-
Φάσκεις και αντιφάσκεις. Όσο κατακριτέο είναι αυτό που έκανε η 'AMG', άλλο τόσο κι αυτό που έκανες και συ.
-
Δεν αντιφασκω πουθενα:
δεν εκρινα το τι εκανε εκεινος (δεν με ενδιαφερει αλλωστε), αλλα εκανα οτι εκανα κ εγραψα οτι εγραψα για να αποδειξω το ειρωνικο του πραγματος περι οδικης ασφαλειας και παιδειας απο το περιοδικο.
δεν ειπα πουθενα οτι καλως καναμε. Αντιθετα ειπα απο την πρωτη στιγμη οτι κατι τετοια ΔΕΝ τα κανω αλλα ειχα πολυ καλο λογο την συγκεκριμενη φορα να το κανω.
αμα μου πεις που αλλου αντιφασκω, ευχαριστως να σου απαντησω.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Συγχαρητήρια βρε, 'τσάγιασες' δημοσιογράφο με AMG, να 'χεις να το λες στα εγγόνια σου.Από παλαιότερο κείμενο του Πανούτσου σχετικά με τη συμπεριφορά των μοτοσυκλετιστών στα φανάρια.
Tώρα ορισμένοι κανόνες σε περίπτωση ανταγωνιστικής σχέσης στο φανάρι.
Αν δεν θέλετε κόντρα δεν ρίχνετε μικρές γκαζιές. Του κανόνα εξαιρούνται δίχρονα, κατασκευασμένα πριν το '82 που έχουν πρόβλημα στο ρελαντί. Έτσι συμπεραίνουμε ότι αν έχετε VFR και σταματήσει δίπλα σας Sachs, (Σ.Α. το πρώτο είναι μοντέλο της Honda, εξελιγμένο και το δεύτερο είναι ένα φτηνό και μικρό μηχανάκι 20 τουλάχιστον χρόνων) τριτάχυτο, με κουλουρά, που ρίχνει μικρές γκαζιές, δεν σημαίνει ότι αυτό αποτελεί πρόκληση για κόντρα. Ο άνθρωπος κοιτάζει να μην του σβήσει το μοτέρ και σε περίπτωση που το παρεξηγήσετε και τον 'ξεσκίσετε', σκεφτείτε πώς θα διηγείστε το βράδυ την ιστορία: 'Στεκόμουν στο φανάρι και δίπλα μου σταματάει ένας κουλουράς, με καπελάκι με αυτιά και ένα κακό Sachs. Ξεκινάμε και ...' Συμφωνείτε ότι κάπου χαλάει το ηρωικό της ιστορίας; *Αποδώστε τους ρόλους και ..... .
-
'Πολύ καλός' λόγος εκτός από κατάσταση ανάγκης -νοσοκομείο πχ ή άντε 'χάνω το αεροπλάνο'- δεν υφίσταται.
Το ότι συνήθως ή σπανίως δεν το κάνεις -να κυνηγιέσαι με άλλους- αυτο δεν αναιρεί το κυνηγητό με τον εαυτό σου και τις 'αλλαγές λωρίδας' ή μου φαίνεται;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
'Πολύ καλός' λόγος εκτός από κατάσταση ανάγκης -νοσοκομείο πχ ή άντε 'χάνω το αεροπλάνο'- δεν υφίσταται.Το ότι συνήθως ή σπανίως δεν το κάνεις -να κυνηγιέσαι με άλλους- αυτο δεν αναιρεί το κυνηγητό με τον εαυτό σου και τις 'αλλαγές λωρίδας' ή μου φαίνεται;
Εχεις χάσει το νόημα του πόστ lkar. Αθελά σου ή σκόπιμα, δεν ξέρω...
-
και ποιο είναι το νόημα;
Βλέπουμε έναν με αυτοκόλλητα περιοδικού να κάνει στο δρόμο και τον ακουλουθούμε να δούμε μέχρι που θα φτάσει;
έχω κράξει στα ΖΩΑ αντίστοιχη περίπτωση με κάποιον από το CAR με Forrester 2.5 XT, αλλά δεν χρειάστηκε να τον ακολουθήσω, οι 'αλλαγές λωρίδας' φαίνονταν από μακριά και συνέχιζε μόνος του χωρίς να προκληθεί από κανέναν.
