-
Πως μπορούμε να το δούμε και εμείς;
-
Λοιπον θα σας πω κατι που μπορει να ειναι και ψιλομ@λ@κι@ αλλα εγω ετσι το εισεπραξα.
Δεν το χρονομετρησα μεν αλλα η αισθηση που μου εδωσε σημερα βγαζοντας τα 17αρια που φορουσε και βαζοντας τα 16αρια της μανας του ειναι οτι το αυτοκινητο πηγαινε .....χειροτερα!!!
Σαν να ειχε χασει την σπιρταδα που ειχε.
Ρε μπας και τα εχω χασει τελειως!! -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Πως μπορούμε να το δούμε και εμείς;, εγώ το βρήκα στο γαϊδούρι...
-
Για να ρωτήσω και κάτι
κάποιες στιγές το στροφομετρο νεκρώνει και επανέρχετια στιγμιαία με έντονο ρυθμό. Μετά δεν το κάνει
Έχει συμβεί και αλλού και μήπως υπάρχει γιατρεια΄;;; -
Το έχω ξανακούσει είναι αλήθεια. Ένα είναι να γίνει αναβάθμιση του εγκεφάλου, και ένα άλλο εδώ.
Για το τιμόνι: Έμαθα λεπτομέρειες...από ότι μου είπε ο μηχανικός που το έκανε, έχουν τεχνική οδηγία σύμφωνα με την οποία ανέβασαν την πίεση λαδιού στο κύκλωμα, με αποτέλεσμα να σφίξει η κρεμαγιέρα. Κατά συνέπεια, η κραδασμοί που είχα στα 130+ δεν υπάρχουν καθόλου, ενώ γενικότερα έχω μια πιο στιβαρή αίσθηση στις ανωμαλίες.
-
Ρε σεις τωρα που το πουλησα τα λετε αυτα.....
Την Τριτη τελικα παραλαμβανω το 407! -
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Ρε σεις τωρα που το πουλησα τα λετε αυτα.....
Την Τριτη τελικα παραλαμβανω το 407!Άντε...με το καλό...
-
Ο χρήστης babiz έγραψε:
Help παιδιά...Σήμερα το 307 μου μου έκανε κάτι περίεργο και θέλω την γνώμη σας για το πόσο ανησυχητικό είναι.
Με σταθερό γκάζι - και σε πολλά χιλιόμετρα (>120) αλλά και σε λίγα - κάνει κοψίματα, σαν να αφήνω το γκάζι και να το ξαναπατάω... Βενζίνη έχω 1/3 του ρεζερβουάρ μέσα, ΒΡ κανονική, την έβαλα προχτές από γνωστό βενζινάδικο...
Πέρα από χάλια βενζίνη υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι πιο σοβαρό? Έχει συμβεί σε κανέναν και αν ναι τί ήταν?
thnx
Μπορεί να είναι βενζίνη αλλά υπάρχει πιθανότητα να είναι κάποιος αισθητήρας...
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Για να ρωτήσω και κάτι
κάποιες στιγές το στροφομετρο νεκρώνει και επανέρχετια στιγμιαία με έντονο ρυθμό. Μετά δεν το κάνει
Έχει συμβεί και αλλού και μήπως υπάρχει γιατρεια΄;;;Μόνο το στροφόμετρο ή όλα τα όργανα;
Το γράφει στο manual πως το κάνει αν διαγνωσθεί μειωμένη τροφοδοσία ηλεκτρικού ρεύματος. Μου το είχε κάνει 2-3 φορές στην αρχή, και διορθώθηκε με αναβάθμιση λογισμικού, όπως γράφει και ο dr(και 307 πλέον)dino πιο πάνω!
-
Ο χρήστης babiz έγραψε:
Help παιδιά...Σήμερα το 307 μου μου έκανε κάτι περίεργο και θέλω την γνώμη σας για το πόσο ανησυχητικό είναι.
Με σταθερό γκάζι - και σε πολλά χιλιόμετρα (>120) αλλά και σε λίγα - κάνει κοψίματα, σαν να αφήνω το γκάζι και να το ξαναπατάω... Βενζίνη έχω 1/3 του ρεζερβουάρ μέσα, ΒΡ κανονική, την έβαλα προχτές από γνωστό βενζινάδικο...
Πέρα από χάλια βενζίνη υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι πιο σοβαρό? Έχει συμβεί σε κανέναν και αν ναι τί ήταν?
thnx
Τελικά ήταν ο αισθητήρας υποπίεσης...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Mελετώ ένα cd που έπεσε στα χέρια μου....Μεταξύ μιν/μαξ στον δεικτη λαδιού η διαφορά 1,5 λίτρο.
