-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
απλα γλυτωνεις τις πραξεις...
αν δεις εσενα με 7αρα και 20οφσετ σε σχεση με μενα τωρα(δες φωτο) που ειναι 6αρα και 16οφσετ σε δειχνει 9χιλιοστα πιο εξω....το οποιο αμα κοιταξες φωτο ειναι λογικο. εμενα ειναι μεσα η ζαντα. εσενα ειναι περασια με το φτερο....
φοβαμαι οτι 5αρηδες αποστατες δεν υπαρχουν και δυσκολα φτιαχνονται...
απο την αλλη για να δινει η πεζο σπορτ μονο 22οφσετ παει να πει οτι απο εκει και περα αρχιζουν οι παρενεργιες....ρε μανθο ποσο βγαινουν οι ζαντες της πεζο σπορτ ?
τις πράξεις τις κάνει το excel.....
αχαχαχαχαΟι ζάντες δεν ξέρω πόσο έχουν...
θες να πάρω Βελιμεζάκη?Αποστάτες 5άρηδες είναι πάρα πολύ ευκολο να φτιάξεις σε μηχανουργείο αν και επειδή θα μένει πολύ λίγο νύχι στο μουαγιέ για να πατήσει η ζάντα ίσως χρειαστεί να φτιαχτεί αποστάτης με νύχι...
-
NAI ΠΑΡΕ ΤΙ ΛΕΜΕ ΤΟΣΗΝ ΩΡΑ...
θελει και μπουζονια αλλα αυτα ισως τα βρω απο λευτερη...επισης καποιος που ξερει γερμανικα να τσακιστει να παει στο σαιτ της hr...
an kaταλαβα καλα δινει 5αρηδες αποστατες και λεει 27/22 οφσετ οτι παειαυτο με το νυχι μανθο το κοιταγα και στο φαστερ χτες βραδυ ειναι μανικι...
-
λοιπον πηρα h-r ελλαδος που ειναι η λεκτρα μαζι με μπιλστιαν...
ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ... βγηκε ενας τυπος στο τηλ και μου ελεγε οτι μου προτεινει 15αρηδες αποστατες συμφωνα με τουβ και οτι η 5αρηδες ειναι επικινδυνοι και εκτος προδιαγραφων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
μα του λεω πως γινεται το 22 οφσετ που θελω να ειναι εκτος και το 12 που μου λες να ειναι οκ??εχουν κανει οι γερμανοι τεστ μου λεει....
ε καπου εκει φορτωσα και αντι να κλεισω το τηλ του την ειπα λεγοντας του οτι εχω 16οφσετ και ειναι κακο το αμαξι και οτι ο γαλλος προτεινει στη πεζο σπορτ ως 22 και ειναι επικινδυνα αυτα που λεει για 12 οφσετ και ανασκουμπωθηκε οτι και καλα αυτος δε προτεινει αλλα μου ειπε τι παιρνουν οι πιο πολλοι....
τεσπα πηρα γεμα που τους πουλαει. αυριο θα μου πει τιμη. δεν θελουν ουτε καν αλλαγη μπουλονια οι 5ρηδες...και ειναι με νυχακι που λεγαμε...
-
γεμα??
για τις PS από Condor υπολόγησε γύρω στα 625ευρώ...
Βασικά εγώ μάλλον θα έξαχνα σε aftermarket....
Τόσες 15άρες ζάντες υπάρχουν...
(αν και οι συγκεκριμένες είναι παααάρα πολύ όμορφες)
-
kai παρα πολυ ελαφριες...αλλα 620 με μπουζονια-παξιμαδια???????????
-
Παραγγείλτε τις PS από Γαλλία με 400Ε κι αφήστε τον Κόνδωρα που σας ξεσκίζει...
-
Δεν ρώτησα για μπουζόνια/παξιμάδια ή μπουλόνια...
Έχω την αίσθηση ότι θα είναι χωρίς... αν και στις aftermarket έρχονται πακέτο οι ζάντες με τα μπουλόνια τους... (όπως πχ στις δικές μου 16' 1000millia)
...πάντως ο Μίλτος δεν έχει άδικο... (δυστυχώς...)
-
επισης μιλτο εχεις δουλεια...
