-
α καλά που μου θύμησες Κώστα, να ξαναβάλω αγγελία τα Pirelli μου τα ημιβρόχινα μιας και ΔΕΘ δεν έχει αλλά και Κένταυρο δε βλέπω...
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
α καλά που μου θύμησες Κώστα, να ξαναβάλω αγγελία τα Pirelli μου τα ημιβρόχινα μιας και ΔΕΘ δεν έχει αλλά και Κένταυρο δε βλέπω...Το μυαλό σου στο εμπόριο εσύ, να βγάλεις λεφτά από την αγωνία του αγωνιζόμενου...
Το θέμα είναι ότι αν χρειαστεί να κάνουμε 200 χιλιόμετρα βρεγμένων ειδικών, δεν έχω καμία αίσθηση για το πόσο αντέχουν τα ημιβρόχινα.
Θα δείξει... -
ε δεν είπα οτι θα στηθώ την Κυριακή έξω από το SP με τα λάστιχα και ταμπελάκι 'Πωλείται ζανταρισμένο έτοιμο'
....
.. ή μήπως...
-
Χρήστος Κωσταντίνου -
«Από 7 χρονών άρχισα να ενδιαφέρομαι για τα αυτοκίνητα και τους αγώνες, ήταν αυτό που λένε έμφυτο, απλά υπήρχε αυτό το ενδιαφέρον. Είδα τον πρώτο μου αγώνα στα 15,Η εμπλοκή στους αγώνες όπως για τον καθένα έτσι και για τον Χρήστο συνοδεύεται από καλές και κακές στιγμές. Ο ίδιος θεωρεί ως την καλύτερη ανάμνηση την νίκη στο ράλλυ Κρήτης και ως χειρότερη την έξοδο στην Ριτσώνα όταν το αυτοκίνητο του όπως ο ίδιος σημειώνει χαρακτηριστικά απογειώθηκε και πέταξε σε έναν γκρεμό 40 μέτρων. Μάλλον υπερισχύουν οι καλές στιγμές όταν δίνεσαι σε αυτό που κάνεις και έτσι δεν πτοήθηκε από το ευτυχώς αναίμακτο ατύχημα συνεχίζοντας το αγαπημένο του χόμπι και το…κυνήγι με το χρονόμετρο. «Ο έντονος ανταγωνισμός είναι κάτι που μου έχει μείνει από το Peugeot Cup όπου οι μάχες ήταν ανελέητες. Έτσι και στο φετινό Δ.Ε.Θ. ξεκίνησα δυναμικά χωρίς να κυνηγώ κάτι το ιδιαίτερο... για να δω τον εαυτό μου ψηλά στο τέλος της πρώτης μέρας. Την δεύτερη μέρα οδήγησα γρήγορα αλλά φυλαγμένα για να τερματίσω τελικά 4ος γενικής σε έναν πολύ δύσκολο αγώνα λόγω των καιρικών συνθηκών»
Η άποψή του μάλλον δεν εκπλήσσει καθώς συμφωνεί με αυτή πολλών αγωνιζομένων.
«Καταρχήν δεν υπάρχει προβολή των αγώνων, ειδικά στην τηλεόραση και γι΄αυτό πιστεύω πως φταίνε τόσο οι διοργανώτριες λέσχες όσο και ο Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. και η Ε.Θ.Ε.Α. Πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος να γίνουν γνωστοί οι αγώνες ώστε να προσελκύσουν περισσότερο κόσμο αλλά και χορηγούς. Για παράδειγμα, πολλοί Θεσσαλονικείς δεν κατάλαβαν καν ότι έγινε το φετινό ράλλυ Δ.Ε.Θ. λόγω της αλλαγής ημερομηνίας. Η αδιαφορία όλων είναι εμφανής, εμείς από την πλευρά μας ως αγωνιζόμενοι συμμετέχουμε σε όσους αγώνες μπορούμε και παρά τις δυσκολίες που συναντάμε είμαστε πολλοί.»ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ , ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΙΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ , ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΤΟΥ ΠΛΕΥΡΑ .
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΚΑΛΩΣ ΕΝΟΟΥΜΕΝΗ ΜΑΓΚΙΑ ΟΤΑΝ ΑΥΤΗ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠ'ΤΑ ΠΗΔΑΛΙΑ .
-
Την Κυριακή είχαμε την... συνοδήγηση του R40. Δύο τυχεροί φίλοι μας που συμμετείχαν στο διαγωνισμό φωτογραφίας, κέρδισαν βόλτα με το Peugeot 106 του υποφαινόμενου στην άσφαλτο και μια.. δόση χώματος με το Ford Fiesta της redfish rallyteam.
