-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
passat1.8t...
Ας σου αναστρέψω την ερώτηση... εγώ είμαι τρελός, μελοθάνατος και ρισκάρω να πέσεις πάνω μου, επειδή έτσι είναι η πίστα αυτή, δυστυχώς... Εσύ γιατί δέχεσαι να τρέξεις σε μια πίστα που ρισκάρεις να πέσεις στον δύσμοιρο κριτή, ο οποίος στο κάτω-κάτω για εσένα βρίσκεται εκεί?Επειδή σε θεωρώ φίλο και σαφώς είμαστε 'συναθλητές' στην ίδια ομάδα, μόνο ένα μπορώ να σου πω.
Άστο, μην απαντάς γιατί το χειροτερεύεις... και δυστυχώς εκτίθεσαι και προσωπικά. -
dimos
Ξαναματαρωτάω... ποια η πιθανότητα να βρεθεί αυτοκίνητο στη μέση της εναλλακτικής πριν την Κ7? Και απάντηση δεν παίρνω...
Όσο για τα κεφτεδάκια και τις συζύγους, πότε είπα ότι ο αγώνας είναι εκδρομή?
APR
Την ειρωνία πολλοί αγάπησαν... τον είρωνα ουδείς...
-
ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤHN ΑΠΑΡΑΔΕΚΤH ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ MODERATORS ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ.
-
Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
passat1.8t
...
Ας σου αναστρέψω την ερώτηση... εγώ είμαι τρελός, μελοθάνατος και ρισκάρω να πέσεις πάνω μου, επειδή έτσι είναι η πίστα αυτή, δυστυχώς... Εσύ γιατί δέχεσαι να τρέξεις σε μια πίστα που ρισκάρεις να πέσεις στον δύσμοιρο κριτή, ο οποίος στο κάτω-κάτω για εσένα βρίσκεται εκεί?Επειδή σε θεωρώ φίλο και σαφώς είμαστε 'συναθλητές' στην ίδια ομάδα, μόνο ένα μπορώ να σου πω.
Άστο, μην απαντάς γιατί το χειροτερεύεις... και δυστυχώς εκτίθεσαι και προσωπικά.Το θέμα δεν είμαι αν εκτίθεμαι ή όχι... όλα σχετικά είναι... Χέστηκα αν θα εκτεθώ στον APR, για παράδειγμα, δεν μου λέει τίποτα... Με νοιάζει μόνο να μπορώ να συζητήσω με ανθρώπους που εκτιμώ, αν όχι λόγω προσωπικής επαφής, έστω από τα γραφόμενά τους... Δεν πιστεύω πάντως ότι είναι και τόσο παράλογα όλα αυτά που είπα, όπως δεν είναι και ατεκμηρίωτα... Τεσπα, ακρη δεν βγάζει κανείς μέσα σε αυτή τη ζούγκλα... Εδώ δέχονται να κάνουν αγώνα σε πίστα που το κερμπ από την αμμοπαγίδα έχει 20 πόντους υψομετρικής διαφοράς και μετά μιλάνε για το παρκαρισμένο αυτοκίνητο πίσω από τα τσιμέντα...
Δεν περιγράφω άλλο...
-
Κώστα, αυτό που λες δεν είναι σωστό.
Το οτι πρέπει να κουβαλάς διάφορα για να πας στο Κ δεν δικαιολογεί την παρουσία κριτών οπουδήποτε μέσα στην πίστα. Την όποια πίστα.
-
Σχετικα ενδιαφερων ο αγωνας,ωραια η κοντρα στα ιστορικα και πιο συγκεκριμενα εκπληκτικος αυτος ο 'κυριουλης' που ειναι και Αγγλος αν δεν απατωμαι με τη δεξιοτιμονη λοτους.
Προσωπικα πιστευω οτι οι οδηγοι των ροχι παθανε πολιτισμικο σοκ με την 'καρτοπιστα' των Μεγαρων με το αμφιβολου ποιοτητας οδοστρωμα της γιαυτο ειχαμε και καποια παρατραγουδα.Σκεφτειτε απο το σπα που ειχαν τρεξει,μπηκαν μετα Μεγαρα!Ενδεικτικο της συγχισης ηταν οτι το Σαββατο στο δευτερα δοκιμαστικα τους που ηταν υπο βροχη ζητησαν να απομακρυνθουν ολοι απο τα πιτς μπροστα στην Κ9!Σχετικα ανεκτη η οργανωση με Σταθακοπουλο στο μικροφωνο,αισθητα καλυτερος απο πολλους εκφωνητες απο αλλες φορες,οθονες με αποτελεσματα στα πιτς μπροστα απο την Κ9 και τρια ασθενοφορα μεσα στην πιστα.