θα παρεις το διαλυμενο ψαλιδι σου και θα πας στο ντινο να τα βαλεις πανω κατω με του rc να δουμε αν ισχυουν αυτα που λεγαμε για καστερ..... -
Τα σύγκρινα μαζί με το Ντίνο (καινούριο vs καινούριο)... Ίδια μας φάνηκαν, ακριβώς ίδια. Ούτε έμοιαζε κάποιο μπαλάκι μετατοπισμένο.
Με τον καιρό τα ψαλίδια από τις λακούβες στραβώνουν προς τα πίσω (χιλιοστά). Μήπως φταίει αυτό τελικά; -
χλωμο λειπει 1εκατ...
συγκρινες πεζο σπορτ xs - με pezo sport rc ή με μαμα ψαλιδι?????????
το θεμα ειναια. xs-rc
b.xs-mama -
η απαντηση του παναγιωτη
Ο χρήστης f1pilot έγραψε:
Τα μετατρόχια τα αλλάζεις με βάση αυτό που σε ενοχλεί στο αμάξι και όχι όπως λένε 'όλοι' (πχ ο μπάμπης ο σουγιάς, ο τζίμης ο μπαριέρας κτλ)
Οι υπολογισμοί σου για την αύξηση του μετατροχείου δεν είναι σωστοί. Μετατρόχιο δεν είναι από τις έξω άκρες του τροχού αλλά από το κέντρο τους στο έδαφος (πραγματικό όχι θεωρητικό). Γι αυτό και η μεγαλύτερου φάρδους ζάντα δεν αυξάνει το μετατρόχιο (βέβαια σε μια κατάσταση αυξημένου roll σε McPherson που θα έχει χάσει την κάμπερ του αρχίζουν να προκύπτουν διαφορές αλλά δεν το εξετάζουμε αυτό τώρα). Ωστόσο, μια ζάντα μεγαλύτερου φάρδους μπορεί να έχει ίδιο ως αποτέλεσμα ίδιο scrub radius αλλά επειδή πιθανότατα βάζει περισσότερο λάστιχο στο δρόμο (στην περίπτωσή σου τουλάχιστον) αυξάνουν οι πιθανές ανωμαλίες που θα διεγείρουν ροπή περιστροφής στον τροχό γύρω από το εν λόγο σημειο κι έτσι μπορεί να παρατηρήσεις συμπτώματα αυξημένου scrub radius χωρίς να έχεις. Πάλι όμως αυτό δεν συζητάμε εδώ, το να βρεις το Χ που σε ενδιαφέρει δεν θα σου παρέχει καποιοα πληροφορία καθώς δεν έχεις ποσοτικοποιημένο μοντέλο της συνολικής γεωμετρίας του 206 όπως έχουμε στο 106 (είπαμε να κάνουμε για impreza και ο ιδιοκτήτης αν και του χώρου προς το βράδυ τα παράτησε και έφυγε ). Αυτό που έχεις είναι η αίσθησή σου και η trial and error μέθοδος που τουλάχιστον όσον αφορά το θέμα αίσθησης που έχει πρωταρχικό ρόλο για σένα όπως λες είναι αλάνθαστή! Έτσι, πειραματίσου και αποφάσισε! -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
χλωμο λειπει 1εκατ...συγκρινες πεζο σπορτ xs - με pezo sport rc ή με μαμα ψαλιδι?????????
το θεμα ειναια. xs-rc
b.xs-mamab
καινούριο ps-xs με καινούριο ps-rc -
ara αν εινα ιδια τα δυο ψαλιδια της πεζο σπορτ μενει μονο η συγκριση με το μαμα της πεζο
επισης hr αποστατες 5ρηδες 50ευρω οι δυο...
δε ρωτας μιλτο εκει βορεια (ξερεις ποιον) για καλυτερη τιμη? -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
ara αν εινα ιδια τα δυο ψαλιδια της πεζο σπορτ μενει μονο η συγκριση με το μαμα της πεζοεπισης hr αποστατες 5ρηδες 50ευρω οι δυο...
δε ρωτας μιλτο εκει βορεια (ξερεις ποιον) για καλυτερη τιμη?Ποιον, τον Τοψη?
-
Ο Ντίνος δε νομίζω να παίζει εδώ. Ο Τόψης είναι επίσημος αντιπρόσωπος H&R αλλά δεν φημίζεται για τις χαμηλές τιμές του. Μένει ένας ακόμη για να ρωτήσω...
-
http://i30.photobucket.com/albums/c319/ ... 102006.jpg
τηλ με μανα μου...
-ελα που εισαι?
- εξω
-πηγες να παρεις παπουτσια? - ναι πηγα και για λαστιχα στο αμαξι του μπαμπα
-και εβαλες?
-οχι πηρα αποστατες...
-τι ειναι αυτο?
-εεεε κατι ρωτας και εσυ.
-παλι μαλακιες για το κουβα σου αγορασες?
-ναι
-παπουτσια πηρες?
-οχι
-αει σιχτιρ. και μου το κλεινει
κατα .....τυχη περναγα απο φιλο στη θηβων λαστιχα. μου ελεγε για αποστατες με χειλακι 90ευρω+οτι θελουν φαγωμα οι ζαντεςς για να ταιριαξουν στο νεο χειλος και παπαρια μεντολες...
περναω απο πεττα. του λεω τι σκεφομαι να κανω. μου δειχνει μια ντουζινα αποστατες..αυτοι ειναι μου λεει 4.5 χιλιοστα παχος. του εχω ετσι επιτηδες φτιαξει ολους γιατι με αυτο το παχος
α. δε θες αλλα μπουλονια
β. το χειλος στο μουαγιε δε κρυβεται απο τον αποστατη οποτε μπορεις να κεντραρεις ανετα τη ζαντα και να μην εχει κραδασμους και λοιπες μαλακιες.
απο εκει και πανω σε παχος παμε σε φτιαχτους με χειλος που θες
α. μπουζονια ή μακρυτερα μπουλονια
β.φαγωμα ζαντα για να ταιριαξει με το νεο χειλος και δουλευει σωστα το αμαξι....οποτε τους πηρα οπως ηταν και εφυγα! κοστος 50ευρω η τετραδα
- εξω
-
ελα ομως που το αμαξι ειναι 250χλμ μακρυα και θα γυρισουν οι δικοι μου σε 10μερες
οποτε το απογευμα θα επισκεφτω τον παπακι για ενα τεστ ντραιβ
..μαρτυριο νο.2
περνει ο πατερας μου τωρα.- παλι μαλακιες κανεις στο αμαξι?
-μα τι κανω ρε πατερα αφου εκει το εχετε.
-καλα καλα λαστιχα μου βρηκες?
-οχι - να .........σου πω. αυτο εδω γιατι κοπαναει τοσο πολυ?
-..........τι εκανες?-
-πηγα στο αλωνι και φορτωσα 3σακια καστανα.......
-μπαμπα το αμαξι δε παει στο χωματοδρομο στο αλωνι....εκει θελει τζιπ - μα αυτο σου λεω και εγω βρισκει πολυ κατω και δε φαινεται για χαμηλο.
εκει το εκλεισα εγω για να μηην αρχισω τα καντηλια.
οποτε βλεπω να ους κραταει ο παπακι τους αποστατες αφου εγω δεν θα εχω αμαξι καρντια μου - παλι μαλακιες κανεις στο αμαξι?
-
Παναγιώτη μη μου λες παπαριές! Έχω καραψηθεί με το θέμα αυτό. Πάρε και βάλε τους αποστάτες και πες μου αποτέλεσμα!!!! 50Ε για 4 τεμάχια είναι τζάμπα. Αν τελικά δώσεις omologation για χρήση, θα πάρεις και για μένα.
Α, έχεις προσέξει ότι οι περισσότεροι after market κατασκευαστές ζαντών μας δίνουν ET25; Λες να το θεωρούν ως καλή μέση λύση μεταξύ 22 και 27/28;
Βρήκα και μία ωραία πληροφορία για το πώς πρέπει να ρυθμίζουμε το κάμπερ. Στα αυτοκίνητα με γόνατα Μακφέρσον πρέπει να το ρυθμίζεις από την πλύμνη του τροχού και όχι από πάνω από το γόνατο γιατί βγάζεις εκτός προδιαγραφών βασιλικό πείρο (SAI) και ακτίνα κύλισης (Scrub Radius) με πιθανότατα ανεπιθύμητες παρενέργειες. Γκρρρ...δεν μου βγαίνει το link να το ξαναδιαβάσω και να το ποστάρω...
-
Νάτο!!
Scrub Radius
Scrub Radius Definition
Scrub radius is the distance at the road surface between the tire line and the SAI line extended downward through the steering axis. The line through the steering axis creates a pivot point around which the tire turns. If these lines intersect at the road surface, a zero scrub radius would be present. When the intersection is below the surface of the road, this is positive scrub radius. Conversely, when the lines intersect above the road, negative scrub radius is present. The point where the steering axis (sai) line contacts the road is the fulcrum pivot point on which the tire is turned.