ρε φίλε αυτό το έψαχνα να το βρω να μην σου πω από πότε...ισχύει και για το ξαδέρφι λογικά έτσι?
Για το τιμόνι: Έμαθα λεπτομέρειες...από ότι μου είπε ο μηχανικός που το έκανε, έχουν τεχνική οδηγία σύμφωνα με την οποία ανέβασαν την πίεση λαδιού στο κύκλωμα, με αποτέλεσμα να σφίξει η κρεμαγιέρα. Κατά συνέπεια, η κραδασμοί που είχα στα 130+ δεν υπάρχουν καθόλου, ενώ γενικότερα έχω μια πιο στιβαρή αίσθηση στις ανωμαλίες.
ισχύει και για Citroen αυτό? γιατί κι εμένα παραείναι ελαφρύ το τιμόνι...(θα τους το πω πάντως)
-
Σάββα, ναι, πρέπει να ισχύει και σε εσένα αυτό, ίδιο μοτέρ έχουμε.
Όσον αφορά το τιμόνι, σε σκεφτόμουν. Γιατί και εγώ είχα κραδασμούς σε υψηλές ταχύτητες οι οποίοι δεν εφευγαν με ζυγοστάθμιση. Με αυτην την οδηγία, έφτιαξε. Και το τιμόνι είναι αρκετά πιο σταθερό σε 130+...
Μήπως και εσένα οι κραδασμοί σου είναι από εκεί τελικά;
-
όχι το τρέμουλο έπαψε ΕΝΤΕΛΩΣ αφού έκανα τους τροχούς μπρος πίσω κατόπιν υπόδειξης του tazz που είχε το ίδιο πρόβλημα στο 307 του.
εγώ τώρα παραπονιέμαι για το ελαφρύ τιμόνι. Τόσο ελαφρύ που περνάνε και οι ανωμαλίες σε αυτό...και τις αισθάνομαι.
edit: αρε αυτό το φόρουμ είναι πιο ζωντανό από το δικό μας ...
-
Kαι εγώ το είχα αυτό Σάββα. Ειδικά σε μεγάλες ταχύτητες. Τώρα έφτιαξε.
-
και σου έφτιαξε...μάλιστα!
θα το δω τέλος του μήνα που θα πάω για σέρβις...μόνο μην μου αρχίσουν τις δικαιολογίες.
-
Ναι. Ας πούμε σε συγκεκριμένη διαδρομή είχα παρατηρήσει πως όταν περνούσα πάνω από μπαλώματα, τα ένιωθα. Τώρα δεν περνάνε στο τιμόνι.
-
αυτό ακριβώς έχω!
τους παραπονέθηκες και στο έφτιαξαν?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
όχι το τρέμουλο έπαψε ΕΝΤΕΛΩΣ αφού έκανα τους τροχούς μπρος πίσω κατόπιν υπόδειξης του tazz που είχε το ίδιο πρόβλημα στο 307 του.Αυτό χρειάζεται κάθε 10.000 χλμ περίπου για να έχουμε ομοιόμορφη φθορά στα ελαστικά. Το ότι εξαλείφθηκαν οι κραδασμοί μάλλον οφείλεται στο ότι οι τροχοί που μπήκαν εμπρός έχουν σωστότερη ζυγοστάθμιση.
...εγώ τώρα παραπονιέμαι για το ελαφρύ τιμόνι. Τόσο ελαφρύ που περνάνε και οι ανωμαλίες σε αυτό...και τις αισθάνομαι.
Σάββα νομίζω πως είναι δυο διαφορετικά πράγματα. Αν αντιλαμβάνομαι σωστά, το να αισθάνεσαι τις ανωμαλίες, δείχνει καλό και ευαίσθητο σύστημα διεύθυνσης που πληροφορεί τον οδηγό, άσχετα από την αίσθηση βάρους στο τιμόνι...
edit: αρε αυτό το φόρουμ είναι πιο ζωντανό από το δικό μας ...
-
Τους είχα πει 2-3 φορές ότι έχω κραδασμούς και τρέμουλο. Τώρα το είχα παει για ζυγοστάθμιση, αλλά μου είπαν εκ των υστέρων πως υπήρχε τεχνική οδηγία η οποία καλύπτει αυτά τα 'παράπονα'...
-
Ρε παιδιά μήπως η αύξηση πίεσης στο κύκλωμα αυξάνει την υποβοήθηση και μειώνει την αίσθηση; Μη γίνει και W124...
PEUGEOT FORUM