Ή μήπως δεν μπορούσα να τον ακολουθήσω; Υπήρχε λόγος;
-
εγω ολους τους ακολουθω
αντρεα προχωρα σε θελει ολη η χωρα
καλα τι νιλα εφαγε το πασοκ στο μενιδι γμτ
ελεος
η γιαγια μου που ειναι πασοκ αν δεν το'χε χασει ηδη θα το εχανεεγω σοβαρα κυνηγαω full.
οχι μονο στους δρομους.
τωρα εχω επεκταθει και στις θαλασσες, στα βουνα, στα δαση, ακομα και στο γηπεδο, αρκει να ειναι η εποχη του λαγου κοινως του βαζελουαφου οι φιλοι με φωναζουν hunter ή μομπι dick
τοσο κυνηγι ουτε στο scream ο μασκοφορος να σκοτωσει τη γκομενατεσπα.. τι αλλα νεα;
αυτα.
χαρηκα.
νικος ματσαμπλοκος
-
Ερώτηση κρίσεως:
Τι πετυχαίνεις με μία 'ιντριγκαδόρικη' δημοσίευση;
Α. Να κάνεις καλό!
Β. Να πεις σε όλους τι έκανες...
Γ. Μια τρύπα στο νερό!Δαγκωτό στο Β.
Υ.Γ.: Πρέπει να είναι μεγάλος χεράς ο κύριος που είχε πίσω του την AMG, δεν συμφωνείτε; Πως να μην συμφωνείτε άλλωστε, αφού μας το ΕΙΠΕ ΜΕ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ... ΚΑΙ ΣΤΥΛ...
Κώστας Κασιμάτης
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Δεν αντιφασκω πουθενα:
δεν εκρινα το τι εκανε εκεινος (δεν με ενδιαφερει αλλωστε), αλλα εκανα οτι εκανα κ εγραψα οτι εγραψα για να αποδειξω το ειρωνικο του πραγματος περι οδικης ασφαλειας και παιδειας απο το περιοδικο.
δεν ειπα πουθενα οτι καλως καναμε. Αντιθετα ειπα απο την πρωτη στιγμη οτι κατι τετοια ΔΕΝ τα κανω αλλα ειχα πολυ καλο λογο την συγκεκριμενη φορα να το κανω.
αμα μου πεις που αλλου αντιφασκω, ευχαριστως να σου απαντησω.Εγω πραγματι πιστευω οτι ΥΠΑΡΧΕΙ θεμα και οτι δεν μπορει το περιοδικο να κανει 'κηρυγμα' και ταυτοχρονα οι συντακτες του να κανουν αυτα που το περιοδικο κραζει. Και, επειδη αυτο ειναι το point σου, αν καταλαβα καλα, σ'αυτο συμφωνω απολυτα.
'Off'-topic, και με τον κινδυνο να χαρακτηριστω εγκαθετος των 4Τ επειδη (σκοπιμα φυσικα) αποπροσανατολιζω τη συζητηση (προφανως επειδη τα αρπαζω), πρεπει να επισημανω 2 πραγματα, που εθεσε και ο lkar παραπανω:- Η υποκρισια ειναι σοβαρο προβλημα για ενα περιοδικο που καυχαται (δικαια γενικα κατα την κριση μου) οτι εχει αρχες και θεσεις. Το δικο μου ομως ενδιαφερον θα εστιαζοταν κυριως στο ποσο απαραδεκτες ειναι οι σφηνες με 100++ σε πολυσυχναστους αστικους δρομους, και οχι στο ποιοι απο αυτους που τις κανουν ειναι εγκληματιες-παληκαρια και το παραδεχονται και ποιοι εγκληματιες-υποκριτες και το κρυβουν... Βεβαιως, οι δευτεροι ειναι χειροτεροι, το 'κακουργημα' ομως ειναι η επικινδυνη οδηγηση, η υποκρισια ειναι 'πταισμα'.
- Βρισκω τουλαχιστον παραδοξο να θεωρεις 'πολυ καλο λογο την συγκεκριμενη φορα να το κανω' την ανευθυνη οδηγηση ενος συντακτη των 4Τ. Αν δηλαδη γινοταν η στραβη και χτυπουσες με κανεναν παππου, που τα'χανε απο το πως οδηγουσατε και επεφτε πανω σου, τι θα του'λεγες;
'Σορι μπαρμπα, αλλα ειχα σοβαρο λογο, ενας καραφλας απο τους 4Τ πηγαινε κομματια και τον ακολουθησα για να αποδειξω ποσο υποκριτης ειναι ο ΚΚ και οι 4Τ;;;'
Τελος, ετεροχρονισμενα (οχι οτι εχει ιδιαιτερη σημασια) να διευκρινισω οτι οταν εγραψα πως ειναι φυσικο να μη σεβονται τα ορια ταχυτητας οταν δοκιμαζουν πχ την Μ5, εννοουσα οτι δεν μπορουμε να περιμενουμε να πηγαινουν και με 120. Δεν δικαιολογω (και μαλλον δεν εγινα σαφης) π.χ. την οδηγηση σε δημοσιο, ανοικτο δρομο με αναποδο και 200αρες, επειδη 'κανουν τη δουλεια τους'.
Η 'δοκιμη' παντως εμπεριεχει και την εννοια της ακραιας καταστασης, η οποια το ιδανικο θα ηταν να τεσταρεται μονο στην πιστα. Κι εμεις οταν παιρνουμε ενα αυτοκινητο για τεστ-ντραιβ δεν το οδηγουμε φυσιολογικα, αλλα προσπαθουμε σε λιγο χρονο να το ελεγξουμε σε οσο το δυνατον πιο ακραιες καταστασεις.
Τωρα ποια ειναι τα ορια (δεν εννοω μονο ταχυτητας) που δεν πρεπει να ξεπερνιουνται σε δημοσιο δρομο απο τα περιοδικα (και ολους μας) ειναι μεγαλη κουβεντα. Σιγουρα οι σφηνες εντος πολης ειναι πολυ εκτος οριων, με τα δικα μου κριτηρια, και δεν μπορω να τις δικαιολογησω, ειδικα με τα αυτοκολητα του περιοδικου στις πορτες. -
anavasakias
σχεδον 3 χρονια που γραφω εδω μεσα, ΠΟΥΘΕΝΑ δεν θα βρεις ποστ μου που να λεει 'περασα το ταδε αυτοκινητο', ποσο μαλλον δε να περηφανευομαι κιολας. Κι ας εχω περασει και πολυ γρηγοροτερα αυτοκινητα, σε στροφιλικια η ευθειες.
Εσενα δεν σου φαινεται λογικος και αληθινος λογος το να θελω να δειξω την υποκρισια και το ψευτοκυρηγμα του περιοδικου που μας εχει πρηξει τα cohones περι της 'οδικης παιδειας που προσφερει' και της 'οδικης ασφαλειας που προαγει', αλλα οτι ειπα οτι ειπα για να πω οτι περασα το ταδε αυτοκινητο? Το οτι επρεπε να πω τι αυτοκινητο ηταν για να ξερει, αν ενδιαφερθει κανεις απο το περιοδικο βεβαια (...) ποιος ηταν ο τυπακος στον οποιο αναφερομαι, δεν σου φαινεται λογικο?
Για αυτο λοιπον, edit Πρόσεχε kacey! [kouk]. Να υποθεσω επισης απο το ψευδωνυμο σου οτι εισαι και 'οδηγος αγωνων', οποτε σου εχω 1-2 ερωτησεις:
α) που εμαθες να οδηγας οσο ξερεις, για να τρεχεις σε αγωνες? Στις αμετρητες πιστες της χωρας μας?
β) αν πετυχεις κατι γρηγορο στον δρομο, ειδικα σε ενδιαφεροντες οδηγικα δρομους, δεν θα παιξεις μαζι του?Ασε μην απαντησεις, τα ιδια μας λενε και οι 4Τ...
kantoniou
δεν θα γινοταν καμμια στραβη, ειπαμε κραταμε και μια πισινη οταν παιζουμε, 2-3 πισινες αν τυχει (ΣΠΑΝΙΑ, ειπαμε μετρημενες στο 1 χερι) να παιζουμε μεσα στην κινηση. -
Εστω:
για αυτο λοιπον, εισαι 100% ακυρος και δεν εχεις καμμια επαφη με αυτα που εγραψα, Οσο για το ειρωνικο της απαντησης σου, να μην σου πω που το εγραψα...
