-
Ο χρήστης technik έγραψε:
...και να το πλασάρω πάνω στα μαλακά και όμορφα πλαστικά του Α3?
nightmare
παντελώς άσχετος εντάξει φαίνεσαι ότι είσαι...αλλά και γκαβός...?...no offence.
για κοίτα καλύτερα την φωτό.
δεν είπαμε να το πάρεις, δείχνω σε παιδιά που ίσως ενδιαφέρονται...
/οφτόπικ
ναι, ξέρω, δεν μπαίνει πάνω στα πλαστικά,
αλλά πάλι, εμένα μου χαλάει το αισθητικό αποτέλεσμα (2):yahoo:
ούτε Α3 έχω (1):shifty:
(1) ναι έχεις όλα τα VAG...
(2) περί ορέξεως... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
...και να το πλασάρω πάνω στα μαλακά και όμορφα πλαστικά του Α3?
nightmare
παντελώς άσχετος εντάξει φαίνεσαι ότι είσαι...αλλά και γκαβός...?...no offence.
για κοίτα καλύτερα την φωτό.
δεν είπαμε να το πάρεις, δείχνω σε παιδιά που ίσως ενδιαφέρονται...
/οφτόπικ
ναι, ξέρω, δεν μπαίνει πάνω στα πλαστικά,
αλλά πάλι, εμένα μου χαλάει το αισθητικό αποτέλεσμα (2):yahoo:
ούτε Α3 έχω (1):shifty:
(1) ναι έχεις όλα τα VAG...
(2) περί ορέξεως...(1) δεν έχω όλα τα VAG
(2) ...συμφωνώ -
χεχεχε...
-
Golf TSi 140 Sportline πρωτες εντυπωσεις:
Μετα απο 400km σε ρυθμους στρωσιματος ποσταρω για να μοιραστω τη χαρα μου μαζι σας , να επισημανω καποια πραγματα σε τυχον ενδιαφερομενους και να ρωτησω καποια θεματα που με απασχολουν (βλ. παρακατω -αρνητικα).
Θετικα:
-
Κινητηρας+ροπη+ηχος . Βεβαια δεν αρπαζει οπως το GT, αλλα για οποιον δεν εχει οδηγησει το GT ειναι εντυπωσιακο (δυστυχως εγω εκανα το λαθος να οδηγησω και το GT ρε γμτ )
-
Καλορυθμισμενη αναρτηση-χρυση τομη ανεσης-οδικης συμπεριφορας. Δεν το εχω πιεσει πολυ ακομα βεβαια, αλλα θεωρω οτι για το μεσο προς σχετικα γρηγορο οδηγο ειναι μια χαρα. Αν καποιος ψαχνει το κατι παραπανω, θελει αλλαγη αμορτισερ-ελατηριων.
-
Ακριβες τιμονι.
4)Ικανοποιητικοτατοι χωροι σε συνδυασμο με τις μικρες διαστασεις.
5)Απτη ποιοτητα εσωτερικου-εργονομια-θεση οδηγησης-ορατοτητα.
-
Ηλιοροφη. Δεν την πολυηθελα στην αρχη αλλα τελικα αξιζει.
-
και τελος το επιμαχο θεμα του φορουμ: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. Ναι σκομιμα το βαζω στα θετικα! . Μετα απο 400km σχεδον αποκλειστικα αστικης χρησης και αρκετα απο αυτα σε ωρες αιχμης, το trip computer γραφει 9.4lt/100km. Ειναι νωρις ακομα αλλα ειναι μια θετικη ενδειξη. Βεβαια ολα αυτα με οδηγηση μεχρι 3500-4000σαλ. Απο εκει και πανω θα σας πω μετα τα 1000km τι γινεται.
Αρνητικα:
-
Η γκαντεμια μου στα λαστιχα: Hankook Ventus Prime - δεν ειχα ξαναδει Golf με Hankook εκτος απο τη στιγμη που ...παρελαβα το δικο μου )
-
Η 2η γκαντεμια μου: Δεν ειχε δερματινο τιμονι της Sportline αλλα το απλο:rant:. Μου ειπαν οτι κατα λαθος στη γραμμη παραγωγης μπηκε το τιμονι του Trendline. Θα μου το αλλαξουν μολις ερθει το ανταλλακτικο που παρηγγειλαν. Ξερει κανεις τι εργασιες απαιτουνται για αυτο? Θα πρεπει να αλλαξει και ο αεροσακος?
-
Καπως ελαφρυ τιμονι στις χαμηλες ταχυτητες.
-
Ηλεκτρονικο γκαζι σε συνδυαμο με καποια υστερηση αποκρισης κατω απο τις 2000σαλ.
-
Θα ηθελα πιο αμεσα φρενα. Βεβαια ισως φταινε τα τακακια που ειναι ακομα καινουρια.
-
Κιβωτιο . Υπαρχει μια ταση να σφιγγει-σκαλωνει στις αλλαγες ακομα και αν αυτες δεν ειναι πολυ γρηγορες. Εδω θελω να ρωτησω και κατοχους αν αντιμετωπισαν αντιστοιχο προβλημα οταν ειναι καινουριο. Αυτο που με ανησυχει ειναι οτι πατωντας τον συμπλεκτη και με νεκρα ακομα ακουγεται ενας εντονος θορυβος , περιπου στο μεσο της διαδρομης του πενταλ - εκει που γινεται συμπλεξη-αποσυμπλεξη. Αντιστοιχα κατα την εμπλοκη των ταχυτητων νιωθω ενα γρατζουνισμα. Ειναι φυσιολογικο αυτο ρε παιδια ή οφειλεται στο οτι ειναι καινουριο?
Αν συνεχιστει θα περασω απο την αντιπροσωπεια για ελεγχο. Παντως πρεπει να ομολογησω οτι ειναι αυτο που με εχει χαλασει περισσοτερο μεχρι τωρα.
Σε γενικες γραμμες ειμαι αρκετα ευχαριστημενος και πιστευω οτι για τα χρηματα του -αν εξαιρεσουμε την αγνωστη παραμετρο της αξιοπιστιας- ειναι μια περα για περα τιμια αγορα.
Αυτα προς το παρον. Οποιος θελει να ρωτησει οτιδηποτε αλλο ειμαι στη διαθεση του.
-
-
καλοριζικο!
η καταναλωση θα πεσει και αλλο μολις ανοιξει το μοτερ...
95αρα του βαζεις? (αναφερομαι στο 4).
-
καλοτάξιδο...!
κι εγώ με χρήση clima και 60 έξω 40 πόλη έχω 9l/100.
ατμόσφαιρα 1600...
-
Σπυρο και -αν θυμαμαι καλα- Σαββα (?) σας ευχαριστω πολυ!
Σπυρο μεχρι στιγμης εχω γεμισει μονο μια φορα με 100αρα. Σκοπευω να του βαζω μονο 100αρα, οσο μπορω τουλαχιστον.
Παντως μεχρι στιγμης το μοτερ ειναι αρκετα σφιχτο. Μετα τα 1000km που θα χτυπησει μερικους κοφτες ελπιζω να ανοιξει καπως.
Ελπιζω βεβαια να παψει να ειναι σφιχτο και το κιβωτιο.
-
το μονο σιγουρο ειναι οτι θα ανοιξει το μοτερ. Και το κιβωτιο λογικα, μαλλον δεν εχεις οδηγησει Γαλλικο ε?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το μονο σιγουρο ειναι οτι θα ανοιξει το μοτερ. Και το κιβωτιο λογικα, μαλλον δεν εχεις οδηγησει Γαλλικο ε?Εχω εμπειρια οχι μονο γαλλικα κιβωτια αλλα και Opel επι 8 χρονια οποτε καταλαβαινεις...
Αυτο που με ανησυχει περισσοτερο ειναι οτι ενω τα αμαξια που ειχα οδηγησει στο Test drive δεν καταλαβαιναν τιποτα με αλλαγες ακομα και στους κοφτες, το δικο μου προσευχεσαι για να μην γρατζουνησει στις αλλαγες -εστω και λιγο. Ειναι και αυτος ο εντονος ηχος απο τον συμπλεκτη που με προβληματιζει.
Μηπως χρειαζεται καποιου ειδους ρυθμιση ή λιπανση?
-
χμ δε ξερω, κατσε να δουμε τι θα πει και ο εγκαθετος
σιγουρα δεν θα επρεπε να ακουγεται κατι με νεκρα παντως.
-
Καλοτάξιδο και από μένα..
Ετοιμοπαράδοτο? Χρωματάκι? Συνολικό κόστος?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Καλοτάξιδο και από μένα..Ετοιμοπαράδοτο? Χρωματάκι? Συνολικό κόστος?
Ευχαριστω!
Ναι υπηρχε ετοιμοπαραδοτο - 15 μερες περιπου για τα διαδικαστικα.
Χρωμα μαυρο μεταλλικο- του παει παρα πολυ κατα τη γνωμη μου, δυστυχως βεβαια οταν ειναι καθαρο μονο...
Συνολο 21600 (περιπου) + 806 ηλιοροφη + 179 υποβραχιονιο.Σπυρο ναι δυστυχως το θορυβο τον κανει και στη νεκρα. Ξεχασα να πω οτι τον κανει ΜΟΝΟ οταν ειναι αναμμενη η μηχανη.
Περιμενω κι εγω να ακουσω 'εγκαθετες' αποψεις επι του θεματος. -
koralli, πήγαινε να στο κοιτάξουν οπωσδήποτε.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
koralli, πήγαινε να στο κοιτάξουν οπωσδήποτε.Θα το παρακολουθησω 2-3 μερες ακομα και αν δω οτι δεν γινεται τιποτα θα το παω να το δουν.
-
Eίναι φυσιολογικό να είναι σφικτό το κιβώτιο στις αλλαγές, όχι έτσι πως το περιέγραψες εσύ. Αλλά παρόλα αυτά, σου εύχομαι να είναι περαστικό!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Eίναι φυσιολογικό να είναι σφικτό το κιβώτιο στις αλλαγές, όχι έτσι πως το περιέγραψες εσύ. Αλλά παρόλα αυτά, σου εύχομαι να είναι περαστικό!Αυτο σκεφτομαι και εγω, οτι στα καινουρια αυτοκινητα ειναι λογικο να ειναι σφιχτο γιατι ειναι 'αδουλευτο' ακομα.
Ο ηχος κατα τη συμπλεξη-αποσυμπλεξη που περιεγραψα παραπανω ομως δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικος.
Και αυτο που με προβληματιζει πιο πολυ ειναι οτι αν κανεις την αλλαγη ΠΑΑΑΡΑ πολυ αργα (οπως πχ οταν βαζεις την οπισθεν) τοτε μπαινει 'γλυκα' η ταχυτητα. Σε καθε αλλη περιπτωση μπορει να πετυχεις 'καλη' αλλαγη μπορει ομως και γρατζουνισμα.Θα σας κραταω ενημερους.
-
Iσως 'στρωσει' με τη χρηση!
Εμεις ειχαμε κατι κολληματα με την πρωτη. Παταγες συμπλεκτη και δεν εμπαινε.. Το εκανε 2 φορες ως τωρα... -
μαλλον θα πρεπει να το δουν, γρατσουνισμα δεν δικαιολογειται.
ισως να εχει να κανει με τις βαλβολινες στο σασμαν.
-
Ο χρήστης Rallyeman έγραψε:
Iσως 'στρωσει' με τη χρηση!
Εμεις ειχαμε κατι κολληματα με την πρωτη. Παταγες συμπλεκτη και δεν εμπαινε.. Το εκανε 2 φορες ως τωρα...Καλοταξιδο και σε σενα!
Μακαρι να στρωσει! Ειναι το μοναδικο που με εχει χαλασει στο αμαξι!
Εμενα 'προβλημα' φαινεται να εχουν η R,1,2,3 και 6η. Η 4η και η 5η γενικα μπαινουν αρκετα πιο 'γλυκα'. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μαλλον θα πρεπει να το δουν, γρατσουνισμα δεν δικαιολογειται.ισως να εχει να κανει με τις βαλβολινες στο σασμαν.
Το σκεφτηκα κι εγω, μηπως χρειαζονται συμπληρωμα.
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)