Squirm
Squirm occurs when the scrub radius is at zero. When the pivot point is in the exact center of the tire footprint, this causes scrubbing action in opposite directions when the wheels are turned. Tire wear and some instability in corners is the result.
Applications in Suspensions
MacPherson strut equipped vehicles usually have a negative scrub radius. Even though scrub radius in itself is not directly adjustable, it will be changed if the upper steering axis point or spindle angle is changed when adjusting camber. This is the case on a MacPherson strut which has the camber adjustment at the steering knuckle. Because camber is usually kept within 1/4° side to side, the resulting scrub radius difference is negligible. Negative scrub radius decreases torque steer and improves stability in the event of brake failure. SLA suspensions usually have a positive scrub radius. With this suspension, the scrub radius is not adjustable. The greater the scrub radius (positive or negative), the greater the steering effort and the more road shock and pivot binding that takes place. When the vehicle has been modified with offset wheels, larger tires, height adjustments and side to side camber differences, the scrub radius will be changed and the handling and stability of the vehicle will be affected.Ορίστε και ολόκληρη η σελίδα: http://www.ingallseng.com/terms.htm
Και τώρα ερωτώ: Ποιό το Scrub Radius στο μαμίσιο 206; ΟΕΟ;
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
περναω απο πεττα. του λεω τι σκεφομαι να κανω. μου δειχνει μια ντουζινα αποστατες..αυτοι ειναι μου λεει 4.5 χιλιοστα παχος. του εχω ετσι επιτηδες φτιαξει ολους γιατι με αυτο το παχος
α. δε θες αλλα μπουλονια
β. το χειλος στο μουαγιε δε κρυβεται απο τον αποστατη οποτε μπορεις να κεντραρεις ανετα τη ζαντα και να μην εχει κραδασμους και λοιπες μαλακιες.
απο εκει και πανω σε παχος παμε σε φτιαχτους με χειλος που θες
α. μπουζονια ή μακρυτερα μπουλονια
β.φαγωμα ζαντα για να ταιριαξει με το νεο χειλος και δουλευει σωστα το αμαξι....οποτε τους πηρα οπως ηταν και εφυγα! κοστος 50ευρω η τετραδα
χαίρομαι όταν με ακούς.... http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 554#712554
μαγειές μεγειές...
περιμένω εντυπώσεις ενώ κάποια στιγμή θα πρέπει να κάνουμε και άμεση σύγκριση με τις χρυσές τις δικές μου...
Α, έχεις προσέξει ότι οι περισσότεροι after market κατασκευαστές ζαντών μας δίνουν ET25; Λες να το θεωρούν ως καλή μέση λύση μεταξύ 22 και 27/28;
καθαρά τυχαίο γεγονός...
Μην πάει το μυαλό σου αλλού...
εξάλλου πόσα άλλα αυτοκίνητα έχουν 4χ108 καρε...Βρήκα και μία ωραία πληροφορία για το πώς πρέπει να ρυθμίζουμε το κάμπερ. Στα αυτοκίνητα με γόνατα Μακφέρσον πρέπει να το ρυθμίζεις από την πλύμνη του τροχού και όχι από πάνω από το γόνατο γιατί βγάζεις εκτός προδιαγραφών βασιλικό πείρο (SAI) και ακτίνα κύλισης (Scrub Radius) με πιθανότατα ανεπιθύμητες παρενέργειες. Γκρρρ...δεν μου βγαίνει το link να το ξαναδιαβάσω και να το ποστάρω...
όντως.
Μας το έλεγε ο Τάσος (μεταξυ μας στο ps) εδώ και καιρό...
το θέμα είναι πως αλλιώς να το κάνεις?
Με ακραξόνια που δίνουν 1,5+ μοίρες (και μου φάινονται πολύ για καθημερινή χρήση...)???? (ίσως να κάνω και λάθος βέβαια...)
ή με στράβωμα ψαλιδιών που μου φαίνεται από βάρβαρο ψυχολογικά έως αμφίβολο ανθεκτικά????
Ενώ ένα ρυθμιζόμενο top-mount είναι πιο απλό/ασφαλές...
Αλλά αν δεν είναι σώστο τότε... @@....Cute...
Σιχτίρ...
Τα πάντα για το Peugeot 206