-
Ε κλασσικά εικονογραφημένα, ο Κώστας που δεν τον άφησε να τρέχει μόνος του φταίει!
Πάντος ότι αμάξι και να οδηγάνε, απο γιουγκο μεχρι ένζο, τα όρια είναι όρια και ο κοκ είναι κοκ. & -
-
Εγώ πάντως δεν παίζω πια... Παραείμαι βιαστικός για να ασχοληθώ με το τι έχω μπροστά μου ή πίσω μου. Ό,τι κι αν είναι, αν δω ότι κινείται επικίνδυνα ή υπερβολικά αργά για το χρόνο που έχω αποφασίσει ότι θέλω να κάνω για να φτάσω στον προορισμό μου, θα το προσπεράσω. Ούτε θ'ασχοληθώ να τον τσιγκλήσω ούτε τίποτα.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Συγχαρητήρια βρε, 'τσάγιασες' δημοσιογράφο με AMG, να 'χεις να το λες στα εγγόνια σου. Από καθαρά εγκυκλοπαδική άποψη φαντάζομαι το κάνες για να δεις τις αντιδράσεις του ε;αντε και σ'ανώτερα, την επόμενη να 'χει Cayman S και να τον περάσεις στην κίνηση
Κλασσικός lkar.
-
Αργεις τελευταία, τώρα το πήρες είδηση;
-
Να δεις ποιον εξ ηπα μου θυμίζουν οι ειρωνείες και τα flame-baiting που κάνεις συνέχεια (τι συνέχεια δηλαδή, μόνον 115% του χρόνου που δαπανάς εδώ)...
-
Ναι, έγραψες τη γνώμη σου επί του θέματος
Μιλάς για flame baiting
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
σχεδον 3 χρονια που γραφω εδω μεσα, ΠΟΥΘΕΝΑ δεν θα βρεις ποστ μου που να λεει 'περασα το ταδε αυτοκινητο', ποσο μαλλον δε να περηφανευομαι κιολας. Κι ας εχω περασει και πολυ γρηγοροτερα αυτοκινητα, σε στροφιλικια η ευθειες.Σκεφτείτε να έγραφε ποστ που λένε ότι 'πέρασε τα τάδε αυτοκινητα' τι θα γινόταν... 'Και σε στροφιλίκια και σε ευθείες'!
Μαμά μου ψαρώσαμε. έχουμε τον Σούμι ανάμεσά μας!
χαχαχα! Έχει μεγάλη πλάκα τελικά!
-
μαγκιά του και γω θα τον κυνηγούσα για να δω αν κάνω για συντάκτης υπάλληλος περιοδικού με σύνθημα την ασφαλή οδήγηση
-
εγω σε ρωτησα 2-3 πραγματακια;
α) το 'αναβασακιας' σημαινει οτι εισαι 'οδηγος αγωνων'? Αν ναι, δεν κοιτατε τα χαλια σας λεω εγω...
β) αν ναι, που εμαθες να οδηγεις αγωνιστικα? εκτος δρομων?
γ) αν ναι, σε καλους δρομους πας σαν κυρια η το ευχαριστιεσαι?εχεις 25 ποστ (πραγμα που δειχνει την συμμετοχη σου στο φορουμ) και εχεις βγαλει συμπερασματα για ατομα που ανταλλασουν αποψεις εδω μεσα εδω και 3 χρονια. Αλλα βεβαια, πισω απο το πληκτρολογιο ολοι μαγκες γινατε.
ΥΓ Να σου πω ρε Koyk, αμα εγω τον πω [edit] Krusenstern τωρα, θα φταιω? Η απαγορευονται οι χαρακτηρισμοι αλλα επιτρεπεται η ειρωνια, να ξερω και εγω πως να κοροιδευω τον απεναντι μου...
ΟΙ ΚΟΝΤΡΑΚΗΔΕΣ