Λεπτομέριες και πολλές φωτογραφίες στο
http://www.r40.gr/index.php?option=com_ ... iew&id=345 -
56 συμμετοχές στο 13ο Ράλλυ Φίλιππος με πολύ συναγωνισμό στις περισσότερες κλάσεις
http://www.r40.gr/index.php?option=cont ... iew&id=529 -
Χορτασαμε βροχη σημερα.Ειδαμε και ωραία περασματα,ειδαμε και αρκετο κόσμο στο βουνο (με πολύ βροχη,κι'όμως περισσοτεροι κι'απ το Φθιώτιδας) είχαμε και τρομερη παρεα.
Οσο για το ποιός νίκησε,όσο κι'αν προσπαθείτε να μαντεψετε,δε θα τα καταφερετε.
Μπραβο στους Κωνσταντίνου-Σαριτσόγλου,με το 206 τουςΣυγχαρητηρια σε όλους τους συμμετέχοντες
-
Πολύ βροχή σήμερα.Μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες!!
Είχε ωραία περάσματα από εκεί που δεν το περίμενες!! -
πραγματικά χάρηκα για τις μάχες που έγιναν σε τόση πολύ βροχή την Κυριακή στο Φίλιππος. Καλά ο Κωνσταντίνου έκανε τα ίδια και χειρότερα από το ΔΕΘ, ο χρόνος στο πρώτο Πολυδέντρι που είχαν ανοίξει οι καταράκτες είναι εκπληκτικός όπως και όλη η συνέχεια. Τα Evo είχαν μάχη στο δευτερόλεπτο σε όλο τον αγώνα, η Α/6 είχε πιστεύω τις καλύτερες επιδόσεις σαν κλάση και ο Κουμποτής μας άφησε όλους με το στόμα ανοιχτό.
Προσωπικά επιτέλους χάρηκα αγώνα φέτος, από το 2ο σκέλος και μετά που έφυγε το πολύ νερό και πάτησαν τα λάστιχα. Δεν είχα ανοιγμένα τα ημιβρόχινα Pirelli και που να φύγει το νερό. Βασικά δεν το περίμενα και για τόση βροχή όπως και πολλοί άλλοι. Οι προβλέψεις έδιναν ασθενή βροχή και κατέβαζε καρέκλες. Ενώ το δεύτερο μισό που σταμάτησε η βροχή έπιαναν δουλειά τα intermediate. Ωραία πράγματα, καλή οργάνωση και παρά το ρυθμό που έπιασαν αρκετοί δεν είχαμε κανένα γερό χτύπημα.
Χαρήκαμε αγώνα οι περισσότεροι, μπράβο σε όλους όσους τερμάτισαν και ιδίως σε όσους πάλευαν.πιο πολλά στο R40
-
O Κωνσταντίνου είναι ο άνθρωπος στη βροχή (στεγνό δεν ξέρω) 'αεροπορία' Και το αυτοκίνητό του δεν είναι δα και κανένα S1600 Μπράβο του.
Αλλά ρε παιδιά, δεν είναι ο Κουμποτής πρώτος στην F3, ο Κωνσταντίνου είναι
-
κι εμείς αρχίσαμε να το ευχαριστιόμαστε από την 2η ειδικη και μετά, που πατήσαν τα βρόχινα... και μετά στέγνωσε, αλλά είχαμε πάρει ρυθμό οπότε πέσαν οι χρόνοι και ευχαριστηθήκαμε το φιεστάκι.
** Ο Δημήτρης (Κουμποτής) έχει ιστορία στο Φίλιππος. Το 2004 όπου συμμετείχαμε μαζί τελευταία φορά με ιδιαίτερες συνθήκες και παλεύαμε με τα 106 με τελική κατάταξη 4η Κουμποτής και 6οι εμείς. Μετά κάποιες ατυχίες μας σταμάτησαν και τους 2. Ένα μεγάλο μπράβο στον Δημήτρη που ξαναβρίσκει τη φόρμα του.
-
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αλλά ρε παιδιά, δεν είναι ο Κουμποτής πρώτος στην F3, ο Κωνσταντίνου είναι
σωστά, αλλά φταίνε και τα επίσημα αποτελέσματα που δεν του έχουν ένδειξη F3. και στην απονομή ξεκίνησαν να δίνουν την κατάταξη F3 με τον Κουμποτή λόγω αυτού του λάθους, αλλά διορθώθηκε γρήγορα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
O Κωνσταντίνου είναι ο άνθρωπος στη βροχή (στεγνό δεν ξέρω) 'αεροπορία' Και το αυτοκίνητό του δεν είναι δα και κανένα S1600 Μπράβο του.Ε,δεν απεχει και πολυ ομως σε αποδοση τουλαχιστον...
Καποιες φημες λενε για αρκετα πανω απο 200,εγω λεω οτι πρεπει να ειναι καπου στα 190,το μονο σιγουρο ειναι οτι παει σαν 106 των 185+ αλογων οταν το ακους/βλεπεις να ανεβαζει... -
Ο χρήστης the judge έγραψε:
O Κωνσταντίνου είναι ο άνθρωπος στη βροχή (στεγνό δεν ξέρω) 'αεροπορία' Και το αυτοκίνητό του δεν είναι δα και κανένα S1600 Μπράβο του.
Ε,δεν απεχει και πολυ ομως σε αποδοση τουλαχιστον...
Καποιες φημες λενε για αρκετα πανω απο 200,εγω λεω οτι πρεπει να ειναι καπου στα 190,το μονο σιγουρο ειναι οτι παει σαν 106 των 185+ αλογων οταν το ακους/βλεπεις να ανεβαζει...Επισης καποιες φημες θελουν τον συνοδηγο, να εχει κανει παρανομα δοκιμαστικα......με το ποδηλατο του !
Να τιμωρηθει παραδειγματικα.... -
Ο χρήστης glf έγραψε:
Αλλά ρε παιδιά, δεν είναι ο Κουμποτής πρώτος στην F3, ο Κωνσταντίνου είναι
σωστά, αλλά φταίνε και τα επίσημα αποτελέσματα που δεν του έχουν ένδειξη F3. και στην απονομή ξεκίνησαν να δίνουν την κατάταξη F3 με τον Κουμποτή λόγω αυτού του λάθους, αλλά διορθώθηκε γρήγορα.
Ρώτησα και μου είπαν πως κάποιοι επέμεναν πως στη Β. Ελλάδα (= άλλο κράτος από τη Ν. Ελλάδα, με άλλους κανονισμούς ) η F3 δεν περιλαμβάνει τα kit car / S1600 αλλά μόνο το κανονικά Α/6. Δηλαδή στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ο πχ. Παραδείσης μπορεί να κερδίζει την F3 αλλά στη Β. Ελλάδα 'παίζει' μόνο για τη γενική
ρε παιδιά, έλεος...
Οσο για το αυτοκίνητο του Κωνσταντίνου... καμία σχέση με S1600, ούτε σε άλογα ούτε σε πάτημα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οσο για το αυτοκίνητο του Κωνσταντίνου... καμία σχέση με S1600, ούτε σε άλογα ούτε σε πάτημα.
Καλά, σαφώς....Άλλο καλό Α με τοπ 185-195 άλογα, άλλο S1600 με minimum 215-225 και βέβαια χαώδης η διαφορά στο πάτημα......
-
Σιγουρα σε στριψιμο καμια επαφη...
Δεν θελω να θεωρηθω ευπιστος αλλα σχετικα με το μοτερ,ειχα μαθει για 215 σε γνωστο εγχωριο δυναμομετρο.
Εκει τα μαμα μοτερ των 106 βγαζουν περιπου 130 αλογα οποτε απο τα 215 που ανακοινωθηκαν,τα 190 να μην ειναι πραγματικα;
Σιγουρα καμια επαφη με τα 220 των S1600 αλλα... -
Ο χρήστης the judge έγραψε:
Σιγουρα σε στριψιμο καμια επαφη...
Δεν θελω να θεωρηθω ευπιστος αλλα σχετικα με το μοτερ,ειχα μαθει για 215 σε γνωστο εγχωριο δυναμομετρο.
Εκει τα μαμα μοτερ των 106 βγαζουν περιπου 130 αλογα οποτε απο τα 215 που ανακοινωθηκαν,τα 190 να μην ειναι πραγματικα;
Σιγουρα καμια επαφη με τα 220 των S1600 αλλα...Τα 190 είναι γενικά ένα (όχι εύκολα και φθηνά) εφικτό νούμερο....
Αλλά όταν ακούω κάτι 220 κλπ. γίνομαι πολύ δύσπιστος....
Πάντως και με 190 είναι ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο...
Αλλά πάντα για τέτοιες επιδόσεις χρειάζονται και 'χέρια'...
-
Για ρωτήστε το Σωτήρχο με το full-kit-car και ίδιο μπλοκ-καπάκι με τον Κωνσταντίνου αν βγάζει 220 άλογα
Καμία σχέση παιδιά...
ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΕΛΛΑΔΑ