Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FRENCH MAKERS CUP (FMC)
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. FRENCH MAKERS CUP (FMC)
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 35
    • 36
    • 16 / 36
    Ελληνικοί Αγώνες
    70
    715
    1070
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fotis-84 last edited by

      Ο χρήστης timkoul έγραψε:
      Ναι τα ειπατε, αλλα εγω δεν σας προλαβα και δεν εμαθα τι ειπατε....
      Καλα, θα τα γραψουμε εδω να εχουμε μια αρχη ... ?

      εδω θα γραφτουν αλλα μετα την δευτερη συναντηση!

      ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΕΛΙΚΑ PASSAT1.8T?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Να γινει Τεταρτη ή Παρασκευη, να μπορω κι εγω ????

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          passat1-8t last edited by

          Ο χρήστης timkoul έγραψε:
          Ναι τα ειπατε, αλλα εγω δεν σας προλαβα και δεν εμαθα τι ειπατε....
          Καλα, θα τα γραψουμε εδω να εχουμε μια αρχη ... ?

          Τίμο, λίγο προσεκτικό διάβασμα του παρόντος θέματος (και εννοώ την σελίδα 14) δεν θα έβλαπτε

          Πάμε πάλι λοιπόν:

          Σκελετός ΤΕΧΝΙΚΟΥ και ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ FMC

          1. ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΧΩΡΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΓΑΛΛΙΑ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ Ή ΕΙΧΑΝ HOMOLOGATION ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΤΟ 2007.(PEUGEOT - RENAULT - CITROEN)

          2. Χωρισμός σε 3 ΚΛΑΣΕΙΣ
          ΜΕΧΡΙ 1400
          ΜΕΧΡΙ 1600
          ΜΕΧΡΙ 2000

          3. ΜΕΧΡΙ 2000cc ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ 1400 TURBO (ΠΟΛ. ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ χ1.4)

          4. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΜΑΡΚΑΣ/Κατασκευάστριας Εταιρίας ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.

          5. ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΕΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΠΕΤΑΛΟΥΔΑ INJECTION

          6. ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΗΧ.ΩΣΤΗΡΙΑ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 8 ΒΑΛΒΙΔΕΣ

          7. ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΝΙΤΡΟΜΠΟΥΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ συναφείς ΜΑΛ@...

          8. ΜΕΓΙΣΤΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗ 13:1

          9. ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΕΧΡΙ 6 Σχέσεις + ΟΠΙΣΘΕΝ (ΣΕ ΔΙΑΤΑΞΗ Η - όχι σειριακά)

          10. ΒΑΡΗ ΑΝΑ ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΑ ΒΑΛΒΙΔΕΣ(ΕΩς 1150, ΕΩς 1400, ΕΩς 1600, ΕΩΣ 1800, ΕΩς 2000 ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ 8 ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 8 ΒΑΛΒΙΔΕΣ). Συγκεκριμένα:
          ΒΑΡΗ
          8V
          ΜΕΧΡΙ 1150cc 650
          1400cc 710
          1600cc 780
          1800cc 860
          2000cc 880
          ΠΑΝΩ ΑΠΟ 8V
          ΜΕΧΡΙ 1150cc 700
          1400cc 790
          1600cc 880
          1800cc 920
          2000cc 1080

          11. ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΕΧΡΙ και 15inches.
          Σε περίπτωση χρήσης ΠΑΝΩ ΑΠΟ 15inches ΜΕ ΕΧΤΡΑ ΒΑΡΟΣ(100ΚΙΛΑ).
          Σε καμία περίπτωση ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΙΣ 17 inches.

          12. Κοινό control ελαστικό για όλους τους συμμετέχοντες.

          13. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ (εγκέφαλοι, ηλεκτρικά, ανοίγματα εξαερισμού, κλπ.) ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ παρακάτω:
          α. ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ως παράρτημα J.
          b. ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΟΤΕΡ ως Homologation
          γ. ΣΩΛΗΝΩΣΕΙΣ ΦΡΕΝΩΝ

          14. ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ 'Βελτιωμένο ΠΟΛΥΝΙΚΟΥΣ'. Θα δώσει σαφές παράδειγμα σε επόμενο post ο van.

          15. Αγώνες του FRENCH CUP
          α. 3 Αγώνες Ταχύτητας σε πίστα (Road Racing). Ενδεικτική διάρκεια Μέγαρα Αγώνας 15 γύρων.
          β. 2 Αναβάσεις (Hillclimb)
          γ. 2 Rally Sprint
          δ. 1 Αγώνας Ταχύτητας σε Χωμάτινη πίστα (ναι σωστά... Παραλληλοδρόμιο)
          Σύνολο Αγώνων 8 από τους οποίους βαθμολογικά θα λαμβάνονται υπόψη οι 6. Έτσι ο κάθε οδηγός θα μπορεί να φτιάξει το προσωπικό του αγωνιστικό πρόγραμμα (race mix) επιλέγοντας τους αγώνες που εκτιμά ότι του ταιριάζουν καλύτερα.
          Όσοι συμμετέχουν σε πάνω από 6 αγώνες, θα μπορούν να επιλέξουν τα 6 καλύτερα αποτελέσματα που θα προσμετρούν στη βαθμολογία τους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stamelos last edited by

            Ο χρήστης Castor έγραψε:
            Προσοχή στα γαλλικά αυτοκίνητα!

            τα δικα μας ειναι πιο δυνατα απο αυτα τα φουσκομενα.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Α ναι, ειχα δει μερικα αλλα μερικα μου ειχαν ξεφυγει....
              Παρατηρησεις:

              • Να βαλουμε εναν περιορισμο στον εγκεφαλο για να μην εχουμε αγραφους εγκεφαλους (κοστους 1500-3000 ευρω) ?
              • Να βαλουμε περιορισμο στο κοστος των αναρτησεων ?
              • Θα εχουμε control και στη γομα του ελαστικου (καλα αυτο φανταζομαι θα το δουμε αναλογα με το τι λαστιχο θα επιλεξουμε...) ?

              Κατα τα αλλα ειμαι συμφωνος σε ολα... (αλλα χωμα εγω δεν το βαζω ... )

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fotis-84 last edited by

                Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:

                Σκελετός ΤΕΧΝΙΚΟΥ και ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ FMC

                1. ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΧΩΡΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΓΑΛΛΙΑ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ Ή ΕΙΧΑΝ HOMOLOGATION ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΤΟ 2007.(PEUGEOT - RENAULT - CITROEN)

                2. Χωρισμός σε 3 ΚΛΑΣΕΙΣ
                ΜΕΧΡΙ 1400
                ΜΕΧΡΙ 1600
                ΜΕΧΡΙ 2000

                3. ΜΕΧΡΙ 2000cc ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ 1400 TURBO (ΠΟΛ. ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ χ1.4)

                4. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΜΑΡΚΑΣ/Κατασκευάστριας Εταιρίας ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.

                5. ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΕΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΠΕΤΑΛΟΥΔΑ INJECTION

                6. ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΗΧ.ΩΣΤΗΡΙΑ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 8 ΒΑΛΒΙΔΕΣ

                7. ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΝΙΤΡΟΜΠΟΥΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ συναφείς ΜΑΛ@...

                8. ΜΕΓΙΣΤΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗ 13:1

                9. ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΕΧΡΙ 6 Σχέσεις + ΟΠΙΣΘΕΝ (ΣΕ ΔΙΑΤΑΞΗ Η - όχι σειριακά)

                10. ΒΑΡΗ ΑΝΑ ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΑ ΒΑΛΒΙΔΕΣ(ΕΩς 1150, ΕΩς 1400, ΕΩς 1600, ΕΩΣ 1800, ΕΩς 2000 ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ 8 ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 8 ΒΑΛΒΙΔΕΣ). Συγκεκριμένα:
                ΒΑΡΗ
                8V
                ΜΕΧΡΙ 1150cc 650
                1400cc 710
                1600cc 780
                1800cc 860
                2000cc 880
                ΠΑΝΩ ΑΠΟ 8V
                ΜΕΧΡΙ 1150cc 700
                1400cc 790
                1600cc 880
                1800cc 920
                2000cc 1080

                11. ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΕΧΡΙ και 15inches.
                Σε περίπτωση χρήσης ΠΑΝΩ ΑΠΟ 15inches ΜΕ ΕΧΤΡΑ ΒΑΡΟΣ(100ΚΙΛΑ).
                Σε καμία περίπτωση ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΙΣ 17 inches.

                12. Κοινό control ελαστικό για όλους τους συμμετέχοντες.

                13. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ (εγκέφαλοι, ηλεκτρικά, ανοίγματα εξαερισμού, κλπ.) ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ παρακάτω:
                α. ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ως παράρτημα J.
                b. ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΟΤΕΡ ως Homologation
                γ. ΣΩΛΗΝΩΣΕΙΣ ΦΡΕΝΩΝ

                14. ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ 'Βελτιωμένο ΠΟΛΥΝΙΚΟΥΣ'. Θα δώσει σαφές παράδειγμα σε επόμενο post ο van.

                15. Αγώνες του FRENCH CUP
                α. 3 Αγώνες Ταχύτητας σε πίστα (Road Racing). Ενδεικτική διάρκεια Μέγαρα Αγώνας 15 γύρων.
                β. 2 Αναβάσεις (Hillclimb)
                γ. 2 Rally Sprint
                δ. 1 Αγώνας Ταχύτητας σε Χωμάτινη πίστα (ναι σωστά... Παραλληλοδρόμιο)
                Σύνολο Αγώνων 8 από τους οποίους βαθμολογικά θα λαμβάνονται υπόψη οι 6. Έτσι ο κάθε οδηγός θα μπορεί να φτιάξει το προσωπικό του αγωνιστικό πρόγραμμα (race mix) επιλέγοντας τους αγώνες που εκτιμά ότι του ταιριάζουν καλύτερα.
                Όσοι συμμετέχουν σε πάνω από 6 αγώνες, θα μπορούν να επιλέξουν τα 6 καλύτερα αποτελέσματα που θα προσμετρούν στη βαθμολογία τους.

                PASSAT TA ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ...
                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lef205 last edited by

                  stis anarthseis de nomizv na einai svsto giati kapoios mporei na exei hdh mia kalh anarthsh!
                  gia xwma kai egv to skeftomai pantws . . ,

                  (sorry gia ta greeklish alla grafw apo to laptop)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    ΟΚ, μια σκεψη εκανα....
                    Καλο ειναι οτι καταγραφηκαν ολα παντως, να εχουμε μια βαση.....
                    Φανταζομαι απο οσους εχουν εκδηλωσει σοβαρο ενδιαφερον, στα υπαρχοντα θεματα, δεν υπαρχει αντιρρηση ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lef205 last edited by

                      control sth goma elastikou efoson exoume moter diaforetikhs ippodunamhs kanonika den tha eprepe na yparxei,allos syndyasmos gomas voleuei ton enan odhgo allos sundyasmos voleuei ton allon

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nass last edited by

                        Τι σημαίνει 'ημερομηνία κατασκευής' ? Μήπως εννοείται 'ημερομηνία λήξης της homologation' ?

                        Για τα υπόλοιπα θα ρίξω μια προσεκτικότερη ματιά και θα επανέλθω. Κατά την άποψή μου πρέπει να μπουν κάποιοι περιορισμοί, διαφορετικά το κόστος θα είναι ανεβασμένο.

                        Επίσης, ρε παιδιά, κύπελλο γαλλικών αυτοκινήτων είναι, τι Αγγλικούρες είναι αυτές 'French Makers Cup' ? Ή πείτε το Γαλλικά (πχ. CVF, Coupe des Voitures Franchaises) ή πείτε το Ελληνικά

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fotis-84 last edited by

                          οταν εσυ εχεις ενα μοτερ 150 αλογα και εγω ενα μοτερ 115 αλογα πως θα σε αντιμετοπισω?

                          θα σε περιορισω σε πραγματα τα οποια δεν θα σε αφησουν να εκμεταλευτεις ολη σου τη δυναμη, το ιδιο ισχυει και για τα φρενα..αν θελεις να φορσεις 6πιστονα ....τοτε θα αναγκστεις να μεγαλωσεις τη ζαντα σου αρα θα παρεις βαρος (απο τους κανονισμους) και επιπλεον το λαστιχο που θα φοραμε δεν θα ειναι και ο καλυτερος συνδυασμος για τα 6πιστονα σου...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stamelos last edited by

                            πολλοι δεν ξερουν γαλλικα γι αυτο το βαλαμε ετσι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              Τους περιορισμούς σε λάστιχα και βάρος τους είχα ήδη αναφέρει πριν καιρό σε κάποια συζήτηση που είχαμε στο τηλέφωνο με τον passat1.8t. Αλλά και πάλι... Πχ. οι αναρτήσεις μπορούν να παίζουν από 1000 έως 6000 ευρώ, δηλ. η ανάρτηση ενός αυτοκινήτου να κοστίζει όσο ολόκληρο ένα άλλο αυτοκίνητο Ομοίως και οι 'εγκέφαλοι'.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                passat1-8t last edited by

                                Ο χρήστης nass έγραψε:
                                Τους περιορισμούς σε λάστιχα και βάρος τους είχα ήδη αναφέρει πριν καιρό σε κάποια συζήτηση που είχαμε στο τηλέφωνο με τον passat1.8t. Αλλά και πάλι... Πχ. οι αναρτήσεις μπορούν να παίζουν από 1000 έως 6000 ευρώ, δηλ. η ανάρτηση ενός αυτοκινήτου να κοστίζει όσο ολόκληρο ένα άλλο αυτοκίνητο Ομοίως και οι 'εγκέφαλοι'.

                                Νάσο, έστω ότι ο ίδιος χεράς οδηγός οδηγεί δύο ακριβώς ίδια 106 16V, που το ένα φοράει 'μαμά' ανάρτηση και το άλλο proflex ή ohlins.
                                Πόση διαφορά θα κάνει σε ένα γύρο στα Μέγαρα ?? Θα κάνει πάνω από 3/10 του δευτερολέπτου ?? και αυτό σε γύρο μόνος του. Για βάλε τον σε αγώνα με 15-20 αυτοκίνητα, με πίεση με άγχος, με γραμμή που αλλάζει σε κάθε γύρο και πες μου τι θα γίνει...

                                Τι εννοώ... οι ελευθερίες σε εγκεφάλους, αναρτήσεις κλπ. σκοπό έχουν να μην διώξουμε ανθρώπους που ήδη έχουν προβεί σε αυτές τις βελτιώσεις, αφού θα πρέπει να ξαναφτιάξουν κάνοντας 'χειρότερα' τα αυτοκίνητά τους για να συμμετέχουν.

                                Μετά είναι και το control ελαστικό που 99% θα είναι ημισλίκ (πχ FTZtypeRR, Z211, R888, RE55S). Τι να τα κάνεις τα 250 άλογα αν δεν τα βάζεις ΣΩΣΤΑ κάτω??

                                Σε κάθε περίπτωση ο κανονισμός είναι ακόμα ανοικτός, και όλες οι προτάσεις ιδέες αξιολογούνται .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Αν βαλουμε σκληρο λαστιχο, θα βολεψει τα δυνατα και βαρια αυτοκινητα, αν βαλουμε μαλακο, θα ανεβασει το κοστος.
                                  Αν παρουμε Hankook πχ, σε ενα 106 GrA με 150-160 αλογα και 900κιλα, θα θελει Hard εμπρος και Medium πισω, ενω ενα AX 110 ιππων και 800 κιλων, θα παιξει και με Med/Soft...
                                  Διαφωνω για χρηση ακριβων αναρτησεων και αγραφων εγκεφαλων, αλλα δεν καιγομαι, πιστευω οτι τελικα ο παραγων οδηγος-εξελιχτης-μηχανικος και η τακτικη, επικρατουν μιας καλυτερης αναρτησης και μερικων ιππων παραπανω (τουλαχιστον σε ραλλυ και σιγουρα μεταξυ αρχαριων οδηγων οπως ειμαστε εμεις πιστευω....)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    passat1-8t last edited by

                                    Ο χρήστης timkoul έγραψε:
                                    Αν βαλουμε σκληρο λαστιχο, θα βολεψει τα δυνατα και βαρια αυτοκινητα, αν βαλουμε μαλακο, θα ανεβασει το κοστος.
                                    Αν παρουμε Hankook πχ, σε ενα 106 GrA με 150-160 αλογα και 900κιλα, θα θελει Hard εμπρος και Medium πισω, ενω ενα AX 110 ιππων και 800 κιλων, θα παιξει και με Med/Soft...
                                    Διαφωνω για χρηση ακριβων αναρτησεων και αγραφων εγκεφαλων, αλλα δεν καιγομαι, πιστευω οτι τελικα ο παραγων οδηγος-εξελιχτης-μηχανικος και η τακτικη, επικρατουν μιας καλυτερης αναρτησης και μερικων ιππων παραπανω (τουλαχιστον σε ραλλυ και σιγουρα μεταξυ αρχαριων οδηγων οπως ειμαστε εμεις πιστευω....)

