσαι τόσο στενόμυαλος και να χλευάζεις/κοροϊδεύεις με τον χειρότερο τρόπο τους ομοφυλόφιλους, και ένα ωραίο πρωί ο γιός σου να σου πει πως είναι ομοφυλόφιλος. Για σκεφτείτε, πως θα αντιδράσουν οι ομοφυλόφιλοι που χλεύαζες/κορόιδευες μέχρι τότε;
Ας είχε κάνει λοιπόν ένα διαχωρισμό τότε, και ας μην τους έβαζε όλους σ'ένα τσουβάλι ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ.
-
εισαι απλα αψογος...
-
Δεν εισαι ο μονος, απλα μερικοι εχουν μαθει καλα να κανουν τα στραβα ματια σ οτι δεν τους αρεσει.
Και μια παρατιρηση, η οποια δεν επιθυμω να χαρακτιριστει ως πρωσοπικη επιθεση. Αλλα...
Μερικοι εξασκουν την εξουσια που εχουν σ ενα φορουμ, μονο οταν τους βολευει καλυτερα. -
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
'Ακριβώς, όμως, γι' αυτόν το λόγο κανείς δε συμπεριφέρεται σαν αλήτης στους δρόμους!'
Μερικες φορες ειναι καλυτερα να μασατε παρα να υπογραφετε κ.Κ.Κ.
T.T.
...........TFRC............
http://WWW.TOPFUEL.GRΚαλα ρε μαλ@κα....
Δεν μπορουσες να την κανεις ιδια;;;;
Επρεπε να παρεμβεις 'εικαστικα';;;;;;
Βαλε Bold και Italics.... χωρανε! -
Θέλω να δω πόσο θα αντέξει αυτό το thread.
Και δεν εννοώ λόγω του θέματός του, δε νομίζω ότι οι mods μπαίνουν σε διαδικασία τέτοιου είδους λογοκρισίας...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Θέλω να δω πόσο θα αντέξει αυτό το thread.Και δεν εννοώ λόγω του θέματός του, δε νομίζω ότι οι mods μπαίνουν σε διαδικασία τέτοιου είδους λογοκρισίας...
Aν δεν αρχίσουν ειρωνικά σχόλια δεν βλέπω το λόγο να μην αντέξει.
Δεν άνοιξα το θέμα για να τσακωθούμε. Είδα κάτι, δε μου άρεσε και το έγραψα.
Αυτό είναι όλο. -
Μια βολτα με ενα αεροπλανο, μπορει να ειναι προσφορα και να μην στοιχισε κατι στον ΚΚ. Απο την αλλη, εγω διαφωνω στο οτι η κατοχη ακριβου αυτοκινητου προκαλει το δημοσιο αισθημα επειδη καποιοι πεινανε, εκτος αν εγω ο κατοχος, εχω συντελεσει στο να πεινανε καποιοι. Αν ομως συμβαινει το αντιθετο, αν εγω με τις κινησεις μου προσφερω στον εαυτο μου οικονομικη ανεση αλλα και σε αλλους καποια ωφελη (συνηθως ετσι γινεται...), γιατι προκαλω το δημοσιο αισθημα ? Εκτος αν ειμαι απο κανα χωριο, εχω παει στην πολη και εχω πετυχει και μετα γυρναω στο χωριο (το οποιο μπορει να ειναι και μια συνοικια) με την Mercedes να πουλησω μουρη.
Αν και νομιζω ο ΚΚ εχει κατα καιρους γραψει οτι αυτο ειναι δικο του αποκλειστικα 'αποθυμενο' ? Καπως ετσι, δεν θυμαμαι ακριβως. Του ερχεται ασχημα να κυκλοφορει με κατι τετοιο. Το εξηγει νομιζω, και σκεφτειτε, ειναι ανθρωπος αμεσα αναγνωρισιμος, τι σχολια θα ακουγε ?
Επισης ειναι ανθρωπος που εχει περασει και πολυ δυσκολες εποχες (εμφυλιο κλπ). Δεν ειναι λογικο να εχει καπως διαφορετικο τροπο σκεψης ?Δεν μου ειναι ευκολο να το κρινω. Τον διαβαζω πολλα χρονια, τον σεβομαι απεριοριστα, δεν συμφωνω με πολλα απ' οσα γραφει, σιγουρα οι περιγραφες απο τις πτησεις του μου αρεσουν οπως και το φωτογραφικο υλικο τους, αλλα μεχρι εκει. Τελειωνοντας θα πω οτι, στις στηλες του εκφραζει καθαρα προσωπικες αποψεις και μαλιστα με εντονη συναισθηματικη φορτιση (νομιζω...) αρκετες φορες. Δεν ειναι γραμμη του περιοδικου απαραιτητα.
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Μια βολτα με ενα αεροπλανο, μπορει να ειναι προσφορα και να μην στοιχισε κατι στον ΚΚ.Σημασία έχει αν του στοίχισε κάτι;
Είναι κάτι πανάκριβο, άπιαστο για τον πολύ κόσμο και άρα σύμφωνα με τα λεγόμενά του πρόκληση του δημοσίου αισθήματος. -
Διαφωνώ σε αρκετά σημεία με τον ΚΚ. Τον βρίσκω υπερβολικό και ισοπεδωτικό. Και δεν ξέρω σε ποιό σημείο έχει αφήσει του αγώνες, γιατί μια ματιά ρίχνω στο αντίστοιχο υποφόρουμ και...
Απ' την άλλη έχω βαρεθεί απίστευτα τους γνωστούς 3-4 που κάνουν ό,τι κάνουν και μετά είναι περήφανοι που 'δεν κρύβονται πίσω απ' το δάκτυλό τους'.
Ελπίζω το θέμα να μη γυρίσει στα γνωστά (που θα γυρίσει)...
-
Για το αν οι απόψεις του ΚΚ είναι ή δεν είναι γραμμή του περιοδικού έχω μια κάποια επιφύλαξη. Βλέπεις, πολλοί από εμάς μεγάλωσαν θεωρώντας πως 4Τ = ΚΚ και πως ό,τι λέει ο ΚΚ είναι άποψη των 4Τ (λογικό άλλωστε, αν σκεφθεί κανείς ότι τους στελέχωσε με άτομα παρόμοιας σκέψης με τον εαυτό του).
-
Διαβάζω τόσες μέρες στο 'Περί Αυτοκίνησης' για το θέμα αυτό και δεν καταλαβαίνω ένα πράγμα:
Το φόρουμ υπάρχει καταρχήν για να μιλάμε για αυτοκίνητα και μοτό (κυρίως).Όλο το πάθος με τον ΚΚ πού κολλάει;Νομίζουν κάποιοι ότι τους κοροϊδεύει;Μην ξαναπάρουν το περιοδικό του.Μην ξαναμπούν στο φόρουμ αν νομίζουν ότι και αυτό είναι φερέφωνο του ΚΚ.Απλά πράγματα.
Και μη μου πείτε ότι θιχτήκατε με τον ΚΚ ξαφνικά που σας περνάει για βλάκες,γιατί είναι ο τελευταίος που θα έπρεπε να μας απασχολεί.Στην καθημερινή μας ζωή ΟΛΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ Κ@ΛΟΚΡΑΤΟΥΣ μας δουλεύει ψιλό γαζί .Και για θέματα που έχουν να κάνουν με την επιβίωσή μας,το μέλλον μας και το μέλλον των παιδιών μας.Κιεσείς τι κάνετε;Γράφετε ένα κάρο ποστ γιατί έτρεχε ο συντάκτης του ΚΚ ενώ ο ΚΚ γράφει ότι αυτό δεν είναι σωστό!!!Και γυρίζετε τον κόσμο ανάποδα γιατί ξαφνικά ανακαλύπτετε την Αμερική,ότι δηλ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ!!Σε ποιο πλανήτη ζούσατε τόσο καιρό;Κιαφού το ανακαλύψατε,μήπως να ασχοληθείτε με όλους αυτούς τους καραγκιόζηδες που μας κυβερνάνε και που θα ψηφίσουμε την Κυριακή πάλι και μετά ασχοληθήτε και με τον ΚΚ και όλους τους άλλους σαν τον ΚΚ.Τότε θα είμαι κιεγώ μαζί σας.
Και στην τελική στο φόρουμ είναι γραμμένα 16000 μέλη.Με αυτό το θέμα ασχολείστε και σκοτώνεστε όχι πάνω από 20-30 άτομα (που συνήθως είναι γνωστοί για τις αντιπαραθέσεις τους σε τέτοιου είδους ζητήματα).Μας τα ΕΧΕΤΕ ΠΡΗΞΕΙ !!!Ασχοληθείτε και με κάτι ουσιαστικότερο πια...
Αυτά και δεν ξαναασχολούμαι ... -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Διαφωνώ σε αρκετά σημεία με τον ΚΚ. Τον βρίσκω υπερβολικό και ισοπεδωτικό. Και δεν ξέρω σε ποιό σημείο έχει αφήσει του αγώνες, γιατί μια ματιά ρίχνω στο αντίστοιχο υποφόρουμ και...Απ' την άλλη έχω βαρεθεί απίστευτα τους γνωστούς 3-4 που κάνουν ό,τι κάνουν και μετά είναι περήφανοι που 'δεν κρύβονται πίσω απ' το δάκτυλό τους'.
Ελπίζω το θέμα να μη γυρίσει στα γνωστά (που θα γυρίσει)...
Αφου τους εχεις βαρεθει, γιατι τους διαβαζεις;;;
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Διαφωνώ σε αρκετά σημεία με τον ΚΚ. Τον βρίσκω υπερβολικό και ισοπεδωτικό. Και δεν ξέρω σε ποιό σημείο έχει αφήσει του αγώνες, γιατί μια ματιά ρίχνω στο αντίστοιχο υποφόρουμ και...
Απ' την άλλη έχω βαρεθεί απίστευτα τους γνωστούς 3-4 που κάνουν ό,τι κάνουν και μετά είναι περήφανοι που 'δεν κρύβονται πίσω απ' το δάκτυλό τους'.
Ελπίζω το θέμα να μη γυρίσει στα γνωστά (που θα γυρίσει)...
Αφου τους εχεις βαρεθει, γιατι τους διαβαζεις;;;
Αυτή την απορία την έχω και γω...
-
Ο χρήστης b_x έγραψε:
Διαβάζω τόσες μέρες στο 'Περί Αυτοκίνησης' για το θέμα αυτό και δεν καταλαβαίνω ένα πράγμα:
Το φόρουμ υπάρχει καταρχήν για να μιλάμε για αυτοκίνητα και μοτό (κυρίως).Όλο το πάθος με τον ΚΚ πού κολλάει;Νομίζουν κάποιοι ότι τους κοροϊδεύει;Μην ξαναπάρουν το περιοδικό του.Μην ξαναμπούν στο φόρουμ αν νομίζουν ότι και αυτό είναι φερέφωνο του ΚΚ.Απλά πράγματα.
Και μη μου πείτε ότι θιχτήκατε με τον ΚΚ ξαφνικά που σας περνάει για βλάκες,γιατί είναι ο τελευταίος που θα έπρεπε να μας απασχολεί.Στην καθημερινή μας ζωή ΟΛΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ Κ@ΛΟΚΡΑΤΟΥΣ μας δουλεύει ψιλό γαζί .Και για θέματα που έχουν να κάνουν με την επιβίωσή μας,το μέλλον μας και το μέλλον των παιδιών μας.Κιεσείς τι κάνετε;Γράφετε ένα κάρο ποστ γιατί έτρεχε ο συντάκτης του ΚΚ ενώ ο ΚΚ γράφει ότι αυτό δεν είναι σωστό!!!Και γυρίζετε τον κόσμο ανάποδα γιατί ξαφνικά ανακαλύπτετε την Αμερική,ότι δηλ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ!!Σε ποιο πλανήτη ζούσατε τόσο καιρό;Κιαφού το ανακαλύψατε,μήπως να ασχοληθείτε με όλους αυτούς τους καραγκιόζηδες που μας κυβερνάνε και που θα ψηφίσουμε την Κυριακή πάλι και μετά ασχοληθήτε και με τον ΚΚ και όλους τους άλλους σαν τον ΚΚ.Τότε θα είμαι κιεγώ μαζί σας.
Και στην τελική στο φόρουμ είναι γραμμένα 16000 μέλη.Με αυτό το θέμα ασχολείστε και σκοτώνεστε όχι πάνω από 20-30 άτομα (που συνήθως είναι γνωστοί για τις αντιπαραθέσεις τους σε τέτοιου είδους ζητήματα).Μας τα ΕΧΕΤΕ ΠΡΗΞΕΙ !!!Ασχοληθείτε και με κάτι ουσιαστικότερο πια...
Αυτά και δεν ξαναασχολούμαι ...Επειδή υπάρχουν πιο σοβαρά θέματα πρέπει να ασχολούμαστε μόνο με αυτά;
Δηλαδή θέματα όπως αυτό με τα ρολόγια, τα κινητά και τις ομάδες πρέπει να εξαφανιστούν;
Τουλάχιστον το θέμα σχολείται με άτομα που εμπλέκονται άμεσα με την αυτοκίνηση μέσω των 4τροχών.
Η απαντησή σου ήταν περιτή και γραμμένη για να προκαλέσει. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Μια βολτα με ενα αεροπλανο, μπορει να ειναι προσφορα και να μην στοιχισε κατι στον ΚΚ.
Σημασία έχει αν του στοίχισε κάτι;
Είναι κάτι πανάκριβο, άπιαστο για τον πολύ κόσμο και άρα σύμφωνα με τα λεγόμενά του πρόκληση του δημοσίου αισθήματος.Με αυτα τα λεγομενα περι προκλησης, διαφωνω εγω, οπως σου εγραψα πιο πανω...
-
b_x
+1!!!
Angel!!!!
Αν δεν υπάρξουν ειρωνικά σχόλια, να μου τρυπήσεις τη μύτη!
Όσο για το αν προκαλεί τον κόσμο μια βόλτα του ΚΚ με μαχητικό αεροπλάνο, πλήρωσε-δεν πλήρωσε, τότε περιοδικά όπως τα YAGHTING (το σκότωσα?), ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ κτλ, τι κάνουν?
-
H γνώμη μου είναι οτι ο ΚΚ είναι ένας καλός επιχειρηματίας.
Πολλοί μεγαλωσαμε με τους 4Τ και πήραμε αρκετά από αυτούς. Το αν είναι αληθινός ή όχι (δεν το εξετάζω γιατί, για να πω την αλήθεια, δε με ενδιαφέρει-είναι δικό του θέμα) δεν έχει να κάνει με το αν όσα έλεγε (ή λέει, δεν ξέρω, έχω χρόνια να διαβάσω το περιοδικό όπως παλιά) ήταν σωστά και όμορφα. Το γεγονός ότι το περιοδικό δεν έχει ξεφύγει τελικά από τα κοινώς αποδεκτά πρότυπα, με φανταχτερά εξώφυλλα και αυτοκίνητα 'στο όριο', νομίζω ότι είναι κάπου και επιλογή επιβίωσης.
Αν ακούσουν αυτά που λέει 10 νέα παιδιά και τα κάνουν πράξη νομίζω ότι θα τον τοποθετήσω στους 'θετικούς', ακόμα και αν πηγαίνει και τα τσούζει στα σκυλάδικα κάθε βράδυ!Εμένα δε μου άρεσε που (πριν 10ριά χρόνια) δεν υπήρχε φοιτητική συνδρομή για το περιοδικό αλλά ο ίδιος έδινε υποτροφίες για τη σχολή μου...Δεν ξέρω, μου είχε φανεί 'κάπως', θυμάμαι.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
b_x+1!!!
Angel!!!!
Αν δεν υπάρξουν ειρωνικά σχόλια, να μου τρυπήσεις τη μύτη!
Όσο για το αν προκαλεί τον κόσμο μια βόλτα του ΚΚ με μαχητικό αεροπλάνο, πλήρωσε-δεν πλήρωσε, τότε περιοδικά όπως τα YAGHTING (το σκότωσα), ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ κτλ, τι κάνουν?
Μα δεν γράφω εγώ ότι διάφορα ακριβά πράγματα προκαλούν το κοινό αίσθημα. Ο ΚΚ το γράφει.
Εσένα σου φαίνεται λογικό να λέει ότι μία Cls προκαλεί το κοινό αίσθημα και μετά να περιγράφει μία βόλτα που μπορεί να στοιχίζει περισσότερο.;
Περί ΚΚ, κόντρας και μούρης...