Αλλά να ρωτησω κατι???
Την Κυριακη εφτασα στις 12.40, εκεινη την ωρα ενα πυροσβεστικο οχημα ΕΦΕΥΓΕ, αυτο το οχημα γιατι δεν ξαναηρθε ποτε???
Υπηρχε αλλο μεσα στην πιστα???
Γιατι αν δεν υπηρχε, ειμαστε 'ατυχοι' που δε συνεβη τιποτε να γινουμε ρομπα και στους Ιταλους μπας και βαλουν καποιοι μυαλο. -
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
Σχετικα ανεκτη η οργανωση με Σταθακοπουλο στο μικροφωνο,:ΑΛΛΑ... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟ ΕΚΦΩΝΗΤΗ , ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ , ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ Ο ΘΕΑΤΗΣ , ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΤΡΕΧΑΝ ΜΕ 170+ ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ Α6 , ΜΕ ΤΑ Ν2 ΤΩΝ 135 ΑΛΟΓΩΝ , ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ ,ΜΕ ΩΡΑΙΟΤΑΤΟ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ .
Η ΜΗΠΩΣ , Ο ΜΙΣΤΕΡ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ...ΟΣΟ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ .....
ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΘΟΥΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ ..... ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑ Ν2 ΚΑΙ ΤΑ Ν1 ? ΑΝ ΤΑ ΧΑΝΤΑΚΩΝΟΥΝ ΟΛΟΙ , ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΜΕΣΑ ΑΠ'ΤΟ ΛΟΥΚΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗΣ ΑΠ'ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ .
Υ.Γ. ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ , Ο ΧΟΧΟΛΗΣ ΤΕΡΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΚΑΡΩ ΣΗΜΑΙΑ , ΠΑΡΟΤΙ Η ΣΟΥΠΕΡ ΣΠΟΡ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΙΤΛΟ **ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ **, ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΝΙΚΗΤΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΟΠΕΝ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΛΟΓΩ ΟΓΚΟΥ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ ... Η ΛΟΓΩ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗΣ ΤΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΟΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΟΟΟΛΑ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ...
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΦΩΝΑΞΑΝ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΡΙΦΙΝΚ , Η ΓΝΩΣΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΕΠΑΘΕ ΥΣΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΕ .......ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥΥΥΥΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩΩΩΩΩΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΤΡΙΓΓΛΙΖΟΝΤΑΣ ?
ΚΑΛΑ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΓΥΡΩ ΤΗΣ , ΔΕΝ ΤΗΝ ΛΥΠΑΣΤΕ ? ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΡΕΖΙΛΕΥΕΤΕ Σ'ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ .... ΔΕΣΤΕ ΤΗΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ , ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ , ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ...ΝΤΡΟΠΗ .
-
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ ΕΦΥΓΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΥΡΗΣΕ ΠΟΤΕ.ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΗΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΔΙΑΣΠΑΡΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΜΗΠΩΣ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟ PRIMERA ΚΡΙΤΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΑΠΟ ΕΞΟΔΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΝΕΙΣ;ΑΝ ΟΛΟΙ ΔΕΝ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΜΑΣ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΕΝΤΕΛΟΣ ΠΑΤΟ Η ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ;
-
Ο χρήστης politis n έγραψε:
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ ΕΦΥΓΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΥΡΗΣΕ ΠΟΤΕ.ευχαριστω για την απαντηση.
Λογικο ειναι να φυγει αφου ενας πυροσβεστηρας χειρος σιγουρα μπορει να σβησει ενα φλεγομενο RX-8.
Μηπως να ζητουσαμε να γινει υποχρεωτικη η πυροσβεση και σε αγωνες πιστας? -
Πάντως στην F1 δεν έχω δει ποτέ να σβήνουν φλεγόμενα μοτέρ (κατά προτίμηση του Kimi, αν διαβάζει η Funis ) με κάτι άλλο εκτός από χειροκίνητο πυροσβεστήρα.
ΙΜΗΟ, με την προϋπόθεση πως υπάρχουν στα Κ πυροσβεστήρες σε καλή κατάσταση (βλ. τη φωτο στο άλλο θέμα ) και κριτές εκπαιδευμένοι στο χειρισμό τους, δε χρειάζεται πυροσβεστικό στην πίστα. Μέχρι να ξεκουνηθεί το πυροσβεστικό από εκεί που είναι και να φτάσει στην Κ7, θα έχει καεί 3 φορές το αυτοκίνητο (είχε συμβεί παλιότερα στην Τρίπολη στην Κ6).
