Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT FORUM
    • 1
    • 2
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 270
    • 271
    • 32 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    5412
    71514
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      obelix last edited by

      Ο χρήστης asteris έγραψε:
      Παιδιά, μην κάνετε σαν τις γριούλες. Θα βγει off το EBD και το ABS και τι θα γίνει, θα αρχίσει να χορεύει το αμάξι? Όλοι εμείς που δεν έχουμε καθόλου τέτοια βοηθήματα τι θά'πρεπε να κάνουμε να πηγαίνουμε από ντουβάρι σε ντουβάρι σαν μπίλιες σε φλιπεράκι?

      Στο κάτω-κάτω για πίστα μιλάτε και καλύτερη πρόσφυση έχει και χώρο για σβουρίδια αν το παρακάνεις έχει. Και για Fiat μιλάμε, όχι καμιά 316 στην βροχή...

      Εμείς έχουμε μηχανικό κατανομέα πέδησης στον πίσω άξονα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        asteris, αυτή η σταθερή αναλογία φυσικά και δεν επαρκεί για οδήγηση σε πίστα.

        Είπε κανείς ότι αμα βγει οφφ το abs δεν δουλεύουν τα φρένα; Λέμε οτι αν βγάλει την ασφάλεια του abs, θα χάσει μαζί και το ebd.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          asteris last edited by

          Το EBD βασίζεται στα κανάλια του ABS για να δουλέψει. Το μόνο που κάνει είναι να παρεμβαίνει όποτε κρίνει σκόπιμο και να αλλάζει την πίεση στα πίσω φρένα. Τις υπόλοιπες φορές (πχ αν κάτσει πίσω η πεθερά και βαρύνει) δεν κάνει τίποτα και αφήνει την κατανομή ως έχει από το εργοστάσιο. Δεν έγινε ακόμη το φρένο fly-by-wire να τα κάνει όλα ο εγκέφαλος (αν και κάπου το διάβασα ότι ψήνεται και αυτό), οπότε το μόνο που κάνει παραπάνω το ηλεκτρονικό κύκλωμα, είναι αυτό που έκανε παλιά ο μηχανικός κατανεμητής στα πίσω φρένα το GT, το UT και τα βανάκια.

          Τώρα πάλι, αν εννοείς ότι έχετε πολύ ελαφρύ κώλο και θα φεύγει εύκολα με την σταθερή κατανομή, ε, έτσι είναι όλα τα μικρά hatchback μέχρι το 2002-2003, θα κάνετε και σεις το ίδιο, θα μάθετε από ανάποδα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Τα ανάποδα τα ξέρουμε, δεν θα τα μάθουμε τώρα!

            Είναι γεγονός πως αμάξι που έχει ebd και αυτό βγει εκτός, είναι περισσότερο απότομο από αμάξι με μηχανικό κατανεμητή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mirage last edited by

              Ο χρήστης chrmes έγραψε:

              Παιδιά, μην κάνετε σαν τις γριούλες. Θα βγει off το EBD και το ABS και τι θα γίνει, θα αρχίσει να χορεύει το αμάξι? Όλοι εμείς που δεν έχουμε καθόλου τέτοια βοηθήματα τι θά'πρεπε να κάνουμε να πηγαίνουμε από ντουβάρι σε ντουβάρι σαν μπίλιες σε φλιπεράκι?

              Στο κάτω-κάτω για πίστα μιλάτε και καλύτερη πρόσφυση έχει και χώρο για σβουρίδια αν το παρακάνεις έχει. Και για Fiat μιλάμε, όχι καμιά 316 στην βροχή...

              Εμείς έχουμε μηχανικό κατανομέα πέδησης στον πίσω άξονα.

              Σωστά ομιλείς αν και καθιστός μαέστρο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                charmak66 last edited by

                Πήγα σε 4-5 βουλκανιζατέρ σήμερα για να ψάξω για ζάντες για την πίστα.

                Το τι άκουσαν τα αυτάκια μου...

                Ο ένας δεν πίστευε τι οφφσετ εχουν οι ζάντες μου! Αναγκάστηκα να του δειξω το μανιουαλ!

                Ο άλλος δεν είχε ούτε αυτός και μου πρότεινε μτχ 4*100 (αν βρεθουν) + μπουλόνια μετατροπής + μτχ λαστιχα στα 250 ευρώ περίπου! Τζάμπα, λέω!

                Ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ όμως, ήταν ο τελευταίος! Είχε να μου δώσει 2 σιδερένιες 14άρες. Μάλιστα επέμενε ότι το αυτοκίνητο θα πήγαινε καλύτερα με 14αρες με οφφσετ 43 εμπρός και 15αρες με ET33 πίσω! Και όλα αυτά στην προνομιακή τιμή των 80 ευρω!

                Το συμπέρασμα: δε νομίζω να καταφέρω να βρω ζάντες σε αυτό το κ@λοκαρέ!!
                Μου πρότειναν τα μπουλόνια μετατροπής για 4100. Είναι κάπως κωνική η βίδα, λένε, και εφαρμόζει απόλυτα και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Αλλά ένας μου είπε ότι ζαντα σε 4100 στο οφφσετ που θέλω (33-38), δεν θα βρω!

                Καμιά εμπειρία κανείς από μπουλόνια μετατροπής;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Η φίατ δεν έχει να σου δώσει σιδερένιες ζάντες ως ανταλλακτικό ρε γιατρέ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Έχει, αλλά σε τι τιμή...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      charmak66 last edited by

                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                      Η φίατ δεν έχει να σου δώσει σιδερένιες ζάντες ως ανταλλακτικό ρε γιατρέ?

                      Είχα ρωτήσει στο τελος του καλοκαιριού και η τιμή ήταν γυρω στα 80 ευρώ για 14αρες σιδερένιες. Η μία, έτσι; 4*80 = 320 για 4 σιδερενιες.

                      Καλά δεν είναι;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        biscione last edited by

                        που εισαι τωρα εδεσσα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          charmak66 last edited by

                          Tώρα Αλεξ/πολη, σε λιγες μερες Έδεσσα. Ψάχνω ζαντες οπουδήποτε στη βόρεια Ελλάδα ή να μπορούν να μου τις στειλουν. Μπορώ άνετα να πάω Θεσ/νικη να τις πάρω, αν βρεθει κάτι.

                          Έχεις τίποτα υπ' όψιν;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ελάχιστες ζάντες βγαίνουν αποκλειστικά 4Χ98, οι περισσότερες βγαίνουν σε 4Χ100 και η ρόδα κεντράρει στη πλύμνη με έναν πλαστικό δακτύλιο που έχει στο κέντρο της ζάντας.
                            Αυτή η λύση είναι δοκιμασμένη πολλά χρόνια και δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα.
                            Οποιαδήποτε μτχ. αλουμινένια βρεις σε 4Χ100 μπαίνει χωρίς πρόβλημα, το πλαστικό δαχτυλίδι θα το έχουν οι λαστιχάδες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              charmak66 last edited by

                              Ευχαριστώ Βασίλη!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                biscione last edited by

                                υπαρχουν απο το πουντο της αδελφης μου

                                ειναι το τελευταιο μοντελο πριν το γκραντε ενα 95 αρι νταιναμικ
                                και απο τι ξερω τωρα θα μπουνε ζαντες οποτε οι σιδερενιες θα μεινουν
                                αμανατι αν θυμαμαι καλα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  project940 last edited by

                                  Πωλήσεις UK (italiaspeed)

                                  σεπτεμβριος 2006 11.411
                                  σεπτεμβριος 2005 6.864

                                  Ευχαριστημένοι στη φιατ απο την απηχηση του grande punto
                                  και περιμενουν να δουν την πορεια των bravo (1-2007)
                                  και fiat 500 (15-9-2007)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    project940 last edited by

                                    Πωλήσεις IΤΑΛΙΑ (italiaspeed)

                                    σεπτεμβριος 2006 45.157
                                    σεπτεμβριος 2005 39.465

                                    16.694 punto (9.681 diesel)
                                    13.084 panda (4.083 diesel)

                                    Aπο την αρχη του χρονου στην ιταλια εχουν πωληθει 181.178 punto
                                    Ο στοχος της φιατ ηταν 420.000 punto για ολη τη χρονια.
                                    Φανταζομαι μονο στην ιταλια θα πουλησει τα μισα του στοχου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      charmak66 last edited by

                                      Ο χρήστης Biscione έγραψε:
                                      υπαρχουν απο το πουντο της αδελφης μου

                                      ειναι το τελευταιο μοντελο πριν το γκραντε ενα 95 αρι νταιναμικ
                                      και απο τι ξερω τωρα θα μπουνε ζαντες οποτε οι σιδερενιες θα μεινουν
                                      αμανατι αν θυμαμαι καλα

                                      Το τελευταίο πριν το Γκραντε έχω και γω!

                                      Έχεις πμ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        syele last edited by

                                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                        Κάτσε να μπει ο syele, θα στα πει αυτός από πρώτο χέρι

                                        στείλτου πμ να δει το θέμα, γιατί ασχολείται με ένα φόρουμ μαγειρικής και είναι admin σε ένα άλλο φόρουμ για το πλέξιμο/βελονάκι αυτή την εποχή

                                        Ωπππ! Έμαθα ότι με ζητάτε.

                                        Χμμ, θέλεις αγαπητέ μου να βγάλεις το ESP σε αυτοκίνητο που δε βγαίνει; Είσαι σίγουρος;

                                        Κάτσε κάτω να σου πω.

                                        Έχω λοιπόν αυτό το ταπεινό Corolla, μ' αυτό το %$#%# το VSC (πιο εντυπωσιακός όρος, δε νομίζετε;). Ψάχνω, από δω, ψάχνω από εκεί αλλά τίποτα. Πέφτει στα χέρια μου το manual και κάπου σε μια σελιδίτσα λεει: 'Αν θέλετε να δυναμομετρήσετε το αυτοκίνητο βγάλτε το VSC, βραχυκυκλώνοντας εκείνο και τ' άλλο...'.

                                        Αυτό είναι, είπα. Θα το σκίσω στα Μέγαρα... και τέτοιες μλκς.

                                        Το βγάζω λοιπόν και ορμάω. Στην πίσω ευθεία, φθάνω στην Κ6 με περίπου 150 χλμ και πατάω φρένα ... και τρώω αδελφέ μου ένα χαστούκι και βρίσκομαι 90 μοίρες κάθετα στο δρόμο μπλοκαρισμένος και να πηγαίνω ολοταχώς προς την αμμοπαγίδα. Ευτυχώς σταματάει. Πάω να ξεκινήσω και φυσικά και τα 4 ελαστικά έχουν γίνει φυτίλια. Χοροπηδάω λες και περνάω τη Μενδενίτσα μετά τα WRC... 500 Ευρώα στον βωμό του Μεγάρου και του VSC (και ευτυχώς μόνο αυτό).

                                        Έμαθα λοιπόν μετά (γιατί πάντα μετά τα μαθαίνεις ), ότι ένας εγκέφαλος χειρίζεται ABS, TRC, VSC και προπαντός το EBD!!! Βγάζοντας έξω το VSC, βγαίνει εκτός το EBD και μάλιστα η κατανομή πέδησης μεταφέρεται πίσω
                                        Έτσι μπλόκαραν οι πίσω τροχοί και τετέλεστετ.

                                        Γι' αυτό αγαπητέ μου, καλό θα είναι να δεις πριν το βγάλεις το ESP, αν επηρρεάζεται το EBD και βέβαια πως κατανέμεται η πέδηση. Αν κατανέμεται πίσω, τότε άστο καλύτερα...

                                        Αυτάααααααα

                                        ΥΓ: Μεσέρντεστερν, αν σε πετύχω πουθενά την έκανες

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          charmak66 last edited by

                                          Μάιστα!

                                          Δεν λέει, ε;

                                          Να θυμηθώ το επόμενο αυτοκίνητό μου να έχει εκείνο του κουμπάκι που γράφει off!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 32 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr