-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Και μην ξεχνάμε ότι κάποιοι θαύουν απλά για να μην χάνουν την επαφή με το άθλημα οπότε και πολλαπλούς να είχε κάτι θα έβρισκαν να του καταλογίσουν έστω και με το ζόρι.@νδρέας
+1000
-
Ενταξει το ειδαμε και αυτο.Καποιοι να προτιμανε τον σκληρα ρυθμισμενο ημιακαμπτο απο μια ζυγισμενη ανεξαρτητη αναρτηση που θα προσφερει ανεση αλλα και επιδοσεις.
Φτασαμε δλδ να θεωρουμε τον ημιακαμπτο ενα βημα μπροστα ακριβως επειδη διαφοροποιειται απο του αντιπαλους.'η κολασαη ειναι οι αλλοι' λοιπον και θα κανουμε τα παντα για να διαφοροποιηθουμε.Δε λεω,στα πλαισια της καφρο-οπαδικης νοοτροπιας ειναι αποδεκτο,για καποιους φιλογαλλους ειδικα(ναι funky εσενα δειχνω) εχει γινει τροπος ζωης,αλλα 85 στους 100 χρηστες του φορουμ(μαζι κι εγω) πιστευουν οτι το μελλον ειναι η ανεξαρτητες πισω αναρτησεις.
Να δειξω και τον τριτο δρομο?Γιατι η Honda σαν μεγαλη εταιρεια με πολλα projects και τεχνογνωσια να μην κατσει να εξελιξει μια πισω αναρτηση οπως κανει και η αλφα π.χ με το μειωμενο budget της?Αλλα οταν ξερει οτι Ο,ΤΙ και αν φτιαξει θα πουλησει τρελλα επειδη θα χει ενα κοκκινο H,θα 'τρελαινεται' πανω απο τις 6000 σ.σ.λ,θα 'σφυριζει' πανω απο τις 7000,θα τραγουδαει Heavy metal στις 8.000 και οτι αλλο κλισε συνοδευει τους vtec τα τελευταια χρονια γιατι να μπει στον κοπο να προσφερει κατι νεο στους καταναλωτες της?
Για μενα η honda κρατα 'αιχμαλωτη' την αγοραστικη της βαση τα τελευταια χρονια-οπως κακα τα ψεμματα κανουν πολλες εταιρειες,ομιλοι κτλ ΟΜΙΛΟΙ λεμε,που οτι και να φτιαξουν υποδεχεται απο τους πιστους της με ενθουσιασμο με σπανια με αντικειμενικοτητα
Τεσπα καπο εδω θα επρεπε να παραθεσω μια σειρα απο pdf τεχνικα επιχειρηματα και αλλα για να δειξω τα μειονεκτηματα του ημιακαμπτου(ακομα και με σφιχτες ρυθμισεις)στις στροφες,στις αποτομες μεταφορες βαρους ακομα και στη μακροπροθεσμη φθορα που υφισταται.Αλλα εχω καταλαβει(εδω και χρονια) οτι ολα αυτα ειναι ματαια.Στην τελικη ο καθενας θα παει να αγορασει ο.τι θελει και οχι ο.τι ειναι καλυτερο.Σ ελευθερη οικονομια ζουμε
-
αυτό που σου λένε είναι...
Κατσε να δουμε πως πάει!!! απλά περίμενε.
Ετσι κι αλλιως απ ότι βλέπω έχεις το 'καλό' civic εσύ!!!!!!
-
εμ, το δικο μου στην εποχη του τουλαχιστον ηταν cutting edge.
-
εμ, το δικο μου στην εποχη του τουλαχιστον ηταν cutting edge.
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Φτασαμε δλδ να θεωρουμε τον ημιακαμπτο ενα βημα μπροστα ακριβως επειδη διαφοροποιειται απο του αντιπαλους.'η κολασαη ειναι οι αλλοι' λοιπον και θα κανουμε τα παντα για να διαφοροποιηθουμε.Δε λεω,στα πλαισια της καφρο-οπαδικης νοοτροπιας ειναι αποδεκτο,για καποιους φιλογαλλους ειδικα(ναι funky εσενα δειχνω) εχει γινει τροπος ζωης,αλλα 85 στους 100 χρηστες του φορουμ(μαζι κι εγω) πιστευουν οτι το μελλον ειναι η ανεξαρτητες πισω αναρτησεις.Αφού δείχνεις εμένα...έχω να πω ότι εννοείται ότι ένα σύστημα ανεξάρτητης ανάρτησης με πολλαπλές ελευθερίες, όταν η εκμετάλλευσή του φτάσει στο έπακρο, θα είναι σαφώς ανώτερο, no objection to that. Το θέμα είναι ότι σημασία έχει το αποτέλεσμα και σε πολλές εφαρμογές ημιάκαμπτου-υστερούντων-πολλαπλών δεν είναι και πολύ εμφανές και ξεκάθαρο. Αυτό προφανώς σημαίνει ότι δεν ξεζουμίστηκαν οι προχωρημένες αναρτήσεις στο έπακρο, οπότε η εκ προοιμίου απαξίωση του αρχαίου ημιάκαμπτου μάλλον είναι αυστηρή. Δεν νομίζω επίσης ότι ο ημιάκαμπτος είναι προσπάθεια θετικής διαφοροποίησης, αλλά μάλλον τζαμπατζηδικής νοοτροπίας εκ μέρους των εταιρειών. Λες να ακούσεις κάναν Hondakia ή κάνα Renaultακια ή κάνα Peugeotάκια ή κάναν VWάκια της προηγούμενης γενιάς να καυχιέται που ξεχωρίζει λόγω ημιάκαμπτου;
Μιλώντας προσωπικά τώρα, δεν νομίζω ότι αν βάλουμε αυτούς τους 85/100 σε ένα αυτοκίνητο να το οδηγήσουν ότι θα καταλάβουν με το αυτί και με το τιμόνι τι διάταξη έχουν. Και εγώ μέσα σε αυτούς, δεν πρόκειται να το πάρω μυρωδιά...τα αυτοκίνητα έχουν σαφώς περισσότερα όρια από τις δικές μου οδηγικές ικανότητες...
-
-
Ο χρήστης Nikos997 έγραψε:
Λοιπόν, όχι μόνο θα είναι πολύ καλά ρυθμισμένος ο ημιάκαμπτος, αλλά θυμηθείτε με ο τύπος θα μιλάει για ένα από τα καλύτερα προσθιοκίνητα όλων των εποχών. -
Φίλε Omikrone3 το μόνο που λέμε είναι να κάνουμε υπομονή μέχρι να δούμε 'πως πηγαίνει'. Δεν αμφισβητεί κανείς τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα της κάθε διάταξης, απλά μην θαβουμε μόνο και μόνο από αυτά που βλέπουμε στα χαρτιά. Αν χρειαστεί έχουμε όλο τον καιρό να το κάνουμε στην πράξη.
@νδρέας
-
Προσωπικά πιστεύω ότι αν και ο ημιάκαμπτος δεν είναι η καλύτερη λύση,
θα έχουν κάνει καλή δουλειά οι μηχανικοί στην ανάρτηση.
Δε μένει παρά να το δούμε στο δρόμο...
-
-
Γιατί δεν το βγ΄ζουν και στο πεντάπορτο με την κρυμένη πίσω πόρτα για αυτούς που δεν μπορούν τα τρίπορτα!!
-
interland.gr
Kαλή η παρατήρησή σου! Και εγώ δεν νομίζω να χαλούσε η εικόνα του μοντέλου! -
Γιατί το R πρέπει να είναι R. Για τους υπόλοιπους υπάρχουν τα GTi και τα OPC. Ή τουλάχιστον, έτσι δείχνει να πιστεύει η Honda. Εγώ μαζί της είμαι πάντως.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Γιατί το R πρέπει να είναι R. Για τους υπόλοιπους υπάρχουν τα GTi και τα OPC. Ή τουλάχιστον, έτσι δείχνει να πιστεύει η Honda. Εγώ μαζί της είμαι πάντως.Αν είχε 5 πόρτες, δεν θα ήταν **R **?
Κάτι sedan με Super AYC, θα 'πρεπε να είχαν 2 πόρτες?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Γιατί το R πρέπει να είναι R. Για τους υπόλοιπους υπάρχουν τα GTi και τα OPC. Ή τουλάχιστον, έτσι δείχνει να πιστεύει η Honda. Εγώ μαζί της είμαι πάντως.
Αν είχε 5 πόρτες, δεν θα ήταν **R **?
Όχι
-
To OPC δεν έχει 5θυρο, έτσι δεν είναι;
Εντάξει, σύμφωνοι ότι έχει πολεμικό χαρακτήρα το Τάιπ-Ρο (ναι ναι καλά διαβάσατε!), λες να στεναχωριόταν κάποιος φαν αν έβγαινε και 5θυρο; Εγώ νομίζω ότι με τη νέα σχεδιαστική γραμμή μπορεί να το περνούσαν και σαν άποψη! Βέβαια, αυτό είναι το τελευταίο που πρέπει να μας νοιάζει...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
To OPC δεν έχει 5θυρο, έτσι δεν είναι;Έχει Zafira. Και... Meriva!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Γιατί το R πρέπει να είναι R. Για τους υπόλοιπους υπάρχουν τα GTi και τα OPC. Ή τουλάχιστον, έτσι δείχνει να πιστεύει η Honda. Εγώ μαζί της είμαι πάντως.
Αν είχε 5 πόρτες, δεν θα ήταν **R **?
Όχι
Αυτό, είναι ή δεν είναι ?
http://paultan.org/wp-content/uploads/2 ... sedan3.jpg
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Γιατί το R πρέπει να είναι R. Για τους υπόλοιπους υπάρχουν τα GTi και τα OPC. Ή τουλάχιστον, έτσι δείχνει να πιστεύει η Honda. Εγώ μαζί της είμαι πάντως.
Αν είχε 5 πόρτες, δεν θα ήταν **R **?
Όχι
Αυτό, είναι ή δεν είναι ?
http://paultan.org/wp-content/uploads/2 ... sedan3.jpg
Αυτό δεν έχει 5 πόρτες
Honda Civic Type-R 2007