                                    +oo

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      agis last edited by

                                      Νάσο, έστω ότι ο ίδιος χεράς οδηγός οδηγεί δύο ακριβώς ίδια 106 16V, που το ένα φοράει 'μαμά' ανάρτηση και το άλλο proflex ή ohlins.
                                      Πόση διαφορά θα κάνει σε ένα γύρο στα Μέγαρα ?? Θα κάνει πάνω από 3/10 του δευτερολέπτου ?? και αυτό σε γύρο μόνος του. Για βάλε τον σε αγώνα με 15-20 αυτοκίνητα, με πίεση με άγχος, με γραμμή που αλλάζει σε κάθε γύρο και πες μου τι θα γίνει...

                                      Καλησπέρα Χρήστο
                                      2 με 3 δευτερόλεπτα.Σε ρυθμό αγώνα η διαφορά θα είναι μεγαλύτερη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης AGIS έγραψε:

                                        Νάσο, έστω ότι ο ίδιος χεράς οδηγός οδηγεί δύο ακριβώς ίδια 106 16V, που το ένα φοράει 'μαμά' ανάρτηση και το άλλο proflex ή ohlins.
                                        Πόση διαφορά θα κάνει σε ένα γύρο στα Μέγαρα ?? Θα κάνει πάνω από 3/10 του δευτερολέπτου ?? και αυτό σε γύρο μόνος του. Για βάλε τον σε αγώνα με 15-20 αυτοκίνητα, με πίεση με άγχος, με γραμμή που αλλάζει σε κάθε γύρο και πες μου τι θα γίνει...

                                        Καλησπέρα Χρήστο
                                        2 με 3 δευτερόλεπτα.Σε ρυθμό αγώνα η διαφορά θα είναι μεγαλύτερη.

                                        Χμ, ο Χρηστος εννοουσε μαλλον φτηνη ψιλοσπορ αναρτηση του στυλ Bilstein GrN, κι οχι μαμα-μαμα. Σ' αυτην την περιπτωση νομιζω δεν ειναι τραγικες οι διαφορες....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          passat1-8t last edited by

                                          Ο χρήστης AGIS έγραψε:

                                          Νάσο, έστω ότι ο ίδιος χεράς οδηγός οδηγεί δύο ακριβώς ίδια 106 16V, που το ένα φοράει 'μαμά' ανάρτηση και το άλλο proflex ή ohlins.
                                          Πόση διαφορά θα κάνει σε ένα γύρο στα Μέγαρα ?? Θα κάνει πάνω από 3/10 του δευτερολέπτου ?? και αυτό σε γύρο μόνος του. Για βάλε τον σε αγώνα με 15-20 αυτοκίνητα, με πίεση με άγχος, με γραμμή που αλλάζει σε κάθε γύρο και πες μου τι θα γίνει...

                                          Καλησπέρα Χρήστο
                                          2 με 3 δευτερόλεπτα.Σε ρυθμό αγώνα η διαφορά θα είναι μεγαλύτερη.

                                          Γειά σου Άγη,

                                          Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι σε μια διαδρομή 2 χιλιομέτρων η διαφορά ανάρτησης και ΜΟΝΟ είναι 2-3 δευτερόλεπτα...

                                          Δέχομαι την άποψή σου αλλά με μεγάλη επιφύλαξη και φυσικά είσαι more than welcome να μας παρουσιάσεις σχετικά υποστηρικτικά στοιχεία.

                                          Όσο για την αύξηση διαφοράς σε ρυθμό αγώνα ίσως εννοείς σε ράλλυ ή ανάβαση, γιατί σε αγώνα πίστας ειδικά αν δεν έχεις στρίψει την 1η στροφή 1ος έχεις ΠΟΛΛΟΥΣ λόγους να τα κάνεις πάνω σου και εκεί η διαφορά ΜΟΝΟ ανάρτησης μειώνεται... (κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Αν μιλαμε για 106 γενικα, με ενα 1200αρι περιπου (1500αρι το πολυ), εισαι σε καλο σημειο αναρτησιακα πιστευω.....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 16 / 36
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr