-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
για το 172 δε θυμαμαι να υπηρχε τετοια προβλεψη... αλλα δε παιρνω και ορκο...Eιπαμε ΟΛΑ ΤΑ RS
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Για να γυρίσω στο 197... Τελικά ποιο είναι το προφίλ του υποψήφιου αγοραστή του? Στα Williams/172/182 ήταν ξεκάθαρο.....Για πείτε τη γνώμη σας! Γιατί με τον adis4gr πλακωνόμασταν ένα πρωί για τις επιμέρους επιλογές της Renault!
-
Πάντως είδα ένα κόκκινο σήμερα στην Αττική οδό και ήταν πολύ όμορφο
-
Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
Πάντως είδα ένα κόκκινο σήμερα στην Αττική οδό και ήταν πολύ όμορφοΠού να το δεις σε μαύρο
-
Σε μαυρο «χανεται» ο διαχυτης ομως....
Τεινω να αποφασισω οτι το κοκκινο ειναι το καλυτερο χρωμα εως τωρα*
*νομιζω οτι στο μελλον θα το βγαλει κ σε αλλα χρωματα η Ρενω.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Για να γυρίσω στο 197... Τελικά ποιο είναι το προφίλ του υποψήφιου αγοραστή του? Στα Williams/172/182 ήταν ξεκάθαρο.....
Για πείτε τη γνώμη σας! Γιατί με τον adis4gr πλακωνόμασταν ένα πρωί για τις επιμέρους επιλογές της Renault!
Ναι, για πείτε!
[εδιτ - κάτι που μόλις βρήκα]
http://www.edmunds.com/insideline/do/Fe ... eId=116087
'Renaultsport argues that most of continental Europe now wants a more sophisticated and civilized hatchback and suggests that the Clio Renaultsport 197 is a car for modern times, but we're not so sure. Hot hatchbacks are supposed to be silly. They're supposed to put a smile on your face, even when you're cruising to the mall. By building a hot hatch for grown-ups, Renault has missed the point.'
'Hot hatch for grown-ups'?!....
-
εμενα παντως δε με χαλασε βαση του βιντεο που εβαλα πιο πανω...
δλδ πως θα επρεπε να το φτιαξουν?
A solution in sight
Renaultsport's engineers are conscious that their new baby might not appeal to the kind of enthusiasts who reveled in the old car's spirit. To right this wrong, they're working on a Cup version of the Clio's chassis that will have a more focused, enthusiast-friendly setup. That car, they assure us, will be the spiritual successor to the 182 Trophy. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Για να γυρίσω στο 197... Τελικά ποιο είναι το προφίλ του υποψήφιου αγοραστή του? Στα Williams/172/182 ήταν ξεκάθαρο.....
Για πείτε τη γνώμη σας! Γιατί με τον adis4gr πλακωνόμασταν ένα πρωί για τις επιμέρους επιλογές της Renault!
αντε μην αρχισω τα μπινελικια παλι...
-
Πόσο grown-up είναι ένα αυτοκίνητο με ένα τέτοιο κιβώτιο, που ακόμα και με 2,57 μεταξόνιο σηκώνει τροχό και πάει 3κυκλο;
Η Cup έκδοση μήπως θα παραείναι κακιά; Αυτοκίνητο είπαμε να οδηγάμε, όχι ροντέο!
-
Θα μας τρελάνετε! Τι οδηγικό προφίλ μπορεί να έχει ένα κουβαδάκι (4μετρο μεν, κουβαδάκι δε ) με 197 άλογα;
Στον μπάρμπα μου τον Μήτσο δεν απευθύνεται, πάντως!
Ένα gti με κάποιους σύγχρονους συμβιβασμούς (βάρος, άνεση, εξοπλισμός κλπ).
-
Γιανα 'μπώ'καιγώ στην συζήτηση παιδια,τι παραπάνω δηλ.ζητάμε απο ένα καυτό hatsback gti αυτο/το?Έχει ατμοσφαιρικό κινητήρα 200 ps,(που αν μη τιάλλο καί περισότερη αξιοποιστία θάχει καί ναι αποτι εμαθα θέλει super αμόλυβδη),με εξολοκλήρου εξέλιξη-κατασκευή στο εργοστάσιο της Renault sport έγινε,καίτην μοναδικότητα του Διαχύτη με ότι πλεονεκτήματα αυτο συνεπάγετε στην αρνητική άντωση των 40 έως 70 κιλών(που παρεπιπτόντως ξοδεύτηκαν χιλιάδες ευρωπουλα για αυτην την ιστορία και οχι η ευκολη λύση της αεροτομής και των λοιπών κλασικών βοηθημάτων),καί 5άστερο σε παθ.ασφάλεια είναι(μέρος του σασιού απο χάλυβα,προεντατήρες και μειωτήρες π'ιεσης σε κάθε θέση και με αερόσακο αντιολίσθησης για τον οδηγό...)καί άριστη θέση οδήγησης γιάτον οδηγό έχει με 'ιδιαίτερο' όργανο στροφόμετρου,μέ 4πίστονες δαγκάνες BREMBO και 35!!!!!! μέτρα παρακαλω ακινητοποίησης εχει 100-0,καί ειδικη πατενταρισμενη γεωμετρία ανάρτησης έχει που αποφευγεται το φαινόμενο του 'ψαρέματος',καί Power Start (αλλά F1)έχει,καί εν τέλει όλο το 'πακέτο'σε πολύ καλή τιμή εχει.Παρακαλώ λοιπόν,μήν κρίνουμε ορισμένοι το αυτ/το υποκειμενικά και μόνο σε έναν ή δύο τομείς,αλλά ΣΥΝΟΛΙΚΑ,όσο και 'πωρομένο' ακούγετε και θα προκαλέσει τα σχόλιά σας.Ευχαριστώ που μακούσατε.
-
Για να γκρινιαξουμε και λιγο...
-
το οτι θελει 100αρα βενζινη δεν ειναι πλεονεκτημα. Επισης το μοτερ δεν εχει αρκετη ροπη στις χαμηλες/μεσαιες στροφες (οπως ειπαν οι δοκιμαστες που το οδηγησαν...).
-
ο διαχυτης δινει αρνητικη αντωση 40 κιλων μονο σε πολυ υψηλες ταχυτητες συμφωνα με τη Ρενο. Πρακτικα δλδ δουλευει αποτελεσματικα μονο σε αρκετα γρηγορο ταξιδι. Εκει ομως ερχεται το κοντο σασμαν που χαλαει τη σουπα γιατι αναγκαστικα δουλευεις το μοτερ με πολυ υψηλες στροφες, παραγοντας θορυβο και καταναλωνοντας περισσοτερο καυσιμο.
-
η θεση οδηγησης ειναι οντως καλη, αλλα το εργοστασιακο καθισμα ειναι απαραδεκτο (οπως ειπαν οι δοκιμαστες που το οδηγησαν...), αρα πρεπει να το παρεις με τα εξτρα καθισματα = εξτρα εξοδο.
-
ειδικο οργανο στροφομετρου???
-
καλη σχετικα η τιμη του στην Ελλαδα, συγκριτικα εξω βεβαια ειναι αισθητα φθηνοτερο απο τον ανταγωνισμο.
-
-
Έχεις λεπτομέρειες για τα ποσά που δαπανήθηκαν στον διαχύτη?
Η εμπρός ανάρτηση δε νομίζω να είναι πατενταρισμένη, το peugeot 407 έχει σχεδόν το ίδιο ακριβως σχέδιο.
-
Εγώ απλά για την κατοστάρα βενζίνη απάντησα,επειδή τοξέρω,στις πιό πάνω ερωτήσεις φίλων.(δεν είπα οτι ειναι πλεονέκτημα).Ναί ο ατμοσφαιρικός κινητήρας δίνει την ροπή και την 'αγριάδα'του απο τις 5000 στροφές και πάνω με 215Νm ροπή στις 5500 που είναι το 'τίμημα' της ατμόσφαιρας χωρίς αυτό να μην έχει καιτα + του.Ο τρόπος που η ροή του αέρα απο εμπρος μέχρι να 'φύγει'απο πισω γίνετε, δημιουργεί πολύ καλύτερα αποτελεσματα στον συνολικό αεροδυναμικό συντελεστή και χωρίς να επηρεάζετε το μπροστινό τμήμα του αυτ/του.Η αρνητική άντωση ειναι απο 40 έως 70 κιλά ανάλογα με την ταχύτητα και το είδος-ποιότητα της ασφάλτου(καί πες μου εσύ αγοράζοντας τέτοιο αυτο/το αν δέ σε ενδιαφέρει το πλεονέκτημα αυτο,ναί, πάνω απο τα 120κμ/ω καί όχι να οδηγάς ένα χιλιάρι 'πόλης' με κάτω απο 100κμ/ω).Για το σασμάν και τη θέση οδήγησης,επέτρεψέ μου να διαφωνήσω.Το στροφόμετρο εχει ειδική 'κλιμακωτη' σχεδίαση των αριθμών,ξεκινόντας με μικρότερα γράματα απο τις χαμηλες,καί καταλήγοντας σε μεγαλύτερα στις υψηλές,ώστε να 'βλέπεις'καλύτερα καί με γρηγορότερα αντανακλαστικά σε ποιές στροφες βρίσκεσε σε αναμενόμενο απο τις υψηλές ταχυτητες που έχεις και τους εξ/κούς θορυβους γύρω σου.Καί 2ον,περιέχει μία ενδειξη 'μέσα του'(βλ.F1),που ανάβει πρίν φτασεις στον κόφτη ,ωστε να προετοιμαστείς καλήτερα και να μήν 'σε κρεμάσει' ο κινητήρας εκεί.Αυτά,αλλά κυρίως τα προηγούμενα που ανέφερα είναι τα πλεονεκτήματα για το συνολικό 'πακέτο' αξίας-τιμής.
-
Ο τρόπος που η ροή του αέρα απο εμπρος μέχρι να 'φύγει'απο πισω γίνετε, δημιουργεί πολύ καλύτερα αποτελεσματα στον συνολικό αεροδυναμικό συντελεστή και χωρίς να επηρεάζετε το μπροστινό τμήμα του αυτ/του.
-
Press kit;
-
Έχεις λεπτομέρειες για τα ποσά που δαπανήθηκαν στον διαχύτη?
Όχι ακόμα.
Η εμπρός ανάρτηση δε νομίζω να είναι πατενταρισμένη, το peugeot 407 έχει σχεδόν το ίδιο ακριβως σχέδιο
Διαφωνώ.Προτοσχεδιάστικε(ο ανεξάρτητος άξονας τροχών στην ε.ανάρτηση) στο Megane RS και 'μπήκε' καί στο clio rs τώρα,όπως καί το Power Start. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ο τρόπος που η ροή του αέρα απο εμπρος μέχρι να 'φύγει'απο πισω γίνετε, δημιουργεί πολύ καλύτερα αποτελεσματα στον συνολικό αεροδυναμικό συντελεστή και χωρίς να επηρεάζετε το μπροστινό τμήμα του αυτ/του.
Προς τί ο...γέλωτας?Θές να στο αναλύσω περισσότερο?
-
Σε τι διαφωνείς όσον αφορά το 407;
Ίδιας αρχιτεκτονικής ανάρτηση έχουν.
-
Καλα, όταν βρείς τον αριθμό ευερισιτεχνίας θα ανακαλέσω.
Renault Clio RS 197