-
Ο χρήστης karabouzouklis έγραψε:
kasel Δε πειραζει!Αστον να πληρωσει τωρα τη 1000αρα ευρω, και εμεις να γελαμε
Έχεις και φοβερή αίσθηση του χιούμορ συν τοις άλλοις...
-
Ο χρήστης karabouzouklis έγραψε:
kasel Δε πειραζει!Αστον να πληρωσει τωρα τη 1000αρα ευρω, και εμεις να γελαμε
και ειτε αισθανεται αδικημενος ειτε οχι θα τα πληρωσει μια χαρα ανεξαρτητα του ποσες θεωριες εχει αναπτυξει στο φορουμ!καλα, οταν θα σου ερθει εσενα απο το πουθενα καμμια κληση, θα δουμε ποσο εξυπνακιας θα εισαι...
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
kasel Δε πειραζει!
Αστον να πληρωσει τωρα τη 1000αρα ευρω, και εμεις να γελαμε
και ειτε αισθανεται αδικημενος ειτε οχι θα τα πληρωσει μια χαρα ανεξαρτητα του ποσες θεωριες εχει αναπτυξει στο φορουμ!καλα, οταν θα σου ερθει εσενα απο το πουθενα καμμια κληση, θα δουμε ποσο εξυπνακιας θα εισαι...
Μου εχουν ερθει, αλλα δεν ειπα 'εκανα δοκιμες' δειξτε επιεικια! αυτο ειναι το αστειο του θεματος
-
Καλά δεν είναι ανάγκη να λέμε καλά να πάθει να πληρώσει κλπ, μου κάνει λίγο κομπλεξικό....!
Ότι διαφωνούμε με αυτό που λέει δεν μας δίνει το δικαίωμα να γινόμαστε χαιρέκακοι!
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Θεωρώ χρησιμότερο και πιο ταιριαστό στην ανθρώπινη φύση, τη δυνατότητα μας να σκεφτόμαστε και να κρίνουμε. Όχι να υποτασσόμαστε, χωρίς καμία λογική επεξεργασία, στον οποιονδήποτε νόμο.
Διότι ο νόμος υφίσταται μεν για να διασφαλίσει μία απροβλημάτιστη συνύπαρξη, αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις, όπου ο νόμος είναι τόσο αναχρονιστικός, τόσο χτυπητά ισοπεδωτικός, τόσο έξω από την πραγματικότητα, που δεν έχει καμία μα καμία συνεισφορά στην ασφάλεια των πολιτών.Τα όρια ταχύτητας ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.
Και δεν χρειάζονται ιδιαίτερες διανοητικές ικανότητες για να αντιληφθεί κανείς τον αποκλειστικά εισπρακτικό τους χαρακτήρα.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο, ότι κανείς δεν τα τηρεί αυτά τα όρια. Η παραβίασή τους τείνει να γίνει εθιμική.Ο στόχος πρέπει να είναι ένας: υπεύθυνοι οδηγοί, κατάλληλα εκπαιδευμένοι, με πλήρη αφοσίωση στο δρόμο την ώρα της οδήγησης, με σωστά συντηρημένο όχημα, ικανοί να προβλέψουν τον κίνδυνο ώστε να τον αποφύγουν.
Τα όρια ταχύτητας στις εθνικές οδούς είναι ένα βλακώδες μέτρο, που ποτέ δεν βοηθήσε στον περιορισμό των ατυχημάτων, ποτέ δεν συνεισέφερε στην οδική ασφάλεια. Τα 'χουμε πει χιλιάδες φορές.
Βρε συ, όλα καλά όλα ωραία. Δεν διαφωνώ πουθενά μαζί σου. Έχω πάει πολλές φορές με 180 οδηγώντας ένα παλιό Ford και πραγματικά ένιωθα ασφαλής. Άλλες φορές με την ίδια ταχύτητα που δεν ένιωθα ότι είχα τον απόλυτο έλεγχο έκοβα κατα πολύ (αέρας, αναπηδήσεις λόγω οδοστρώματος, δική μου κούραση κτλ κτλ κτλ).
Απλά το να μην πιστεύω σε έναν νόμο δεν σημαίνει ότι δεν τον σέβομαι. Η μάλλον άνετα δε τον σέβομαι αλλά πρέπει να κατανοώ ότι υποκειμαι σε συνέπειες.
Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε ο κάθε αστυνόμος να πρέπει να υπολογίζει ξεχωριστά την κάθε περίπτωση. Μιλάμε για άπειρους συνδυασμούς με βάση τις παραμέτρους που έθεσες και που επαναλαμβάνω, είναι σωστες.
Τεσπα, εύχομαι να ξεμπερδεψεις γρήγορα και να μη σου δημιουργήσει πρόβλημα κυρίως στην εργασία σου μιας και ήταν εταιρικό το αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Θεωρώ χρησιμότερο και πιο ταιριαστό στην ανθρώπινη φύση, τη δυνατότητα μας να σκεφτόμαστε και να κρίνουμε. Όχι να υποτασσόμαστε, χωρίς καμία λογική επεξεργασία, στον οποιονδήποτε νόμο.
Διότι ο νόμος υφίσταται μεν για να διασφαλίσει μία απροβλημάτιστη συνύπαρξη, αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις, όπου ο νόμος είναι τόσο αναχρονιστικός, τόσο χτυπητά ισοπεδωτικός, τόσο έξω από την πραγματικότητα, που δεν έχει καμία μα καμία συνεισφορά στην ασφάλεια των πολιτών.Τα όρια ταχύτητας ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.
Και δεν χρειάζονται ιδιαίτερες διανοητικές ικανότητες για να αντιληφθεί κανείς τον αποκλειστικά εισπρακτικό τους χαρακτήρα.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο, ότι κανείς δεν τα τηρεί αυτά τα όρια. Η παραβίασή τους τείνει να γίνει εθιμική.Ο στόχος πρέπει να είναι ένας: υπεύθυνοι οδηγοί, κατάλληλα εκπαιδευμένοι, με πλήρη αφοσίωση στο δρόμο την ώρα της οδήγησης, με σωστά συντηρημένο όχημα, ικανοί να προβλέψουν τον κίνδυνο ώστε να τον αποφύγουν.
Τα όρια ταχύτητας στις εθνικές οδούς είναι ένα βλακώδες μέτρο, που ποτέ δεν βοηθήσε στον περιορισμό των ατυχημάτων, ποτέ δεν συνεισέφερε στην οδική ασφάλεια. Τα 'χουμε πει χιλιάδες φορές.
Βρε συ, όλα καλά όλα ωραία. Δεν διαφωνώ πουθενά μαζί σου. Έχω πάει πολλές φορές με 180 οδηγώντας ένα παλιό Ford και πραγματικά ένιωθα ασφαλής. Άλλες φορές με την ίδια ταχύτητα που δεν ένιωθα ότι είχα τον απόλυτο έλεγχο έκοβα κατα πολύ (αέρας, αναπηδήσεις λόγω οδοστρώματος, δική μου κούραση κτλ κτλ κτλ).
Απλά το να μην πιστεύω σε έναν νόμο δεν σημαίνει ότι δεν τον σέβομαι. Η μάλλον άνετα δε τον σέβομαι αλλά πρέπει να κατανοώ ότι υποκειμαι σε συνέπειες.
Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε ο κάθε αστυνόμος να πρέπει να υπολογίζει ξεχωριστά την κάθε περίπτωση. Μιλάμε για άπειρους συνδυασμούς με βάση τις παραμέτρους που έθεσες και που επαναλαμβάνω, είναι σωστοι.
**
Τεσπα, εύχομαι να ξεμπερδεψεις γρήγορα και να μη σου δημιουργήσει πρόβλημα κυρίως στην εργασία σου μιας και ήταν εταιρικό το αυτοκίνητο.**Συμφωνώ, ειδικά με το bold... [/b]
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Μάλλον δεν το 'χεις αντιληφθεί ακόμα, θα στο κάνω πιο λιανά μήπως και το καταλάβεις.
Δεν ζήτησα ποτέ επιείκεια από τους μπάτσους.
Εδώ και 2 μέρες κανείς δεν αναφέρθηκε στο θέμα της επιείκειας από τους μπάτσους.(...) Φυσικά, το επιχείρημα αυτό (...), αγνοήθηκε εντελώς από τους μπάτσους, και από την διοικήτριά τους, που πήγα να την βρω το πρωί, να της εξηγήσω πώς έχει η κατάσταση, **μήπως και μου δώσει πίσω τις πινακίδες τουλάχιστον. **Ήταν μάταιο.
Η κατανόηση και η λογική επεξεργασία μιας χ κατάστασης, είναι άγνωστες έννοιες για το μυαλό ενός μπάτσου.Ενταξει ρε Pai Mei, δεν ζητησες επιεικια, ζητησες κατανοηση...
Αν δεν με γελά η μνήμη μου, εσύ δεν είσαι ο ελεεινός εγκληματίας, που επιχείρησε να 'συνετίσει' τον οδηγό που ερχόταν από πίσω του στην αριστερή, αλλάζοντας απότομα λωρίδα με το φορτηγό;
**Μόνο ένα τέτοιο ανθρωποειδές, δεν έχει τον επαρκή εγκέφαλο, ώστε να κατανοήσει ότι αυτά που λέω δεν είναι ανοησίες, αλλά κοινή λογική.**Εγώ θα σου πω στεγνά, πρώτα να μάθεις να σκέφτεσαι, δεύτερον να μιλάς, και τρίτον να διατυπώνεις με τέτοια παρρησία και άποψη.
Δεν θα έχεις πάντα την πολυτέλεια, να είσαι τόσο επικίνδυνα ανεγκέφαλος, είτε στο δρόμο, είτε στο οποιοδήποτε forum, χωρίς να λάβεις την απάντηση, που σου αξίζει.
ΥΓ. είναι τα πρόστιμα, όχι 'τα προστίματα'???
Λυπαμαι, αλλα ή ΔΕΝ ειναι κοινη λογικη ή ειμαι κι εγω ενα 'ανθρωποειδες χωρις επαρκη εγκεφαλο'.
Εγραψα παραπανω (σελ.21) τις θεσεις μου για το συμβαν. Δεν διαβασα ομως πουθενα να αναφερει καποιος εστω ΜΙΑ χωρα στην οποια, οταν συλληφθεις να τρεχεις με 214 ενω το οριο ειναι 120(;), θα γινει 'πολυπαραγοντικη' εκτιμηση του κατα ποσον ηταν ασφαλης η οδηγηση σου, προκειμενου να σου επιβληθουν ποινες. Αν τωρα ολοι αυτοι εχουν αδικο και εμεις απλα 'ξερουμε καλυτερα', παω πασο. -
kantoniou
Η πολυπαραμετρική εξέταση της εκάστοτε παράβασης των ορίων ήταν μία μόνο πτυχή, όσων ανέφερα.
Η ουσία των γραφομένων μου βρίσκεται στη σχέση μεταξύ ορίων και ασφαλούς οδήγησης. Και το ότι δεν υπάρχει σχέση μεταξύ τους, ναι, είναι κοινή λογική, και δεν νομίζω ότι θα διαφωνούσες.Και προφανώς, αυτά που έγραψα είναι υπερεθνικά, δεν ισχύουν μόνο για την Ελλάδα. Και φυσικά, δεν χρησιμοποιώ τις χώρες στις οποίες ισχύουν τα ίδια μέτρα, ως πρότυπο για να 'νομιμοποιήσω' το εδώ καθεστώς. Το ίδιο κατακριτέες είναι.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τεσπα, εύχομαι να ξεμπερδεψεις γρήγορα και να μη σου δημιουργήσει πρόβλημα κυρίως στην εργασία σου μιας και ήταν εταιρικό το αυτοκίνητο.
Συμφωνώ, ειδικά με το bold...
Σας ευχαριστώ παιδιά, για μία ακόμη φορά.
-
ετσι ετσι ολοι πανω στον Pai Mei να τον φαμε ζωντανο
κακως λοιπον σε αλλες ευρωπαικες χωρες στην ε8νικη οδο η τροχαια εξετάζει ολες τις παραμετρους πρωτου βεβαιωσει μια παραβαση
κακως δηλαδη στην ιταλια με οριο τα 130 αφηνουν να φυγει την porsche που σταματησανε επειδη phgaine me 210 αλλα απο την αλλη σε εμενα και ενα bmw 320 κοψανε κληση 68,25 ευρο πριν 4 χρόνια που πηγαιναμε με την ιδια ταχυτητα με την αιτιολογια οτι τα αυτοκινητα μας (carina e και bmw 320) den prosferane thn apaitoymenh energhtikh asfaleia gia ayth thn taxythta...
αυτη ειναι η σωστη λογικη και αυτη ειναι η σωστη αντιμετωπιση
αυτα ειναι μετρα ασφαλειας (διαβα8μισμενα μαλιστα) και οχι εισπρακτικου χαρακτηραανοιξτε λιγο τα ματια σας
βγειτε λιγο εξω απο την (σε ορισμενους τομεις) ελληνικη μιζερια
βγαλτε τις παρωπίδες -
Πόσο συχνά νομίζεις ότι συμβαίνει αυτό που περιέγραψες; Θεωρείς ότι αυτή είναι συνηθισμένη τακτική της αστυνομίας στην γειτονική χώρα όταν αντιμετωπίζει παραβάτες των ορίων ταχύτητας;
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
ανοιξτε λιγο τα ματια σας
βγειτε λιγο εξω απο την (σε ορισμενους τομεις) ελληνικη μιζερια
βγαλτε τις παρωπίδεςΘα προσπαθήσουμε.
-
Πάντως εγώ ταξίδεψα στη Λαμία το Σαββατοκύριακο και στην ΕΟ πήγαινα με 120χάω ( σταθερά , βλ. Cruise Control ) και στο Μαλιακό κτλ με 80 χάω. Πήγα μία χαρά και με πολύ οικονομία. Έχω πάει με το αμάξι μου με 230 ( στο κοντέρ ) και παρ' όλο που ήταν σταθερό ( Opel χε , χε ) δεν νομίζω ότι θα το ξανακάνω,
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Πόσο συχνά νομίζεις ότι συμβαίνει αυτό που περιέγραψες; Θεωρείς ότι αυτή είναι συνηθισμένη τακτική της αστυνομίας στην γειτονική χώρα όταν αντιμετωπίζει παραβάτες των ορίων ταχύτητας;>ανοιξτε λιγο τα ματια σας
βγειτε λιγο εξω απο την (σε ορισμενους τομεις) ελληνικη μιζερια
βγαλτε τις παρωπίδεςΘα προσπαθήσουμε.
απο οτι μου ειπε ιταλος στην αγγλια (ο οποιος και μου μετεφρασε του τι ελεγε η κληση με κείμενο 1 σελιδα α4 σχεδον) αυτη ειναι η παγια τακτικη που ακολου8ουν
-
Άρα πρέπει να στηριχτούμε στα λόγια του συγκεκριμένου κυρίου. Τέλος πάντως, ας το δεχτούμε ως αληθές για το καλό της συζήτησης.
Πες μου τώρα το ακόλουθο. Εσύ τι αυτοκίνητο οδηγείς; Να υποθέσω ότι έχεις Porsche; Αν λοιπόν έχεις, θεωρείς ότι θα έπρεπε στην Ελλάδα να σου χαρίζεται η αστυνομία λόγω του αυτοκινήτου; Αν έγραφαν κάποιον από τους φίλους σου με 106 φτιαγμένο, ή έστω BMW 320 επειδή οδηγούσαν στον αυτοκινητόδρομο με 210, θεωρείς ότι καλώς θα έπρεπε να τους δοθεί κλήση ενώ παράλληλα κάποιοι άλλοι θα περνούν δίπλα από το μπλόκο με 200+ ανενόχλητοι επειδή οδηγούν Porsche;
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Η ουσία των γραφομένων μου βρίσκεται στη σχέση μεταξύ ορίων και ασφαλούς οδήγησης. Και το ότι δεν υπάρχει σχέση μεταξύ τους, ναι, είναι κοινή λογική, και δεν νομίζω ότι θα διαφωνούσεςMε τη διατυπωση 'δεν υπάρχει ευθεως αναλογη σχέση μεταξύ τους', ναι θα συμφωνουσα.
Και προφανώς, αυτά που έγραψα είναι υπερεθνικά, δεν ισχύουν μόνο για την Ελλάδα. Και φυσικά, δεν χρησιμοποιώ τις χώρες στις οποίες ισχύουν τα ίδια μέτρα, ως πρότυπο για να 'νομιμοποιήσω' το εδώ καθεστώς. Το ίδιο κατακριτέες είναι.
Η αναφορα μου στις αλλες χωρες αποσκοπουσε στο να δειξω οτι η καραμελα που ολοι (μας αρεσει να) χρησιμοποιουμε περι της 'ελληνικης και μονο εισπρακτικης νοοτροπιας της Τροχαιας', εχει ενα οριο: Ισχυει οταν σε γραφουν κρυμμενοι στους θαμνους σε ασφαλες σημειο στην ευθεια με +15 απο το οριο. ΔΕΝ ισχυει οταν σε γραφουν με 214, πολυ απλα γιατι αυτο θα εκανε καθε τροχαιος παγκοσμιως.
Οταν ενα μετρο (αυστηρη τιμωρια για ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ υπερβαση του οριου ταχυτητας) ισχυει σε ΟΛΟ τον πολιτισμενο κοσμο, ακομα και σε χωρες με προηγμενη αυτοκινητιστικη παιδεια, πρεπει να ειμαστε διπλα προσεκτικοι στην κριτικη μας προς το μετρο. Φυσικα δεν αποκλειεται να ειναι λαθος ολοκληρη η υφηλιος, αλλα ειναι πιο πιθανο να θυμιζουμε ΕΜΕΙΣ το ανεκδοτο με τον τρελο, που νομιζει οτι ολοι οι αλλοι πανε λαθος στο μονοδρομο.
Τεσπα, δεν θελω να σε πρηζω με ηθικοπλαστικα μηνυματα. Την αποψη σου οτι με 214 θα επρεπε να εχεις αλλη αντιμετωπιση, τη βρισκω τελειως ατοπη, το δε 'συστημα' πολυπαραμετρικης εκτιμησης των οδηγων θεωρητικα ιδανικο, αλλα πρακτικα ανεφαρμοστο. -
Υπάρχουν 3 διαφορετικά θέματα:
- πώς πρέπει να ορίζεται το ασφαλές όριο ταχύτητας.Ποιες παράμετροι το επηρεάζουν και πώς πρέπει να οριστούν-αν γίνεται βέβαια να οριστούν ενιαία για όλους.
- ποιος θα κρίνει ποιες παράμετροι ισχύουν κάθε φορά.Ο μπάτσος;Ο δικαστής;Άλλος;Και με ποιο τρόπο;
- υπάρχει και ο pai mei ο οποίος θα πληρώσει τελικά τη λυπητερή και μακάρι να μην είναι μεγάλη...
Όσον αφορά το 1 νομίζω μπορούν να οριστούν κάποιες παράμετροι ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε τις,που να λαμβάνουν κιάλλα πράγματα υπόψιν τους εκτός από ένα ξερό χιλιομετρικό όριο.Και αυτό είναι και το πιο σωστό και αντικειμενικό.
Το πρόβλημα θα προκύψει μόλις τις ορίσουμε τις παραμέτρους και πάμε στο 2,για να δούμε ποιος θα τις 'μελετάει' και με ποιο τρόπο.Θα μπορούσε ας πούμε να υπάρχει κινητό συνεργείο που να κάνει δυναμομέτρηση στο αμάξι μας,να μετράει τα αμορτισέρ,τη φθορά των ελαστικών,την κατάσταση των δίσκων και των λοιπών εξαρτημάτων,να μας κάνει τεστ φυσικής κατάστασης,να παίρνει δείγμα από την άσφαλτο και να υπολογίζει το συντελεστή τριβής,να παίρνει και μια αναφορά από την ΕΜΥ για τις καιρικές συνθήκες στη δεδομένη περιοχή και τη δεδομένη στιγμή,να τα βάζει όλα σε ένα τερματικό,να τρέχει μια ρουτίνα και να βγάζει ένα ανώτερο όριο ταχύτητας για εμάς ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΜΑΞΙ!!
Φυσικά δε γίνεται κάτι τέτοιο άρα μέχρι να γίνει θα ευχόμαστε να μη μας σταματήσουν ποτέ όταν πηγαίνουμε με τόσα,γιατί αν μας σταματήσουν θα περνάμε απευθείας στο 3 και θα παρακαλάμε να είναι όσο μικρότερη γίνεται... (η λυπητερή εννοείται )!!! -
Καλά ρε είμαστε σοβαροί? Επί 15 σελίδες μιλάμε για το ότι κάποια αυτοκίνητα πρέπει να τα αφήνουμε να φεύγουν με 250 και να μην τα γράφουμε?
Και ξαναλέω δεν το παίζω Άγιος, έχω τερματίσει αρκετες φορές το κοντέρ (έχω και φώτο ) αν μου στέλνανε κλήση.....απλά θα τον έπινα, και σίγουρα στα 210 δεν είναι ασφαλές το 106 όσο μια Μ αλλά στα 160 είναι πιο ασφαλές απο διάφορα άλλα αυτοκίνητα, δεν θα πέρναγε ούτε μια στιγμή απο το μυαλό μου να αναπτύξω θεωρία στον μπάτσο, ότι θα έπρεπε να κρίνει ότι δεν υπήρχε κανένας κίνδυνος στα 160 για εμένα κλπ κλπ.
-
αν διαβαζες καλυτερα το ποστ μου 8α εβλεπες οτι το μονο που δεν εχω ειναι porsche
για το πως μοιραζουνε τις κλησεις σε ιταλια γαλλια ισπανια και ειδικα στην αγγλια που εζησα 5 χρονια θελουμε ολοκληρη εκ8εση
επιγραμματικα σου λεω οτι σχεον παντα λαμβανουν υποψην τους πολλους παραγοντες οπως το αυτοκινητο, την κινηση, τον τυπο του αυτοκινητοδρομου, την κατασταση του ασφαλτοταπητα, τις καιρικές συν8ηκες και την ωρα και αναλογα πρατουν
με εχουν σταματησει 3 το μεσημερι με το αυτοκινητο που ειχα στην αγγλια πηγαινοντας απο bristol προς plymouth με 80μιλια (οριο τα 70) την γλυτωσα με αυστηροτατες συστασεις
με εχουν ομως σταματησει (οχημα με φορητο ρανταρ το οποιο εποπτευει τον αυτοκινητοδρομο) σαββατο βραδυ 4-5 το πρωι στον ιδιο δρομο με το ιδιο αυτοκινητο με 90++ μιλια και το μονο που εκαναν ηταν να τσεκαρουν αν ειναι ολα λειτουργικα στο αυτοκινητο μου (απο την οπτικη κατασταση του μοτερ και τα φωτα μέχρι την κατασταση των ελαστικων (με παχομετρο και πιεσομετρο). με αφησαν να φυγω χωρις ιδιαιτερη παρατηρηση λεγοντας μου μονο οτι τα ελαστικα μου εχουν ακομα περι τα 2-3κ μιλια ζωημηπως τα παραπανω εξηγουν παρα πολλα?
μηπως αυτο σημαινει εποπτευση της οδικης ασφαλειας?
μηπως 8α 8ελαμε ολοι μας την τροχαια να λειτουργει αναλογα?μηπως ατιλαμβανομαστε την ιαφορα ενιαφερομαι για την ασφαλεια απο το ενδιαφερομαι να μαζεψω χρηματα?
ΥΣ μπορω να κουβεντιαζω με τις ωρες για την διαφορα στην συμπεριφορα και τηρηση των διαταξεων απο τους τροχαιους κα8ως επισης και για την πολυπλευρη εξεταση της εκαστοτε καταστασης
-
MAD-MAX-13, αμήν και πότε να αναβαθμιστούμε και να γίνονται και σε εμάς τέτοια πράγματα, πραγματικά. Γιατί ούτε και εμένα μου αρέσει να ανησυχώ μην με πιάσουν όταν στην Εγνατία Οδό στις ατέλειωτες ευθείες με καινούριο αυτοκίνητο σε άριστη κατάσταση πηγαίνω με 140, και να μην πιάνουν άλλους που και με 90 να πήγαιναν δεν θα ήταν ασφαλείς.
Αλλά, και νομίζω θα συμφωνήσεις μαζί μου εδώ, δεν πρόκειται αυτό να γίνει με τον βιασμό των ορίων.
Δεν πέσαμε να φάμε τον pai mei αυτοπροσώπως επειδή δεν μας αρέσει η γενιάδα του, αλλά γιατί προς στγμήν εκφράζει μια συκεκριμένη θέση με την οποία κάποιοι από εμάς διαφωνούμε. Και ο charmak αν έλεγε τα ίδια, πάλι τα ίδια θα άκουγε από εμένα.
Στην Ελλάδα έχω την εντύπωση ότι το ανώτατο όριο μπερδεύεται από την πλειοψηφία των οδηγών με το συνιστώμενο όριο. Γιαυτό βλέπω υπερήλικες οδηγούς να πηγαίνουν με 120 στην εθνική, ενώ φανερά δεν ελέγχουν το αμάξι, γιαυτό βλέπω κοπελίτσες με c3 και το Ν από πίσω να πηγαίνουν με 120 έχοντας δαγκώσει το τιμόνι στην στεφάνη για να είναι σταθερό το αμάξι. Ούτε θελω να φανταστώ τι θα γίνει αν αύριο ανεβάσουν τα όρια +20.
Μακάρι να γινοταν, εμένα θα με βόλευε πολύ, αλλα με την (μη)οδηγική παιδεία στην Ελλάδαμ βράστα.
Οπότε, ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να έχει νόημα η πολυπλευρη εξεταση της εκαστοτε καταστασης, αλλά και να μην είναι εξίσωση 5ου βαθμού για τον κάθε τροχονόμο.
Φιλικά,
Κωνσταντίνος -
δεν ειπα που8ενα οτι εγω 8α αλλαξω τα ορια και την νοοτροπια με το να παραβιαζω τα ορια...αρα δεν διαφωνουμε...
οταν ομως με 100% ειλικρινια οηγω σε εθνικη με 2-3 λωριδες ανα κατευ8υνση με 120 και νιωθω να κουραζομαι να χαλαρωνω να υπολειτουργω να νιωθω τα αντανακλαστικα μου να μειωνονται κλπ κλπ κλπ απο την ανια και την ''κουραση'' που μου προκαλει η συγκεκριμενη ταχυτητα τοτε μονο και μονο για να ''ξυπνησω'' 8α παω και με 160 και με 200 και με 240 αναλογα με την κριση μου για το κατα ποσο το επιτρεπουν οι συν8ηκες και η σωματικη και ψυχολογικη μου κατασταση
Με εγραψαν στον Αυτοκινητοδρομο με 121χλμ.!