-
κανα R32 βρέθηκε στο δρόμο?
-
Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
Τους ρώτησες αν ήθελαν να σε κοντράρουν η απλά κάνανε δεξιά για να περάσει ο FnF με την Alfa?
Δεν καταλαβες....μολις με επαιρναν πρεφα κατεβασμα και κολλαγαν απο πισω μου...εγω με 160 σταθερα πηγαινα
Και δεν μπορούσαν να σε φτάσουν με 160;;;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Τους ρώτησες αν ήθελαν να σε κοντράρουν η απλά κάνανε δεξιά για να περάσει ο FnF με την Alfa?
Δεν καταλαβες....μολις με επαιρναν πρεφα κατεβασμα και κολλαγαν απο πισω μου...εγω με 160 σταθερα πηγαινα
Και δεν μπορούσαν να σε φτάσουν με 160;;;
μα οταν κολλαγαν ανοιγα και εγω...
καλα θελει πολυ σκεψη? -
Και κόλλαγαν κι ολας. Ούτε από το sleap streaming δεν μπορούσαν να επωφεληθούν. Ρε τους καημένους δεν ήξεραν δεν ρώταγαν
-
Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
Τους ρώτησες αν ήθελαν να σε κοντράρουν η απλά κάνανε δεξιά για να περάσει ο FnF με την Alfa?
Δεν καταλαβες....μολις με επαιρναν πρεφα κατεβασμα και κολλαγαν απο πισω μου...εγω με 160 σταθερα πηγαινα
Και δεν μπορούσαν να σε φτάσουν με 160;;;
μα οταν κολλαγαν ανοιγα και εγω...
καλα θελει πολυ σκεψη?Οχι δεν θελει...καταλαβαμε!
-
καλα...πειτε ο,τι θελετε...
μια τελευταια συμβουλη ομως...
καντε test drive πρωτα σε κατι προτου το κρινετε!
εγω οδηγησα και πλεον ξερω...
δε πα να χτυπιεται ο καθενας... -
προσωπικά έχω κάνει test drive γι αυτό και εκφράζομαι
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
προσωπικά έχω κάνει test drive γι αυτό και εκφράζομαιεκφρασου λοιπον!
Αν οντως εχεις κανει,μια δευτερη αποψη θα εχει ενδιαφερον...
οχι edit πρόσεχε τις εκφράσεις σου [kouk] που εκτοξευονται -
-
Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
προσωπικά έχω κάνει test drive γι αυτό και εκφράζομαι
εκφρασου λοιπον!
Αν οντως εχεις κανει,μια δευτερη αποψη θα εχει ενδιαφερον...
οχι edit πρόσεχε τις εκφράσεις σου [kouk] που εκτοξευονταιτα χω ξαναπεί
-
φίλε και συν-αλφίστα dj_petro
Δεν μπορώ να αμφισβητήσω την εμπειρία που είχες με την brera και τις όποιες κόντρες έκανες.
όμως αυτά δεν μπορώ να τα θεωρήσω ως δεδομένα, καθώς δεν υπάρχει κάποια επιστημονική μέθοδος που να επιβεβαιωσει ότι τα άλλα αυτοκίνητα τρέχανε, τσιμπήσανε και κάνανε κόντρα, αν ήταν με 3-4 επιβάτες , κλπ.
Μπορεί να σε ακολουθήσανε για να δούνε την brera καθώς είναι ολίγον σπάνια αλλά να μην θέλανε να πάνε και με 200
Στο παράδειγμα με το volvo και την GT σου φάνηκε παράλογο που η GT δεν μπορούσε να ακολουθήσει το volvo. Τώρα ζητάς να πιστέψουμε ότι η brera πήρα παραμάζωμα ότι κυκλοφορούσε στο ΠΑΘΕ.
Απο εκεί και πέρα σίγουρα η 2.2 είναι γρηγορότερη από την CLK200K, και δεν μου κάνει εντύπωση αν τα πέρασες στο δρόμο.
