Sep 21, 2006, 3:25 PM

μια ερωτηση και απο μενα...

για αρκετο καιρο εβαζα τα motul 300v 15-50 (καπου στα 4 χρονια και 90.000km)

τα παλια motul(παλια συσκευασια..) οταν τα αλλαζα στην αρχη καθε 7500km οταν εβγαζα το λαδι ηταν καφε-σκουρο και αφρισμενο...(σχεδον λασπιασμενο..)

οποτε το αλλαζα μετα νωριτερα..καπου στισ 5500-6000 και ηταν καπως καλυτερα..

η νεα συσκευασια στις ιδιες αλλαγες εδειχνε σε πολυ καλυτερη κατασταση το λαδι...

απο καταναλωση με το motul ημουν το πολυ 300-400ml sta 6000-7000km!!! (τιποτα δηλαδη για το 13αρι..)

μετα ηθελα ενα πιο καθημερινο λαδι και πηγα στα ELF competition 15-50...
με αυξημενη καταναλωση γυρω στα 250 ml sta 1000km...(αλλαγες καθε 4500km κα τα εβαλα 3 φορες...)

σκεφτηκα οτι ισως φταιει το λαδι...

τωρα εχω βαλει τα Mobil 1 5-50 (δεν βρηκα τα 15-50) και παρατηρω επισης ιδια καταναλωση με τα ELF...

μηπως τα motul επειδη ηταν εστερικα ειχαν δημιουργησει καποιο 'φιλμ ' στις τριβομενες επιφανειες και γι'αυτο η αυξημενη καταναλωση με τη χρηση των αλλων λιπαντικων??
h'

καμια λογικη εξηγηση??

εκτος και αν με την αυξηση των χιλιομετρων..(εχω 180.000+) ειναι απο φυσιλογικη φθορα..δηλαδη θα συνεβαινε και με τα motul...