μια ερωτηση και απο μενα...
για αρκετο καιρο εβαζα τα motul 300v 15-50 (καπου στα 4 χρονια και 90.000km)
τα παλια motul(παλια συσκευασια..) οταν τα αλλαζα στην αρχη καθε 7500km οταν εβγαζα το λαδι ηταν καφε-σκουρο και αφρισμενο...(σχεδον λασπιασμενο..)
οποτε το αλλαζα μετα νωριτερα..καπου στισ 5500-6000 και ηταν καπως καλυτερα..
η νεα συσκευασια στις ιδιες αλλαγες εδειχνε σε πολυ καλυτερη κατασταση το λαδι...
απο καταναλωση με το motul ημουν το πολυ 300-400ml sta 6000-7000km!!! (τιποτα δηλαδη για το 13αρι..)
μετα ηθελα ενα πιο καθημερινο λαδι και πηγα στα ELF competition 15-50...
με αυξημενη καταναλωση γυρω στα 250 ml sta 1000km...(αλλαγες καθε 4500km κα τα εβαλα 3 φορες...)
σκεφτηκα οτι ισως φταιει το λαδι...
τωρα εχω βαλει τα Mobil 1 5-50 (δεν βρηκα τα 15-50) και παρατηρω επισης ιδια καταναλωση με τα ELF...
μηπως τα motul επειδη ηταν εστερικα ειχαν δημιουργησει καποιο 'φιλμ ' στις τριβομενες επιφανειες και γι'αυτο η αυξημενη καταναλωση με τη χρηση των αλλων λιπαντικων??
h'
καμια λογικη εξηγηση??
εκτος και αν με την αυξηση των χιλιομετρων..(εχω 180.000+) ειναι απο φυσιλογικη φθορα..δηλαδη θα συνεβαινε και με τα motul...