-
o nass στο προηγουμενο του μνμ εχει δικιο..Με το μηδενικο παραβολο πολλα αυτοκινητα ερχονται χωρις την απαραιτητη προετοιμασι και ιδου οι τοσες εγκαταλειψεις.Δεν συνεβαινε αυτο παλιοτερα
Οσο για το αλλο ερωτημα δεν παω πρωτη φορα στα μεγαρα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
. Μέχρι να ξεκουνηθεί το πυροσβεστικό από εκεί που είναι και να φτάσει στην Κ7, θα έχει καεί 3 φορές το αυτοκίνητο (είχε συμβεί παλιότερα στην Τρίπολη στην Κ6).ΜΗΠΩΣ ΕΙΔΕΣ ΣΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΝΑΣΚΑΡ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ , ΑΠ'ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΣΚΑΣΕ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΘΗΚΕ Η ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΙΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ....ΣΕ ΠΟΣΑ **ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ** ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΟΧΗΜΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ?
ΑΚΟΜΑ ΠΕΤΑΓΟΝΤΟΥΣΑΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΟΜΑΤΙΑ
ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΕΔΩ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ , ΜΕ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΕΣΒΙΩΠΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ , ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΜΠΡΟΣ ΤΟ ΣΟΥΡΓΕΛΟ ΝΑ ΚΟΡΝΑΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΤΣΑΜΑΣΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΟΙ ΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΡΤΟΚΟΥΤΑ ΜΕ ΤΑ ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΟΙΡΑΖΕ Ο ΜΙΤΣΑΡΑΣ , ΟΣΠΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ , ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΕΙ ΕΞΩ ΑΠ'ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΩΝ W.C ΚΑΙ Ο ΦΟΥΚΑΡΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ , ΕΝΤΟΜΕΤΑΞΥ Η ΓΙΑΓΙΑ ΞΕΦΩΝΙΖΕΙ ΣΤΑ ΜΕΓΑΦΩΝΑ , Ο ΓΙΑΤΡΟΟΟΟΣ ...Ο ΓΙΑΤΡΟΟΟΟΟΣ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ .... ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΧΕΡΙ ΝΑ ΤΙΝΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ , ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΝΑ ΤΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ....ΜΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ... ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ , Ο ΟΔΗΓΟΣ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΚΟΥΤΣΕΝΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΠΙΤΣ ΕΚΕΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΤΑ ......ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ....ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟ , ΒΓΑΛΕ ΚΑΜΙΑ ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ ΑΥΡΙΟ
ΝΟΜΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΣΦΑΙΡΑ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΜΟΥ ?
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΤΕ ........................ΦΙΛΑΚΙΑ
-
Ο κανονισμος ειναι σαφης.
Λεει οτι πρεπει εντος 30 δευτερολεπτων να φτασει στο σημειο πυροσβεστικο οχημα.
Κοινως για τα Μεγαρα θελουμε τουλαχιστον 4 πυροσβεστικα. -
Οπότε ?
-
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οπότε ?ΟΠΟΤΕ ....ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΙΣΤΑΡΧΗΣ ...ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΥΝΟ , ΑΣΕ ΚΑΙ ΤΑ ΧΟΡΤΑ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΓΥΡΩ ΑΠ'ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΤΟΤΑΠΗΤΑ , ΟΤΑΝ ΦΟΥΝΤΩΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣΠΕΝΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΑΝ Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΒΓΑΖΕΙ ΑΞΙΑ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΤΗΣ ........
ΤΑ ΜΠΑΖΑ ...ΤΑ ΜΠΑΖΑΑΑΑΑΑΑΑ ...
Υ.Γ. ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΜΑΣ ΜΑΡΑΝΑΝ , ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ , ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ , ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΙΟ ΡΕΖΙΛΙ ΔΙΕΘΝΩΣ
-
[quote='van'](Αντε Ντάκα, παρε και εσύ ενα...)quote]
Φίλε μου το κύπελο δεν μου το χαρίσανε αλλα έπρεπε να μου το δώσουνε σαν 1ος στην σπορτ1 που είχε 3 συμετοχες εμένα του κοτσίδα και του θεοδορακόπουλου που σημένει πως στους 3 της κλάσης σπορ1 ο πρώτος παίρνει κύπελο.Αν το χαρίζανε σε εμένα όπως αναφέρεις θα χαρίζανε και στους αλλους 2 συναθλητές μου.Το κύπελό μου είχε ετικέτα και λέει 1ος κατηγορίας σπορτ1.
ΥΓ)Τα Ν1 και τα Α0 στην πιστα ανήκουν στην κατηγορία σπορτ1
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΜΗΠΩΣ ΕΙΔΕΣ ΣΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΝΑΣΚΑΡ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ , ΑΠ'ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΣΚΑΣΕ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΘΗΚΕ Η ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΙΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ....ΣΕ ΠΟΣΑ **ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ** ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΟΧΗΜΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ?Champ Cars μαστορα, τα NASCAR ειναι τα saloons που πανε γυρω γυρω στο οβαλ μεχρι να γινει μεγαλη στουκα.
Παντως αν εχουμε κανονισμο που λεει οτι σε 30 δευτερολεπτα πρεπει να εχει φτασει πυροσβεστικο τοτε εχουμε πολυ πλακα, αυτα δε γινονται ουτε σε WTCC, DTM κλπ κλπ. Εχει παρει το ματι μου στο Autosport καμενα αυτοκινητα, ειδικα σε αγωνες επιπεδου club, το οποιο ειναι αναμενομενο αφου οι φορητοι πυροσβεστηρες δεν ειναι παντα αρκετοι. Η διαφορα ειναι οτι τα αυτοκινητα στον πολιτισμο ειναι ασφαλισμενα οποτε δεν τρεχει και τιποτα σπουδαιο - αν φυσικα εχει απομακρυνθει ο οδηγος - σε αντιθεση με εδω.
-
ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΑΧΥΤΗΤΟΣ 23-24/9/06
Στην από 21/8/06 ανακοίνωσή μας καλέσαμε τους αγωνιζόμενους ραλλύ , αναβάσεων , σπρίντ και μίνι ράλλυ να απέχουν από τους αγώνες διότι η ΕΘΕΑ-ΕΛΠΑ ούτε θεσμοθέτησε , ούτε απάντησε σε κανένα από τα μέτρα-προτάσεις όπως αναφερόνται στην από 20/7/06 ανακοίνωσή μας.
Εξαιρέσαμε τους αγώνες ταχύτητος εκτιμόντας ότι σέ έναν ελεγχόμενο χώρο όπως μία πίστα ταχύτητας που θα πρέπει να είναι πιστοποιημένη σύμφωνα με τους κανονισμούς ασφαλείας της FIA , θα μπορούσε να διεξαχθεί ασφαλής αγώνας για θεατές , κριτές και αγωνιζόμενους. Επίσης υποσχεθήκαμε στα μέλη μας ότι θα βρισκόμαστε σε όσους αγώνες διεξαχθούν προκειμένου με παρεμβάσεις μας να φροντίσουμε για την ασφάλεια όσων θα συμμετείχαν όπως και κάναμε.
Η έκπληξη όμως για εμάς ήταν ο αγώνας ταχύτητος των Μεγάρων της 24/9/06.
Πρίν τον αγώνα αποστείλαμε επιστολή που επισυνάπτουμε , στην ΑΛΑ με κοινοποίηση στην ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ.
Οι παρατηρητές μας στον αγώνα όμως διαπίστωσαν τα εξής:
• Οι κριτές δεν απομακρύνθηκαν από την πίστα θέτοντας την σωματική τους ακεραιότητα σε άμεσο κίνδυνο!
• Οι κριτές και άρχοντες του αγώνα δεν συμμορφώθηκαν με την οδηγία μας να μην σταθμεύουν τα αυτοκίνητά τους στο εσωτερικό της πίστας με αποτέλεσμα τον άμεσο κίνδυνο για τους αγωνιζόμενους. Οι οργανωτές δεν μπορούν να αντιληφθούν ότι ΔΕΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. (Θυμίζουμε ατύχημα Ντόλλα-Σπέγγου με εμπλεκόμενα αυτοκίνητα κριτών)Το απογοητευτικό όμως συμβάν ήταν ότι μετά το μέσον της διοργάνωσης δεν υπήρχε πθροσβεστικό όχημα στην διάθεση της οργάνωσης.Στις έντονες διαμαρτυρίες μας οι απαντήσεις των παραγόντων του αγώνα –παρουσία μαρτύρων- ήταν οι εξής:
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΕΘΕΑ κ.Α.Μπαβέλας (Μέλος ΕΘΕΑ):
«Το ξέρω ότι δεν έχουμε πυροσβεστικό αλλά βάλαμε στο όχημα FIV αρκετούς πυροσβεστήρες.Δεν γνωρίζω αν επιβάλλεται από τον κανονισμό να υπάρχει πυροσβεστικό όχημα , έχετε κανονισμό να δούμε;»ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΓΩΝΟΔΙΚΩΝ κ.Μικρόπουλος :
Ερώτηση προς τους εκπροσώπους ΣΟΑΑ: «Θεωρείτε ότι το θέμα είναι ουσιαστικό ή τυπικό; Ο κανονισμός δεν αναφέρει ως απαραίτητη την παρουσία πυροσβεστικού αλλά εθιμικά παρευρίσκετο ως επι πλέον μέτρο ασφαλείας. Αλλά μήπως έχετε δει πυροσβεστικό όχημα σε αγώνα Formula 1;»
ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ ΑΓΩΝΑ κ.Δημ.Αθανασέκος (Μέλος ΕΘΕΑ-Κάρτ)
Στην ερώτηση μας πώς αναλαμβάνει την ευθύνη να διεξάγει αγώνα χωρίς πυροσβεστικό όχημα και άρτια εξοπλισμένο προσωπικό πυρόσβεσης μας απάντησε: «Είναι ενήμερη η ΕΘΕΑ και ο προεδρεύων κος Μανιατόπουλος και έχει την έγκρισή του»
Πράγματι στο όχημα FIV , που παρευρισκετο ο μοναδικός οδηγός-χειριστής χωρίς κατάλληλο προσωπικό εξοπλισμό πυρόσβεσης είχαν προστεθεί πέντε πυροσβεστήρες χειρός στους ήδη –κατά δήλωση του οδηγού – υπάρχοντες 2Χ10 lt.
Προς ενημέρωση ΕΘΕΑ – ΑΛΑ και Αγωνιζομένων σε καμμιά περίπτωση το όχημα FIV που ήταν διαθέσιμο στην πίστα δεν θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί όχημα άμεσης επέμβασης πόσο μάλλον πυροσβεστικό όπως περιγράφεται στο παράρτημα Η του βιβλίου της χρονιάς (EΠITHPHΣH ΣTIBΩN&OPΓANΩΣH YΠHPEΣIΩN AMEΣHΣ EΠEMBAΣHΣ) ακολουθούν τα άρθρα.
6.2.2 ∆εύτερη επέµβαση (εάν κρίνεται υποχρεωτική):
Tο αργότερο 30 δευτερόλεπτα µετά το ατύχηµα πρέπει να βρίσκεται εκεί µιά κινητή πυροσβεστική µονάδα µε τα απαραίτητα µέσα, προκειµένου να σβήσει εντελώς τη φωτιά.6.3 Pουχισµός:
Όλο το προσωπικό που συµµετέχει στις επεµβάσεις αυτές πρέπει να φοράει πυρίµαχες στολές, µπότες, γάντια, κάσκα ή κουκούλα και
προστατευτικά γυαλιά.7 OXHMATA EΠEMBAΣEΩN
7.1 Oρισµός:
Tα οχήµατα επεµβάσεων αποτελούν ένα ουσιώδη τοµέα των υλικών µέσων που χρησιµοποιούνται σε ένα αγώνα ταχύτητος για άµεση
βοήθεια. Tα οχήµατα αυτά προσφέρουν την ειδική βοήθεια που µπορεί να χρειαστεί σε κάποιο ατύχηµα που θα γίνει στην πίστα, στα pits
ή στον χώρο των paddock.
7.2 Kαθήκοντα:
Tα καθήκοντα είναι:
α. Kαταπολέµιση φωτιάς: να ενεργούν σαν δεύτερη επέµβαση διαθέτοντας τα µέσα για το σβύσιµο της φωτιάς και/ ή
β. Iατρική βοήθεια: να έχουν τη δυνατότητα ανάνηψης και σταθεροποίησης της κατάστασης ενός τραυµατισµένου οδηγού και/ ή
γ. ∆ιάσωση: να διαθέτουν τα µέσα και τα εφόδια για να ελευθερώσουν ένα οδηγό από ένα καταστρεµµένο αυτοκίνητο.
Kατά πόσον ένα όχηµα έχει µοναδικό καθήκον ή πολλαπλό, δηλαδή να αντιµετωπίζει συνδυασµό των παραπάνω ενεργειών, εξαρτάται
από την ιδιοµορφία της πίστας και την κρίση της Eθνικής Aθλητικής Aρχής, υπό τον όρο ότι τα οχήµατα έχουν τη δυνατότητα να
φτάσουν σε οποιοδήποτε σηµείο της πίστας στον απαιτούµενο χρόνο και να µεταφέρουν το απαιτούµενο προσωπικό και το υλικό τους
που αναφέρεται στα άρθρα 8.3.1, για αντιµετώπιση φωτιάς, 9.3.4 για ιατρική βοήθεια, 10.2 για διάσωση.
Θεωρείται ουσιώδες µέρος των καθηκόντων ενός οχήµατος/οχηµάτων επέµβασης τα οποία θα καλύπτουν όλες τις παραπάνω ενέργειες
να ακολουθούν τη διαδροµή για τον πρώτο γύρο.
Aν όµως η ταχύτητα των οχηµάτων ή το µήκος της πίστας δεν επιτρέπουν την πραγµατοποίηση ενός πλήρους γύρου τότε τα οχήµατα
αυτά πρέπει να κάνουν όση διαδροµή µπορούν και να σταµατήσουν στις προκαθορισµένες θέσεις τους.- YΠHPEΣIA ΠYPOΣBEΣHΣ
8.1 Oρισµός:
O σκοπός της υπηρεσίας αυτής είναι να καταπολεµά τις πυρκαγιές που προκαλούνται στην πίστα, στα pits ή στα paddocks. Για όλες τις
άλλες περιοχές οι οργανωτές πρέπει να δηµιουργήσουν µία ανεξάρτητη υπηρεσία, σύµφωνα µε τα πρότυπα των αντιστοίχων
∆ηµοσίων Yπηρεσιών.
8.2 Oργάνωση:
Πρέπει να τονιστεί ότι ο αποφασιστικός παράγοντας σε κάθε µάχη εναντίον της πυρκαγιάς είναι το προσωπικό και πρέπει να τονιστεί η
σηµασία της άρτιας εκπαίδευσής του.
Oι προσπάθειες για την πυρόσβεση πρέπει να βασίζονται στην εκπλήρωση δύο βασικών απαιτήσεων:
― να φθάνουν στον τόπο της πυρκαγιάς µέσα σε ελάχιστο χρόνο και να αποµονώνουν τον οδηγό από αυτή.
― να έχουν επαρκή και κατάλληλα µέσα για να σβήνουν εντελώς τη φωτιά
Παλιά εµπειρία και διάφορες δοκιµές έχουν δείξει ότι µιά επέµβαση µπορεί να είναι περισσότερο αποτελεσµατική και πρακτικά
οργανωµένη αν γίνει σε δύο στάδια. Kαι ενώ τα µέσα και οι µέθοδοι ποικίλλουν στις διάφορες πίστες, πρέπει να ικανοποιούνται τα
κριτήρια τόσο της πρώτης όσο και της δεύτερης επέµβασης:
1η επέµβαση: Mέσα σε 15 δευτερόλεπτα από τη στιγµή ενός ατυχήµατος, ικανού να προκαλέσει φωτιά στην πίστα, πρέπει να έχουν
φτάσει στον τόπο της φωτιάς δύο τουλάχιστον πυροσβέστες µε φορητούς πυροσβεστήρες, που να έχουν την ικανότητα να επέµβουν µε
επαρκή µέσα, προκειµένου αδειάσουν το θάλαµο του οδηγού (cockpit) µέσα σε 30 δευτερόλεπτα από τη στιγµή που συνέβη το ατύχηµα.
O σκοπός της πρώτης επέµβασης είναι να δηµιουργηθούν οι απαραίτητες προϋποθέσεις για τη διάσωση του οδηγού.
2η επέµβαση: Σε λιγότερο από 30 δευτερόλεπτα από τη στιγµή του ατυχήµατος πρέπει να βρίσκεται στον τόπο της πυρκαγιάς ένα
πυροσβεστικό όχηµα που να διαθέτει όλα τα µέσα για την πλήρη κατάσβεση της.
Tονίζεται µε έµφαση ότι η πρώτη και η δεύτερη επέµβαση πρέπει να συνδυάζονται πλήρως διότι η ικανότητα των φορητών
πυροσβεστήρων κατά την πρώτη επέµβαση είναι περιορισµένη.
8.3 Eξοπλισµός κατάσβεσης:
8.3.1 Eξοπλισµός κατά µήκος της πίστας:
Kατά µήκος και των δύο πλευρών της πίστας και σε διαστήµατα των 300 m, πρέπει να τοποθετηθούν φορητοί πυροσβεστήρες,
χειριζόµενοι από εκπαιδευµένο προσωπικό. Aυτό το µήκος του διαστήµατος είναι το µέγιστο αποδεκτό. Eάν η τοποθέτησή τους και στις
δύο πλευρές της πίστας είναι αδύνατη ή δεν θεωρείται πρακτική τότε όλοι οι πυροσβεστήρες πρέπει να τοποθετηθούν στην ίδια πλευρά
της πίστας. Στην περίπτωση αυτή η µέγιστη απόσταση µεταξύ των χειριστών πρέπει να είναι 150 m. Συνιστάται η διάθεση ενός φορητού
πυροσβεστήρα (χωρίς χειριστή) κάθε 50 m.
Tα K πρέπει επίσης να είναι εφοδιασµένα µε συµπληρωµατικούς εφεδρικούς πυροσβεστήρες.
Tαχέως κινούµενα πυροσβεστικά οχήµατα, µε τουλάχιστον δύο χειριστές το κάθε ένα, πρέπει επίσης να είναι αναπτυγµένα σε ασφαλή
σηµεία κατά µήκος της πίστας ώστε να είναι δυνατή η δεύτερη επέµβαση. Tα οχήµατα αυτά πρέπει να είναι εφοδιασµένα µε τέτοια µέσα
ώστε u957 να έχουν τη δυνατότητα να σβήσουν εντελώς µιά φωτιά η οποία προκαλείται από βενζίνη που χύνεται, ποσότητας τουλάχιστον 40
γαλονιών. (H ικανότητα αυτή προϋποθέτει µια συνεχή ροή πυροσβεστικού υλικού το οποίο δεν πρέπει µόνο να σβήνει τη φωτιά αλλά και
να µην επιτρέπει την αναζωπύρωσή της).
Συµπληρωµατικός εξοπλισµός: τόσο τα K όσο και οι πυροσβέστες πρέπει να έχουν στην κατοχή τους τον ακόλουθο συµπληρωµατικό
εξοπλισµό:
α. εργαλεία για να επαναφέρουν αναποδογυρισµένα αυτοκίνητα, π.χ. σχοινιά, γάντζους, µακριούς λοστούς,
β. κουβέρτες ανθεκτικές στη φωτιά για να την περιορίζουν και να την καταλαγιάζουν ( διαστάσεων: 6 ft x 6 ft/ 1.80 m x 1.80 m min ),
γ. γάντια ανθεκτικά στη φωτιά που καλύπτονται µε αλουµίνιο,
δ. τανάλιες ή υδραυλικά εργαλεία ικανά να λυγίζουν λαµαρίνες και άλλα ειδικά εργαλεία για τον απεγκλωβισµό ανθρώπων
παγιδευµένων µέσα σε παραµορφωµένες µάζες αυτοκίνητων,
ε. µακριά ψαλίδια (ικανά να κόβουν µεταλλικά προστατευτικά πλέγµατα).
8.3.2 Eξοπλισµός στα pits ανεφοδιασµού καυσίµων:
Eκτός από τους φορητούς πυροσβεστήρες (ένας σε κάθε pit), σε κάθε έκτο pit συνιστάται η εγκατάσταση συσκευής, αποτελουµένης από
δύο κυλίνδρους χωρητικότητας 30 kg έκαστος, µε σωλήνα πυρόσβεσης µήκους ίσου µε το µήκος τεσσάρων pits. Σε κεντρικό σηµείο του
χώρου των pits πρέπει να υπάρχει ένα σετ από όλα τα εργαλεία που περιγράφονται στην § 8.3.1.
Σηµείωση: H φύλαξη καυσίµων στα pits δεν πρέπει να επιτρέπεται εκτός και εάν γίνεται κάτω από τις συνθήκες που αναφέρονται στον
κανονισµό του αγώνα.
8.3.3 Eξοπλισµός στον χώρο του paddock:
Στο paddock καθώς και στους χώρους που χρησιµοποιούνται τόσο από τα αγωνιζόµενα όσο και από τα βοηθητικά οχήµατα, τα οποία
έχουν σχέση µε τον αγώνα, πρέπει να υπάρχει επαρκής αριθµός πυροσβεστήρων όπως επίσης και η ευχέρεια εισόδου των κινητών
µονάδων πυρόσβεσης.
8.4 Πυροσβεστική υπηρεσία για αγώνες ανάβασης:
Tα K στα οποία βρίσκονται οι κριτές πρέπει να είναι εφοδιασµένα µε 3 φορητούς πυροσβεστήρες των 10 lit και µε µιά κουβέρτα ειδική
για το καταλάγιασµα της φωτιάς.
Eάν τα K βρίσκονται σε απόσταση 400 m ή και περισσότερο το ένα από το άλλο, τότε ανά 200 m πρέπει να τοποθετείται ένας
πυροσβεστήρας.
O οργανωτής πρέπει να έχει στη διάθεση του ένα ταχύ όχηµα επέµβασης εφοδιασµένο µε τα εξής:
― ρούχα ανθεκτικά στη φωτιά,
― κουβέρτα ανθεκτική στη φωτιά,
― γάντζους,
― µακριά ψαλίδια,
― συσκευή οξειδίου ασετυλίνης για την κοπή λαµαρίνας,
― 2 φορητούς πυροσβεστήρες,
― οποιαδήποτε άλλη συσκευή θεωρείται απαραίτητη για ταχεία και αποτελσµατική επέµβαση διάσωσης,
― ένα ιατρό ικανό να προσφέρει τις πρώτες βοήθειες µέσα στο όχηµα.
Tέλος, περισσότερες συσκευές για άµεση επέµβαση και διάσωση πρέπει να είναι τοποθετηµένες σε σηµεία κατάλληλα επιλεγµένα και
επανδρωµένα µε πενταµελές προσωπικό. H εκλογή των σηµείων αυτών γίνεται µε βάση το µήκος της πίστας, τουλάχιστον ένα ανά τρία
χιλιόµετρα.
8.5 Πυροσβεστικό υλικό:
Oι παράγοντες τους οποίους πρέπει κανείς να λάβει υπόψη του προκειµένου να διαλέξει τους πυροσβεστήρες είναι:
αποτελεσµατικότητα, ταχύτητα, απουσία ολισθηρών καταλοίπων, ελάχιστη επίδραση στην ορατότητα, χαµηλή τοξικότητα, λογική τιµή.
Aν και τα παραδείγµατα των δύο halon, των οποίων τα χαρακτηριστηκά καταγράφονται παρακάτω, δεν ικανοποιούν απόλυτα όλες αυτές
τις απαιτήσεις, εντούτοις και οι δύο εκπροσωπούν ένα συνδυασµό των παραπάνω χαρακτηριστικών και είναι αµφότεροι µε επιτυχία
δοκιµασµένοι στις διάφορες πίστες.
Μετά από όλα αυτά τα γεγονότα το Δ.Σ. του ΣΟΑΑ αποφάσισε στην Γενική Συνέλευση της 4ης Οκτωβρίου να θέσει θέμα αποχής των οδηγών και από τους αγώνες ταχύτητος.
Για το Δ.Σ.
Αθήνα 25/9/06
Συν.
- YΠHPEΣIA ΠYPOΣBEΣHΣ
-
'Πρός την
Οργανωτική Επιτροπή του
Αγώνα Ταχύτητας 23-24/9/06
Που θα διεξαχθεί στην πίστα
Μεγάρων
Κοιν.ΕΘΕΑΑθήνα 22/9/06
Κύριοι ,
Σας υπενθυμίζουμε τις πάγιες θέσεις του ΣΟΑΑ για την ασφαλέστερη διεξαγωγή των αγώνων ταχύτητας.
1.Οι κριτές πρέπει να απομακρυνθούν από κάθε σημείο του ασφαλτοτάπητα της πίστας , ακόμα και από την εσωτερική οριοθέτηση των στροφών. Ουδείς μπορεί να προδιαγράψει την τροχιά ενός αποσταθεροποιημένου αυτοκινήτου.
Ενοείται ότι όταν απομακρυνθούν οι κριτές είναι απαραίτητο να χρησιμοποιηθούν μεγαλύτερες σημαίες με ευκρινέστερα και έντονα χρώματα.2.Δεν πρέπει να υπάρχει κανένα αυτοκίνητο της οργάνωσης όπως και βοηθητικά οχήματα μεταφοράς υλικών ή ιδιοκτησίας των κριτών στο εσωτερικό της πίστας. Επιτρέπεται μόνο το αυτοκίνητο του αλυτάρχη/pace car το οποίο πρέπει να σταθμεύει σε ασφαλές σημείο.
3.Ουδείς μη διαπιστευμένος από την οργάνωση δεν πρέπει να περιφέρεται στο εσωτερικό της πίστας.
4.Όλα τα υπόλοιπα μέτρα ασφαλείας που προκύπτουν από τον Γ.Κανονισμό αγώνων ταχύτητας θεωρούνται δεδομένα.
Για το Δ.Σ.'
ΠΠ Ταχύτητας 2006