Κάτι που ακούστηκε για 9,7 της brera θα ήθελα αυτός που μας το θύμισε να μας πει πως γίνεται η ελαφρύτερη brera από την 159 με ίδια μηχανικά μέρη ==>ίδιες απώλειες να είναι πιο αργή
σαν να λέμε ότι το golf 1.6 είναι πιο αργό από το passat 1.6 ή η 147 1.6 πιο αργή από την 156 1.6
Μιας και το έγκυρο περιοδικό δεν θεώρησε σκόπιμο να το σχολιάσει ας το σχολιάσουν 'οι αντικειμενικοί'.
Τέλος η brera έπρεπε να είναι σαν το ΤΤ. να βγει με 200 αλογάκια έστω και ατμόσφαιρα και ελαφριά και να 'γαζώνει' στο δρόμο και όχι να μαλώνουμε για το αν έκανε 9+ ή 9- στο 0-100. [/b]
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Κάτι που ακούστηκε για 9,7 της brera θα ήθελα αυτός που μας το θύμισε να μας πει πως γίνεται η ελαφρύτερη brera από την 159 με ίδια μηχανικά μέρη ==>ίδιες απώλειες να είναι πιο αργή
άλλο ένα παράδειγμα, στο πώς οι μετρήσεις έξω μπορεί να απέχουν από τις εργοστασιακές.
βέβαια,
τα 0,4'' διαφορά του ΤΤ είναι άξιο αναφοράς, τα 1,1'' όχι -
Ο χρήστης technik έγραψε:
κανα R32 βρέθηκε στο δρόμο?Mα αυτο δεν πωλειται!!Ειναι μονο για τις εκθεσεις!
-
dj_petros
από άλλα αυτοκίνητα τι έχεις οδηγήσει; Μονάχα το Σερμεντέ του πατέρα σου;Κανένα Δυνατό έχεις οδηγήσει;
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μεταξόνια:Brera: 2525mm
Golf: 2578mmΦοβερό. Σχεδιαστικά (αισθητικά, καλύτερα) το βρίσκω απαράδεκτο: 'GT' να έχει μικρότερο μεταξόνιο απο το Golf της θείας μου.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Κάτι που ακούστηκε για 9,7 της brera θα ήθελα αυτός που μας το θύμισε να μας πει πως γίνεται η ελαφρύτερη brera από την 159 με ίδια μηχανικά μέρη ==>ίδιες απώλειες να είναι πιο αργή
άλλο ένα παράδειγμα, στο πώς οι μετρήσεις έξω μπορεί να απέχουν από τις εργοστασιακές.
βέβαια,
τα 0,4'' διαφορά του ΤΤ είναι άξιο αναφοράς, τα 1,1'' όχιΤα 0,4'' του ΤΤ είναι η διαφορά που έχει από αυτό που ανακοινώνει το εργοστάσιο.
Ο Μπάμπης άλλο λέει.Πως εξηγείται η διαφορά στις μετρήσεις που έχει η Brera με την 159,τη στιγμή που είναι ελαφρύτερη και έχει τα ίδια μηχανικά μέρη; -
Ο χρήστης tan έγραψε:
Ο Μπάμπης άλλο λέει.Πως εξηγείται η διαφορά στις μετρήσεις που έχει η Brera με την 159,τη στιγμή που είναι ελαφρύτερη και έχει τα ίδια μηχανικά μέρη;Το εργοστάσιο δίνει την Brera 2 δέκατα πιο γρήγορη στα 0-100 πάντως.
Σχετικά με τις μετρήσεις του περιοδικού, είστε σίγουροι ότι έγιναν με τις ίδιες συνθήκες? Θερμοκρασία, ώρα της ημέρας, υγρασία, πληρότητα ρεζερβουάρ, τόπος μέτρησης, ποιότητα ασφάλτου, χιλιόμετρα στο οδόμετρο (=>φθορά ελαστικών, 'άνοιγμα' μοτέρ, φθορά κιβωτίου/συμπλέκτη) όλα παίζουν το ρόλο τους.
-
Ο χρήστης tan έγραψε:
Κάτι που ακούστηκε για 9,7 της brera θα ήθελα αυτός που μας το θύμισε να μας πει πως γίνεται η ελαφρύτερη brera από την 159 με ίδια μηχανικά μέρη ==>ίδιες απώλειες να είναι πιο αργή
άλλο ένα παράδειγμα, στο πώς οι μετρήσεις έξω μπορεί να απέχουν από τις εργοστασιακές.
βέβαια,
τα 0,4'' διαφορά του ΤΤ είναι άξιο αναφοράς, τα 1,1'' όχιΤα 0,4'' του ΤΤ είναι η διαφορά που έχει από αυτό που ανακοινώνει το εργοστάσιο.
Ο Μπάμπης άλλο λέει.Πως εξηγείται η διαφορά στις μετρήσεις που έχει η Brera με την 159,τη στιγμή που είναι ελαφρύτερη και έχει τα ίδια μηχανικά μέρη;Τί χρόνους δίνει για την 159?
συνθήκες, κατάσταση ? -
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
dj_petros
από άλλα αυτοκίνητα τι έχεις οδηγήσει; Μονάχα το Σερμεντέ του πατέρα σου;Κανένα Δυνατό έχεις οδηγήσει;
Το rallye που ειχα,sti του κολλητου και 2 Μ3 γνωστων.
Ειχα και την τυχη να μπω σε μασερατι spyder -
Σχετικά με τα νούμερα της Brera. Τα αυτοκίνητα δοκιμάστηκαν -όπως αποδείχτηκε άστρωτα-. Δεν εξηγείται αλλιώς η Brera 2,2 με τον ίδιο αριθμό κυκλοφορίας να δίνει 9,3 στο DRIVE και 1400 χλμ στο κοντέρ μετά να δίνει 8,4 στο Evo. Και τώρα η ίδια κόκκινη 3,2 να δίνει 7,4 στο DRIVE και στο Top Gear 7. Αυτό είναι μεγάλο σφάλμα της αντιπροσωπείας.
Τώρα για το ΤΤ δεν καταλαβαίνω γιατί η Audi να βγάζει 220 άλογα και να μη το δηλώνει όπως στο Α4 TDM.
Προσωπικά άνοιξα το θέμα έχοντας στο μυαλό μου περισσότερο τη σύγκριση Z4 - Cayman. Αλλά όπως φάνηκε η γνωστή μαλακισμένη συνωμοταξία μετέτρεψε το θέμα σε άλλο ένα καφενέ. Δυστυχώς οι administrators επιτρέπουν σε διάφορα θέματα να γίνονται ' σώβρακο' και δεν ελέγχουν τη ροή της κουβέντας. ΠΑΛΙ κολήσαμε στη Brera. ΠΑΛΙ ήρθε στο προσκήνιο το R32 και φυσικά ανάγεται το όλο θέμα στο πόσο χάλια εταιρεία είναι η Alfa Romeo και ότι όσοι έχουν πρέπει άμεσα να τις πουλήσουν και να πάρουν ντάτσουν και σκαραβαίους.
Καλή η πλάκα, καλοδεχούμενη η ειρωνία αλλά στην τελική δεν βλέπω το νόημα να μπαίνουμε σε ένα forum με αντικείμενο την αυτοκίνηση για να λύσουμε το πρόβλημα του κάθε π@π@ρα που δεν έχει άλλη δουλειά στη ζωή του και μπαίνει για να πουλήσει υφάκι διαδικτυακώς.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ τους admins να δημιουργήσουν νέα ενότητα με τίτλο ΚΑΦΕΝΕΣ όπου μπορείτε αγαπητοί Κύριοι να λύνετε τα προσωπικά και υπαρξιακά σας προβλήματα:
Τσαγιάσατε με smart μια 147 στις στροφές;
Καταλάβατε επιτέλους πόσο βλάκες είναι οι ιδιοκτήτες Alfa και βαλθήκατε να τους πείσετε;
Πιστεύετε ότι έχετε κάποιο νέο αστειάκι να γράψετε για τη Brera;
Νομίζω ότι το συγκεκριμένο topic σας ανήκει.
Είναι εντελώς άθλιο κάθε θέμα που ανοίγει και υπάρχει οποιαδήποτε αναφορά στη λέξη Alfa Romeo να καταντά η κουβέντα αυτό το χάλι.
ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ.
Ευχαριστώ.
Z4 Coupe - SLK 350 - Cayman 2,7 - Brera 3,2